Pablo Motos reapareix amb un canvi que ha deixat sense paraules a Antena 3 i a tots

 

Dilluns passat, 11 de gener, ‘El Hormiguero’ va tornar a la televisió després de les vacacions de Nadal amb Vicente Vallés, presentador d’Antena 3 Notícias’, de convidat sorpresa com a substitut de Concha Velasco, que no va poder acudir per culpa de la nevada en Madrid. No obstant això, no va ser este canvi el que més va cridar l’atenció. Este mèrit ho va conseguir el nou ‘look’ de Pablo Motos.

 

El presentador va aparéixer en el primer programa de l’any lluint un pentinat salvatge que no va passar desapercebut ni per al públic ni per als seus mateixos companys. El valencià va optar per portar el monyo despentinat i de punta, un ‘look’ que va desencadenar una infinitat de burles. El primer en atrevir-se a preguntar-li pel seu canvi d’aspecte va ser Marron durant la seua secció. «Però, què t’has fet?», li va dir.

«Li he dit de punta. Però no era de cap, era despuntat», va respondre el presentador, deixant clar que el seu nou ‘look’ havia estat fruit d’una confusió amb la persona que s’encarrega de pentinar-lo. A més, Pablo Motos va explicar que gran part de l’equip de ‘El Hormiguero’ no va poder arribar al programa per culpa de la nevada provocada per la borrasca ‘Filomena’ i, per tant, no comptaven amb totes les persones que normalment s’encarreguen de perruqueria i vestuari.

 

El pentinat de Pablo Motos deslliga una infinitat de burles

Marron no va ser l’únic a aprofitar l’ocasió per a fer broma sobre l’aspecte de Pablo Motos. Tot i haver aclarit que es tractava d’un error, El Monaguillo, Trancas i Barrancas també es van burlar pel peculiar pentinat «despuntat» que va lluir el valencià.

 

De la mateixa manera va succeir en les xarxes socials, a on no van tardar en riure sobre el ‘look’ que va lluir el presentador en el primer programa d’El Hormiguero’ de 2021. «Això de la barba de Pablo Motos bé, però, això del monyo com un rebel? A on vas deixar la vergonya?», va escriure un usuari en el seu compte de Twitter.

 

«Què li ha passat a Pablo Motos als pèls, per Déu!! Se li ha acabat el tint i ha ficat els dits en un endoll…», va dir una altra persona. «El pentinat de Pablo Motos està patrocinat per ‘Filomena’», «Però i estos pèls Pablo Motos? Perruqueria no haurà pogut anar al programa?» o «Heu acomiadat els perruquers? Pablo Motos… Però Marron!!», són altres dels comentaris que van fer amb motiu del nou pentinat de Pablo Motos.

 

La peculiar rutina de nit de Pablo Motos

El presentador no només va conseguir emportar-se l’atenció del públic pel seu nou ‘look’. En una atípica taula de debat, el valencià va fer una confessió que va deixar amb la boca oberta a més d’una persona. «Quines sorpreses es van trobar les vostres parelles quan van començar a viure amb vosaltres?», va presentar Luis Piedrahita el tema a debatre.

 

El còmic va ser el primer en assenyalar que la seua parella es va quedar sorpresa quan va descobrir que ell era daltònic. No obstant això, va ser Pablo Motos el que va traure a la llum el plat fort de la conversa. El presentador va explicar que li havia preguntat a la seua dona què era el que més l’havia sorprès d’ell quan van anar a viure junts.

 

«I em va contestar que soc incapaç d’anar a dormir sense rentar-me el cul», va dir el valencià, deixant completament en xoc als seus companys. «Això és veritat?», va preguntar Marron. «És igual a quina hora arribe a casa que ho faig, i vos dic per què: m’ho va dir un xinès. Una volta vaig anar a un a fer-me acupuntura per a una cosa que no em va solucionar, però em va dir que em rentara tots els forats del cos perquè per ací entren les debilitats. I jo des d’este moment ho faig».

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.