La proposició de Jorge Javier a Belén Esteban que pot posar en escac la seua amistat

 

’Secret Story’ està que crema! El nou ‘reality’ pel qual ha apostat Telecinco no pot portar més polèmica perquè és quasi impossible. Per descomptat que esta cadena no ha volgut perdre el temps en la seua arrancada de temporada i quasi que, al costat de ‘La Ísla de las Tentaciones’, s’ha jugat tot a una carta amb este nou programa.

Des del primer dia, el concurs no ha deixat a ningú indiferent i, des del principi, s’augurava una edició plena de conflictes amb l’entrada d’Edmundo Arrocet, ja expulsat, Miguel Frigenti o Isabel Rábago, entre ells.

No obstant això, la història no queda ací, perquè la productora ha apostat per sorprendre els espectadors cada setmana i, en esta ocasió, ha convidat a Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’, a passar una setmana dins de la casa amb una missió que hi han encara no s’ha revelat. Una entrada molt polèmica, ja que coincidirà amb Lucca Onesti, germà de la seua exparella, Gianmarco.

Lara Álvarez i Gianmarco Onestini han visitat ‘Sálvame’ per a parlar d’este tema, i res més veure’ls, Jorge Javier Vázquez els advertia: “Belén Esteban m’ha dit que ella es presta una setmana per a entrar a la casa”.

“Les portes de ‘Secret Story’ estan obertes per a tu sempre que vulgues!”, responia la presentadora del reality i Jorge Javier Vázquez afegia: “M’encantaria anar i no ho descarte”.

 

 

La proposta de Jorge Javier Vázquez a Belén Esteban

 

És més, al presentador se li ocorria una idea que transmetia a la col·laboradora de ‘Sálvame’: “Belén Vols que entrem tu i jo una setmana?”; “que sí, que sí”, feia broma la col·laboradora; “però amb proves i tot”, insistia el presentador; “Que sí, que sí!”, el sorprenia Belén.

De fet, no seria la primera vegada que això ocorreguera, ja que en ‘La última cena’, van concursar com a parella i van eixir vencedors del mateix encara que en eixe moment la seua amistat no travessara el seu millor moment.

Sens dubte seria una de les grans apostes d’este programa, perquè segur que posarien a més d’un en el seu lloc; Jorge Javier amb la subtilesa i l’humor que li caracteritza i, Belén Esteban sense embuts i creant encara més conflicte si cap. Ara com ara és una idea en l’aire, encara que en este ‘reality’ tot és possible.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.