13.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Paz Padilla se sincera: M’estic enamorant de Bertín Osborne i estic oberta a tot

 

Telecinco va sorprendre fa uns dies anunciant l’emissió d’una entrega de ‘Mi casa es la tuya‘ dedicada a Paz Padilla.

Este programa estava pensant perquè la presentadora poguera obrir-se a parlar de la pèrdua del seu marit i saber com està gestionant esta nova etapa tan personal. Ella va ser especialment generosa amb Bertín Osborne i fins i tot, va admetre en ‘Sálvame’ que havia callat algunes coses per a explicar-ho solament en l’espai d’entrevistes.

Dones del primer moment vam poder veure que entre tots dos existia una connexió més que còmplice i la presentadora ha comptat tot el que no vam poder veure darrere de les càmeres. Durant l’emissió de ‘Sálvame’ la presentadora ha admés que des que va gravar el programa amb Bertín, s’ha despertat una connexió molt especial.

 

Paz dona les gràcies a Bertín 

 

Tant és així que ha admés que s’està començant a enamorar del cantant i presentador. Un sentiment que no sabem si és compartit, però que, pel que sembla, la gaditana estaria molt més il·lusionada del que estem veient. En un primer moment els seus companys han cregut que es tractava d’una exageració o d’una broma com les que acostuma a fer la còmica.

No obstant això, més tard el programa ha tornat a parlar del programa i Padilla ha admés que cada vegada que Bertín l’abraçava. Ella es fonia als seus braços i se sentia molt a gust. Siga com siga, el presentador va saber traure la part més humana de la còmica i va aconseguir uns certs titulars que fins i tot hui dia, sorprenen els tertulians de ‘Sálvame’.

Gema López i que a més coneix molt bé a Paz, ha admés que veient l’entrevista va conéixer uns certs detalls i es va sorprendre amb coses que va comptar la seua companya.

La presentadora ha volgut agrair l’atent que va estar Bertín, “vull donar-li les gràcies a Bertín perquè sempre em tracta amb moltíssim afecte, perquè és molt dolç amb mi, molt tendre… Jo li comptava coses molt difícils i m’ho feia molt fàcil. És una persona tremendament generosa i esplèndida”.

 

La família de Paz Padilla

 

I també s’ha volgut acordar dels seus germans que van decidir acompanyar-la en l’entrevista, “vull donar les gràcies també als meus germans que és la primera vegada que estan en un plató i sé que els costava … però volien estar amb mi, donar-me suport i demostrar-me com sempre que estan prop de mi.

A més ha afegit, “estic mirant a la meua família i estic pensant: Que família més bonica tinc!”, deia Paz molt emocionada després del resum de l’entrevista amb Bertín. “Que germans més generosos i bonics, i graciosos… I no m’han soltat en cap moment cap d’ells, algun em comprenia més, un altre em comprenia menys, però sempre m’han respectat, que això és l’important, la tolerància, el respecte i l’amor, i això ho tinc. Gràcies”, comentava sense quasi poder contindre les llàgrimes.

La bomba de Paz sobre Bertín

 

Kiko Hernández va voler posar un toc d’humor al moment i va fer broma amb una possible relació de Paz Padilla amb Bertín. “Jo estic oberta, ell divorciat i jo vídua…”, deia Paz entre riures.

Això ha servit perquè altres tertulians recordaren que Bertín està solter i que per tant, no és tan estrany que pogueren convertir-se en la parella de l’estiu. Alguna cosa que sense lloc a dubte ocuparia totes les portades de les revistes, seduïts per este acostament insòlit i que passaria als anals de la premsa rosa.

 

El dard enverinat de Paz Padilla

 

Entre riures i confidències amb els seus companys de ‘Sálvame’, la presentadora ha soltat una afirmació i que en les xarxes socials s’ha entés com un dard enverinat.

La còmica ha afirmat que quan una productora es preocupa per tu i et cuida, és molt fàcil donar una entrevista tan sucosa com la que va donar a Bertín.

Si bé és cert que això es pot entendre com un afalague feia la productora del programa de Bertín. Molts creuen que darrere d’esta afirmació hi ha una intencionalitat per part de Padilla i que no tindria problema a traure els colors a la resta de productores per a les quals treballa.

Perquè recordem que en la mateixa entrevista de Bertín va manifestar que alguns companys i en alguns programes li van retraure no estar al cent per cent, a pesar que sabien que havia perdut recentment al seu marit.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.