17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Preestrena del primer capítol de ‘L’Alqueria Blanca’ en exclusiva en 16 localitats

L’Alqueria Blanca torna a la programació d’À Punt Mèdia. Però abans de l’estrena de l’esperada nova temporada, des dels mitjans públics s’ha dissenyat L’Alqueria en Ruta, per a mostrar en exclusiva el primer capítol i poder acostar la sèrie als espectadors.

Primícia del primer capítol de l’Aqueria Blanca

En L’Alqueria en Ruta es projectarà en primícia del primer capítol de la nova temporada sèrie que pròximament s’emetrà en la televisió d’À Punt. Per a convocar els veïns i veïnes de les 16 localitats, els ajuntaments han cedit un espai públic on poder realitzar l’acte. Tots els espais tindran un aforament limitat.

Els afortunats seguidors i seguidores de la sèrie que aconseguisquen una entrada tindran l’oportunitat de veure un capítol abans de la seua emissió i podran fer-se fotos en els elements promocionals preparats per a l’ocasió.

Estes fotos formaran part de les galeries d’imatge que es publicaran en el web d’À Punt. El públic de les diferents localitats podrà gaudir també de la presència d’alguns dels actors i actrius més estimats de la sèrie.

El teatre El Raval de Castelló és el primer espai que acollirà este dimarts 21 de setembre, a les 19:00 hores, la primera preestrena de L’Alqueria Blanca. L’entrada del públic serà de 18:15 fins les 18:45, fins a completar l’aforament del teatre.

En esta ocasió acudiran al esdeveniment Nelo Gómez (Xavi), Jaime Linares (Narcís) i Amparo Oltra (Marisol), Paco Sarro (Ferri) i Paloma Vidal (Victoria).

A més, el programa Bona Vesprada, presentat per Màxim Huerta, connectarà en directe amb el Teatre del Raval de Castelló i anunciarà la data d’estrena de la nova temporada en la televisió valenciana.

Tota la informació de ‘L’Alqueria en Ruta’ en web i xarxes socials

El mapa interactiu amb les localitats, horaris i els espais on tindrà parada L’Alqueria en Ruta es pot consultar en el web de L’Alqueria Blanca alqueriablanca.apuntmedia.es, on també es publicarà cada dia una galeria de fotos amb una selecció de les millors imatges de cada jornada. Totes les novetats de les preestrenes, els actors i actrius que hi participen i sobretot com es podran aconseguir entrades es publicarà en les xarxes socials d’À Punt i de L’Alqueria Blanca.

 

Últimes notícies

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.

Pérez Llorca espera que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha demanat que la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA marque una nova etapa de cooperació. Ha admés que arriba tard i que possiblement hi ha qüestions sense solució.

La delegada del Govern acusa a Pérez Llorca d’indignitat per mesclar indemnitzacions

Pilar Bernabé ha retret al president valencià que compare les ajudes per la DANA amb les indemnitzacions de l'accident de Adamuz i ha recordat que la Generalitat no ha compensat a les 230 víctimes.

Pérez Llorca exigix explicacions i rectificació per les indemnitzacions de la DANA

Pérez Llorca ha reclamat al Govern explicacions i una rectificació per la diferència d'indemnitzacions entre les víctimes de la DANA i l'accident de Adamuz. També ha rebutjat la proposta de finançament en considerar que perjudica la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que els aspirants a les VPO d’Alacant complien els requisits

El president de la Generalitat ha assegurat que els qui van optar a les VPO de La Condomina complien els requisits, recolzat en un certificat tècnic. Ha qualificat de molt greu la polèmica i ha recordat que l'Ajuntament revisa expedients abans de decidir mesures.

El València busca en el Villamarín encadenar dos victòries a domicili quasi dos anys després

L'equip de Carlos Corberán visita el Villamarín amb l'opció d'encadenar dos triomfs fora després del 0-1 a Getafe, alguna cosa que no aconseguix des d'abril de 2024.

Parc Sagunt firma la venda de 381.804 m² a Inditex per 64,9 milions

EEE ha venut a Alveston ITG, del Grup Inditex, 381.804 m² en Parc Sagunt II per 64,9 milions per a un projecte logístic al costat de la gigafactoria de Powerco. Queden 618.398 m² disponibles en quatre lots, després d'un procés iniciat en 2025 i adjudicat al novembre.

Barcala defén que la regidor d’Urbanisme va obtindre la vivenda social abans d’entrar en política

L'alcalde ha assegurat que Rocío Gómez va ser adjudicatària en 2018, anys abans de ser regidora, i ha ordenat un expedient per a aclarir el procés i depurar responsabilitats.