8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Els problemes de salut pel qual Kiko Hernández porta guants

Els espectadors de ‘Sálvame’ fa un temps que están espectants perquè Kiko Hernández porta guants en el programa i pensen que és per un problema de salut. El col·laborador ha arribat en més d’una ocasió al plató amb unes certes dificultats que deixen en evidència que alguna cosa no marxa del tot bé. Si fa uns mesos eren uns molestos dolors a l’esquena els que l’obligaven a romandre en una cadira de rodes, ara un nou element ha preocupat els seus fans.

Fa uns dies Hernández es va posar al capdavant de ‘Sálvame Limón’ lluint un misteriós guant negre que només permetia ensenyar la gemma dels dits. Un curiós complement que, al principi, només va utilitzar en una de les seues mans, però que a mesura que han anat passant els dies, també ha hagut d’emprar en l’altra extremitat.

 

La raó que Kiko Hernández porta guants

 

Va ser l’any 2019 quan el col·laborador més àcid de ‘Sálvame’ confessava que li havien diagnosticat artritis psoriàsica. Una malaltia autoimmune i sense tractament que la pateix entre un 10 i un 30% de la població espanyola. Este tipus d’artritis es caracteritza per dolors i inflamació en algunes articulacions que arriben a dificultar la mobilitat d’estes.

Amb el pas del temps, la malaltia podria agreujar-se arribant a paralitzar per complet unes certes parts del cos. «No puc moure bé la mà dreta, m’agafen burxades i tinc els dits gairebé immòbils» confessava Kiko Hernández per a una revista. Encara que en l’actualitat no existisca una cura, hi ha uns certs tractaments que ajuden a evitar que les articulacions s’inflamen o causen dolor.

Tal és l’angoixa que sent el col·laborador pels efectes de la seua malaltia, que va arribar a manifestar públicament el seu malson més gran: «Em fa por que em caiguen les meues filles». És per això que Kiko Hernández ha necessitat l’ajuda d’uns guants compressors especials per a l’artritis, per a pal·liar les molèsties que està patint des de fa dies a les seues mans, extremitats on amb més freqüència està notant els efectes de la malaltia.

Mitjançant estos guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en esta ocasió han estat les seues mans les afectades, fa uns mesos va ser la seua esquena la que va començar a fer-li mal.

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeque veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

Mitjançant aquests guants i la ingesta d’analgèsics i altres medicaments, el col·laborador pot anar suportant els dolors i controlant la inflamació, la qual cosa l’ajuda a continuar fent les tasques habituals. Encara que en aquesta ocasió han estat les seves mans les afectades, fa uns mesos va ser la seva esquena la que va començar a fer-li mal.

 

«Això és per l’artritis psoriàsica, que ara m’ha provocat lumbàlgia» confessava als seus companys de ‘Sálvame’ després que aparegués en el plató en cadira de rodes. «Assegut no em fa mal res, però si m’aixeco veig a Sant Pere» afegia afectat per la situació.

 

 

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.