L’esperat retrobament d’Anabel Pantoja amb Omar Sánchez

‘Superviventes’ és el concurs més extrem de la televisió i si no que li ho pregunten a Omar Sánchez. El pas del canari pel ‘reality’ ha estat ple d’alts i baixos, que li han deixat grans seqüeles, tant físiques com emocionals, que han minvat les seues ganes de lluitar per a continuar amb esta aventura.

Després de convertir-se en l’últim desterrat, a més de candidat a l’expulsió, ‘el negre’ rebrà la visita sorpresa de la seua volguda, i sempre present, Anabel Pantoja, que vol que el seu retrobament servisca com una injecció d’energia extra per al seu promés.

Primer, Anabel s’ha retrobat amb Palito i Lola, companyes d’Omar en ‘Isla Destierro’, a les quals li ha dedicat boniques paraules, «gràcies per cuidar del meu xiquet, no sols sou supervivents, és que teniu un gran cor», els declarava agraïda per acaronar al seu nuvi en els seus moments més baixos en el ‘reality’.

El programa ha fet creure a Omar que el seu nou destí és Cayo Paloma, on hauria de sobreviure només. Per a això, el canari hauria de cavar en l’arena i trobar alguns objectes enterrats dins d’uns cercles. “Sota l’arena d’esta platja hi ha objectes amagats vitals per a la supervivència i que et vindran de perles. Els trobaràs dins d’una caixa”, li ha comunicat Carlos Sobera.

En el primer cercle, el surfero ha trobat una xocolatina que li ha recordat molt a la seua terra i li ha fet vessar algunes llàgrimes.

En el segon, la crema que Anabel Pantoja utilitza. «No pot ser…És la crema que es tira Anabel», ha anunciat molt emocionat. Corrent, Omar ha començat a buscar en el tercer cercle. A poc a poc, la seua núvia ha començat a acostar-se lentament amagada després d’una palmera d’atrezzo.

La neboda de la cançonetista ha eixit del seu amagatall i s’ha abalançat sobre el seu nóvio, que ha esclafit a plorar immediatament. «Eres un gran. El meu amor. Com estàs?», li ha preguntat ella. «Somiava amb este moment Carlos», ha confessat ell entre llàgrimes. En veure el prim que estava ‘el negre’, Anabel no ha pogut evitar fer un acudit. «Semblem Astérix i Obélix, veritat?», li ha preguntat al presentador.

Quan ha arribat el moment del seu anhelat retrobament, la parella no ha pogut evitar fondre’s en una romàntica abraçada carregada de besos de passió. Al mateix temps que es dedicaven unes emotives paraules, «això és un somni. Per a mi Anabel és molt important, des que la vaig conéixer m’ha ensenyat l’important que és la família i hem lluitat molt junts» i parlava sobre els seus plans de futur, «espere tindre una vida junts». Unes declaracions que feien a Anabel desfer-se entre llàgrimes, «ell és la meua llar. el millor que m’ha passat», fent referència a la complicada situació que travessa la família Pantoja i li manava ànims per a afrontar la recta final del ‘reality’, «vull que aprofite esta oportunitat», finalitzava Anabel quasi sense poder parlar i amb els sentiments desbordats.

La col·laboradora ha trencat a plorar res més posar un peu en Cayo Paloma. A l’exconcursant li han envaït els records i ha reviscut la seua estada en el reality.

«Em vaig anar d’ací no volent tornar mai. Vaig passar només dos setmanes però m’he retrobat amb un equip i era el meu compte pendent. «Quina oportunitat vaig perdre. Vaig ser molt maldestre i covard. El que em donava ansietat era quan els xics, que no veieu, es van a les sis en la barca i ens quedàvem solos amb el càmera. Era ansietat per estar envoltada d’aigua. Que si em volia anar, m’havia d’anar nadant. Però això ja ho he superat perquè m’he anat a viure a Canàries», ha dit molt emocionada.

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.