16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Últimes notícies

Pérez Llorca es mostra preocupat després de la filtració de les seues dades personals

Pérez Llorca ha reconegut que part de la seua informació personal s'ha filtrat i ha contactat amb la policia per a conéixer l'abast. Confia que els servicis tècnics aclarisquen l'ocorregut al llarg del dia

Una tractorada i una manifestació agrària recorreran València el dijous contra retallades i acords sense reciprocitat

Una tractorada i una manifestació impulsades per organitzacions agràries recorreran València dijous que ve. Protestaran contra acords sense reciprocitat, retallades de la PAC, burocràcia i polítiques que, al seu juí, posen en risc el camp.

Cap de setmana amb pluges febles, cota de neu a 500-700 m i vent fort a l’interior

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana nuvolós amb pluges febles, notable descens de la cota de neu el dissabte i ponent intens el diumenge a l'interior.

La jutgessa de la dana cita al cap dels escortes de Mazón el 20 de febrer

La magistrada que investiga la gestió de la dana de 2024 ha fixat noves testificals, entre elles la del cap dels escortes de Carlos Mazón. També ha requerit a Emergències que detall quins municipis van rebre el segon És-Alert del 29 d'octubre.

El Govern valencià elimina el topall de 72 assessors i recupera el límit de 116

El Consell ha eliminat l'autolimitació de 72 assessors i ha tornat al sostre de 116 places de personal eventual, al·legant noves necessitats i la gestió de la dana.

L’Audiència de València ha absolt a 14 acusats per la partida de 1.650 quilos de cocaïna per falta de garanties

La Secció Tercera ha absolt a 14 acusats en descartar com a prova principal els missatges de Sky ECC per falta d'autenticitat i integritat. La confiscació de 2020 no es va vincular als processaments.

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.