13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Preestrena del primer capítol de ‘L’Alqueria Blanca’ en exclusiva en 16 localitats

L’Alqueria Blanca torna a la programació d’À Punt Mèdia. Però abans de l’estrena de l’esperada nova temporada, des dels mitjans públics s’ha dissenyat L’Alqueria en Ruta, per a mostrar en exclusiva el primer capítol i poder acostar la sèrie als espectadors.

Primícia del primer capítol de l’Aqueria Blanca

En L’Alqueria en Ruta es projectarà en primícia del primer capítol de la nova temporada sèrie que pròximament s’emetrà en la televisió d’À Punt. Per a convocar els veïns i veïnes de les 16 localitats, els ajuntaments han cedit un espai públic on poder realitzar l’acte. Tots els espais tindran un aforament limitat.

Els afortunats seguidors i seguidores de la sèrie que aconseguisquen una entrada tindran l’oportunitat de veure un capítol abans de la seua emissió i podran fer-se fotos en els elements promocionals preparats per a l’ocasió.

Estes fotos formaran part de les galeries d’imatge que es publicaran en el web d’À Punt. El públic de les diferents localitats podrà gaudir també de la presència d’alguns dels actors i actrius més estimats de la sèrie.

El teatre El Raval de Castelló és el primer espai que acollirà este dimarts 21 de setembre, a les 19:00 hores, la primera preestrena de L’Alqueria Blanca. L’entrada del públic serà de 18:15 fins les 18:45, fins a completar l’aforament del teatre.

En esta ocasió acudiran al esdeveniment Nelo Gómez (Xavi), Jaime Linares (Narcís) i Amparo Oltra (Marisol), Paco Sarro (Ferri) i Paloma Vidal (Victoria).

A més, el programa Bona Vesprada, presentat per Màxim Huerta, connectarà en directe amb el Teatre del Raval de Castelló i anunciarà la data d’estrena de la nova temporada en la televisió valenciana.

Tota la informació de ‘L’Alqueria en Ruta’ en web i xarxes socials

El mapa interactiu amb les localitats, horaris i els espais on tindrà parada L’Alqueria en Ruta es pot consultar en el web de L’Alqueria Blanca alqueriablanca.apuntmedia.es, on també es publicarà cada dia una galeria de fotos amb una selecció de les millors imatges de cada jornada. Totes les novetats de les preestrenes, els actors i actrius que hi participen i sobretot com es podran aconseguir entrades es publicarà en les xarxes socials d’À Punt i de L’Alqueria Blanca.

 

Últimes notícies

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.