À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.