L’esperat retrobament d’Anabel Pantoja amb Omar Sánchez

‘Superviventes’ és el concurs més extrem de la televisió i si no que li ho pregunten a Omar Sánchez. El pas del canari pel ‘reality’ ha estat ple d’alts i baixos, que li han deixat grans seqüeles, tant físiques com emocionals, que han minvat les seues ganes de lluitar per a continuar amb esta aventura.

Després de convertir-se en l’últim desterrat, a més de candidat a l’expulsió, ‘el negre’ rebrà la visita sorpresa de la seua volguda, i sempre present, Anabel Pantoja, que vol que el seu retrobament servisca com una injecció d’energia extra per al seu promés.

Primer, Anabel s’ha retrobat amb Palito i Lola, companyes d’Omar en ‘Isla Destierro’, a les quals li ha dedicat boniques paraules, «gràcies per cuidar del meu xiquet, no sols sou supervivents, és que teniu un gran cor», els declarava agraïda per acaronar al seu nuvi en els seus moments més baixos en el ‘reality’.

El programa ha fet creure a Omar que el seu nou destí és Cayo Paloma, on hauria de sobreviure només. Per a això, el canari hauria de cavar en l’arena i trobar alguns objectes enterrats dins d’uns cercles. “Sota l’arena d’esta platja hi ha objectes amagats vitals per a la supervivència i que et vindran de perles. Els trobaràs dins d’una caixa”, li ha comunicat Carlos Sobera.

En el primer cercle, el surfero ha trobat una xocolatina que li ha recordat molt a la seua terra i li ha fet vessar algunes llàgrimes.

En el segon, la crema que Anabel Pantoja utilitza. «No pot ser…És la crema que es tira Anabel», ha anunciat molt emocionat. Corrent, Omar ha començat a buscar en el tercer cercle. A poc a poc, la seua núvia ha començat a acostar-se lentament amagada després d’una palmera d’atrezzo.

La neboda de la cançonetista ha eixit del seu amagatall i s’ha abalançat sobre el seu nóvio, que ha esclafit a plorar immediatament. «Eres un gran. El meu amor. Com estàs?», li ha preguntat ella. «Somiava amb este moment Carlos», ha confessat ell entre llàgrimes. En veure el prim que estava ‘el negre’, Anabel no ha pogut evitar fer un acudit. «Semblem Astérix i Obélix, veritat?», li ha preguntat al presentador.

Quan ha arribat el moment del seu anhelat retrobament, la parella no ha pogut evitar fondre’s en una romàntica abraçada carregada de besos de passió. Al mateix temps que es dedicaven unes emotives paraules, «això és un somni. Per a mi Anabel és molt important, des que la vaig conéixer m’ha ensenyat l’important que és la família i hem lluitat molt junts» i parlava sobre els seus plans de futur, «espere tindre una vida junts». Unes declaracions que feien a Anabel desfer-se entre llàgrimes, «ell és la meua llar. el millor que m’ha passat», fent referència a la complicada situació que travessa la família Pantoja i li manava ànims per a afrontar la recta final del ‘reality’, «vull que aprofite esta oportunitat», finalitzava Anabel quasi sense poder parlar i amb els sentiments desbordats.

La col·laboradora ha trencat a plorar res més posar un peu en Cayo Paloma. A l’exconcursant li han envaït els records i ha reviscut la seua estada en el reality.

«Em vaig anar d’ací no volent tornar mai. Vaig passar només dos setmanes però m’he retrobat amb un equip i era el meu compte pendent. «Quina oportunitat vaig perdre. Vaig ser molt maldestre i covard. El que em donava ansietat era quan els xics, que no veieu, es van a les sis en la barca i ens quedàvem solos amb el càmera. Era ansietat per estar envoltada d’aigua. Que si em volia anar, m’havia d’anar nadant. Però això ja ho he superat perquè m’he anat a viure a Canàries», ha dit molt emocionada.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.