29.5 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Olga Moreno esclata contra Rocío Carrasco: Vull que s’assabente la gent!

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Olga Moreno tornarà a Espanya com a finalista de ‘Supervivientes 2021’, i no podria estar més contenta amb com ha fet el seu concurs. La dona d’Antonio David Flores ha aconseguit animar-se durant estos últims dies després de les dures setmanes que ha passat, i fins i tot ha recuperat la bona relació amb la qual fora el seu major suport a l’illa, Melyssa Pinto, poques hores abans de tornar a Espanya.

Ha sigut precisament amb Melyssa amb qui la sevillana ha tingut temps de reflexionar sobre el viscut i intentar imaginar com serà la seua tornada a Espanya. Després de 98 dies, Olga està més que preparada per a enfrontar-se al que haja de vindre.

“Noranta-huit dies, Mely… sembla que no anava a arribar mai’”, li confessava a Melyssa, que al seu torn esperava amb ganes abraçar a la seua família, “Em passa igual. Estic ja fora. És que ja només pense en aqueix moment d’abraçar als meus. Quines ganes!”.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ s’hi ha vist com una vegada més Olga s’emocionava pensant en tots ells. En concret, ja està imaginant l’imminent retorn a Espanya i el retrobament. “El meu David abraçant-ho, anem, ha de ser… Ha d’estar desitjant veure’m. El xiquet ja és que és obsessió. El xiquet ha d’estar… Mor amb mi”, va imaginar al costat de Melyssa sobre David Flores.

De les seues declaracions, una cosa crida l’atenció: no esmenta en cap moment a Rocío Flores. La sevillana s’ha guardat prou bé de nomenar la filla del seu marit, sobretot després de no haver viatjat a Hondures a visitar-la, com estava previst.

 

La carta que marcarà la final de ‘Supervivientes 2021’

 

Però, a més, hem sabut que els cinc finalistes de ‘Supervivientes’ han rebut una carta de els seus excompanys. Olga la va rebre de Marta López i tal sembla que li van calar tant les seues paraules que la concursant no hauria pogut reprimir tot el que fins ara porta callant.

En el programa coneixíem un avançament: “Només volia ajudar a eixos xiquets perquè tingueren una infància bonica. Vull que s’assabente la gent! No és just. És un pare exemplar. Som bones persones, hem patit tant, tant, tant… Però si abans era fort, ara més. No deixaré que ningú calcigue a la meua gent”, ha dit Olga en el que sembla ser una resposta clara a la sèrie documental de Rocío Carrasco, els primers episodis de la qual sí que va veure la supervivent abans de la seua partida a Hondures.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.