14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

À Punt prepara la seua primera sèrie de comèdia, ‘Diumenge, paella’

 

 
El rodatge de la sèrie de ficció ‘Diumenge, paella’ obria aquest dimecres de matí les portes als mitjans de comunicació. És una producció de Beniwood Producciones per a À Punt Mèdia. És, de fet, la primera sitcom per la qual ha apostat la televisió pública valenciana. En aquest sentit, responsables d’À Punt i de Beniwood, així com alguns dels protagonistes, han contat els detalls del rodatge i de la sèrie.

 

Diumenge, paella tindrà un total de 13 capítols de 25 minuts. La sèrie, que parla d’una família peculiar i uns amics gens convencionals que dinen cada diumenge al voltant d’una paella, està protagonitzada per huit actors i actrius: Carme Juan, Sandra Cervera, Paula Braguinsky, Ramón Ródenas, Lola Moltó, Guille Zavala,Carles Sanjaime i Miquel Mars.

 

Una caseta a l’horta, uns pares separats, una filla major un poc neuròtica, un fill que torna a casa després d’una estada a la Xina i una jove influencerque converteix en or tot el que toca seran alguns dels elements d’aquesta aposta d’À Punt.

 

El rodatge va començar al mes de febrer i s’allargarà durant tot el mes de març. Està rodada íntegrament a Bétera. La sèrie està dirigida per Alberto Evangelio i els creadors són David Casany, Quico López, el mateix Alberto Evangelio, Paco López i Blanca Quintana. Té darrere un equip de 50 professionals.

Últimes notícies

Air Nostrum retorna 20 milions a la SEPI i reduïx a 91 milions el principal del préstec

Air Nostrum ha retornat 20 milions a la SEPI del préstec participatiu del FASEE i ha pagat 809.550 euros en interessos. El principal pendent descendix a 91 milions.

Pedro Martínez destaca que el més positiu és que el València Basket està construint alguna cosa

El tècnic del València Basket va fer balanç de l'any i va subratllar que l'equip estava construint un projecte més enllà dels resultats. També va analitzar el repte davant Partizan i l'exigent calendari de gener.

Les pluges s’acomiaden i arriba un temps estable i fred en Nit de cap d’any i Any Nou

El temporal del cap de setmana dona pas des del dimarts a una situació estable, amb gelades i boires engelantes. Nit de cap d'any i Any Nou seran freds; un front arribarà a Canàries i podria aconseguir la península el divendres.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar el cos d'una menor espanyola després del naufragi d'un vaixell turístic en l'est d'Indonèsia. Tres compatriotes seguixen desapareguts i l'operatiu continua.

Bernabé demana respectar la voluntat de les famílies dels desapareguts a Indonèsia

Pilar Bernabé ha demanat respectar la voluntat de les famílies de les persones desaparegudes en el naufragi d'Indonèsia. S'ha confirmat la troballa del cos d'una de les víctimes i continuen les labors de busca a Jakarta.

El València Basket vol tancar l’any en el Roig Arena i buidar dubtes davant el Saragossa

València Basket rep este dimarts al Casademont Zaragoza en el Roig Arena, dol ajornat de la jornada 11, amb la meta de confirmar la millora i acostar-se al capdavant.

La jutgessa de la dana permet que Feijóo declare per videoconferència el 9 de gener

La instructora accepta que Alberto Núñez Feijóo ateste per via telemàtica el 9 de gener des del Congrés i reitera l'opció d'aportar les seues WhatsApp. El líder del PP sosté que ja va entregar el requerit i donarà les seues respostes si li les demanen.

El València Basket vol tancar l’any en gran davant un Partizan en reconstrucció

El València Basket rep al Partizan en el Roig Arena per a acomiadar 2025 amb una victòria i sostindre la seua posició de privilegi en l'Eurolliga. L'equip serbi arriba en transició amb Joan Peñarroya i tres derrotes seguides.