Mastodon
29.3 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

À Punt tornarà a emetre la sèrie de ficció “L’Alqueria Blanca”

 

À Punt reemetrà a partir del pròxim mes de febrer L’Alqueria Blanca. Des del dilluns 4 de febrer, a les 16:00 h, cada dia es podrà veure la popular sèrie en la televisió pública valenciana.

Els teleespectadors tornaran a gaudir amb la vida i les històries de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, així com amb la resta de veïns i veïnes d’aquest poble alacantí. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors i actrius, entre els quals hi ha Ferran Gadea, Álex Gadea, Guillermo Montesinos, Carmen Juan, Lola Moltó, Juan Gea, Nani Jiménez, Fran Nortes o Iris Lezkano.

L’Alqueria Blanca és la primera sèrie de la televisió pública valenciana que À Punt recuperarà per a incloure-la en la seua programació. Però no és el primer contingut que s’ha tornat a emetre. Prèviament, des de l’inici de les emissions de televisió, ja es va poder veure en antena el programa Comunitat Valenciana des de l’aire.

 

Torna “Valencians pel món”

La televisió pública valenciana, À punt, recuperarà el programa d’entreteniment “Valencians pel món”. La cadena ha confirmat la recuperació d’aquest espai, que serà produït per La Cometa TV, ubicada a Madrid, que treballarà conjuntament amb Estrela Audiovisual, productora valenciana.

“Valencians pel món” ja va ser un programa emés durant quatre temporades a l’extinta Canal 9. En cada capítol les càmeres del programa apropaven als espectadors el dia a dia i la forma de vida de valencians i valencianes que, per raons diverses, es trobaven a diferents llocs del món vivint. En aquell cas la producció estava feta per New Atlantis, productora ubicada també a Madrid.

De moment, la nova edició d’aquest contingut d’entreteniment s’hauria contractat per a una temporada de 13 capítols. El pressupost inicial de la producció està fixat en uns 244.000 euros, el que suposaria un cost per capítol d’uns vora 19.000 euros.

Últimes notícies

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.

Cos demana cautela: encara és prompte per a mesurar l’impacte dels aranzels dels Estats Units en l’economia espanyola

Cos demana cautela davant l'alça d'aranzels dels Estats Units i activa suport a exportadors amb ICEX 500 i un grup de treball per a vigilar desviaments. En vivenda, defén mesures graduals.

Cos, sorprés per la denúncia de Podemos i defén que el Govern pressiona a Israel

Podemos denuncia a Carlos Cuerpo per presumpta prevaricació per omissió al no frenar el comerç d'armes amb Israel. El ministre replica que s'aplica tota la pressió possible i que es prepara un embargament per llei.

Ryan demana un canvi en el Llevant després d’encaixar nou gols

Mathew Ryan considera inacceptable l'inici defensiu del Llevant i reclama avançar línies, millor gestion del joc i mes posesion. Després del 2-0 a Elx i el 2-2 davant el Betis, veu passos avant cap a la permanència.

El 0,16% d’expedients per la dana concentra 900 milions pendents

El 0,16% dels expedients de la dana concentra 900 milions encara per pagar. El Consorci ha abonat 3.600 milions i preveu un desemborsament total de 4.800.

València reconeix pel 9 d’Octubre a Joaquín Prat, el mestre Serrano, Max Aub i Gómez Perretta

L'Ajuntament entregarà el 6 d'octubre els Honors i Distincions amb motiu del 9 d'Octubre, després de la seua aprovació en ple, amb reconeixements a figures i entitats.

Compromís alerta de fins a 30 morts més a l’any per l’augment del trànsit a València

Compromís sosté que el trànsit ha crescut un 4,9% a València i que este repunt pot afegir 20-30 morts anuals per contaminació. El govern el rebat.