El nou treball de Sofía Suescun després de ser vetada de Mediaset

Sofia Suescun | GTRES

 

Mediaset hauria vetat a Sofia Suescun de tots els seus programes per haver rebutjat treballar amb l’agència de representació d’influencers de Mediaset, coneguda com a Like O Management. El grup de comunicació ha prescindit des de llavors dels seus serveis i ella viu ara de les xarxes socials, però ha tardat molt poc temps a trobar un nou treball: ara comenta realities amb Netflix.

 

La plataforma de streaming va estrenar fa poc més d’una setmana ‘Amor con fianza’, el seu nou programa de producció espanyola presentat per Mónica Naranjo i amb clares reminiscències a l’illa de les temptacions. Aquest dijous s’ha estrenat el seu gran final, i demà, Sofía Suescun serà una de les comentaristes que parle d’aquest programa en directe a través de les seues xarxes socials.

Una tàctica que busca acostar el format a Twitter i Instagram després d’haver comprovat que estrenar tots els seus episodis alhora no genera el mateix soroll.

La tècnica de Netflix no sols comptarà amb la col·laboració de la reina dels realities de Telecinco. Altres rostres com el de Nicole, la guanyadora de la primera edició de ‘Insiders’ o Brioix Enfurida, un conegut influencer que arrasa en xarxes socials també participaran en aquest debat final.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.