Pilar Rubio se’n va: deixarà ‘El Hormiguero’ i al seu amic Pablo Motos

Sembla que va ser ahir, però ja fa 7 anys que Pilar Rubio forma part del gran equip que conforma ‘El Hormiguero’. La presentadora va començar la seua marxa en el programa presentat per Pablo Motos el mes de gener de 2014 i des de llavors s’ha convertit en una col·laboradora fixa i, sens dubte, de les més estimades per l’audiència.

Després de fer diverses seccions, es va acabar consolidant com una autèntica lluitadora i una dona que s’atreveix a tot amb la seua secció de reptes setmanals. En ella l’hem pogut veure fer tota mena de coses amb una excavadora, també superar les seues marques d’apnea o, fins i tot, posar la seua vida en joc en les altures. En les últimes temporades, també l’hem pogut veure portant les últimes tendències en moda que ha lluït ella mateixa al costat del presentador o algun dels convidats.

La realitat és que, amb el pas dels anys, s’ha convertit en un rostre imprescindible del programa. A més, ella i el seu marit, el capità del Reial Madrid, Sergio Ramos, han forjat una gran amistat amb Pablo Motos. Ell va ser, al costat de la resta de l’equip, un dels convidats estrella al casament de la parella. A més, no són poques les ocasions especials on se’ls ha pogut junts, com per exemple en més d’una celebració de Cap d’Any.

Davant d’este panorama, podria semblar impossible que Pilar Rubio puga tenir la intenció de deixar el programa que tantes alegries li ha donat en els últims anys, però, finalment, l’actual podria ser la seua última temporada a ‘El Hormiguero’.

Tot per què el seu futur a Madrid està lligat al futur del defensa madridista i de la selecció espanyola. I ara mateix, les últimes informacions donen per fet que Sergio Ramos no renovarà pel Real Madrid i abandonarà el club blanc l’estiu que, rumb a algun dels molts clubs que s’han interessat per ell. Era la cadena SER qui avançava que, des del club on ha militat durant els últims 16 anys, ja tenen clar que ha rebut una oferta millor que la que han presentat per renovar i que el seu destí està fora d’Espanya.

I malgrat que una mudança podria trastocar la vida familiar, Pilar i Sergio no dubtarien a fer este pas si és el millor per la carrera de futbolista. I ho farien marxant al costat dels seus quatre fills, Alejandro, Marco, Sergio i el petit Máximo Adriano, ja que el futbolista ha demostrat en més d’una ocasió que és un gran pare i que no està disposat a perdre’s res de la vida dels seus fills.

Els possibles destins de la parella

I on podrien començar la seua nova vida Pilar Rubio i Sergio Ramos? El futbolista ha rebut moltes ofertes, però ara mateix 4 clubs semblen ser les opcions més reals per ser el futur destí del defensa de Camas.

D’una banda, hi ha tres grans clubs europeus que veuen amb bons ulls fitxar el ‘4’ madridista. El que ha sonat amb més força és el Paris Saint-Germain. El club francés s’ha mostrat disposat a pagar-li la pujada de fitxa que demana i Ramos estaria encantat de triomfar en un altre gran club ple d’estrelles. A més, segur que la seua família gaudiria vivint en una altra gran ciutat com París, a només dos hores amb avió d’Espanya.

Altres possibles destins de Sergio Ramos i Pilar Rubio podrien ser el Milán o Manchester. Tant el Milán o el Manchester United són dos clubs que han vist amb bons ulls la seua incorporació. L’última possibilitat seria una aposta potser no és tan atractiva per la seua carrera però si per a la seua família. I és que també té sobre la taula deixar Europa i jugar a l’Inter de Miami. A la ciutat dels Estats Units, es podria retrobar amb el seu antic company, David Beckham, que és un dels amos de l’equip.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.