Parla dels problemes del seu fill a canvi que no es publicaren unes fotografies compromeses

Antonio David Flores va ser demandat per un presumpte delicte d’alçament de béns. «D’eixa querella el que més puc destacar que em sembla fastigós covard i menyspreable, és que havien eixit dos portades en les quals ell declara davant el jutge que a ell l’enxampen en una actitud compromesa i que el fotògraf li diu que o es publiquen les fotografies o es fan diversos reportatges», compte la filla de Rocío Jurado.

«No rep cap benèfic d’aqueix reportatge, només que es guarden les fotografies en un calaix perquè no es publiquen», declara el malagueny. Antonio David realitza dos reportatges: ‘Les fotos més tendres d’Antonio David amb el seu fill’ i una altra portada que porta per títol: «Quan va nàixer el meu fill vaig tindre por, vaig pensar que se m’anava», en la qual parla dels problemes de salut del xiquet.

«En eixa entrevista el pare exemplar, el pare meravellós, el pare que ha donat la vida pels seus fills, el pare boníssim, el cap de família, el pocavergonya el que fa és narrar tota la malaltia del meu fill des que naix fins al dia d’eixa entrevista. Els problemes que té en nàixer, com es desenvolupen les hores posteriors i els problemes que té», es queixa Rocío.

«És tan summament covarda que perquè no isquen unes fotografies seues posa al seu fill i no té pietat ni consciència cap. I parla de la malaltia del seu fill, que a ningú li interessa. Jo hui és el dia que parle genèricament i molt per damunt d’alguna mena de problema, però això no ho fa un pare meravellós. A mi m’han de matar i trepitjar-me el cap, i que no m’alce del sòl», assegura.
 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.