14.1 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

«No m’agrada la fama»: Al descobert la contradictòria actitud d’Olga Moreno

 

Olga Moreno va entrar a ‘Supervivientes‘ deixant enrere l’huracà que s’havia format amb el documental de Rocío Carrasco, i arribava a Hondures amb la intenció de donar-se a conéixer per si mateixa. No obstant això, en estes setmanes de concurs, sembla que la dona d’Antonio David no ha pogut evitar donar algun que altre detall sobre el seu matrimoni i la seua família, a més d’aprofitar per llançar alguna indirecta a Rociíto, els fills de la qual ha criat com si foren seus. Comptant a plató amb la inestimable defensa de Rocío Flores, no hi ha dubte que la jove i Olga es troben molt unides, i en més d’una ocasió ha recalcat la seua intenció que tot este escàndol en què es troba involucrada la família, no afecte més del compte la seua relació.

De fet, la dissenyadora ha manifestat la seua por que alguna cosa canvie després tot l’enrenou que s’està generant, i tem què pot trobar-se a casa a la seua tornada a Hondures. Encara que ella no és l’única, ja que l’any passat, quan era Rocío Flores qui es trobava participant en el ‘reality’ es va trobar de ple amb la dura realitat de la pandèmia de la Covid19, que afectava amb força el nostre país i obligava a declarar l’estat d’alarma en què seguim des del març de l’any passat.

Tot i la distància, Olga té més present que mai el seu marit, Antonio David, de qui es recorda a cada instant. I, encara que en un primer moment va assegurar que no parlaria sobre el documental, sembla que ha arribat a incomplir la seua promesa. De fet, en un primer moment, la dissenyadora va arribar a plantejar-se seriosament si anar a ‘Supervivientes’ o no, però l’amenaça d’una quantiosa multa a causa d’un incompliment del contracte, li va fer prendre la decisió de, finalment, llançar-se a l’aventura. «Ella, al principi, estava entre anar-hi i no: tenia més il·lusió abans i quan va passar tot això se li van llevar les ganes i no volia anar-hi», revelava Rocío Flores. «El meu consell va ser ‘vés, que et vindrà molt bé’. Li vaig dir que afrontés la situació, que es tragués del mig de tot plegat i gaudís».

Un cop a Hondures, Olga ha volgut recalcar la innocència del seu marit davant les dures acusacions que Rocío Carrasco ha llençat contra ell, entre les quals s’inclouen el maltractament físic i psicològic continuat durant anys, o el fet d’haver manipulat els seus dos fills perquè l’odien. «Hi ha coses que s’expliquen que no són veritat», assenyalava la dona d’Antonio David, qui aprofitava fa poc per llançar-li un missatge esperançador. «Felicitats carinyo, et felicite pel dissabte per si no puc parlar en directe», li ha transmés, ja que este dissabte és el seu aniversari.

I és que Olga ja no calla. «Fa 21 anys que estic amb el meu marit. Sabré jo com és ell? És que ell no és així. Jo el que he fet és no pensar, perquè si ho penses… A casa meua no han escoltat mai Rocío o David una mala paraula», no dubtava a sentenciar contra Rociíto i el seu testimoni. «Si tornés a néixer, segur que em tornaria a casar amb ell. És la persona que més estime en el món, que ha lluitat pels seus fills i que hui lluita per ell mateix», ha sentenciat. Fa poc, la contradictòria actitud d’Olga ha tornat a cridar l’atenció, ja que una vegada més sembla no mantenir-se ferma amb esta promesa sobre no parlar sobre el drama que ha deixat a casa. «A mi no m’agrada la fama, este espai és d’ell, jo sempre estic al darrere», ha tancat… encara i això, però, ha aprofitat per ‘col·locar’ els seus missatges. Una contradicció.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.