16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Els problemes de salut pel qual Kiko Hernández porta guants

Els espectadors de ‘Sálvame’ fa un temps que están espectants perquè Kiko Hernández porta guants en el programa i pensen que és per un problema de salut. El col·laborador ha arribat en més d’una ocasió al plató amb unes certes dificultats que deixen en evidència que alguna cosa no marxa del tot bé. Si fa uns mesos eren uns molestos dolors a l’esquena els que l’obligaven a romandre en una cadira de rodes, ara un nou element ha preocupat els seus fans.

Fa uns dies Hernández es va posar al capdavant de ‘Sálvame Limón’ lluint un misteriós guant negre que només permetia ensenyar la gemma dels dits. Un curiós complement que, al principi, només va utilitzar en una de les seues mans, però que a mesura que han anat passant els dies, també ha hagut d’emprar en l’altra extremitat.

 

La raó que Kiko Hernández porta guants

 

Va ser l’any 2019 quan el col·laborador més àcid de ‘Sálvame’ confessava que li havien diagnosticat artritis psoriàsica. Una malaltia autoimmune i sense tractament que la pateix entre un 10 i un 30% de la població espanyola. Este tipus d’artritis es caracteritza per dolors i inflamació en algunes articulacions que arriben a dificultar la mobilitat d’estes.

Amb el pas del temps, la malaltia podria agreujar-se arribant a paralitzar per complet unes certes parts del cos. «No puc moure bé la mà dreta, m’agafen burxades i tinc els dits gairebé immòbils» confessava Kiko Hernández per a una revista. Encara que en l’actualitat no existisca una cura, hi ha uns certs tractaments que ajuden a evitar que les articulacions s’inflamen o causen dolor.

Tal és l’angoixa que sent el col·laborador pels efectes de la seua malaltia, que va arribar a manifestar públicament el seu malson més gran: «Em fa por que em caiguen les meues filles». És per això que Kiko Hernández ha necessitat l’ajuda d’uns guants compressors especials per a l’artritis, per a pal·liar les molèsties que està patint des de fa dies a les seues mans, extremitats on amb més freqüència està notant els efectes de la malaltia.

Mitjançant estos guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en esta ocasió han estat les seues mans les afectades, fa uns mesos va ser la seua esquena la que va començar a fer-li mal.

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeque veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

Mitjançant aquests guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en aquesta ocasió han estat les seves mans les afectades, fa uns mesos va ser la seva esquena la que va començar a fer-li mal.

 

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeco veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

 

 

Últimes notícies

Una tractorada i una manifestació agrària recorreran València el dijous contra retallades i acords sense reciprocitat

Una tractorada i una manifestació impulsades per organitzacions agràries recorreran València dijous que ve. Protestaran contra acords sense reciprocitat, retallades de la PAC, burocràcia i polítiques que, al seu juí, posen en risc el camp.

Cap de setmana amb pluges febles, cota de neu a 500-700 m i vent fort a l’interior

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana nuvolós amb pluges febles, notable descens de la cota de neu el dissabte i ponent intens el diumenge a l'interior.

La jutgessa de la dana cita al cap dels escortes de Mazón el 20 de febrer

La magistrada que investiga la gestió de la dana de 2024 ha fixat noves testificals, entre elles la del cap dels escortes de Carlos Mazón. També ha requerit a Emergències que detall quins municipis van rebre el segon És-Alert del 29 d'octubre.

El Govern valencià elimina el topall de 72 assessors i recupera el límit de 116

El Consell ha eliminat l'autolimitació de 72 assessors i ha tornat al sostre de 116 places de personal eventual, al·legant noves necessitats i la gestió de la dana.

L’Audiència de València ha absolt a 14 acusats per la partida de 1.650 quilos de cocaïna per falta de garanties

La Secció Tercera ha absolt a 14 acusats en descartar com a prova principal els missatges de Sky ECC per falta d'autenticitat i integritat. La confiscació de 2020 no es va vincular als processaments.

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.

El vicepresident de la comissió de la DANA ha anticipat un interrogatori molt dur a Feijóo

El vicepresident de la comissió de la DANA ha avançat un interrogatori molt dur a Alberto Núñez Feijóo el 2 de febrer. Se li demanarà que aclarisca el seu paper durant l'emergència i el presumpte encobriment a Carlos Mazón.