Pilar Rubio se’n va: deixarà ‘El Hormiguero’ i al seu amic Pablo Motos

Sembla que va ser ahir, però ja fa 7 anys que Pilar Rubio forma part del gran equip que conforma ‘El Hormiguero’. La presentadora va començar la seua marxa en el programa presentat per Pablo Motos el mes de gener de 2014 i des de llavors s’ha convertit en una col·laboradora fixa i, sens dubte, de les més estimades per l’audiència.

Després de fer diverses seccions, es va acabar consolidant com una autèntica lluitadora i una dona que s’atreveix a tot amb la seua secció de reptes setmanals. En ella l’hem pogut veure fer tota mena de coses amb una excavadora, també superar les seues marques d’apnea o, fins i tot, posar la seua vida en joc en les altures. En les últimes temporades, també l’hem pogut veure portant les últimes tendències en moda que ha lluït ella mateixa al costat del presentador o algun dels convidats.

La realitat és que, amb el pas dels anys, s’ha convertit en un rostre imprescindible del programa. A més, ella i el seu marit, el capità del Reial Madrid, Sergio Ramos, han forjat una gran amistat amb Pablo Motos. Ell va ser, al costat de la resta de l’equip, un dels convidats estrella al casament de la parella. A més, no són poques les ocasions especials on se’ls ha pogut junts, com per exemple en més d’una celebració de Cap d’Any.

Davant d’este panorama, podria semblar impossible que Pilar Rubio puga tenir la intenció de deixar el programa que tantes alegries li ha donat en els últims anys, però, finalment, l’actual podria ser la seua última temporada a ‘El Hormiguero’.

Tot per què el seu futur a Madrid està lligat al futur del defensa madridista i de la selecció espanyola. I ara mateix, les últimes informacions donen per fet que Sergio Ramos no renovarà pel Real Madrid i abandonarà el club blanc l’estiu que, rumb a algun dels molts clubs que s’han interessat per ell. Era la cadena SER qui avançava que, des del club on ha militat durant els últims 16 anys, ja tenen clar que ha rebut una oferta millor que la que han presentat per renovar i que el seu destí està fora d’Espanya.

I malgrat que una mudança podria trastocar la vida familiar, Pilar i Sergio no dubtarien a fer este pas si és el millor per la carrera de futbolista. I ho farien marxant al costat dels seus quatre fills, Alejandro, Marco, Sergio i el petit Máximo Adriano, ja que el futbolista ha demostrat en més d’una ocasió que és un gran pare i que no està disposat a perdre’s res de la vida dels seus fills.

Els possibles destins de la parella

I on podrien començar la seua nova vida Pilar Rubio i Sergio Ramos? El futbolista ha rebut moltes ofertes, però ara mateix 4 clubs semblen ser les opcions més reals per ser el futur destí del defensa de Camas.

D’una banda, hi ha tres grans clubs europeus que veuen amb bons ulls fitxar el ‘4’ madridista. El que ha sonat amb més força és el Paris Saint-Germain. El club francés s’ha mostrat disposat a pagar-li la pujada de fitxa que demana i Ramos estaria encantat de triomfar en un altre gran club ple d’estrelles. A més, segur que la seua família gaudiria vivint en una altra gran ciutat com París, a només dos hores amb avió d’Espanya.

Altres possibles destins de Sergio Ramos i Pilar Rubio podrien ser el Milán o Manchester. Tant el Milán o el Manchester United són dos clubs que han vist amb bons ulls la seua incorporació. L’última possibilitat seria una aposta potser no és tan atractiva per la seua carrera però si per a la seua família. I és que també té sobre la taula deixar Europa i jugar a l’Inter de Miami. A la ciutat dels Estats Units, es podria retrobar amb el seu antic company, David Beckham, que és un dels amos de l’equip.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.