14 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

«No m’agrada la fama»: Al descobert la contradictòria actitud d’Olga Moreno

 

Olga Moreno va entrar a ‘Supervivientes‘ deixant enrere l’huracà que s’havia format amb el documental de Rocío Carrasco, i arribava a Hondures amb la intenció de donar-se a conéixer per si mateixa. No obstant això, en estes setmanes de concurs, sembla que la dona d’Antonio David no ha pogut evitar donar algun que altre detall sobre el seu matrimoni i la seua família, a més d’aprofitar per llançar alguna indirecta a Rociíto, els fills de la qual ha criat com si foren seus. Comptant a plató amb la inestimable defensa de Rocío Flores, no hi ha dubte que la jove i Olga es troben molt unides, i en més d’una ocasió ha recalcat la seua intenció que tot este escàndol en què es troba involucrada la família, no afecte més del compte la seua relació.

De fet, la dissenyadora ha manifestat la seua por que alguna cosa canvie després tot l’enrenou que s’està generant, i tem què pot trobar-se a casa a la seua tornada a Hondures. Encara que ella no és l’única, ja que l’any passat, quan era Rocío Flores qui es trobava participant en el ‘reality’ es va trobar de ple amb la dura realitat de la pandèmia de la Covid19, que afectava amb força el nostre país i obligava a declarar l’estat d’alarma en què seguim des del març de l’any passat.

Tot i la distància, Olga té més present que mai el seu marit, Antonio David, de qui es recorda a cada instant. I, encara que en un primer moment va assegurar que no parlaria sobre el documental, sembla que ha arribat a incomplir la seua promesa. De fet, en un primer moment, la dissenyadora va arribar a plantejar-se seriosament si anar a ‘Supervivientes’ o no, però l’amenaça d’una quantiosa multa a causa d’un incompliment del contracte, li va fer prendre la decisió de, finalment, llançar-se a l’aventura. «Ella, al principi, estava entre anar-hi i no: tenia més il·lusió abans i quan va passar tot això se li van llevar les ganes i no volia anar-hi», revelava Rocío Flores. «El meu consell va ser ‘vés, que et vindrà molt bé’. Li vaig dir que afrontés la situació, que es tragués del mig de tot plegat i gaudís».

Un cop a Hondures, Olga ha volgut recalcar la innocència del seu marit davant les dures acusacions que Rocío Carrasco ha llençat contra ell, entre les quals s’inclouen el maltractament físic i psicològic continuat durant anys, o el fet d’haver manipulat els seus dos fills perquè l’odien. «Hi ha coses que s’expliquen que no són veritat», assenyalava la dona d’Antonio David, qui aprofitava fa poc per llançar-li un missatge esperançador. «Felicitats carinyo, et felicite pel dissabte per si no puc parlar en directe», li ha transmés, ja que este dissabte és el seu aniversari.

I és que Olga ja no calla. «Fa 21 anys que estic amb el meu marit. Sabré jo com és ell? És que ell no és així. Jo el que he fet és no pensar, perquè si ho penses… A casa meua no han escoltat mai Rocío o David una mala paraula», no dubtava a sentenciar contra Rociíto i el seu testimoni. «Si tornés a néixer, segur que em tornaria a casar amb ell. És la persona que més estime en el món, que ha lluitat pels seus fills i que hui lluita per ell mateix», ha sentenciat. Fa poc, la contradictòria actitud d’Olga ha tornat a cridar l’atenció, ja que una vegada més sembla no mantenir-se ferma amb esta promesa sobre no parlar sobre el drama que ha deixat a casa. «A mi no m’agrada la fama, este espai és d’ell, jo sempre estic al darrere», ha tancat… encara i això, però, ha aprofitat per ‘col·locar’ els seus missatges. Una contradicció.

 

 

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.