16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

À Punt tornarà a emetre la sèrie de ficció “L’Alqueria Blanca”

 

À Punt reemetrà a partir del pròxim mes de febrer L’Alqueria Blanca. Des del dilluns 4 de febrer, a les 16:00 h, cada dia es podrà veure la popular sèrie en la televisió pública valenciana.

Els teleespectadors tornaran a gaudir amb la vida i les històries de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, així com amb la resta de veïns i veïnes d’aquest poble alacantí. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors i actrius, entre els quals hi ha Ferran Gadea, Álex Gadea, Guillermo Montesinos, Carmen Juan, Lola Moltó, Juan Gea, Nani Jiménez, Fran Nortes o Iris Lezkano.

L’Alqueria Blanca és la primera sèrie de la televisió pública valenciana que À Punt recuperarà per a incloure-la en la seua programació. Però no és el primer contingut que s’ha tornat a emetre. Prèviament, des de l’inici de les emissions de televisió, ja es va poder veure en antena el programa Comunitat Valenciana des de l’aire.

 

Torna “Valencians pel món”

La televisió pública valenciana, À punt, recuperarà el programa d’entreteniment “Valencians pel món”. La cadena ha confirmat la recuperació d’aquest espai, que serà produït per La Cometa TV, ubicada a Madrid, que treballarà conjuntament amb Estrela Audiovisual, productora valenciana.

“Valencians pel món” ja va ser un programa emés durant quatre temporades a l’extinta Canal 9. En cada capítol les càmeres del programa apropaven als espectadors el dia a dia i la forma de vida de valencians i valencianes que, per raons diverses, es trobaven a diferents llocs del món vivint. En aquell cas la producció estava feta per New Atlantis, productora ubicada també a Madrid.

De moment, la nova edició d’aquest contingut d’entreteniment s’hauria contractat per a una temporada de 13 capítols. El pressupost inicial de la producció està fixat en uns 244.000 euros, el que suposaria un cost per capítol d’uns vora 19.000 euros.

Últimes notícies

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.

El PSPV demana suspendre a un càrrec de València investigat en la trama de Leire Díez

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió de militància i la dimissió de José Vicente Berlanga de l'Executiva provincial, i ha demanat obrir expedient disciplinari. La decisió arriba després de les diligències de la Guàrdia Civil, si bé encara no consta investigació judicial sobre ell.

Quatre jornades de vaga mèdica culminen amb una manifestació a València

Les quatre jornades d'atur mèdic es tanquen amb una marxa a les 19.00 a València mentres Sanitat i els sindicats mantenen obertes les negociacions. Les parts mesuren el seguiment amb criteris distints i perfilen sis eixos per a l'acord.

Morant demana la dimissió del conseller de Sanitat i una auditoria urgent de l’Hospital del Vinalopó

Diana Morant ha exigit una auditoria urgent de l'Hospital del Vinalopó, gestionat per Ribera Salut, i ha demanat la dimissió del conseller Marciano Gómez. Denúncia que la pròrroga de la concessió agreuja retards i deriva pressió a l'Hospital General d'Elx.

Morant defén que el PSOE practica el ‘jo sí que et crec’ i actua immediatament davant denúncies d’assetjament sexual

Morant ha assegurat que el PSOE aplica el 'jo sí que et crec' i reacciona en hores davant denúncies d'assetjament sexual, citant els casos de Francisco Salazar i José Tomé. També ha contrastat la resposta del partit davant casos de corrupció amb la del PP i ha reivindicat tolerància zero i revisió de protocols.

Retiren les delegacions i la tinença d’alcaldia a un edil de Vox a Xàbia per presumpte assetjament sexual

L'alcaldessa Rosa Cardona ha retirat les delegacions i la tinença d'alcaldia a José Marcos Pons (Vox) després d'una denúncia per presumpte assetjament sexual del seu exasesora. La mesura és provisional, apel·la a l'exemplaritat i preserva la presumpció d'innocència.