«No m’agrada la fama»: Al descobert la contradictòria actitud d’Olga Moreno

 

Olga Moreno va entrar a ‘Supervivientes‘ deixant enrere l’huracà que s’havia format amb el documental de Rocío Carrasco, i arribava a Hondures amb la intenció de donar-se a conéixer per si mateixa. No obstant això, en estes setmanes de concurs, sembla que la dona d’Antonio David no ha pogut evitar donar algun que altre detall sobre el seu matrimoni i la seua família, a més d’aprofitar per llançar alguna indirecta a Rociíto, els fills de la qual ha criat com si foren seus. Comptant a plató amb la inestimable defensa de Rocío Flores, no hi ha dubte que la jove i Olga es troben molt unides, i en més d’una ocasió ha recalcat la seua intenció que tot este escàndol en què es troba involucrada la família, no afecte més del compte la seua relació.

De fet, la dissenyadora ha manifestat la seua por que alguna cosa canvie després tot l’enrenou que s’està generant, i tem què pot trobar-se a casa a la seua tornada a Hondures. Encara que ella no és l’única, ja que l’any passat, quan era Rocío Flores qui es trobava participant en el ‘reality’ es va trobar de ple amb la dura realitat de la pandèmia de la Covid19, que afectava amb força el nostre país i obligava a declarar l’estat d’alarma en què seguim des del març de l’any passat.

Tot i la distància, Olga té més present que mai el seu marit, Antonio David, de qui es recorda a cada instant. I, encara que en un primer moment va assegurar que no parlaria sobre el documental, sembla que ha arribat a incomplir la seua promesa. De fet, en un primer moment, la dissenyadora va arribar a plantejar-se seriosament si anar a ‘Supervivientes’ o no, però l’amenaça d’una quantiosa multa a causa d’un incompliment del contracte, li va fer prendre la decisió de, finalment, llançar-se a l’aventura. «Ella, al principi, estava entre anar-hi i no: tenia més il·lusió abans i quan va passar tot això se li van llevar les ganes i no volia anar-hi», revelava Rocío Flores. «El meu consell va ser ‘vés, que et vindrà molt bé’. Li vaig dir que afrontés la situació, que es tragués del mig de tot plegat i gaudís».

Un cop a Hondures, Olga ha volgut recalcar la innocència del seu marit davant les dures acusacions que Rocío Carrasco ha llençat contra ell, entre les quals s’inclouen el maltractament físic i psicològic continuat durant anys, o el fet d’haver manipulat els seus dos fills perquè l’odien. «Hi ha coses que s’expliquen que no són veritat», assenyalava la dona d’Antonio David, qui aprofitava fa poc per llançar-li un missatge esperançador. «Felicitats carinyo, et felicite pel dissabte per si no puc parlar en directe», li ha transmés, ja que este dissabte és el seu aniversari.

I és que Olga ja no calla. «Fa 21 anys que estic amb el meu marit. Sabré jo com és ell? És que ell no és així. Jo el que he fet és no pensar, perquè si ho penses… A casa meua no han escoltat mai Rocío o David una mala paraula», no dubtava a sentenciar contra Rociíto i el seu testimoni. «Si tornés a néixer, segur que em tornaria a casar amb ell. És la persona que més estime en el món, que ha lluitat pels seus fills i que hui lluita per ell mateix», ha sentenciat. Fa poc, la contradictòria actitud d’Olga ha tornat a cridar l’atenció, ja que una vegada més sembla no mantenir-se ferma amb esta promesa sobre no parlar sobre el drama que ha deixat a casa. «A mi no m’agrada la fama, este espai és d’ell, jo sempre estic al darrere», ha tancat… encara i això, però, ha aprofitat per ‘col·locar’ els seus missatges. Una contradicció.

 

 

Últimes notícies

Tres ferits en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla

Un home de 55 anys, una dona de 24 i un jove de 19 han resultat ferits esta matinada en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla.

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.