Parla dels problemes del seu fill a canvi que no es publicaren unes fotografies compromeses

Antonio David Flores va ser demandat per un presumpte delicte d’alçament de béns. “D’eixa querella el que més puc destacar que em sembla fastigós covard i menyspreable, és que havien eixit dos portades en les quals ell declara davant el jutge que a ell l’enxampen en una actitud compromesa i que el fotògraf li diu que o es publiquen les fotografies o es fan diversos reportatges”, compte la filla de Rocío Jurado.

“No rep cap benèfic d’aqueix reportatge, només que es guarden les fotografies en un calaix perquè no es publiquen”, declara el malagueny. Antonio David realitza dos reportatges: ‘Les fotos més tendres d’Antonio David amb el seu fill’ i una altra portada que porta per títol: “Quan va nàixer el meu fill vaig tindre por, vaig pensar que se m’anava”, en la qual parla dels problemes de salut del xiquet.

“En eixa entrevista el pare exemplar, el pare meravellós, el pare que ha donat la vida pels seus fills, el pare boníssim, el cap de família, el pocavergonya el que fa és narrar tota la malaltia del meu fill des que naix fins al dia d’eixa entrevista. Els problemes que té en nàixer, com es desenvolupen les hores posteriors i els problemes que té”, es queixa Rocío.

“És tan summament covarda que perquè no isquen unes fotografies seues posa al seu fill i no té pietat ni consciència cap. I parla de la malaltia del seu fill, que a ningú li interessa. Jo hui és el dia que parle genèricament i molt per damunt d’alguna mena de problema, però això no ho fa un pare meravellós. A mi m’han de matar i trepitjar-me el cap, i que no m’alce del sòl”, assegura.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.