Paz Padilla se sincera: M’estic enamorant de Bertín Osborne i estic oberta a tot

 

Telecinco va sorprendre fa uns dies anunciant l’emissió d’una entrega de ‘Mi casa es la tuya‘ dedicada a Paz Padilla.

Este programa estava pensant perquè la presentadora poguera obrir-se a parlar de la pèrdua del seu marit i saber com està gestionant esta nova etapa tan personal. Ella va ser especialment generosa amb Bertín Osborne i fins i tot, va admetre en ‘Sálvame’ que havia callat algunes coses per a explicar-ho solament en l’espai d’entrevistes.

Dones del primer moment vam poder veure que entre tots dos existia una connexió més que còmplice i la presentadora ha comptat tot el que no vam poder veure darrere de les càmeres. Durant l’emissió de ‘Sálvame’ la presentadora ha admés que des que va gravar el programa amb Bertín, s’ha despertat una connexió molt especial.

 

Paz dona les gràcies a Bertín 

 

Tant és així que ha admés que s’està començant a enamorar del cantant i presentador. Un sentiment que no sabem si és compartit, però que, pel que sembla, la gaditana estaria molt més il·lusionada del que estem veient. En un primer moment els seus companys han cregut que es tractava d’una exageració o d’una broma com les que acostuma a fer la còmica.

No obstant això, més tard el programa ha tornat a parlar del programa i Padilla ha admés que cada vegada que Bertín l’abraçava. Ella es fonia als seus braços i se sentia molt a gust. Siga com siga, el presentador va saber traure la part més humana de la còmica i va aconseguir uns certs titulars que fins i tot hui dia, sorprenen els tertulians de ‘Sálvame’.

Gema López i que a més coneix molt bé a Paz, ha admés que veient l’entrevista va conéixer uns certs detalls i es va sorprendre amb coses que va comptar la seua companya.

La presentadora ha volgut agrair l’atent que va estar Bertín, “vull donar-li les gràcies a Bertín perquè sempre em tracta amb moltíssim afecte, perquè és molt dolç amb mi, molt tendre… Jo li comptava coses molt difícils i m’ho feia molt fàcil. És una persona tremendament generosa i esplèndida”.

 

La família de Paz Padilla

 

I també s’ha volgut acordar dels seus germans que van decidir acompanyar-la en l’entrevista, “vull donar les gràcies també als meus germans que és la primera vegada que estan en un plató i sé que els costava … però volien estar amb mi, donar-me suport i demostrar-me com sempre que estan prop de mi.

A més ha afegit, “estic mirant a la meua família i estic pensant: Que família més bonica tinc!”, deia Paz molt emocionada després del resum de l’entrevista amb Bertín. “Que germans més generosos i bonics, i graciosos… I no m’han soltat en cap moment cap d’ells, algun em comprenia més, un altre em comprenia menys, però sempre m’han respectat, que això és l’important, la tolerància, el respecte i l’amor, i això ho tinc. Gràcies”, comentava sense quasi poder contindre les llàgrimes.

La bomba de Paz sobre Bertín

 

Kiko Hernández va voler posar un toc d’humor al moment i va fer broma amb una possible relació de Paz Padilla amb Bertín. “Jo estic oberta, ell divorciat i jo vídua…”, deia Paz entre riures.

Això ha servit perquè altres tertulians recordaren que Bertín està solter i que per tant, no és tan estrany que pogueren convertir-se en la parella de l’estiu. Alguna cosa que sense lloc a dubte ocuparia totes les portades de les revistes, seduïts per este acostament insòlit i que passaria als anals de la premsa rosa.

 

El dard enverinat de Paz Padilla

 

Entre riures i confidències amb els seus companys de ‘Sálvame’, la presentadora ha soltat una afirmació i que en les xarxes socials s’ha entés com un dard enverinat.

La còmica ha afirmat que quan una productora es preocupa per tu i et cuida, és molt fàcil donar una entrevista tan sucosa com la que va donar a Bertín.

Si bé és cert que això es pot entendre com un afalague feia la productora del programa de Bertín. Molts creuen que darrere d’esta afirmació hi ha una intencionalitat per part de Padilla i que no tindria problema a traure els colors a la resta de productores per a les quals treballa.

Perquè recordem que en la mateixa entrevista de Bertín va manifestar que alguns companys i en alguns programes li van retraure no estar al cent per cent, a pesar que sabien que havia perdut recentment al seu marit.

 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.