Olga Moreno esclata contra Rocío Carrasco: Vull que s’assabente la gent!

 

Olga Moreno tornarà a Espanya com a finalista de ‘Supervivientes 2021’, i no podria estar més contenta amb com ha fet el seu concurs. La dona d’Antonio David Flores ha aconseguit animar-se durant estos últims dies després de les dures setmanes que ha passat, i fins i tot ha recuperat la bona relació amb la qual fora el seu major suport a l’illa, Melyssa Pinto, poques hores abans de tornar a Espanya.

Ha sigut precisament amb Melyssa amb qui la sevillana ha tingut temps de reflexionar sobre el viscut i intentar imaginar com serà la seua tornada a Espanya. Després de 98 dies, Olga està més que preparada per a enfrontar-se al que haja de vindre.

“Noranta-huit dies, Mely… sembla que no anava a arribar mai’”, li confessava a Melyssa, que al seu torn esperava amb ganes abraçar a la seua família, “Em passa igual. Estic ja fora. És que ja només pense en aqueix moment d’abraçar als meus. Quines ganes!”.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ s’hi ha vist com una vegada més Olga s’emocionava pensant en tots ells. En concret, ja està imaginant l’imminent retorn a Espanya i el retrobament. “El meu David abraçant-ho, anem, ha de ser… Ha d’estar desitjant veure’m. El xiquet ja és que és obsessió. El xiquet ha d’estar… Mor amb mi”, va imaginar al costat de Melyssa sobre David Flores.

De les seues declaracions, una cosa crida l’atenció: no esmenta en cap moment a Rocío Flores. La sevillana s’ha guardat prou bé de nomenar la filla del seu marit, sobretot després de no haver viatjat a Hondures a visitar-la, com estava previst.

 

La carta que marcarà la final de ‘Supervivientes 2021’

 

Però, a més, hem sabut que els cinc finalistes de ‘Supervivientes’ han rebut una carta de els seus excompanys. Olga la va rebre de Marta López i tal sembla que li van calar tant les seues paraules que la concursant no hauria pogut reprimir tot el que fins ara porta callant.

En el programa coneixíem un avançament: “Només volia ajudar a eixos xiquets perquè tingueren una infància bonica. Vull que s’assabente la gent! No és just. És un pare exemplar. Som bones persones, hem patit tant, tant, tant… Però si abans era fort, ara més. No deixaré que ningú calcigue a la meua gent”, ha dit Olga en el que sembla ser una resposta clara a la sèrie documental de Rocío Carrasco, els primers episodis de la qual sí que va veure la supervivent abans de la seua partida a Hondures.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.