La proposició de Jorge Javier a Belén Esteban que pot posar en escac la seua amistat

 

’Secret Story’ està que crema! El nou ‘reality’ pel qual ha apostat Telecinco no pot portar més polèmica perquè és quasi impossible. Per descomptat que esta cadena no ha volgut perdre el temps en la seua arrancada de temporada i quasi que, al costat de ‘La Ísla de las Tentaciones’, s’ha jugat tot a una carta amb este nou programa.

Des del primer dia, el concurs no ha deixat a ningú indiferent i, des del principi, s’augurava una edició plena de conflictes amb l’entrada d’Edmundo Arrocet, ja expulsat, Miguel Frigenti o Isabel Rábago, entre ells.

No obstant això, la història no queda ací, perquè la productora ha apostat per sorprendre els espectadors cada setmana i, en esta ocasió, ha convidat a Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’, a passar una setmana dins de la casa amb una missió que hi han encara no s’ha revelat. Una entrada molt polèmica, ja que coincidirà amb Lucca Onesti, germà de la seua exparella, Gianmarco.

Lara Álvarez i Gianmarco Onestini han visitat ‘Sálvame’ per a parlar d’este tema, i res més veure’ls, Jorge Javier Vázquez els advertia: “Belén Esteban m’ha dit que ella es presta una setmana per a entrar a la casa”.

“Les portes de ‘Secret Story’ estan obertes per a tu sempre que vulgues!”, responia la presentadora del reality i Jorge Javier Vázquez afegia: “M’encantaria anar i no ho descarte”.

 

 

La proposta de Jorge Javier Vázquez a Belén Esteban

 

És més, al presentador se li ocorria una idea que transmetia a la col·laboradora de ‘Sálvame’: “Belén Vols que entrem tu i jo una setmana?”; “que sí, que sí”, feia broma la col·laboradora; “però amb proves i tot”, insistia el presentador; “Que sí, que sí!”, el sorprenia Belén.

De fet, no seria la primera vegada que això ocorreguera, ja que en ‘La última cena’, van concursar com a parella i van eixir vencedors del mateix encara que en eixe moment la seua amistat no travessara el seu millor moment.

Sens dubte seria una de les grans apostes d’este programa, perquè segur que posarien a més d’un en el seu lloc; Jorge Javier amb la subtilesa i l’humor que li caracteritza i, Belén Esteban sense embuts i creant encara més conflicte si cap. Ara com ara és una idea en l’aire, encara que en este ‘reality’ tot és possible.

 

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.