No me tireu més de la llengua. L’estocada final de Carmen Lomana a Rocío Carrasco

 

Carmen Lomana ha estat, sens dubte, una de les celebritats que més crítiques s’han mostrat amb el documental de Rocío Carrasco.

Així, des d’un primer moment no dubtava a qualificar-lo com un «espectacle denigrant», i fins i tot compartia la seua opinió amb les seues més de 200.000 seguidors de Twitter.

«Però, de veritat a algú li importa esta història tan domèstica i avorrida de dos persones amb vides molt grises? Quin rotllo ens està deixant anar Rocío Carrasco. Però el tema no era el de bona o mala mare?. Em dormiré pensant que sóc una lerda per veure-ho», sentenciava amb duresa.

A més, el programa ‘socialité‘ no dubtava a recalcar que l’odi que Rociíto sent pel seu ex, Antonio David, podria haver enfosquit l’amor pels seus fills, i fins i tot posava en dubte la veracitat del seu testimoniatge.

«El que queda clar és que Rocío porta set anys sense veure als seus fills, tots hem vist a la seua filla dient que vol parlar amb ella! Això és la història interminable. Té un altre fill, i no s’ha preocupat en este temps, dient que ‘este és feliç’, com si els nens que tenen una deficiència ni senten ni pateixen».

I, ara, després de veure la recent entrevista en directe de la filla de ‘la més gran’, Lomana ha acabat d’explotar contra ella. Així, ha sostingut que este testimoniatge de Carrasco està fora de lloc i arriba a destemps. «Tot té un temps en la vida i això està fora de temps, però, sobretot, fora de lloc».

A més, no ha dubtat a assenyalar que «és com una història d’odi que s’ha quedat enquistada». I, també s’ha atrevit a comentar sobre esta explicació que Rocío Carrasco va donar sobre els motius pels quals no agafa el telèfon a la seua filla.

Carrasco, va explicar que no parlava amb Rocío Flores perquè no se sentia preparada, i també per recomanació dels especialistes que l’estaven tractant. No obstant això, la seua versió no convens a Lomana.

«Si tu tens un arravatament d’amor pels teus fills, la teua filla et crida, no penses si estic preparada o no. Agarre el telèfon i li dic ‘vine ací, que no puc més amb les ganes de veure’t’», ha al·legat.

Una opinió que porta sostenint des que s’estrenés el documental, i és que la socialité no aguanta més tot el drama que s’ha generat entorn del seu testimoniatge. «La porte escoltant fa un mes, és que no».

D’altra banda, ha destacat que no creu que el relat de Rociíto vaja a ajudar a altres dones que són maltractades. «Una dona maltractada per veure a Rocío no telefonarà a este número». Alguna cosa, del que Telencinco a presumit tot este temps, ja que la cadena ha afirmat que les anomenades al 061 s’han disparat des que Rocío Carrasco va aparéixer en televisió contant la seua història.

«Amb quina mena de dona ens volem quedar?, amb dones tot el dia plorant i queixant-se, castigant d’alguna manera els homes?», es pregunta Lomana. «Jo no. Estes coses es parlen amb la teua família i es lleva este bucle en el qual està ficada».

Per a ella, els mitjans s’estan extralimitant. «Un dia que parle està bé, però tot això em sembla massa i sobretot em sembla una falta de respecte per ella mateixa, pels seus fills, per la seua família».

I, sobretot, assenyala que l’altra part no ha pogut parlar per a defensar-se: «Encara no hem sentit parlar a l’altra part, així que estiguem preparats per a tot. Probablement, dins de dos o tres mesos esta dona que fa poc l’estaven posant com un drap, ara l’han pujat als altars i pot baixar dels altars també. Si no fos perquè treball en els mitjans us segur que no ho veuria. De tota manera, si este xou serveix per a ajudar a algú beneït siga”, assegurava categòric.

«No m’agrada ser tan crítica, però podria haver-vos dit tot el contrari, ‘Pobreta, com ho sent…’ Però és que no és així, dic tot el que pense o no dic res, però em tireu de la llengua», ha advertit en referència a tots aquells que no dubten a preguntar-li sobre el tema. Encara que, això sí, Lomana reconeix que esta és simplement la seua opinió i que en cap moment està en possessió de la veritat absoluta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.