19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Paz Padilla se sincera: M’estic enamorant de Bertín Osborne i estic oberta a tot

 

Telecinco va sorprendre fa uns dies anunciant l’emissió d’una entrega de ‘Mi casa es la tuya‘ dedicada a Paz Padilla.

Este programa estava pensant perquè la presentadora poguera obrir-se a parlar de la pèrdua del seu marit i saber com està gestionant esta nova etapa tan personal. Ella va ser especialment generosa amb Bertín Osborne i fins i tot, va admetre en ‘Sálvame’ que havia callat algunes coses per a explicar-ho solament en l’espai d’entrevistes.

Dones del primer moment vam poder veure que entre tots dos existia una connexió més que còmplice i la presentadora ha comptat tot el que no vam poder veure darrere de les càmeres. Durant l’emissió de ‘Sálvame’ la presentadora ha admés que des que va gravar el programa amb Bertín, s’ha despertat una connexió molt especial.

 

Paz dona les gràcies a Bertín 

 

Tant és així que ha admés que s’està començant a enamorar del cantant i presentador. Un sentiment que no sabem si és compartit, però que, pel que sembla, la gaditana estaria molt més il·lusionada del que estem veient. En un primer moment els seus companys han cregut que es tractava d’una exageració o d’una broma com les que acostuma a fer la còmica.

No obstant això, més tard el programa ha tornat a parlar del programa i Padilla ha admés que cada vegada que Bertín l’abraçava. Ella es fonia als seus braços i se sentia molt a gust. Siga com siga, el presentador va saber traure la part més humana de la còmica i va aconseguir uns certs titulars que fins i tot hui dia, sorprenen els tertulians de ‘Sálvame’.

Gema López i que a més coneix molt bé a Paz, ha admés que veient l’entrevista va conéixer uns certs detalls i es va sorprendre amb coses que va comptar la seua companya.

La presentadora ha volgut agrair l’atent que va estar Bertín, “vull donar-li les gràcies a Bertín perquè sempre em tracta amb moltíssim afecte, perquè és molt dolç amb mi, molt tendre… Jo li comptava coses molt difícils i m’ho feia molt fàcil. És una persona tremendament generosa i esplèndida”.

 

La família de Paz Padilla

 

I també s’ha volgut acordar dels seus germans que van decidir acompanyar-la en l’entrevista, “vull donar les gràcies també als meus germans que és la primera vegada que estan en un plató i sé que els costava … però volien estar amb mi, donar-me suport i demostrar-me com sempre que estan prop de mi.

A més ha afegit, “estic mirant a la meua família i estic pensant: Que família més bonica tinc!”, deia Paz molt emocionada després del resum de l’entrevista amb Bertín. “Que germans més generosos i bonics, i graciosos… I no m’han soltat en cap moment cap d’ells, algun em comprenia més, un altre em comprenia menys, però sempre m’han respectat, que això és l’important, la tolerància, el respecte i l’amor, i això ho tinc. Gràcies”, comentava sense quasi poder contindre les llàgrimes.

La bomba de Paz sobre Bertín

 

Kiko Hernández va voler posar un toc d’humor al moment i va fer broma amb una possible relació de Paz Padilla amb Bertín. “Jo estic oberta, ell divorciat i jo vídua…”, deia Paz entre riures.

Això ha servit perquè altres tertulians recordaren que Bertín està solter i que per tant, no és tan estrany que pogueren convertir-se en la parella de l’estiu. Alguna cosa que sense lloc a dubte ocuparia totes les portades de les revistes, seduïts per este acostament insòlit i que passaria als anals de la premsa rosa.

 

El dard enverinat de Paz Padilla

 

Entre riures i confidències amb els seus companys de ‘Sálvame’, la presentadora ha soltat una afirmació i que en les xarxes socials s’ha entés com un dard enverinat.

La còmica ha afirmat que quan una productora es preocupa per tu i et cuida, és molt fàcil donar una entrevista tan sucosa com la que va donar a Bertín.

Si bé és cert que això es pot entendre com un afalague feia la productora del programa de Bertín. Molts creuen que darrere d’esta afirmació hi ha una intencionalitat per part de Padilla i que no tindria problema a traure els colors a la resta de productores per a les quals treballa.

Perquè recordem que en la mateixa entrevista de Bertín va manifestar que alguns companys i en alguns programes li van retraure no estar al cent per cent, a pesar que sabien que havia perdut recentment al seu marit.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.