11.8 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Parla dels problemes del seu fill a canvi que no es publicaren unes fotografies compromeses

Antonio David Flores va ser demandat per un presumpte delicte d’alçament de béns. “D’eixa querella el que més puc destacar que em sembla fastigós covard i menyspreable, és que havien eixit dos portades en les quals ell declara davant el jutge que a ell l’enxampen en una actitud compromesa i que el fotògraf li diu que o es publiquen les fotografies o es fan diversos reportatges”, compte la filla de Rocío Jurado.

“No rep cap benèfic d’aqueix reportatge, només que es guarden les fotografies en un calaix perquè no es publiquen”, declara el malagueny. Antonio David realitza dos reportatges: ‘Les fotos més tendres d’Antonio David amb el seu fill’ i una altra portada que porta per títol: “Quan va nàixer el meu fill vaig tindre por, vaig pensar que se m’anava”, en la qual parla dels problemes de salut del xiquet.

“En eixa entrevista el pare exemplar, el pare meravellós, el pare que ha donat la vida pels seus fills, el pare boníssim, el cap de família, el pocavergonya el que fa és narrar tota la malaltia del meu fill des que naix fins al dia d’eixa entrevista. Els problemes que té en nàixer, com es desenvolupen les hores posteriors i els problemes que té”, es queixa Rocío.

“És tan summament covarda que perquè no isquen unes fotografies seues posa al seu fill i no té pietat ni consciència cap. I parla de la malaltia del seu fill, que a ningú li interessa. Jo hui és el dia que parle genèricament i molt per damunt d’alguna mena de problema, però això no ho fa un pare meravellós. A mi m’han de matar i trepitjar-me el cap, i que no m’alce del sòl”, assegura.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.