8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Una nova mentida d’Antonio David Flores ix a la llum

 

Una nova informació ha deixat en molt mal lloc a Antonio David Flores. Jorge Javier Vázquez va avançar en ‘Sálvame’ la portada de la revista ‘Lectures’, on han eixit “les fotos de la traïció” de l’excolaborador als seus fills.

“Van fer un reportatge pactat pel pare. Li pregunte fa cosa de 5 mesos en l’última entrevista que em dona per a ‘Diez Minutos’ si estaven les fotos pactades amb els fills. Em diuen que sí. Que estava tot pactat amb ells. Que repartien els diners entre els tres”, va assegurar Kiko Hernández.

” ‘Lecturas’ ha dit que és fals. Antonio David es queda en un hotel de 4 estreles per a fer un reportatge a esquena dels xiquets i és quan Rocío s’assabenta i li diu a Antonio David que no li agrada això i munta un 3 de maig que les fotos estan guardades en un calaix durant 5 anys“, va afegir després el col·laborador.

Belén i Kiko descobreixen que Antonio David va mentir

 

“Tu li vas fer l’última entrevista a Antonio David, no?”, li va preguntar Paz Padilla, però era Belén Esteban qui saltava: “Home! I li la va fer gratis!”, va contestar.
“Perdona?”, reaccionava Kiko sorprés. “A mi em diu quan sale, li dic ‘què guay l’entrevista

amb Kiko Hernández’ i em diu ‘Sí, la vaig fer gratis per company”, li va comptar ella. “Jo no diré el que va cobrar però vam estar tota la vesprada negociant”, va revelar Kiko Hernández evidenciant que Antonio David Flores havia mentit.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.