12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

No me tireu més de la llengua. L’estocada final de Carmen Lomana a Rocío Carrasco

 

Carmen Lomana ha estat, sens dubte, una de les celebritats que més crítiques s’han mostrat amb el documental de Rocío Carrasco.

Així, des d’un primer moment no dubtava a qualificar-lo com un «espectacle denigrant», i fins i tot compartia la seua opinió amb les seues més de 200.000 seguidors de Twitter.

«Però, de veritat a algú li importa esta història tan domèstica i avorrida de dos persones amb vides molt grises? Quin rotllo ens està deixant anar Rocío Carrasco. Però el tema no era el de bona o mala mare?. Em dormiré pensant que sóc una lerda per veure-ho», sentenciava amb duresa.

A més, el programa ‘socialité‘ no dubtava a recalcar que l’odi que Rociíto sent pel seu ex, Antonio David, podria haver enfosquit l’amor pels seus fills, i fins i tot posava en dubte la veracitat del seu testimoniatge.

«El que queda clar és que Rocío porta set anys sense veure als seus fills, tots hem vist a la seua filla dient que vol parlar amb ella! Això és la història interminable. Té un altre fill, i no s’ha preocupat en este temps, dient que ‘este és feliç’, com si els nens que tenen una deficiència ni senten ni pateixen».

I, ara, després de veure la recent entrevista en directe de la filla de ‘la més gran’, Lomana ha acabat d’explotar contra ella. Així, ha sostingut que este testimoniatge de Carrasco està fora de lloc i arriba a destemps. «Tot té un temps en la vida i això està fora de temps, però, sobretot, fora de lloc».

A més, no ha dubtat a assenyalar que «és com una història d’odi que s’ha quedat enquistada». I, també s’ha atrevit a comentar sobre esta explicació que Rocío Carrasco va donar sobre els motius pels quals no agafa el telèfon a la seua filla.

Carrasco, va explicar que no parlava amb Rocío Flores perquè no se sentia preparada, i també per recomanació dels especialistes que l’estaven tractant. No obstant això, la seua versió no convens a Lomana.

«Si tu tens un arravatament d’amor pels teus fills, la teua filla et crida, no penses si estic preparada o no. Agarre el telèfon i li dic ‘vine ací, que no puc més amb les ganes de veure’t’», ha al·legat.

Una opinió que porta sostenint des que s’estrenés el documental, i és que la socialité no aguanta més tot el drama que s’ha generat entorn del seu testimoniatge. «La porte escoltant fa un mes, és que no».

D’altra banda, ha destacat que no creu que el relat de Rociíto vaja a ajudar a altres dones que són maltractades. «Una dona maltractada per veure a Rocío no telefonarà a este número». Alguna cosa, del que Telencinco a presumit tot este temps, ja que la cadena ha afirmat que les anomenades al 061 s’han disparat des que Rocío Carrasco va aparéixer en televisió contant la seua història.

«Amb quina mena de dona ens volem quedar?, amb dones tot el dia plorant i queixant-se, castigant d’alguna manera els homes?», es pregunta Lomana. «Jo no. Estes coses es parlen amb la teua família i es lleva este bucle en el qual està ficada».

Per a ella, els mitjans s’estan extralimitant. «Un dia que parle està bé, però tot això em sembla massa i sobretot em sembla una falta de respecte per ella mateixa, pels seus fills, per la seua família».

I, sobretot, assenyala que l’altra part no ha pogut parlar per a defensar-se: «Encara no hem sentit parlar a l’altra part, així que estiguem preparats per a tot. Probablement, dins de dos o tres mesos esta dona que fa poc l’estaven posant com un drap, ara l’han pujat als altars i pot baixar dels altars també. Si no fos perquè treball en els mitjans us segur que no ho veuria. De tota manera, si este xou serveix per a ajudar a algú beneït siga”, assegurava categòric.

«No m’agrada ser tan crítica, però podria haver-vos dit tot el contrari, ‘Pobreta, com ho sent…’ Però és que no és així, dic tot el que pense o no dic res, però em tireu de la llengua», ha advertit en referència a tots aquells que no dubten a preguntar-li sobre el tema. Encara que, això sí, Lomana reconeix que esta és simplement la seua opinió i que en cap moment està en possessió de la veritat absoluta.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.