Una nova mentida d’Antonio David Flores ix a la llum

 

Una nova informació ha deixat en molt mal lloc a Antonio David Flores. Jorge Javier Vázquez va avançar en ‘Sálvame’ la portada de la revista ‘Lectures’, on han eixit «les fotos de la traïció» de l’excolaborador als seus fills.

«Van fer un reportatge pactat pel pare. Li pregunte fa cosa de 5 mesos en l’última entrevista que em dona per a ‘Diez Minutos’ si estaven les fotos pactades amb els fills. Em diuen que sí. Que estava tot pactat amb ells. Que repartien els diners entre els tres», va assegurar Kiko Hernández.

» ‘Lecturas’ ha dit que és fals. Antonio David es queda en un hotel de 4 estreles per a fer un reportatge a esquena dels xiquets i és quan Rocío s’assabenta i li diu a Antonio David que no li agrada això i munta un 3 de maig que les fotos estan guardades en un calaix durant 5 anys«, va afegir després el col·laborador.

Belén i Kiko descobreixen que Antonio David va mentir

 

«Tu li vas fer l’última entrevista a Antonio David, no?», li va preguntar Paz Padilla, però era Belén Esteban qui saltava: «Home! I li la va fer gratis!», va contestar.
«Perdona?», reaccionava Kiko sorprés. «A mi em diu quan sale, li dic ‘què guay l’entrevista

amb Kiko Hernández’ i em diu ‘Sí, la vaig fer gratis per company», li va comptar ella. «Jo no diré el que va cobrar però vam estar tota la vesprada negociant», va revelar Kiko Hernández evidenciant que Antonio David Flores havia mentit.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.
FILMOTECA D'ESTIU