Pilar Rubio se’n va: deixarà ‘El Hormiguero’ i al seu amic Pablo Motos

Sembla que va ser ahir, però ja fa 7 anys que Pilar Rubio forma part del gran equip que conforma ‘El Hormiguero’. La presentadora va començar la seua marxa en el programa presentat per Pablo Motos el mes de gener de 2014 i des de llavors s’ha convertit en una col·laboradora fixa i, sens dubte, de les més estimades per l’audiència.

Després de fer diverses seccions, es va acabar consolidant com una autèntica lluitadora i una dona que s’atreveix a tot amb la seua secció de reptes setmanals. En ella l’hem pogut veure fer tota mena de coses amb una excavadora, també superar les seues marques d’apnea o, fins i tot, posar la seua vida en joc en les altures. En les últimes temporades, també l’hem pogut veure portant les últimes tendències en moda que ha lluït ella mateixa al costat del presentador o algun dels convidats.

La realitat és que, amb el pas dels anys, s’ha convertit en un rostre imprescindible del programa. A més, ella i el seu marit, el capità del Reial Madrid, Sergio Ramos, han forjat una gran amistat amb Pablo Motos. Ell va ser, al costat de la resta de l’equip, un dels convidats estrella al casament de la parella. A més, no són poques les ocasions especials on se’ls ha pogut junts, com per exemple en més d’una celebració de Cap d’Any.

Davant d’este panorama, podria semblar impossible que Pilar Rubio puga tenir la intenció de deixar el programa que tantes alegries li ha donat en els últims anys, però, finalment, l’actual podria ser la seua última temporada a ‘El Hormiguero’.

Tot per què el seu futur a Madrid està lligat al futur del defensa madridista i de la selecció espanyola. I ara mateix, les últimes informacions donen per fet que Sergio Ramos no renovarà pel Real Madrid i abandonarà el club blanc l’estiu que, rumb a algun dels molts clubs que s’han interessat per ell. Era la cadena SER qui avançava que, des del club on ha militat durant els últims 16 anys, ja tenen clar que ha rebut una oferta millor que la que han presentat per renovar i que el seu destí està fora d’Espanya.

I malgrat que una mudança podria trastocar la vida familiar, Pilar i Sergio no dubtarien a fer este pas si és el millor per la carrera de futbolista. I ho farien marxant al costat dels seus quatre fills, Alejandro, Marco, Sergio i el petit Máximo Adriano, ja que el futbolista ha demostrat en més d’una ocasió que és un gran pare i que no està disposat a perdre’s res de la vida dels seus fills.

Els possibles destins de la parella

I on podrien començar la seua nova vida Pilar Rubio i Sergio Ramos? El futbolista ha rebut moltes ofertes, però ara mateix 4 clubs semblen ser les opcions més reals per ser el futur destí del defensa de Camas.

D’una banda, hi ha tres grans clubs europeus que veuen amb bons ulls fitxar el ‘4’ madridista. El que ha sonat amb més força és el Paris Saint-Germain. El club francés s’ha mostrat disposat a pagar-li la pujada de fitxa que demana i Ramos estaria encantat de triomfar en un altre gran club ple d’estrelles. A més, segur que la seua família gaudiria vivint en una altra gran ciutat com París, a només dos hores amb avió d’Espanya.

Altres possibles destins de Sergio Ramos i Pilar Rubio podrien ser el Milán o Manchester. Tant el Milán o el Manchester United són dos clubs que han vist amb bons ulls la seua incorporació. L’última possibilitat seria una aposta potser no és tan atractiva per la seua carrera però si per a la seua família. I és que també té sobre la taula deixar Europa i jugar a l’Inter de Miami. A la ciutat dels Estats Units, es podria retrobar amb el seu antic company, David Beckham, que és un dels amos de l’equip.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.