Els problemes de salut pel qual Kiko Hernández porta guants

Els espectadors de ‘Sálvame’ fa un temps que están espectants perquè Kiko Hernández porta guants en el programa i pensen que és per un problema de salut. El col·laborador ha arribat en més d’una ocasió al plató amb unes certes dificultats que deixen en evidència que alguna cosa no marxa del tot bé. Si fa uns mesos eren uns molestos dolors a l’esquena els que l’obligaven a romandre en una cadira de rodes, ara un nou element ha preocupat els seus fans.

Fa uns dies Hernández es va posar al capdavant de ‘Sálvame Limón’ lluint un misteriós guant negre que només permetia ensenyar la gemma dels dits. Un curiós complement que, al principi, només va utilitzar en una de les seues mans, però que a mesura que han anat passant els dies, també ha hagut d’emprar en l’altra extremitat.

 

La raó que Kiko Hernández porta guants

 

Va ser l’any 2019 quan el col·laborador més àcid de ‘Sálvame’ confessava que li havien diagnosticat artritis psoriàsica. Una malaltia autoimmune i sense tractament que la pateix entre un 10 i un 30% de la població espanyola. Este tipus d’artritis es caracteritza per dolors i inflamació en algunes articulacions que arriben a dificultar la mobilitat d’estes.

Amb el pas del temps, la malaltia podria agreujar-se arribant a paralitzar per complet unes certes parts del cos. «No puc moure bé la mà dreta, m’agafen burxades i tinc els dits gairebé immòbils» confessava Kiko Hernández per a una revista. Encara que en l’actualitat no existisca una cura, hi ha uns certs tractaments que ajuden a evitar que les articulacions s’inflamen o causen dolor.

Tal és l’angoixa que sent el col·laborador pels efectes de la seua malaltia, que va arribar a manifestar públicament el seu malson més gran: «Em fa por que em caiguen les meues filles». És per això que Kiko Hernández ha necessitat l’ajuda d’uns guants compressors especials per a l’artritis, per a pal·liar les molèsties que està patint des de fa dies a les seues mans, extremitats on amb més freqüència està notant els efectes de la malaltia.

Mitjançant estos guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en esta ocasió han estat les seues mans les afectades, fa uns mesos va ser la seua esquena la que va començar a fer-li mal.

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeque veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

Mitjançant aquests guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en aquesta ocasió han estat les seves mans les afectades, fa uns mesos va ser la seva esquena la que va començar a fer-li mal.

 

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeco veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

 

 

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.