Pilar Rubio se’n va: deixarà ‘El Hormiguero’ i al seu amic Pablo Motos

Sembla que va ser ahir, però ja fa 7 anys que Pilar Rubio forma part del gran equip que conforma ‘El Hormiguero’. La presentadora va començar la seua marxa en el programa presentat per Pablo Motos el mes de gener de 2014 i des de llavors s’ha convertit en una col·laboradora fixa i, sens dubte, de les més estimades per l’audiència.

Després de fer diverses seccions, es va acabar consolidant com una autèntica lluitadora i una dona que s’atreveix a tot amb la seua secció de reptes setmanals. En ella l’hem pogut veure fer tota mena de coses amb una excavadora, també superar les seues marques d’apnea o, fins i tot, posar la seua vida en joc en les altures. En les últimes temporades, també l’hem pogut veure portant les últimes tendències en moda que ha lluït ella mateixa al costat del presentador o algun dels convidats.

La realitat és que, amb el pas dels anys, s’ha convertit en un rostre imprescindible del programa. A més, ella i el seu marit, el capità del Reial Madrid, Sergio Ramos, han forjat una gran amistat amb Pablo Motos. Ell va ser, al costat de la resta de l’equip, un dels convidats estrella al casament de la parella. A més, no són poques les ocasions especials on se’ls ha pogut junts, com per exemple en més d’una celebració de Cap d’Any.

Davant d’este panorama, podria semblar impossible que Pilar Rubio puga tenir la intenció de deixar el programa que tantes alegries li ha donat en els últims anys, però, finalment, l’actual podria ser la seua última temporada a ‘El Hormiguero’.

Tot per què el seu futur a Madrid està lligat al futur del defensa madridista i de la selecció espanyola. I ara mateix, les últimes informacions donen per fet que Sergio Ramos no renovarà pel Real Madrid i abandonarà el club blanc l’estiu que, rumb a algun dels molts clubs que s’han interessat per ell. Era la cadena SER qui avançava que, des del club on ha militat durant els últims 16 anys, ja tenen clar que ha rebut una oferta millor que la que han presentat per renovar i que el seu destí està fora d’Espanya.

I malgrat que una mudança podria trastocar la vida familiar, Pilar i Sergio no dubtarien a fer este pas si és el millor per la carrera de futbolista. I ho farien marxant al costat dels seus quatre fills, Alejandro, Marco, Sergio i el petit Máximo Adriano, ja que el futbolista ha demostrat en més d’una ocasió que és un gran pare i que no està disposat a perdre’s res de la vida dels seus fills.

Els possibles destins de la parella

I on podrien començar la seua nova vida Pilar Rubio i Sergio Ramos? El futbolista ha rebut moltes ofertes, però ara mateix 4 clubs semblen ser les opcions més reals per ser el futur destí del defensa de Camas.

D’una banda, hi ha tres grans clubs europeus que veuen amb bons ulls fitxar el ‘4’ madridista. El que ha sonat amb més força és el Paris Saint-Germain. El club francés s’ha mostrat disposat a pagar-li la pujada de fitxa que demana i Ramos estaria encantat de triomfar en un altre gran club ple d’estrelles. A més, segur que la seua família gaudiria vivint en una altra gran ciutat com París, a només dos hores amb avió d’Espanya.

Altres possibles destins de Sergio Ramos i Pilar Rubio podrien ser el Milán o Manchester. Tant el Milán o el Manchester United són dos clubs que han vist amb bons ulls la seua incorporació. L’última possibilitat seria una aposta potser no és tan atractiva per la seua carrera però si per a la seua família. I és que també té sobre la taula deixar Europa i jugar a l’Inter de Miami. A la ciutat dels Estats Units, es podria retrobar amb el seu antic company, David Beckham, que és un dels amos de l’equip.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.