Pablo Motos reapareix amb un canvi que ha deixat sense paraules a Antena 3 i a tots

 

Dilluns passat, 11 de gener, ‘El Hormiguero’ va tornar a la televisió després de les vacacions de Nadal amb Vicente Vallés, presentador d’Antena 3 Notícias’, de convidat sorpresa com a substitut de Concha Velasco, que no va poder acudir per culpa de la nevada en Madrid. No obstant això, no va ser este canvi el que més va cridar l’atenció. Este mèrit ho va conseguir el nou ‘look’ de Pablo Motos.

 

El presentador va aparéixer en el primer programa de l’any lluint un pentinat salvatge que no va passar desapercebut ni per al públic ni per als seus mateixos companys. El valencià va optar per portar el monyo despentinat i de punta, un ‘look’ que va desencadenar una infinitat de burles. El primer en atrevir-se a preguntar-li pel seu canvi d’aspecte va ser Marron durant la seua secció. «Però, què t’has fet?», li va dir.

«Li he dit de punta. Però no era de cap, era despuntat», va respondre el presentador, deixant clar que el seu nou ‘look’ havia estat fruit d’una confusió amb la persona que s’encarrega de pentinar-lo. A més, Pablo Motos va explicar que gran part de l’equip de ‘El Hormiguero’ no va poder arribar al programa per culpa de la nevada provocada per la borrasca ‘Filomena’ i, per tant, no comptaven amb totes les persones que normalment s’encarreguen de perruqueria i vestuari.

 

El pentinat de Pablo Motos deslliga una infinitat de burles

Marron no va ser l’únic a aprofitar l’ocasió per a fer broma sobre l’aspecte de Pablo Motos. Tot i haver aclarit que es tractava d’un error, El Monaguillo, Trancas i Barrancas també es van burlar pel peculiar pentinat «despuntat» que va lluir el valencià.

 

De la mateixa manera va succeir en les xarxes socials, a on no van tardar en riure sobre el ‘look’ que va lluir el presentador en el primer programa d’El Hormiguero’ de 2021. «Això de la barba de Pablo Motos bé, però, això del monyo com un rebel? A on vas deixar la vergonya?», va escriure un usuari en el seu compte de Twitter.

 

«Què li ha passat a Pablo Motos als pèls, per Déu!! Se li ha acabat el tint i ha ficat els dits en un endoll…», va dir una altra persona. «El pentinat de Pablo Motos està patrocinat per ‘Filomena’», «Però i estos pèls Pablo Motos? Perruqueria no haurà pogut anar al programa?» o «Heu acomiadat els perruquers? Pablo Motos… Però Marron!!», són altres dels comentaris que van fer amb motiu del nou pentinat de Pablo Motos.

 

La peculiar rutina de nit de Pablo Motos

El presentador no només va conseguir emportar-se l’atenció del públic pel seu nou ‘look’. En una atípica taula de debat, el valencià va fer una confessió que va deixar amb la boca oberta a més d’una persona. «Quines sorpreses es van trobar les vostres parelles quan van començar a viure amb vosaltres?», va presentar Luis Piedrahita el tema a debatre.

 

El còmic va ser el primer en assenyalar que la seua parella es va quedar sorpresa quan va descobrir que ell era daltònic. No obstant això, va ser Pablo Motos el que va traure a la llum el plat fort de la conversa. El presentador va explicar que li havia preguntat a la seua dona què era el que més l’havia sorprès d’ell quan van anar a viure junts.

 

«I em va contestar que soc incapaç d’anar a dormir sense rentar-me el cul», va dir el valencià, deixant completament en xoc als seus companys. «Això és veritat?», va preguntar Marron. «És igual a quina hora arribe a casa que ho faig, i vos dic per què: m’ho va dir un xinès. Una volta vaig anar a un a fer-me acupuntura per a una cosa que no em va solucionar, però em va dir que em rentara tots els forats del cos perquè per ací entren les debilitats. I jo des d’este moment ho faig».

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.