Una nova mentida d’Antonio David Flores ix a la llum

 

Una nova informació ha deixat en molt mal lloc a Antonio David Flores. Jorge Javier Vázquez va avançar en ‘Sálvame’ la portada de la revista ‘Lectures’, on han eixit «les fotos de la traïció» de l’excolaborador als seus fills.

«Van fer un reportatge pactat pel pare. Li pregunte fa cosa de 5 mesos en l’última entrevista que em dona per a ‘Diez Minutos’ si estaven les fotos pactades amb els fills. Em diuen que sí. Que estava tot pactat amb ells. Que repartien els diners entre els tres», va assegurar Kiko Hernández.

» ‘Lecturas’ ha dit que és fals. Antonio David es queda en un hotel de 4 estreles per a fer un reportatge a esquena dels xiquets i és quan Rocío s’assabenta i li diu a Antonio David que no li agrada això i munta un 3 de maig que les fotos estan guardades en un calaix durant 5 anys«, va afegir després el col·laborador.

Belén i Kiko descobreixen que Antonio David va mentir

 

«Tu li vas fer l’última entrevista a Antonio David, no?», li va preguntar Paz Padilla, però era Belén Esteban qui saltava: «Home! I li la va fer gratis!», va contestar.
«Perdona?», reaccionava Kiko sorprés. «A mi em diu quan sale, li dic ‘què guay l’entrevista

amb Kiko Hernández’ i em diu ‘Sí, la vaig fer gratis per company», li va comptar ella. «Jo no diré el que va cobrar però vam estar tota la vesprada negociant», va revelar Kiko Hernández evidenciant que Antonio David Flores havia mentit.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.