Paz Padilla se sincera: M’estic enamorant de Bertín Osborne i estic oberta a tot

 

Telecinco va sorprendre fa uns dies anunciant l’emissió d’una entrega de ‘Mi casa es la tuya‘ dedicada a Paz Padilla.

Este programa estava pensant perquè la presentadora poguera obrir-se a parlar de la pèrdua del seu marit i saber com està gestionant esta nova etapa tan personal. Ella va ser especialment generosa amb Bertín Osborne i fins i tot, va admetre en ‘Sálvame’ que havia callat algunes coses per a explicar-ho solament en l’espai d’entrevistes.

Dones del primer moment vam poder veure que entre tots dos existia una connexió més que còmplice i la presentadora ha comptat tot el que no vam poder veure darrere de les càmeres. Durant l’emissió de ‘Sálvame’ la presentadora ha admés que des que va gravar el programa amb Bertín, s’ha despertat una connexió molt especial.

 

Paz dona les gràcies a Bertín 

 

Tant és així que ha admés que s’està començant a enamorar del cantant i presentador. Un sentiment que no sabem si és compartit, però que, pel que sembla, la gaditana estaria molt més il·lusionada del que estem veient. En un primer moment els seus companys han cregut que es tractava d’una exageració o d’una broma com les que acostuma a fer la còmica.

No obstant això, més tard el programa ha tornat a parlar del programa i Padilla ha admés que cada vegada que Bertín l’abraçava. Ella es fonia als seus braços i se sentia molt a gust. Siga com siga, el presentador va saber traure la part més humana de la còmica i va aconseguir uns certs titulars que fins i tot hui dia, sorprenen els tertulians de ‘Sálvame’.

Gema López i que a més coneix molt bé a Paz, ha admés que veient l’entrevista va conéixer uns certs detalls i es va sorprendre amb coses que va comptar la seua companya.

La presentadora ha volgut agrair l’atent que va estar Bertín, “vull donar-li les gràcies a Bertín perquè sempre em tracta amb moltíssim afecte, perquè és molt dolç amb mi, molt tendre… Jo li comptava coses molt difícils i m’ho feia molt fàcil. És una persona tremendament generosa i esplèndida”.

 

La família de Paz Padilla

 

I també s’ha volgut acordar dels seus germans que van decidir acompanyar-la en l’entrevista, “vull donar les gràcies també als meus germans que és la primera vegada que estan en un plató i sé que els costava … però volien estar amb mi, donar-me suport i demostrar-me com sempre que estan prop de mi.

A més ha afegit, “estic mirant a la meua família i estic pensant: Que família més bonica tinc!”, deia Paz molt emocionada després del resum de l’entrevista amb Bertín. “Que germans més generosos i bonics, i graciosos… I no m’han soltat en cap moment cap d’ells, algun em comprenia més, un altre em comprenia menys, però sempre m’han respectat, que això és l’important, la tolerància, el respecte i l’amor, i això ho tinc. Gràcies”, comentava sense quasi poder contindre les llàgrimes.

La bomba de Paz sobre Bertín

 

Kiko Hernández va voler posar un toc d’humor al moment i va fer broma amb una possible relació de Paz Padilla amb Bertín. “Jo estic oberta, ell divorciat i jo vídua…”, deia Paz entre riures.

Això ha servit perquè altres tertulians recordaren que Bertín està solter i que per tant, no és tan estrany que pogueren convertir-se en la parella de l’estiu. Alguna cosa que sense lloc a dubte ocuparia totes les portades de les revistes, seduïts per este acostament insòlit i que passaria als anals de la premsa rosa.

 

El dard enverinat de Paz Padilla

 

Entre riures i confidències amb els seus companys de ‘Sálvame’, la presentadora ha soltat una afirmació i que en les xarxes socials s’ha entés com un dard enverinat.

La còmica ha afirmat que quan una productora es preocupa per tu i et cuida, és molt fàcil donar una entrevista tan sucosa com la que va donar a Bertín.

Si bé és cert que això es pot entendre com un afalague feia la productora del programa de Bertín. Molts creuen que darrere d’esta afirmació hi ha una intencionalitat per part de Padilla i que no tindria problema a traure els colors a la resta de productores per a les quals treballa.

Perquè recordem que en la mateixa entrevista de Bertín va manifestar que alguns companys i en alguns programes li van retraure no estar al cent per cent, a pesar que sabien que havia perdut recentment al seu marit.

 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.