«No m’agrada la fama»: Al descobert la contradictòria actitud d’Olga Moreno

 

Olga Moreno va entrar a ‘Supervivientes‘ deixant enrere l’huracà que s’havia format amb el documental de Rocío Carrasco, i arribava a Hondures amb la intenció de donar-se a conéixer per si mateixa. No obstant això, en estes setmanes de concurs, sembla que la dona d’Antonio David no ha pogut evitar donar algun que altre detall sobre el seu matrimoni i la seua família, a més d’aprofitar per llançar alguna indirecta a Rociíto, els fills de la qual ha criat com si foren seus. Comptant a plató amb la inestimable defensa de Rocío Flores, no hi ha dubte que la jove i Olga es troben molt unides, i en més d’una ocasió ha recalcat la seua intenció que tot este escàndol en què es troba involucrada la família, no afecte més del compte la seua relació.

De fet, la dissenyadora ha manifestat la seua por que alguna cosa canvie després tot l’enrenou que s’està generant, i tem què pot trobar-se a casa a la seua tornada a Hondures. Encara que ella no és l’única, ja que l’any passat, quan era Rocío Flores qui es trobava participant en el ‘reality’ es va trobar de ple amb la dura realitat de la pandèmia de la Covid19, que afectava amb força el nostre país i obligava a declarar l’estat d’alarma en què seguim des del març de l’any passat.

Tot i la distància, Olga té més present que mai el seu marit, Antonio David, de qui es recorda a cada instant. I, encara que en un primer moment va assegurar que no parlaria sobre el documental, sembla que ha arribat a incomplir la seua promesa. De fet, en un primer moment, la dissenyadora va arribar a plantejar-se seriosament si anar a ‘Supervivientes’ o no, però l’amenaça d’una quantiosa multa a causa d’un incompliment del contracte, li va fer prendre la decisió de, finalment, llançar-se a l’aventura. «Ella, al principi, estava entre anar-hi i no: tenia més il·lusió abans i quan va passar tot això se li van llevar les ganes i no volia anar-hi», revelava Rocío Flores. «El meu consell va ser ‘vés, que et vindrà molt bé’. Li vaig dir que afrontés la situació, que es tragués del mig de tot plegat i gaudís».

Un cop a Hondures, Olga ha volgut recalcar la innocència del seu marit davant les dures acusacions que Rocío Carrasco ha llençat contra ell, entre les quals s’inclouen el maltractament físic i psicològic continuat durant anys, o el fet d’haver manipulat els seus dos fills perquè l’odien. «Hi ha coses que s’expliquen que no són veritat», assenyalava la dona d’Antonio David, qui aprofitava fa poc per llançar-li un missatge esperançador. «Felicitats carinyo, et felicite pel dissabte per si no puc parlar en directe», li ha transmés, ja que este dissabte és el seu aniversari.

I és que Olga ja no calla. «Fa 21 anys que estic amb el meu marit. Sabré jo com és ell? És que ell no és així. Jo el que he fet és no pensar, perquè si ho penses… A casa meua no han escoltat mai Rocío o David una mala paraula», no dubtava a sentenciar contra Rociíto i el seu testimoni. «Si tornés a néixer, segur que em tornaria a casar amb ell. És la persona que més estime en el món, que ha lluitat pels seus fills i que hui lluita per ell mateix», ha sentenciat. Fa poc, la contradictòria actitud d’Olga ha tornat a cridar l’atenció, ja que una vegada més sembla no mantenir-se ferma amb esta promesa sobre no parlar sobre el drama que ha deixat a casa. «A mi no m’agrada la fama, este espai és d’ell, jo sempre estic al darrere», ha tancat… encara i això, però, ha aprofitat per ‘col·locar’ els seus missatges. Una contradicció.

 

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.