Olga Moreno esclata contra Rocío Carrasco: Vull que s’assabente la gent!

 

Olga Moreno tornarà a Espanya com a finalista de ‘Supervivientes 2021’, i no podria estar més contenta amb com ha fet el seu concurs. La dona d’Antonio David Flores ha aconseguit animar-se durant estos últims dies després de les dures setmanes que ha passat, i fins i tot ha recuperat la bona relació amb la qual fora el seu major suport a l’illa, Melyssa Pinto, poques hores abans de tornar a Espanya.

Ha sigut precisament amb Melyssa amb qui la sevillana ha tingut temps de reflexionar sobre el viscut i intentar imaginar com serà la seua tornada a Espanya. Després de 98 dies, Olga està més que preparada per a enfrontar-se al que haja de vindre.

“Noranta-huit dies, Mely… sembla que no anava a arribar mai’”, li confessava a Melyssa, que al seu torn esperava amb ganes abraçar a la seua família, “Em passa igual. Estic ja fora. És que ja només pense en aqueix moment d’abraçar als meus. Quines ganes!”.

En ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ s’hi ha vist com una vegada més Olga s’emocionava pensant en tots ells. En concret, ja està imaginant l’imminent retorn a Espanya i el retrobament. «El meu David abraçant-ho, anem, ha de ser… Ha d’estar desitjant veure’m. El xiquet ja és que és obsessió. El xiquet ha d’estar… Mor amb mi», va imaginar al costat de Melyssa sobre David Flores.

De les seues declaracions, una cosa crida l’atenció: no esmenta en cap moment a Rocío Flores. La sevillana s’ha guardat prou bé de nomenar la filla del seu marit, sobretot després de no haver viatjat a Hondures a visitar-la, com estava previst.

 

La carta que marcarà la final de ‘Supervivientes 2021’

 

Però, a més, hem sabut que els cinc finalistes de ‘Supervivientes’ han rebut una carta de els seus excompanys. Olga la va rebre de Marta López i tal sembla que li van calar tant les seues paraules que la concursant no hauria pogut reprimir tot el que fins ara porta callant.

En el programa coneixíem un avançament: «Només volia ajudar a eixos xiquets perquè tingueren una infància bonica. Vull que s’assabente la gent! No és just. És un pare exemplar. Som bones persones, hem patit tant, tant, tant… Però si abans era fort, ara més. No deixaré que ningú calcigue a la meua gent», ha dit Olga en el que sembla ser una resposta clara a la sèrie documental de Rocío Carrasco, els primers episodis de la qual sí que va veure la supervivent abans de la seua partida a Hondures.

Últimes notícies

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.