À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.