Una nova mentida d’Antonio David Flores ix a la llum

 

Una nova informació ha deixat en molt mal lloc a Antonio David Flores. Jorge Javier Vázquez va avançar en ‘Sálvame’ la portada de la revista ‘Lectures’, on han eixit “les fotos de la traïció” de l’excolaborador als seus fills.

“Van fer un reportatge pactat pel pare. Li pregunte fa cosa de 5 mesos en l’última entrevista que em dona per a ‘Diez Minutos’ si estaven les fotos pactades amb els fills. Em diuen que sí. Que estava tot pactat amb ells. Que repartien els diners entre els tres”, va assegurar Kiko Hernández.

” ‘Lecturas’ ha dit que és fals. Antonio David es queda en un hotel de 4 estreles per a fer un reportatge a esquena dels xiquets i és quan Rocío s’assabenta i li diu a Antonio David que no li agrada això i munta un 3 de maig que les fotos estan guardades en un calaix durant 5 anys“, va afegir després el col·laborador.

Belén i Kiko descobreixen que Antonio David va mentir

 

“Tu li vas fer l’última entrevista a Antonio David, no?”, li va preguntar Paz Padilla, però era Belén Esteban qui saltava: “Home! I li la va fer gratis!”, va contestar.
“Perdona?”, reaccionava Kiko sorprés. “A mi em diu quan sale, li dic ‘què guay l’entrevista

amb Kiko Hernández’ i em diu ‘Sí, la vaig fer gratis per company”, li va comptar ella. “Jo no diré el que va cobrar però vam estar tota la vesprada negociant”, va revelar Kiko Hernández evidenciant que Antonio David Flores havia mentit.

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.