À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Últimes notícies

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.