Els problemes de salut pel qual Kiko Hernández porta guants

Els espectadors de ‘Sálvame’ fa un temps que están espectants perquè Kiko Hernández porta guants en el programa i pensen que és per un problema de salut. El col·laborador ha arribat en més d’una ocasió al plató amb unes certes dificultats que deixen en evidència que alguna cosa no marxa del tot bé. Si fa uns mesos eren uns molestos dolors a l’esquena els que l’obligaven a romandre en una cadira de rodes, ara un nou element ha preocupat els seus fans.

Fa uns dies Hernández es va posar al capdavant de ‘Sálvame Limón’ lluint un misteriós guant negre que només permetia ensenyar la gemma dels dits. Un curiós complement que, al principi, només va utilitzar en una de les seues mans, però que a mesura que han anat passant els dies, també ha hagut d’emprar en l’altra extremitat.

 

La raó que Kiko Hernández porta guants

 

Va ser l’any 2019 quan el col·laborador més àcid de ‘Sálvame’ confessava que li havien diagnosticat artritis psoriàsica. Una malaltia autoimmune i sense tractament que la pateix entre un 10 i un 30% de la població espanyola. Este tipus d’artritis es caracteritza per dolors i inflamació en algunes articulacions que arriben a dificultar la mobilitat d’estes.

Amb el pas del temps, la malaltia podria agreujar-se arribant a paralitzar per complet unes certes parts del cos. «No puc moure bé la mà dreta, m’agafen burxades i tinc els dits gairebé immòbils» confessava Kiko Hernández per a una revista. Encara que en l’actualitat no existisca una cura, hi ha uns certs tractaments que ajuden a evitar que les articulacions s’inflamen o causen dolor.

Tal és l’angoixa que sent el col·laborador pels efectes de la seua malaltia, que va arribar a manifestar públicament el seu malson més gran: «Em fa por que em caiguen les meues filles». És per això que Kiko Hernández ha necessitat l’ajuda d’uns guants compressors especials per a l’artritis, per a pal·liar les molèsties que està patint des de fa dies a les seues mans, extremitats on amb més freqüència està notant els efectes de la malaltia.

Mitjançant estos guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en esta ocasió han estat les seues mans les afectades, fa uns mesos va ser la seua esquena la que va començar a fer-li mal.

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeque veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

Mitjançant aquests guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en aquesta ocasió han estat les seves mans les afectades, fa uns mesos va ser la seva esquena la que va començar a fer-li mal.

 

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeco veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

 

 

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.