11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un nou programa de Telecinco podria tornar a juntar a Adara i Gianmarco

Gianmarco, Adara y Jordi González en 'El Debate Final'

Adara i Gianmarco | Telecinco

 

Per als qui van confiar plenament en la relació nascuda entre Adara Molinero i Gianmarco Onestini, pareix que podran disfrutar d’un encontre entre els dos protagonistes del que ha sigut una de les relacions més complicades de l’any que ja hem deixat arrere.

 

Si en un primer moment Telecinco hauria decidit prescindir de tot el que està relacionat amb ‘Gran Hermano’, ara pareix que treballen amb una excepció i que ens permetrà disfrutar de l’essència que ha deixat l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’.

 

La cadena volia cobrir l’absència de ‘Gran Hermano’ amb ‘La isla de las tentaciones’ i ‘Supervivientes’, però segons informa FórmulaTV, Mediaset i la productora de l’exitós concurs de telerealitat estan treballant en una espècie de retrobament d’exconcursants de diferents edicions del VIP, en el que hauran d’ajustar els seus comptes pendents. Els noms dels concursants encara no s’han revelat, però molt possiblement Adara i Gianmarco tindran una plaça assegurada en este format, a causa de la gran expectació que s’ha generat sobre ells.

 

Sense la marca ‘Gran Hermano’

El que sí que està clar és que este format no se farà baix el nom de ‘Gran Hermano’, ja que volen fer-lo descansar durant una temporada. D’esta manera, el concurs arribarà amb un nou nom i no sabem si amb unes noves normes que, d’esta manera, remodelarien el concepte per complet.

 

La llista de concursants s’elaborarà amb noms de totes les edicions passades de ‘Gran Hermano’. Estes relacions no han de ser estrictament de parelles sentimentals, sinó que també poden ser concursants units per altres conflictes dins de la casa més famosa de la televisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.