Parla dels problemes del seu fill a canvi que no es publicaren unes fotografies compromeses

Antonio David Flores va ser demandat per un presumpte delicte d’alçament de béns. «D’eixa querella el que més puc destacar que em sembla fastigós covard i menyspreable, és que havien eixit dos portades en les quals ell declara davant el jutge que a ell l’enxampen en una actitud compromesa i que el fotògraf li diu que o es publiquen les fotografies o es fan diversos reportatges», compte la filla de Rocío Jurado.

«No rep cap benèfic d’aqueix reportatge, només que es guarden les fotografies en un calaix perquè no es publiquen», declara el malagueny. Antonio David realitza dos reportatges: ‘Les fotos més tendres d’Antonio David amb el seu fill’ i una altra portada que porta per títol: «Quan va nàixer el meu fill vaig tindre por, vaig pensar que se m’anava», en la qual parla dels problemes de salut del xiquet.

«En eixa entrevista el pare exemplar, el pare meravellós, el pare que ha donat la vida pels seus fills, el pare boníssim, el cap de família, el pocavergonya el que fa és narrar tota la malaltia del meu fill des que naix fins al dia d’eixa entrevista. Els problemes que té en nàixer, com es desenvolupen les hores posteriors i els problemes que té», es queixa Rocío.

«És tan summament covarda que perquè no isquen unes fotografies seues posa al seu fill i no té pietat ni consciència cap. I parla de la malaltia del seu fill, que a ningú li interessa. Jo hui és el dia que parle genèricament i molt per damunt d’alguna mena de problema, però això no ho fa un pare meravellós. A mi m’han de matar i trepitjar-me el cap, i que no m’alce del sòl», assegura.
 

Últimes notícies

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.