Parla dels problemes del seu fill a canvi que no es publicaren unes fotografies compromeses

Antonio David Flores va ser demandat per un presumpte delicte d’alçament de béns. «D’eixa querella el que més puc destacar que em sembla fastigós covard i menyspreable, és que havien eixit dos portades en les quals ell declara davant el jutge que a ell l’enxampen en una actitud compromesa i que el fotògraf li diu que o es publiquen les fotografies o es fan diversos reportatges», compte la filla de Rocío Jurado.

«No rep cap benèfic d’aqueix reportatge, només que es guarden les fotografies en un calaix perquè no es publiquen», declara el malagueny. Antonio David realitza dos reportatges: ‘Les fotos més tendres d’Antonio David amb el seu fill’ i una altra portada que porta per títol: «Quan va nàixer el meu fill vaig tindre por, vaig pensar que se m’anava», en la qual parla dels problemes de salut del xiquet.

«En eixa entrevista el pare exemplar, el pare meravellós, el pare que ha donat la vida pels seus fills, el pare boníssim, el cap de família, el pocavergonya el que fa és narrar tota la malaltia del meu fill des que naix fins al dia d’eixa entrevista. Els problemes que té en nàixer, com es desenvolupen les hores posteriors i els problemes que té», es queixa Rocío.

«És tan summament covarda que perquè no isquen unes fotografies seues posa al seu fill i no té pietat ni consciència cap. I parla de la malaltia del seu fill, que a ningú li interessa. Jo hui és el dia que parle genèricament i molt per damunt d’alguna mena de problema, però això no ho fa un pare meravellós. A mi m’han de matar i trepitjar-me el cap, i que no m’alce del sòl», assegura.
 

Últimes notícies

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.
FILMOTECA D'ESTIU