À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Últimes notícies

Així són les noves camisetes del Levante UD per a la temporada 2026-2027

El Levante UD ha presentat les noves equipacions 2026-2027, amb una primera blaugrana amb detalls blancs al coll i a les mànigues i una segona en negre i blanc que evoca els orígens del club.

Un mort i dos ferits en un xoc frontal a la N-332 a El Verger

Un home de 55 anys ha mort i dos hòmens de 30 han resultat ferits en un xoc frontal entre dos cotxes a la N-332, al terme d’El Verger, en la Marina Alta.

La vesprada es complica amb cinc incendis forestals a Cirat, Lucena, Montanejos, Simat i Cocentaina

Cinc incendis forestals s’han declarat esta vesprada a Cirat, Lucena del Cid, Montanejos, Simat de la Valldigna i Cocentaina, amb un fort desplegament de mitjans aeris i terrestres.

Sato, primer japonés del València CF: Kubo és el mirall on vol reflectir-se

El migcampista japonés Ryunosuke Sato s’ha presentat amb el València CF orgullós de ser el primer jugador japonés del primer equip i ha assenyalat Take Kubo, amb més de 200 partits en LaLiga, com el seu gran referent.

Bernabé anuncia que el Govern pressionarà per a evitar cotxes al bulevard Federico García Lorca

Pilar Bernabé assegura que el Govern central farà tot el possible perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit rodat i critica el veto de l’alcaldessa María José Catalá.

Més de 10.000 avals impulsen la candidatura de Diana Morant a la Generalitat

Diana Morant ha registrat més de 10.000 avals, més de la mitat de la militància del PSPV-PSOE, per a les primàries a la candidatura a la Presidència de la Generalitat.

Un ex alt càrrec del Consell, investigat per filtrar retallat l’àudio de la dana a València

El Jutjat d’Instrucció 6 de Llíria ha citat l’ex subsecretari de Justícia Ricardo García com a investigat per la filtració retallada d’una telefonada entre Aemet i Emergències durant la dana, després d’arxivar la causa contra l’ex director general d’Emergències.

L’IVO ampliarà l’hospital de Campanar amb dos nous edificis en sòl municipal

L’Ajuntament de València ha concedit a la Fundació IVO una parcel·la municipal a Campanar per a construir dos nous edificis hospitalaris i ampliar el seu complex oncològic.