La proposició de Jorge Javier a Belén Esteban que pot posar en escac la seua amistat

 

’Secret Story’ està que crema! El nou ‘reality’ pel qual ha apostat Telecinco no pot portar més polèmica perquè és quasi impossible. Per descomptat que esta cadena no ha volgut perdre el temps en la seua arrancada de temporada i quasi que, al costat de ‘La Ísla de las Tentaciones’, s’ha jugat tot a una carta amb este nou programa.

Des del primer dia, el concurs no ha deixat a ningú indiferent i, des del principi, s’augurava una edició plena de conflictes amb l’entrada d’Edmundo Arrocet, ja expulsat, Miguel Frigenti o Isabel Rábago, entre ells.

No obstant això, la història no queda ací, perquè la productora ha apostat per sorprendre els espectadors cada setmana i, en esta ocasió, ha convidat a Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’, a passar una setmana dins de la casa amb una missió que hi han encara no s’ha revelat. Una entrada molt polèmica, ja que coincidirà amb Lucca Onesti, germà de la seua exparella, Gianmarco.

Lara Álvarez i Gianmarco Onestini han visitat ‘Sálvame’ per a parlar d’este tema, i res més veure’ls, Jorge Javier Vázquez els advertia: “Belén Esteban m’ha dit que ella es presta una setmana per a entrar a la casa”.

“Les portes de ‘Secret Story’ estan obertes per a tu sempre que vulgues!”, responia la presentadora del reality i Jorge Javier Vázquez afegia: “M’encantaria anar i no ho descarte”.

 

 

La proposta de Jorge Javier Vázquez a Belén Esteban

 

És més, al presentador se li ocorria una idea que transmetia a la col·laboradora de ‘Sálvame’: “Belén Vols que entrem tu i jo una setmana?”; “que sí, que sí”, feia broma la col·laboradora; “però amb proves i tot”, insistia el presentador; “Que sí, que sí!”, el sorprenia Belén.

De fet, no seria la primera vegada que això ocorreguera, ja que en ‘La última cena’, van concursar com a parella i van eixir vencedors del mateix encara que en eixe moment la seua amistat no travessara el seu millor moment.

Sens dubte seria una de les grans apostes d’este programa, perquè segur que posarien a més d’un en el seu lloc; Jorge Javier amb la subtilesa i l’humor que li caracteritza i, Belén Esteban sense embuts i creant encara més conflicte si cap. Ara com ara és una idea en l’aire, encara que en este ‘reality’ tot és possible.

 

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.