No me tireu més de la llengua. L’estocada final de Carmen Lomana a Rocío Carrasco

 

Carmen Lomana ha estat, sens dubte, una de les celebritats que més crítiques s’han mostrat amb el documental de Rocío Carrasco.

Així, des d’un primer moment no dubtava a qualificar-lo com un «espectacle denigrant», i fins i tot compartia la seua opinió amb les seues més de 200.000 seguidors de Twitter.

«Però, de veritat a algú li importa esta història tan domèstica i avorrida de dos persones amb vides molt grises? Quin rotllo ens està deixant anar Rocío Carrasco. Però el tema no era el de bona o mala mare?. Em dormiré pensant que sóc una lerda per veure-ho», sentenciava amb duresa.

A més, el programa ‘socialité‘ no dubtava a recalcar que l’odi que Rociíto sent pel seu ex, Antonio David, podria haver enfosquit l’amor pels seus fills, i fins i tot posava en dubte la veracitat del seu testimoniatge.

«El que queda clar és que Rocío porta set anys sense veure als seus fills, tots hem vist a la seua filla dient que vol parlar amb ella! Això és la història interminable. Té un altre fill, i no s’ha preocupat en este temps, dient que ‘este és feliç’, com si els nens que tenen una deficiència ni senten ni pateixen».

I, ara, després de veure la recent entrevista en directe de la filla de ‘la més gran’, Lomana ha acabat d’explotar contra ella. Així, ha sostingut que este testimoniatge de Carrasco està fora de lloc i arriba a destemps. «Tot té un temps en la vida i això està fora de temps, però, sobretot, fora de lloc».

A més, no ha dubtat a assenyalar que «és com una història d’odi que s’ha quedat enquistada». I, també s’ha atrevit a comentar sobre esta explicació que Rocío Carrasco va donar sobre els motius pels quals no agafa el telèfon a la seua filla.

Carrasco, va explicar que no parlava amb Rocío Flores perquè no se sentia preparada, i també per recomanació dels especialistes que l’estaven tractant. No obstant això, la seua versió no convens a Lomana.

«Si tu tens un arravatament d’amor pels teus fills, la teua filla et crida, no penses si estic preparada o no. Agarre el telèfon i li dic ‘vine ací, que no puc més amb les ganes de veure’t’», ha al·legat.

Una opinió que porta sostenint des que s’estrenés el documental, i és que la socialité no aguanta més tot el drama que s’ha generat entorn del seu testimoniatge. «La porte escoltant fa un mes, és que no».

D’altra banda, ha destacat que no creu que el relat de Rociíto vaja a ajudar a altres dones que són maltractades. «Una dona maltractada per veure a Rocío no telefonarà a este número». Alguna cosa, del que Telencinco a presumit tot este temps, ja que la cadena ha afirmat que les anomenades al 061 s’han disparat des que Rocío Carrasco va aparéixer en televisió contant la seua història.

«Amb quina mena de dona ens volem quedar?, amb dones tot el dia plorant i queixant-se, castigant d’alguna manera els homes?», es pregunta Lomana. «Jo no. Estes coses es parlen amb la teua família i es lleva este bucle en el qual està ficada».

Per a ella, els mitjans s’estan extralimitant. «Un dia que parle està bé, però tot això em sembla massa i sobretot em sembla una falta de respecte per ella mateixa, pels seus fills, per la seua família».

I, sobretot, assenyala que l’altra part no ha pogut parlar per a defensar-se: «Encara no hem sentit parlar a l’altra part, així que estiguem preparats per a tot. Probablement, dins de dos o tres mesos esta dona que fa poc l’estaven posant com un drap, ara l’han pujat als altars i pot baixar dels altars també. Si no fos perquè treball en els mitjans us segur que no ho veuria. De tota manera, si este xou serveix per a ajudar a algú beneït siga», assegurava categòric.

«No m’agrada ser tan crítica, però podria haver-vos dit tot el contrari, ‘Pobreta, com ho sent…’ Però és que no és així, dic tot el que pense o no dic res, però em tireu de la llengua», ha advertit en referència a tots aquells que no dubten a preguntar-li sobre el tema. Encara que, això sí, Lomana reconeix que esta és simplement la seua opinió i que en cap moment està en possessió de la veritat absoluta.

Últimes notícies

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.