11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

La proposició de Jorge Javier a Belén Esteban que pot posar en escac la seua amistat

 

’Secret Story’ està que crema! El nou ‘reality’ pel qual ha apostat Telecinco no pot portar més polèmica perquè és quasi impossible. Per descomptat que esta cadena no ha volgut perdre el temps en la seua arrancada de temporada i quasi que, al costat de ‘La Ísla de las Tentaciones’, s’ha jugat tot a una carta amb este nou programa.

Des del primer dia, el concurs no ha deixat a ningú indiferent i, des del principi, s’augurava una edició plena de conflictes amb l’entrada d’Edmundo Arrocet, ja expulsat, Miguel Frigenti o Isabel Rábago, entre ells.

No obstant això, la història no queda ací, perquè la productora ha apostat per sorprendre els espectadors cada setmana i, en esta ocasió, ha convidat a Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’, a passar una setmana dins de la casa amb una missió que hi han encara no s’ha revelat. Una entrada molt polèmica, ja que coincidirà amb Lucca Onesti, germà de la seua exparella, Gianmarco.

Lara Álvarez i Gianmarco Onestini han visitat ‘Sálvame’ per a parlar d’este tema, i res més veure’ls, Jorge Javier Vázquez els advertia: “Belén Esteban m’ha dit que ella es presta una setmana per a entrar a la casa”.

“Les portes de ‘Secret Story’ estan obertes per a tu sempre que vulgues!”, responia la presentadora del reality i Jorge Javier Vázquez afegia: “M’encantaria anar i no ho descarte”.

 

 

La proposta de Jorge Javier Vázquez a Belén Esteban

 

És més, al presentador se li ocorria una idea que transmetia a la col·laboradora de ‘Sálvame’: “Belén Vols que entrem tu i jo una setmana?”; “que sí, que sí”, feia broma la col·laboradora; “però amb proves i tot”, insistia el presentador; “Que sí, que sí!”, el sorprenia Belén.

De fet, no seria la primera vegada que això ocorreguera, ja que en ‘La última cena’, van concursar com a parella i van eixir vencedors del mateix encara que en eixe moment la seua amistat no travessara el seu millor moment.

Sens dubte seria una de les grans apostes d’este programa, perquè segur que posarien a més d’un en el seu lloc; Jorge Javier amb la subtilesa i l’humor que li caracteritza i, Belén Esteban sense embuts i creant encara més conflicte si cap. Ara com ara és una idea en l’aire, encara que en este ‘reality’ tot és possible.

 

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.