Olga Moreno esclata contra Rocío Carrasco: Vull que s’assabente la gent!

 

Olga Moreno tornarà a Espanya com a finalista de ‘Supervivientes 2021’, i no podria estar més contenta amb com ha fet el seu concurs. La dona d’Antonio David Flores ha aconseguit animar-se durant estos últims dies després de les dures setmanes que ha passat, i fins i tot ha recuperat la bona relació amb la qual fora el seu major suport a l’illa, Melyssa Pinto, poques hores abans de tornar a Espanya.

Ha sigut precisament amb Melyssa amb qui la sevillana ha tingut temps de reflexionar sobre el viscut i intentar imaginar com serà la seua tornada a Espanya. Després de 98 dies, Olga està més que preparada per a enfrontar-se al que haja de vindre.

“Noranta-huit dies, Mely… sembla que no anava a arribar mai’”, li confessava a Melyssa, que al seu torn esperava amb ganes abraçar a la seua família, “Em passa igual. Estic ja fora. És que ja només pense en aqueix moment d’abraçar als meus. Quines ganes!”.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ s’hi ha vist com una vegada més Olga s’emocionava pensant en tots ells. En concret, ja està imaginant l’imminent retorn a Espanya i el retrobament. «El meu David abraçant-ho, anem, ha de ser… Ha d’estar desitjant veure’m. El xiquet ja és que és obsessió. El xiquet ha d’estar… Mor amb mi», va imaginar al costat de Melyssa sobre David Flores.

De les seues declaracions, una cosa crida l’atenció: no esmenta en cap moment a Rocío Flores. La sevillana s’ha guardat prou bé de nomenar la filla del seu marit, sobretot després de no haver viatjat a Hondures a visitar-la, com estava previst.

 

La carta que marcarà la final de ‘Supervivientes 2021’

 

Però, a més, hem sabut que els cinc finalistes de ‘Supervivientes’ han rebut una carta de els seus excompanys. Olga la va rebre de Marta López i tal sembla que li van calar tant les seues paraules que la concursant no hauria pogut reprimir tot el que fins ara porta callant.

En el programa coneixíem un avançament: «Només volia ajudar a eixos xiquets perquè tingueren una infància bonica. Vull que s’assabente la gent! No és just. És un pare exemplar. Som bones persones, hem patit tant, tant, tant… Però si abans era fort, ara més. No deixaré que ningú calcigue a la meua gent», ha dit Olga en el que sembla ser una resposta clara a la sèrie documental de Rocío Carrasco, els primers episodis de la qual sí que va veure la supervivent abans de la seua partida a Hondures.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.