El nou treball de Sofía Suescun després de ser vetada de Mediaset

Sofia Suescun | GTRES

 

Mediaset hauria vetat a Sofia Suescun de tots els seus programes per haver rebutjat treballar amb l’agència de representació d’influencers de Mediaset, coneguda com a Like O Management. El grup de comunicació ha prescindit des de llavors dels seus serveis i ella viu ara de les xarxes socials, però ha tardat molt poc temps a trobar un nou treball: ara comenta realities amb Netflix.

 

La plataforma de streaming va estrenar fa poc més d’una setmana ‘Amor con fianza’, el seu nou programa de producció espanyola presentat per Mónica Naranjo i amb clares reminiscències a l’illa de les temptacions. Aquest dijous s’ha estrenat el seu gran final, i demà, Sofía Suescun serà una de les comentaristes que parle d’aquest programa en directe a través de les seues xarxes socials.

Una tàctica que busca acostar el format a Twitter i Instagram després d’haver comprovat que estrenar tots els seus episodis alhora no genera el mateix soroll.

La tècnica de Netflix no sols comptarà amb la col·laboració de la reina dels realities de Telecinco. Altres rostres com el de Nicole, la guanyadora de la primera edició de ‘Insiders’ o Brioix Enfurida, un conegut influencer que arrasa en xarxes socials també participaran en aquest debat final.

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.