Preestrena del primer capítol de ‘L’Alqueria Blanca’ en exclusiva en 16 localitats

L’Alqueria Blanca torna a la programació d’À Punt Mèdia. Però abans de l’estrena de l’esperada nova temporada, des dels mitjans públics s’ha dissenyat L’Alqueria en Ruta, per a mostrar en exclusiva el primer capítol i poder acostar la sèrie als espectadors.

Primícia del primer capítol de l’Aqueria Blanca

En L’Alqueria en Ruta es projectarà en primícia del primer capítol de la nova temporada sèrie que pròximament s’emetrà en la televisió d’À Punt. Per a convocar els veïns i veïnes de les 16 localitats, els ajuntaments han cedit un espai públic on poder realitzar l’acte. Tots els espais tindran un aforament limitat.

Els afortunats seguidors i seguidores de la sèrie que aconseguisquen una entrada tindran l’oportunitat de veure un capítol abans de la seua emissió i podran fer-se fotos en els elements promocionals preparats per a l’ocasió.

Estes fotos formaran part de les galeries d’imatge que es publicaran en el web d’À Punt. El públic de les diferents localitats podrà gaudir també de la presència d’alguns dels actors i actrius més estimats de la sèrie.

El teatre El Raval de Castelló és el primer espai que acollirà este dimarts 21 de setembre, a les 19:00 hores, la primera preestrena de L’Alqueria Blanca. L’entrada del públic serà de 18:15 fins les 18:45, fins a completar l’aforament del teatre.

En esta ocasió acudiran al esdeveniment Nelo Gómez (Xavi), Jaime Linares (Narcís) i Amparo Oltra (Marisol), Paco Sarro (Ferri) i Paloma Vidal (Victoria).

A més, el programa Bona Vesprada, presentat per Màxim Huerta, connectarà en directe amb el Teatre del Raval de Castelló i anunciarà la data d’estrena de la nova temporada en la televisió valenciana.

Tota la informació de ‘L’Alqueria en Ruta’ en web i xarxes socials

El mapa interactiu amb les localitats, horaris i els espais on tindrà parada L’Alqueria en Ruta es pot consultar en el web de L’Alqueria Blanca alqueriablanca.apuntmedia.es, on també es publicarà cada dia una galeria de fotos amb una selecció de les millors imatges de cada jornada. Totes les novetats de les preestrenes, els actors i actrius que hi participen i sobretot com es podran aconseguir entrades es publicarà en les xarxes socials d’À Punt i de L’Alqueria Blanca.

 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.