16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Preestrena del primer capítol de ‘L’Alqueria Blanca’ en exclusiva en 16 localitats

L’Alqueria Blanca torna a la programació d’À Punt Mèdia. Però abans de l’estrena de l’esperada nova temporada, des dels mitjans públics s’ha dissenyat L’Alqueria en Ruta, per a mostrar en exclusiva el primer capítol i poder acostar la sèrie als espectadors.

Primícia del primer capítol de l’Aqueria Blanca

En L’Alqueria en Ruta es projectarà en primícia del primer capítol de la nova temporada sèrie que pròximament s’emetrà en la televisió d’À Punt. Per a convocar els veïns i veïnes de les 16 localitats, els ajuntaments han cedit un espai públic on poder realitzar l’acte. Tots els espais tindran un aforament limitat.

Els afortunats seguidors i seguidores de la sèrie que aconseguisquen una entrada tindran l’oportunitat de veure un capítol abans de la seua emissió i podran fer-se fotos en els elements promocionals preparats per a l’ocasió.

Estes fotos formaran part de les galeries d’imatge que es publicaran en el web d’À Punt. El públic de les diferents localitats podrà gaudir també de la presència d’alguns dels actors i actrius més estimats de la sèrie.

El teatre El Raval de Castelló és el primer espai que acollirà este dimarts 21 de setembre, a les 19:00 hores, la primera preestrena de L’Alqueria Blanca. L’entrada del públic serà de 18:15 fins les 18:45, fins a completar l’aforament del teatre.

En esta ocasió acudiran al esdeveniment Nelo Gómez (Xavi), Jaime Linares (Narcís) i Amparo Oltra (Marisol), Paco Sarro (Ferri) i Paloma Vidal (Victoria).

A més, el programa Bona Vesprada, presentat per Màxim Huerta, connectarà en directe amb el Teatre del Raval de Castelló i anunciarà la data d’estrena de la nova temporada en la televisió valenciana.

Tota la informació de ‘L’Alqueria en Ruta’ en web i xarxes socials

El mapa interactiu amb les localitats, horaris i els espais on tindrà parada L’Alqueria en Ruta es pot consultar en el web de L’Alqueria Blanca alqueriablanca.apuntmedia.es, on també es publicarà cada dia una galeria de fotos amb una selecció de les millors imatges de cada jornada. Totes les novetats de les preestrenes, els actors i actrius que hi participen i sobretot com es podran aconseguir entrades es publicarà en les xarxes socials d’À Punt i de L’Alqueria Blanca.

 

Últimes notícies

Del Moral dirigix la sessió del Llevant, encara sense els quatre lesionats

El Llevant va tornar al treball per a preparar el partit del diumenge davant el Vila-real. Dela, Matías Moreno, Espí i Pablo Martínez no van completar la sessió i Del Moral parlarà el dissabte a les 12.30.

Copete i Diakhaby completen l’entrenament amb el València i apunten al Metropolità

Els centrals Copete i Diakhaby van completar la sessió del dijous amb el València abans de visitar a l'Atlètic. Corberán valora defensa de cinc per la baixa de Tárrega.

El Vila-real iguala la seua pitjor ratxa europea sense guanyar i frega l’eliminació en Champions

Derrota 2-3 davant el Copenhaguen que deixa a l'equip amb opcions mínimes i firma sis partits sense guanyar a Europa, la seua pitjor seqüència històrica igualada. L'equip talla una sequera de 317 minuts sense marcar, insuficient per a canviar la dinàmica.

CHS plantejarà noves restriccions al regadiu davant el mal inici de l’any hidrològic

La CHS portarà el 15 de desembre a la Comissió de Desembassament noves limitacions per a regs tradicionals i no tradicionals per pluges un 50% menors. Malgrat això, l'organisme no preveu problemes de subministrament fins a 2027 gràcies a les reserves i al transvasament.

La comissió de Cultura de València aprovarà el canvi de nom a València/Valéncia

La comissió de Cultura de l'Ajuntament de València aprovarà el 16 de desembre el canvi de denominació oficial a la versió bilingüe València/Valéncia. Després d'este pas, l'expedient anirà al Ple i després al Consell, que decidix els noms oficials.

Troben el cadàver d’un jove sintecho de 21 anys en el centre de València

Un jove de 21 anys que vivia al carrer ha sigut trobat mort en Marqués de Sotelo a primera hora. La primera inspecció no aprecia criminalitat.

Mompó i Catalá, sobre Camps: qualsevol militant pot presentar el seu projecte i toca unitat

Mompó i Catalá han recolzat el dret de la militància del PP a presentar projectes després del moviment de Francisco Camps. Els dos han demanat unitat i respecte als temps interns.

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van liderar l’arribada d’immigrants en 2024

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van encapçalar l'arribada d'immigrants de l'exterior en 2024. Totes les comunitats van presentar saldo migratori positiu i es van registrar 1,75 milions de canvis de municipi.