L’esperat retrobament d’Anabel Pantoja amb Omar Sánchez

‘Superviventes’ és el concurs més extrem de la televisió i si no que li ho pregunten a Omar Sánchez. El pas del canari pel ‘reality’ ha estat ple d’alts i baixos, que li han deixat grans seqüeles, tant físiques com emocionals, que han minvat les seues ganes de lluitar per a continuar amb esta aventura.

Després de convertir-se en l’últim desterrat, a més de candidat a l’expulsió, ‘el negre’ rebrà la visita sorpresa de la seua volguda, i sempre present, Anabel Pantoja, que vol que el seu retrobament servisca com una injecció d’energia extra per al seu promés.

Primer, Anabel s’ha retrobat amb Palito i Lola, companyes d’Omar en ‘Isla Destierro’, a les quals li ha dedicat boniques paraules, «gràcies per cuidar del meu xiquet, no sols sou supervivents, és que teniu un gran cor», els declarava agraïda per acaronar al seu nuvi en els seus moments més baixos en el ‘reality’.

El programa ha fet creure a Omar que el seu nou destí és Cayo Paloma, on hauria de sobreviure només. Per a això, el canari hauria de cavar en l’arena i trobar alguns objectes enterrats dins d’uns cercles. “Sota l’arena d’esta platja hi ha objectes amagats vitals per a la supervivència i que et vindran de perles. Els trobaràs dins d’una caixa”, li ha comunicat Carlos Sobera.

En el primer cercle, el surfero ha trobat una xocolatina que li ha recordat molt a la seua terra i li ha fet vessar algunes llàgrimes.

En el segon, la crema que Anabel Pantoja utilitza. «No pot ser…És la crema que es tira Anabel», ha anunciat molt emocionat. Corrent, Omar ha començat a buscar en el tercer cercle. A poc a poc, la seua núvia ha començat a acostar-se lentament amagada després d’una palmera d’atrezzo.

La neboda de la cançonetista ha eixit del seu amagatall i s’ha abalançat sobre el seu nóvio, que ha esclafit a plorar immediatament. «Eres un gran. El meu amor. Com estàs?», li ha preguntat ella. «Somiava amb este moment Carlos», ha confessat ell entre llàgrimes. En veure el prim que estava ‘el negre’, Anabel no ha pogut evitar fer un acudit. «Semblem Astérix i Obélix, veritat?», li ha preguntat al presentador.

Quan ha arribat el moment del seu anhelat retrobament, la parella no ha pogut evitar fondre’s en una romàntica abraçada carregada de besos de passió. Al mateix temps que es dedicaven unes emotives paraules, «això és un somni. Per a mi Anabel és molt important, des que la vaig conéixer m’ha ensenyat l’important que és la família i hem lluitat molt junts» i parlava sobre els seus plans de futur, «espere tindre una vida junts». Unes declaracions que feien a Anabel desfer-se entre llàgrimes, «ell és la meua llar. el millor que m’ha passat», fent referència a la complicada situació que travessa la família Pantoja i li manava ànims per a afrontar la recta final del ‘reality’, «vull que aprofite esta oportunitat», finalitzava Anabel quasi sense poder parlar i amb els sentiments desbordats.

La col·laboradora ha trencat a plorar res més posar un peu en Cayo Paloma. A l’exconcursant li han envaït els records i ha reviscut la seua estada en el reality.

«Em vaig anar d’ací no volent tornar mai. Vaig passar només dos setmanes però m’he retrobat amb un equip i era el meu compte pendent. «Quina oportunitat vaig perdre. Vaig ser molt maldestre i covard. El que em donava ansietat era quan els xics, que no veieu, es van a les sis en la barca i ens quedàvem solos amb el càmera. Era ansietat per estar envoltada d’aigua. Que si em volia anar, m’havia d’anar nadant. Però això ja ho he superat perquè m’he anat a viure a Canàries», ha dit molt emocionada.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.