«No m’agrada la fama»: Al descobert la contradictòria actitud d’Olga Moreno

 

Olga Moreno va entrar a ‘Supervivientes‘ deixant enrere l’huracà que s’havia format amb el documental de Rocío Carrasco, i arribava a Hondures amb la intenció de donar-se a conéixer per si mateixa. No obstant això, en estes setmanes de concurs, sembla que la dona d’Antonio David no ha pogut evitar donar algun que altre detall sobre el seu matrimoni i la seua família, a més d’aprofitar per llançar alguna indirecta a Rociíto, els fills de la qual ha criat com si foren seus. Comptant a plató amb la inestimable defensa de Rocío Flores, no hi ha dubte que la jove i Olga es troben molt unides, i en més d’una ocasió ha recalcat la seua intenció que tot este escàndol en què es troba involucrada la família, no afecte més del compte la seua relació.

De fet, la dissenyadora ha manifestat la seua por que alguna cosa canvie després tot l’enrenou que s’està generant, i tem què pot trobar-se a casa a la seua tornada a Hondures. Encara que ella no és l’única, ja que l’any passat, quan era Rocío Flores qui es trobava participant en el ‘reality’ es va trobar de ple amb la dura realitat de la pandèmia de la Covid19, que afectava amb força el nostre país i obligava a declarar l’estat d’alarma en què seguim des del març de l’any passat.

Tot i la distància, Olga té més present que mai el seu marit, Antonio David, de qui es recorda a cada instant. I, encara que en un primer moment va assegurar que no parlaria sobre el documental, sembla que ha arribat a incomplir la seua promesa. De fet, en un primer moment, la dissenyadora va arribar a plantejar-se seriosament si anar a ‘Supervivientes’ o no, però l’amenaça d’una quantiosa multa a causa d’un incompliment del contracte, li va fer prendre la decisió de, finalment, llançar-se a l’aventura. «Ella, al principi, estava entre anar-hi i no: tenia més il·lusió abans i quan va passar tot això se li van llevar les ganes i no volia anar-hi», revelava Rocío Flores. «El meu consell va ser ‘vés, que et vindrà molt bé’. Li vaig dir que afrontés la situació, que es tragués del mig de tot plegat i gaudís».

Un cop a Hondures, Olga ha volgut recalcar la innocència del seu marit davant les dures acusacions que Rocío Carrasco ha llençat contra ell, entre les quals s’inclouen el maltractament físic i psicològic continuat durant anys, o el fet d’haver manipulat els seus dos fills perquè l’odien. «Hi ha coses que s’expliquen que no són veritat», assenyalava la dona d’Antonio David, qui aprofitava fa poc per llançar-li un missatge esperançador. «Felicitats carinyo, et felicite pel dissabte per si no puc parlar en directe», li ha transmés, ja que este dissabte és el seu aniversari.

I és que Olga ja no calla. «Fa 21 anys que estic amb el meu marit. Sabré jo com és ell? És que ell no és així. Jo el que he fet és no pensar, perquè si ho penses… A casa meua no han escoltat mai Rocío o David una mala paraula», no dubtava a sentenciar contra Rociíto i el seu testimoni. «Si tornés a néixer, segur que em tornaria a casar amb ell. És la persona que més estime en el món, que ha lluitat pels seus fills i que hui lluita per ell mateix», ha sentenciat. Fa poc, la contradictòria actitud d’Olga ha tornat a cridar l’atenció, ja que una vegada més sembla no mantenir-se ferma amb esta promesa sobre no parlar sobre el drama que ha deixat a casa. «A mi no m’agrada la fama, este espai és d’ell, jo sempre estic al darrere», ha tancat… encara i això, però, ha aprofitat per ‘col·locar’ els seus missatges. Una contradicció.

 

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.