Els problemes de salut pel qual Kiko Hernández porta guants

Els espectadors de ‘Sálvame’ fa un temps que están espectants perquè Kiko Hernández porta guants en el programa i pensen que és per un problema de salut. El col·laborador ha arribat en més d’una ocasió al plató amb unes certes dificultats que deixen en evidència que alguna cosa no marxa del tot bé. Si fa uns mesos eren uns molestos dolors a l’esquena els que l’obligaven a romandre en una cadira de rodes, ara un nou element ha preocupat els seus fans.

Fa uns dies Hernández es va posar al capdavant de ‘Sálvame Limón’ lluint un misteriós guant negre que només permetia ensenyar la gemma dels dits. Un curiós complement que, al principi, només va utilitzar en una de les seues mans, però que a mesura que han anat passant els dies, també ha hagut d’emprar en l’altra extremitat.

 

La raó que Kiko Hernández porta guants

 

Va ser l’any 2019 quan el col·laborador més àcid de ‘Sálvame’ confessava que li havien diagnosticat artritis psoriàsica. Una malaltia autoimmune i sense tractament que la pateix entre un 10 i un 30% de la població espanyola. Este tipus d’artritis es caracteritza per dolors i inflamació en algunes articulacions que arriben a dificultar la mobilitat d’estes.

Amb el pas del temps, la malaltia podria agreujar-se arribant a paralitzar per complet unes certes parts del cos. «No puc moure bé la mà dreta, m’agafen burxades i tinc els dits gairebé immòbils» confessava Kiko Hernández per a una revista. Encara que en l’actualitat no existisca una cura, hi ha uns certs tractaments que ajuden a evitar que les articulacions s’inflamen o causen dolor.

Tal és l’angoixa que sent el col·laborador pels efectes de la seua malaltia, que va arribar a manifestar públicament el seu malson més gran: «Em fa por que em caiguen les meues filles». És per això que Kiko Hernández ha necessitat l’ajuda d’uns guants compressors especials per a l’artritis, per a pal·liar les molèsties que està patint des de fa dies a les seues mans, extremitats on amb més freqüència està notant els efectes de la malaltia.

Mitjançant estos guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en esta ocasió han estat les seues mans les afectades, fa uns mesos va ser la seua esquena la que va començar a fer-li mal.

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeque veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

Mitjançant aquests guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en aquesta ocasió han estat les seves mans les afectades, fa uns mesos va ser la seva esquena la que va començar a fer-li mal.

 

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeco veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.