28 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Un nou programa de Telecinco podria tornar a juntar a Adara i Gianmarco

Gianmarco, Adara y Jordi González en 'El Debate Final'

Adara i Gianmarco | Telecinco

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Per als qui van confiar plenament en la relació nascuda entre Adara Molinero i Gianmarco Onestini, pareix que podran disfrutar d’un encontre entre els dos protagonistes del que ha sigut una de les relacions més complicades de l’any que ja hem deixat arrere.

 

Si en un primer moment Telecinco hauria decidit prescindir de tot el que està relacionat amb ‘Gran Hermano’, ara pareix que treballen amb una excepció i que ens permetrà disfrutar de l’essència que ha deixat l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’.

 

La cadena volia cobrir l’absència de ‘Gran Hermano’ amb ‘La isla de las tentaciones’ i ‘Supervivientes’, però segons informa FórmulaTV, Mediaset i la productora de l’exitós concurs de telerealitat estan treballant en una espècie de retrobament d’exconcursants de diferents edicions del VIP, en el que hauran d’ajustar els seus comptes pendents. Els noms dels concursants encara no s’han revelat, però molt possiblement Adara i Gianmarco tindran una plaça assegurada en este format, a causa de la gran expectació que s’ha generat sobre ells.

 

Sense la marca ‘Gran Hermano’

El que sí que està clar és que este format no se farà baix el nom de ‘Gran Hermano’, ja que volen fer-lo descansar durant una temporada. D’esta manera, el concurs arribarà amb un nou nom i no sabem si amb unes noves normes que, d’esta manera, remodelarien el concepte per complet.

 

La llista de concursants s’elaborarà amb noms de totes les edicions passades de ‘Gran Hermano’. Estes relacions no han de ser estrictament de parelles sentimentals, sinó que també poden ser concursants units per altres conflictes dins de la casa més famosa de la televisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Matías Moreno, nou reforç del Llevant cedit per la Fiorentina per a la temporada 2025-26

El defensa central argentí Matías Moreno jugarà cedit en el Llevant durant la temporada 2025-26 procedent de la Fiorentina italiana. El club valencià té opció de compra en finalitzar la cessió.

Diego López, Mosquera, Tárrega, Javi Guerra i Dimitrievski s’integren a la pretemporada del València CF

Els jugadors Diego López, Mosquera, Tárrega, Javi Guerra i el porter Dimitrievski s'incorporen a la pretemporada del València CF després dels seus compromisos en l'Europeu sub 21 i altres recuperacions.

Labora activa ajudes per contractar persones aturades en prevenció d’incendis forestals

Labora destina 18,5 milions perquè 280 municipis contracten persones aturades en tasques de prevenció d’incendis i emergències forestals

La novena manifestació contra Mazón se celebrarà el 29 de juliol a Catarroja per a demanar la seua dimissió per la DANA

El pròxim 29 de juliol tindrà lloc a Catarroja la novena manifestació per a demanar la dimissió del president Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA que va causar greus danys a València.

Miguel Tellado insta a Francisco Camps a centrar el PP valencià en la reconstrucció després de la DANA

El secretari general del PP, Miguel Tellado, afirma que el moment actual en la Comunitat Valenciana requerix centrar-se en la reconstrucció després de la DANA i no en reestructuracions internes.

Vandalisme en la seu de Compromís a Picanya provoca condemna unànime

La seu de Compromís a Picanya ha sigut vandalitzada amb pintades ofensives, la qual cosa ha motivat denúncies i repudi d'autoritats i membres del partit.

Seu de Compromís a Picanya vandalitzada amb pintades d’intolerància

La seu de Compromís a Picanya, València, ha sigut víctima d'un atac vandàlic amb pintades ofensives. Les forces polítiques condemnen l'acte i anuncien accions legals.

EMT de València aconseguix més de 61 milions de viatgers en el primer semestre de 2025

L'Empresa Municipal de Transports de València registra un creixement del 5,5% en passatgers durant el primer semestre de 2025, aconseguint més de 61 milions, i mostra una recuperació notable des de 2019.