Un nou programa de Telecinco podria tornar a juntar a Adara i Gianmarco

Gianmarco, Adara y Jordi González en 'El Debate Final'

Adara i Gianmarco | Telecinco

 

Per als qui van confiar plenament en la relació nascuda entre Adara Molinero i Gianmarco Onestini, pareix que podran disfrutar d’un encontre entre els dos protagonistes del que ha sigut una de les relacions més complicades de l’any que ja hem deixat arrere.

 

Si en un primer moment Telecinco hauria decidit prescindir de tot el que està relacionat amb ‘Gran Hermano’, ara pareix que treballen amb una excepció i que ens permetrà disfrutar de l’essència que ha deixat l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’.

 

La cadena volia cobrir l’absència de ‘Gran Hermano’ amb ‘La isla de las tentaciones’ i ‘Supervivientes’, però segons informa FórmulaTV, Mediaset i la productora de l’exitós concurs de telerealitat estan treballant en una espècie de retrobament d’exconcursants de diferents edicions del VIP, en el que hauran d’ajustar els seus comptes pendents. Els noms dels concursants encara no s’han revelat, però molt possiblement Adara i Gianmarco tindran una plaça assegurada en este format, a causa de la gran expectació que s’ha generat sobre ells.

 

Sense la marca ‘Gran Hermano’

El que sí que està clar és que este format no se farà baix el nom de ‘Gran Hermano’, ja que volen fer-lo descansar durant una temporada. D’esta manera, el concurs arribarà amb un nou nom i no sabem si amb unes noves normes que, d’esta manera, remodelarien el concepte per complet.

 

La llista de concursants s’elaborarà amb noms de totes les edicions passades de ‘Gran Hermano’. Estes relacions no han de ser estrictament de parelles sentimentals, sinó que també poden ser concursants units per altres conflictes dins de la casa més famosa de la televisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.