À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.