À Punt tornarà a emetre la sèrie de ficció «L’Alqueria Blanca»

 

À Punt reemetrà a partir del pròxim mes de febrer L’Alqueria Blanca. Des del dilluns 4 de febrer, a les 16:00 h, cada dia es podrà veure la popular sèrie en la televisió pública valenciana.

Els teleespectadors tornaran a gaudir amb la vida i les històries de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, així com amb la resta de veïns i veïnes d’aquest poble alacantí. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors i actrius, entre els quals hi ha Ferran Gadea, Álex Gadea, Guillermo Montesinos, Carmen Juan, Lola Moltó, Juan Gea, Nani Jiménez, Fran Nortes o Iris Lezkano.

L’Alqueria Blanca és la primera sèrie de la televisió pública valenciana que À Punt recuperarà per a incloure-la en la seua programació. Però no és el primer contingut que s’ha tornat a emetre. Prèviament, des de l’inici de les emissions de televisió, ja es va poder veure en antena el programa Comunitat Valenciana des de l’aire.

 

Torna «Valencians pel món»

La televisió pública valenciana, À punt, recuperarà el programa d’entreteniment «Valencians pel món». La cadena ha confirmat la recuperació d’aquest espai, que serà produït per La Cometa TV, ubicada a Madrid, que treballarà conjuntament amb Estrela Audiovisual, productora valenciana.

«Valencians pel món» ja va ser un programa emés durant quatre temporades a l’extinta Canal 9. En cada capítol les càmeres del programa apropaven als espectadors el dia a dia i la forma de vida de valencians i valencianes que, per raons diverses, es trobaven a diferents llocs del món vivint. En aquell cas la producció estava feta per New Atlantis, productora ubicada també a Madrid.

De moment, la nova edició d’aquest contingut d’entreteniment s’hauria contractat per a una temporada de 13 capítols. El pressupost inicial de la producció està fixat en uns 244.000 euros, el que suposaria un cost per capítol d’uns vora 19.000 euros.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.