Un nou programa de Telecinco podria tornar a juntar a Adara i Gianmarco

Gianmarco, Adara y Jordi González en 'El Debate Final'

Adara i Gianmarco | Telecinco

 

Per als qui van confiar plenament en la relació nascuda entre Adara Molinero i Gianmarco Onestini, pareix que podran disfrutar d’un encontre entre els dos protagonistes del que ha sigut una de les relacions més complicades de l’any que ja hem deixat arrere.

 

Si en un primer moment Telecinco hauria decidit prescindir de tot el que està relacionat amb ‘Gran Hermano’, ara pareix que treballen amb una excepció i que ens permetrà disfrutar de l’essència que ha deixat l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’.

 

La cadena volia cobrir l’absència de ‘Gran Hermano’ amb ‘La isla de las tentaciones’ i ‘Supervivientes’, però segons informa FórmulaTV, Mediaset i la productora de l’exitós concurs de telerealitat estan treballant en una espècie de retrobament d’exconcursants de diferents edicions del VIP, en el que hauran d’ajustar els seus comptes pendents. Els noms dels concursants encara no s’han revelat, però molt possiblement Adara i Gianmarco tindran una plaça assegurada en este format, a causa de la gran expectació que s’ha generat sobre ells.

 

Sense la marca ‘Gran Hermano’

El que sí que està clar és que este format no se farà baix el nom de ‘Gran Hermano’, ja que volen fer-lo descansar durant una temporada. D’esta manera, el concurs arribarà amb un nou nom i no sabem si amb unes noves normes que, d’esta manera, remodelarien el concepte per complet.

 

La llista de concursants s’elaborarà amb noms de totes les edicions passades de ‘Gran Hermano’. Estes relacions no han de ser estrictament de parelles sentimentals, sinó que també poden ser concursants units per altres conflictes dins de la casa més famosa de la televisió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.