Una nova mentida d’Antonio David Flores ix a la llum

 

Una nova informació ha deixat en molt mal lloc a Antonio David Flores. Jorge Javier Vázquez va avançar en ‘Sálvame’ la portada de la revista ‘Lectures’, on han eixit «les fotos de la traïció» de l’excolaborador als seus fills.

«Van fer un reportatge pactat pel pare. Li pregunte fa cosa de 5 mesos en l’última entrevista que em dona per a ‘Diez Minutos’ si estaven les fotos pactades amb els fills. Em diuen que sí. Que estava tot pactat amb ells. Que repartien els diners entre els tres», va assegurar Kiko Hernández.

» ‘Lecturas’ ha dit que és fals. Antonio David es queda en un hotel de 4 estreles per a fer un reportatge a esquena dels xiquets i és quan Rocío s’assabenta i li diu a Antonio David que no li agrada això i munta un 3 de maig que les fotos estan guardades en un calaix durant 5 anys«, va afegir després el col·laborador.

Belén i Kiko descobreixen que Antonio David va mentir

 

«Tu li vas fer l’última entrevista a Antonio David, no?», li va preguntar Paz Padilla, però era Belén Esteban qui saltava: «Home! I li la va fer gratis!», va contestar.
«Perdona?», reaccionava Kiko sorprés. «A mi em diu quan sale, li dic ‘què guay l’entrevista

amb Kiko Hernández’ i em diu ‘Sí, la vaig fer gratis per company», li va comptar ella. «Jo no diré el que va cobrar però vam estar tota la vesprada negociant», va revelar Kiko Hernández evidenciant que Antonio David Flores havia mentit.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.

El nou pla d’Educació arreplega propostes de tots els sindicats per a rebaixar la conflictivitat

La Conselleria d’Educació ha elaborat un nou document amb aportacions de tots els sindicats per a intentar rebaixar la conflictivitat en la cinquena setmana de vaga indefinida del professorat i confia a tancar acords en la reunió d’este dijous.

Pérez Llorca anima a mantindre el diàleg per a posar fi a la vaga del professorat

Juanfran Pérez Llorca destaca el diàleg en la Mesa d'Educació en plena vaga indefinida del professorat i anima totes les parts a mantindre la negociació per a transformar el sistema educatiu valencià.

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.