14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Olga Moreno esclata contra Rocío Carrasco: Vull que s’assabente la gent!

 

Olga Moreno tornarà a Espanya com a finalista de ‘Supervivientes 2021’, i no podria estar més contenta amb com ha fet el seu concurs. La dona d’Antonio David Flores ha aconseguit animar-se durant estos últims dies després de les dures setmanes que ha passat, i fins i tot ha recuperat la bona relació amb la qual fora el seu major suport a l’illa, Melyssa Pinto, poques hores abans de tornar a Espanya.

Ha sigut precisament amb Melyssa amb qui la sevillana ha tingut temps de reflexionar sobre el viscut i intentar imaginar com serà la seua tornada a Espanya. Després de 98 dies, Olga està més que preparada per a enfrontar-se al que haja de vindre.

“Noranta-huit dies, Mely… sembla que no anava a arribar mai’”, li confessava a Melyssa, que al seu torn esperava amb ganes abraçar a la seua família, “Em passa igual. Estic ja fora. És que ja només pense en aqueix moment d’abraçar als meus. Quines ganes!”.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ s’hi ha vist com una vegada més Olga s’emocionava pensant en tots ells. En concret, ja està imaginant l’imminent retorn a Espanya i el retrobament. “El meu David abraçant-ho, anem, ha de ser… Ha d’estar desitjant veure’m. El xiquet ja és que és obsessió. El xiquet ha d’estar… Mor amb mi”, va imaginar al costat de Melyssa sobre David Flores.

De les seues declaracions, una cosa crida l’atenció: no esmenta en cap moment a Rocío Flores. La sevillana s’ha guardat prou bé de nomenar la filla del seu marit, sobretot després de no haver viatjat a Hondures a visitar-la, com estava previst.

 

La carta que marcarà la final de ‘Supervivientes 2021’

 

Però, a més, hem sabut que els cinc finalistes de ‘Supervivientes’ han rebut una carta de els seus excompanys. Olga la va rebre de Marta López i tal sembla que li van calar tant les seues paraules que la concursant no hauria pogut reprimir tot el que fins ara porta callant.

En el programa coneixíem un avançament: “Només volia ajudar a eixos xiquets perquè tingueren una infància bonica. Vull que s’assabente la gent! No és just. És un pare exemplar. Som bones persones, hem patit tant, tant, tant… Però si abans era fort, ara més. No deixaré que ningú calcigue a la meua gent”, ha dit Olga en el que sembla ser una resposta clara a la sèrie documental de Rocío Carrasco, els primers episodis de la qual sí que va veure la supervivent abans de la seua partida a Hondures.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.