15 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Paz Padilla se sincera: M’estic enamorant de Bertín Osborne i estic oberta a tot

 

Telecinco va sorprendre fa uns dies anunciant l’emissió d’una entrega de ‘Mi casa es la tuya‘ dedicada a Paz Padilla.

Este programa estava pensant perquè la presentadora poguera obrir-se a parlar de la pèrdua del seu marit i saber com està gestionant esta nova etapa tan personal. Ella va ser especialment generosa amb Bertín Osborne i fins i tot, va admetre en ‘Sálvame’ que havia callat algunes coses per a explicar-ho solament en l’espai d’entrevistes.

Dones del primer moment vam poder veure que entre tots dos existia una connexió més que còmplice i la presentadora ha comptat tot el que no vam poder veure darrere de les càmeres. Durant l’emissió de ‘Sálvame’ la presentadora ha admés que des que va gravar el programa amb Bertín, s’ha despertat una connexió molt especial.

 

Paz dona les gràcies a Bertín 

 

Tant és així que ha admés que s’està començant a enamorar del cantant i presentador. Un sentiment que no sabem si és compartit, però que, pel que sembla, la gaditana estaria molt més il·lusionada del que estem veient. En un primer moment els seus companys han cregut que es tractava d’una exageració o d’una broma com les que acostuma a fer la còmica.

No obstant això, més tard el programa ha tornat a parlar del programa i Padilla ha admés que cada vegada que Bertín l’abraçava. Ella es fonia als seus braços i se sentia molt a gust. Siga com siga, el presentador va saber traure la part més humana de la còmica i va aconseguir uns certs titulars que fins i tot hui dia, sorprenen els tertulians de ‘Sálvame’.

Gema López i que a més coneix molt bé a Paz, ha admés que veient l’entrevista va conéixer uns certs detalls i es va sorprendre amb coses que va comptar la seua companya.

La presentadora ha volgut agrair l’atent que va estar Bertín, “vull donar-li les gràcies a Bertín perquè sempre em tracta amb moltíssim afecte, perquè és molt dolç amb mi, molt tendre… Jo li comptava coses molt difícils i m’ho feia molt fàcil. És una persona tremendament generosa i esplèndida”.

 

La família de Paz Padilla

 

I també s’ha volgut acordar dels seus germans que van decidir acompanyar-la en l’entrevista, “vull donar les gràcies també als meus germans que és la primera vegada que estan en un plató i sé que els costava … però volien estar amb mi, donar-me suport i demostrar-me com sempre que estan prop de mi.

A més ha afegit, “estic mirant a la meua família i estic pensant: Que família més bonica tinc!”, deia Paz molt emocionada després del resum de l’entrevista amb Bertín. “Que germans més generosos i bonics, i graciosos… I no m’han soltat en cap moment cap d’ells, algun em comprenia més, un altre em comprenia menys, però sempre m’han respectat, que això és l’important, la tolerància, el respecte i l’amor, i això ho tinc. Gràcies”, comentava sense quasi poder contindre les llàgrimes.

La bomba de Paz sobre Bertín

 

Kiko Hernández va voler posar un toc d’humor al moment i va fer broma amb una possible relació de Paz Padilla amb Bertín. “Jo estic oberta, ell divorciat i jo vídua…”, deia Paz entre riures.

Això ha servit perquè altres tertulians recordaren que Bertín està solter i que per tant, no és tan estrany que pogueren convertir-se en la parella de l’estiu. Alguna cosa que sense lloc a dubte ocuparia totes les portades de les revistes, seduïts per este acostament insòlit i que passaria als anals de la premsa rosa.

 

El dard enverinat de Paz Padilla

 

Entre riures i confidències amb els seus companys de ‘Sálvame’, la presentadora ha soltat una afirmació i que en les xarxes socials s’ha entés com un dard enverinat.

La còmica ha afirmat que quan una productora es preocupa per tu i et cuida, és molt fàcil donar una entrevista tan sucosa com la que va donar a Bertín.

Si bé és cert que això es pot entendre com un afalague feia la productora del programa de Bertín. Molts creuen que darrere d’esta afirmació hi ha una intencionalitat per part de Padilla i que no tindria problema a traure els colors a la resta de productores per a les quals treballa.

Perquè recordem que en la mateixa entrevista de Bertín va manifestar que alguns companys i en alguns programes li van retraure no estar al cent per cent, a pesar que sabien que havia perdut recentment al seu marit.

 

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.