14.6 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Una concursant alacantina d’OT es queixa d’haver de parlar en castellà

Samantha

Samantha, en OT | TVE

Sense dubte, si hi ha un concursant d”OT 2020‘ que està acaparant titulars és Samantha. L’alacantina no deixa de generar comentaris i no és d’estranyar sobretot quan es va descobrir la seua vida fora de l’acadèmia. Per això, no sorprèn que l’habitual telefonada dels seus familiars, a estes altures del concurs, ens donés un gran, i polèmic, moment televisiu. 

 

Samantha, com la resta dels seus companys, va poder comunicar-se per primer volta amb la seua família. Com era previsible, va ser una experiència molt emotiva, ja que fa un mes que estan aïllats, però que per ella va tindre un gust agredolç per un motiu sorprenent: haver de parlar en castellà amb ells.

 

L’espontània reacció de Samantha

«En espanyol. En la vida havia parlat jo amb els meus pares en este idioma del dimoni». Unes paraules que feien esclatar de riure als seus companys  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.

La UPV desenrotllarà una plataforma per a avaluar en temps real la salut de l’Albufera

La UPV desenrotllarà una plataforma pública de monitoratge en temps real de l'Albufera dins de OBEREK. Permetrà decisions ràpides, restauració després de desastres i agricultura de precisió.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller defén que el camp valencià competix si se li apliquen les mateixes regles i retrau que l'acord UE-Mercosur se subscriguera sense salvaguardes inicials.

Avís groc per vent a València i fenòmens costaners a Alacant

Aemet ha establit l'avís groc per ratxes de fins a 70 km/h en el litoral nord i interior sud de València i per mala mar a Alacant. El vent del sud-oest deixarà ones de fins a 3 metres i els avisos es prolongaran del diumenge a la vesprada al dimarts de matinada segons el fenomen.

Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana

Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.

L’IVO complix 50 anys: d’ajudar a bé morir a un referent que cura i cuida

L'Institut Valencià d'Oncologia celebra el seu 50 aniversari després de transformar-se d'un centre centrat en el final de la vida a un referent integral del càncer. La institució prepara una ampliació per a incorporar noves tecnologies i modalitats assistencials.