No me tireu més de la llengua. L’estocada final de Carmen Lomana a Rocío Carrasco

 

Carmen Lomana ha estat, sens dubte, una de les celebritats que més crítiques s’han mostrat amb el documental de Rocío Carrasco.

Així, des d’un primer moment no dubtava a qualificar-lo com un «espectacle denigrant», i fins i tot compartia la seua opinió amb les seues més de 200.000 seguidors de Twitter.

«Però, de veritat a algú li importa esta història tan domèstica i avorrida de dos persones amb vides molt grises? Quin rotllo ens està deixant anar Rocío Carrasco. Però el tema no era el de bona o mala mare?. Em dormiré pensant que sóc una lerda per veure-ho», sentenciava amb duresa.

A més, el programa ‘socialité‘ no dubtava a recalcar que l’odi que Rociíto sent pel seu ex, Antonio David, podria haver enfosquit l’amor pels seus fills, i fins i tot posava en dubte la veracitat del seu testimoniatge.

«El que queda clar és que Rocío porta set anys sense veure als seus fills, tots hem vist a la seua filla dient que vol parlar amb ella! Això és la història interminable. Té un altre fill, i no s’ha preocupat en este temps, dient que ‘este és feliç’, com si els nens que tenen una deficiència ni senten ni pateixen».

I, ara, després de veure la recent entrevista en directe de la filla de ‘la més gran’, Lomana ha acabat d’explotar contra ella. Així, ha sostingut que este testimoniatge de Carrasco està fora de lloc i arriba a destemps. «Tot té un temps en la vida i això està fora de temps, però, sobretot, fora de lloc».

A més, no ha dubtat a assenyalar que «és com una història d’odi que s’ha quedat enquistada». I, també s’ha atrevit a comentar sobre esta explicació que Rocío Carrasco va donar sobre els motius pels quals no agafa el telèfon a la seua filla.

Carrasco, va explicar que no parlava amb Rocío Flores perquè no se sentia preparada, i també per recomanació dels especialistes que l’estaven tractant. No obstant això, la seua versió no convens a Lomana.

«Si tu tens un arravatament d’amor pels teus fills, la teua filla et crida, no penses si estic preparada o no. Agarre el telèfon i li dic ‘vine ací, que no puc més amb les ganes de veure’t’», ha al·legat.

Una opinió que porta sostenint des que s’estrenés el documental, i és que la socialité no aguanta més tot el drama que s’ha generat entorn del seu testimoniatge. «La porte escoltant fa un mes, és que no».

D’altra banda, ha destacat que no creu que el relat de Rociíto vaja a ajudar a altres dones que són maltractades. «Una dona maltractada per veure a Rocío no telefonarà a este número». Alguna cosa, del que Telencinco a presumit tot este temps, ja que la cadena ha afirmat que les anomenades al 061 s’han disparat des que Rocío Carrasco va aparéixer en televisió contant la seua història.

«Amb quina mena de dona ens volem quedar?, amb dones tot el dia plorant i queixant-se, castigant d’alguna manera els homes?», es pregunta Lomana. «Jo no. Estes coses es parlen amb la teua família i es lleva este bucle en el qual està ficada».

Per a ella, els mitjans s’estan extralimitant. «Un dia que parle està bé, però tot això em sembla massa i sobretot em sembla una falta de respecte per ella mateixa, pels seus fills, per la seua família».

I, sobretot, assenyala que l’altra part no ha pogut parlar per a defensar-se: «Encara no hem sentit parlar a l’altra part, així que estiguem preparats per a tot. Probablement, dins de dos o tres mesos esta dona que fa poc l’estaven posant com un drap, ara l’han pujat als altars i pot baixar dels altars també. Si no fos perquè treball en els mitjans us segur que no ho veuria. De tota manera, si este xou serveix per a ajudar a algú beneït siga», assegurava categòric.

«No m’agrada ser tan crítica, però podria haver-vos dit tot el contrari, ‘Pobreta, com ho sent…’ Però és que no és així, dic tot el que pense o no dic res, però em tireu de la llengua», ha advertit en referència a tots aquells que no dubten a preguntar-li sobre el tema. Encara que, això sí, Lomana reconeix que esta és simplement la seua opinió i que en cap moment està en possessió de la veritat absoluta.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.