Pilar Rubio se’n va: deixarà ‘El Hormiguero’ i al seu amic Pablo Motos

Sembla que va ser ahir, però ja fa 7 anys que Pilar Rubio forma part del gran equip que conforma ‘El Hormiguero’. La presentadora va començar la seua marxa en el programa presentat per Pablo Motos el mes de gener de 2014 i des de llavors s’ha convertit en una col·laboradora fixa i, sens dubte, de les més estimades per l’audiència.

Després de fer diverses seccions, es va acabar consolidant com una autèntica lluitadora i una dona que s’atreveix a tot amb la seua secció de reptes setmanals. En ella l’hem pogut veure fer tota mena de coses amb una excavadora, també superar les seues marques d’apnea o, fins i tot, posar la seua vida en joc en les altures. En les últimes temporades, també l’hem pogut veure portant les últimes tendències en moda que ha lluït ella mateixa al costat del presentador o algun dels convidats.

La realitat és que, amb el pas dels anys, s’ha convertit en un rostre imprescindible del programa. A més, ella i el seu marit, el capità del Reial Madrid, Sergio Ramos, han forjat una gran amistat amb Pablo Motos. Ell va ser, al costat de la resta de l’equip, un dels convidats estrella al casament de la parella. A més, no són poques les ocasions especials on se’ls ha pogut junts, com per exemple en més d’una celebració de Cap d’Any.

Davant d’este panorama, podria semblar impossible que Pilar Rubio puga tenir la intenció de deixar el programa que tantes alegries li ha donat en els últims anys, però, finalment, l’actual podria ser la seua última temporada a ‘El Hormiguero’.

Tot per què el seu futur a Madrid està lligat al futur del defensa madridista i de la selecció espanyola. I ara mateix, les últimes informacions donen per fet que Sergio Ramos no renovarà pel Real Madrid i abandonarà el club blanc l’estiu que, rumb a algun dels molts clubs que s’han interessat per ell. Era la cadena SER qui avançava que, des del club on ha militat durant els últims 16 anys, ja tenen clar que ha rebut una oferta millor que la que han presentat per renovar i que el seu destí està fora d’Espanya.

I malgrat que una mudança podria trastocar la vida familiar, Pilar i Sergio no dubtarien a fer este pas si és el millor per la carrera de futbolista. I ho farien marxant al costat dels seus quatre fills, Alejandro, Marco, Sergio i el petit Máximo Adriano, ja que el futbolista ha demostrat en més d’una ocasió que és un gran pare i que no està disposat a perdre’s res de la vida dels seus fills.

Els possibles destins de la parella

I on podrien començar la seua nova vida Pilar Rubio i Sergio Ramos? El futbolista ha rebut moltes ofertes, però ara mateix 4 clubs semblen ser les opcions més reals per ser el futur destí del defensa de Camas.

D’una banda, hi ha tres grans clubs europeus que veuen amb bons ulls fitxar el ‘4’ madridista. El que ha sonat amb més força és el Paris Saint-Germain. El club francés s’ha mostrat disposat a pagar-li la pujada de fitxa que demana i Ramos estaria encantat de triomfar en un altre gran club ple d’estrelles. A més, segur que la seua família gaudiria vivint en una altra gran ciutat com París, a només dos hores amb avió d’Espanya.

Altres possibles destins de Sergio Ramos i Pilar Rubio podrien ser el Milán o Manchester. Tant el Milán o el Manchester United són dos clubs que han vist amb bons ulls la seua incorporació. L’última possibilitat seria una aposta potser no és tan atractiva per la seua carrera però si per a la seua família. I és que també té sobre la taula deixar Europa i jugar a l’Inter de Miami. A la ciutat dels Estats Units, es podria retrobar amb el seu antic company, David Beckham, que és un dels amos de l’equip.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.