Preestrena del primer capítol de ‘L’Alqueria Blanca’ en exclusiva en 16 localitats

L’Alqueria Blanca torna a la programació d’À Punt Mèdia. Però abans de l’estrena de l’esperada nova temporada, des dels mitjans públics s’ha dissenyat L’Alqueria en Ruta, per a mostrar en exclusiva el primer capítol i poder acostar la sèrie als espectadors.

Primícia del primer capítol de l’Aqueria Blanca

En L’Alqueria en Ruta es projectarà en primícia del primer capítol de la nova temporada sèrie que pròximament s’emetrà en la televisió d’À Punt. Per a convocar els veïns i veïnes de les 16 localitats, els ajuntaments han cedit un espai públic on poder realitzar l’acte. Tots els espais tindran un aforament limitat.

Els afortunats seguidors i seguidores de la sèrie que aconseguisquen una entrada tindran l’oportunitat de veure un capítol abans de la seua emissió i podran fer-se fotos en els elements promocionals preparats per a l’ocasió.

Estes fotos formaran part de les galeries d’imatge que es publicaran en el web d’À Punt. El públic de les diferents localitats podrà gaudir també de la presència d’alguns dels actors i actrius més estimats de la sèrie.

El teatre El Raval de Castelló és el primer espai que acollirà este dimarts 21 de setembre, a les 19:00 hores, la primera preestrena de L’Alqueria Blanca. L’entrada del públic serà de 18:15 fins les 18:45, fins a completar l’aforament del teatre.

En esta ocasió acudiran al esdeveniment Nelo Gómez (Xavi), Jaime Linares (Narcís) i Amparo Oltra (Marisol), Paco Sarro (Ferri) i Paloma Vidal (Victoria).

A més, el programa Bona Vesprada, presentat per Màxim Huerta, connectarà en directe amb el Teatre del Raval de Castelló i anunciarà la data d’estrena de la nova temporada en la televisió valenciana.

Tota la informació de ‘L’Alqueria en Ruta’ en web i xarxes socials

El mapa interactiu amb les localitats, horaris i els espais on tindrà parada L’Alqueria en Ruta es pot consultar en el web de L’Alqueria Blanca alqueriablanca.apuntmedia.es, on també es publicarà cada dia una galeria de fotos amb una selecció de les millors imatges de cada jornada. Totes les novetats de les preestrenes, els actors i actrius que hi participen i sobretot com es podran aconseguir entrades es publicarà en les xarxes socials d’À Punt i de L’Alqueria Blanca.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.