‘Operación Triunfo’, cancel·lat pel coronavirus

 

RTVE i Gestmusic han decidit conjuntament el tancament temporal de l’Acadèmia de ‘Operación Triunfo’, a demés de la suspensió del programa «atés que no es pot mantindre el format de gales» que caracteritza al talent musical.

 

D’esta manera ho ha donat a conéixer este dilluns la Corporació pública, que ha assegurat que l’activitat en l’Acadèmia que dirigix Noemí Galera i les gales «es reprendran quan la situació millore i es puga fer el programa amb absoluta normalitat».

 

Este dilluns mateix, alguns concursants tornaran a les seues cases, mentres que uns altres passaran la nit en l’Acadèmia i demà, dimarts, tornaran amb les seues famílies fins que la situació provocada pel coronavirus ho permeta.

 

RTVE ja va decidir la setmana passada suprimir la presència de públic de tots els seus programes, tant gravats com en directe com mesura de prevenció davant el brot de coronavirus i ahir mateix, diumenge, es va fer una gal·la especial des de l’Acadèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.