La proposició de Jorge Javier a Belén Esteban que pot posar en escac la seua amistat

 

’Secret Story’ està que crema! El nou ‘reality’ pel qual ha apostat Telecinco no pot portar més polèmica perquè és quasi impossible. Per descomptat que esta cadena no ha volgut perdre el temps en la seua arrancada de temporada i quasi que, al costat de ‘La Ísla de las Tentaciones’, s’ha jugat tot a una carta amb este nou programa.

Des del primer dia, el concurs no ha deixat a ningú indiferent i, des del principi, s’augurava una edició plena de conflictes amb l’entrada d’Edmundo Arrocet, ja expulsat, Miguel Frigenti o Isabel Rábago, entre ells.

No obstant això, la història no queda ací, perquè la productora ha apostat per sorprendre els espectadors cada setmana i, en esta ocasió, ha convidat a Adara Molinero, guanyadora de ‘Gran Hermano VIP’, a passar una setmana dins de la casa amb una missió que hi han encara no s’ha revelat. Una entrada molt polèmica, ja que coincidirà amb Lucca Onesti, germà de la seua exparella, Gianmarco.

Lara Álvarez i Gianmarco Onestini han visitat ‘Sálvame’ per a parlar d’este tema, i res més veure’ls, Jorge Javier Vázquez els advertia: “Belén Esteban m’ha dit que ella es presta una setmana per a entrar a la casa”.

“Les portes de ‘Secret Story’ estan obertes per a tu sempre que vulgues!”, responia la presentadora del reality i Jorge Javier Vázquez afegia: “M’encantaria anar i no ho descarte”.

 

 

La proposta de Jorge Javier Vázquez a Belén Esteban

 

És més, al presentador se li ocorria una idea que transmetia a la col·laboradora de ‘Sálvame’: “Belén Vols que entrem tu i jo una setmana?”; “que sí, que sí”, feia broma la col·laboradora; “però amb proves i tot”, insistia el presentador; “Que sí, que sí!”, el sorprenia Belén.

De fet, no seria la primera vegada que això ocorreguera, ja que en ‘La última cena’, van concursar com a parella i van eixir vencedors del mateix encara que en eixe moment la seua amistat no travessara el seu millor moment.

Sens dubte seria una de les grans apostes d’este programa, perquè segur que posarien a més d’un en el seu lloc; Jorge Javier amb la subtilesa i l’humor que li caracteritza i, Belén Esteban sense embuts i creant encara més conflicte si cap. Ara com ara és una idea en l’aire, encara que en este ‘reality’ tot és possible.

 

Últimes notícies

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.