Un nou programa de Telecinco podria tornar a juntar a Adara i Gianmarco

Gianmarco, Adara y Jordi González en 'El Debate Final'

Adara i Gianmarco | Telecinco

 

Per als qui van confiar plenament en la relació nascuda entre Adara Molinero i Gianmarco Onestini, pareix que podran disfrutar d’un encontre entre els dos protagonistes del que ha sigut una de les relacions més complicades de l’any que ja hem deixat arrere.

 

Si en un primer moment Telecinco hauria decidit prescindir de tot el que està relacionat amb ‘Gran Hermano’, ara pareix que treballen amb una excepció i que ens permetrà disfrutar de l’essència que ha deixat l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’.

 

La cadena volia cobrir l’absència de ‘Gran Hermano’ amb ‘La isla de las tentaciones’ i ‘Supervivientes’, però segons informa FórmulaTV, Mediaset i la productora de l’exitós concurs de telerealitat estan treballant en una espècie de retrobament d’exconcursants de diferents edicions del VIP, en el que hauran d’ajustar els seus comptes pendents. Els noms dels concursants encara no s’han revelat, però molt possiblement Adara i Gianmarco tindran una plaça assegurada en este format, a causa de la gran expectació que s’ha generat sobre ells.

 

Sense la marca ‘Gran Hermano’

El que sí que està clar és que este format no se farà baix el nom de ‘Gran Hermano’, ja que volen fer-lo descansar durant una temporada. D’esta manera, el concurs arribarà amb un nou nom i no sabem si amb unes noves normes que, d’esta manera, remodelarien el concepte per complet.

 

La llista de concursants s’elaborarà amb noms de totes les edicions passades de ‘Gran Hermano’. Estes relacions no han de ser estrictament de parelles sentimentals, sinó que també poden ser concursants units per altres conflictes dins de la casa més famosa de la televisió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.

Josep Puerto apel·la a la motivació del València Basket després de l’ajustada derrota davant Panathinaikos

Josep Puerto ressalta que la forma en què Panathinaikos va celebrar la victòria per un punt reforça la motivació del València Basket per a lluitar el segon partit de quarts de l'Eurolliga en el Roig Arena.

El PSOE recorrerà al Suprem per a frenar les acusacions de Aldama

El PSOE anuncia que tornarà a demanar empara al Tribunal Suprem per a respondre a les acusacions de Víctor de Aldama i nega qualsevol finançament il·legal en el partit.

Pérez Llorca reclama esperar a la investigació sobre la contractació de la seua parella abans de jutjar

Juanfran Pérez Llorca demana deixar treballar a l'Agència Antifrau en la investigació sobre la plaça adjudicada a la seua parella en la Diputació de València abans de traure conclusions polítiques.

Pérez Llorca acusa el Govern de discriminar la Comunitat i limitar-la a l’endeutament

Pérez Llorca acusa el Govern central de mantindre la discriminació econòmica amb la Comunitat Valenciana i de limitar la seua resposta a permetre més deute en lloc d'aportar recursos directes.

El Govern i el PSOE es desmarquen de Aldama després de les seues acusacions en el juí del cas Koldo

El Govern afirma estar tranquil i tatxa a Víctor de Aldama de gran mentider, mentres el PSOE anuncia que demanarà empara al Suprem davant el que considera injúries en el juí del cas Koldo.

Dos anys de presó per provocar un incendi a Vinaròs durant una suposada broma

L'Audiència de Castelló condemna a dos anys de presó a un home que va originar un incendi en una vivenda de Vinaròs en prendre alcohol sanitari amb un encenedor a mode de broma, causant danys en diverses cases.