Un nou programa de Telecinco podria tornar a juntar a Adara i Gianmarco

Gianmarco, Adara y Jordi González en 'El Debate Final'

Adara i Gianmarco | Telecinco

 

Per als qui van confiar plenament en la relació nascuda entre Adara Molinero i Gianmarco Onestini, pareix que podran disfrutar d’un encontre entre els dos protagonistes del que ha sigut una de les relacions més complicades de l’any que ja hem deixat arrere.

 

Si en un primer moment Telecinco hauria decidit prescindir de tot el que està relacionat amb ‘Gran Hermano’, ara pareix que treballen amb una excepció i que ens permetrà disfrutar de l’essència que ha deixat l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’.

 

La cadena volia cobrir l’absència de ‘Gran Hermano’ amb ‘La isla de las tentaciones’ i ‘Supervivientes’, però segons informa FórmulaTV, Mediaset i la productora de l’exitós concurs de telerealitat estan treballant en una espècie de retrobament d’exconcursants de diferents edicions del VIP, en el que hauran d’ajustar els seus comptes pendents. Els noms dels concursants encara no s’han revelat, però molt possiblement Adara i Gianmarco tindran una plaça assegurada en este format, a causa de la gran expectació que s’ha generat sobre ells.

 

Sense la marca ‘Gran Hermano’

El que sí que està clar és que este format no se farà baix el nom de ‘Gran Hermano’, ja que volen fer-lo descansar durant una temporada. D’esta manera, el concurs arribarà amb un nou nom i no sabem si amb unes noves normes que, d’esta manera, remodelarien el concepte per complet.

 

La llista de concursants s’elaborarà amb noms de totes les edicions passades de ‘Gran Hermano’. Estes relacions no han de ser estrictament de parelles sentimentals, sinó que també poden ser concursants units per altres conflictes dins de la casa més famosa de la televisió.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.