L’esperat retrobament d’Anabel Pantoja amb Omar Sánchez

‘Superviventes’ és el concurs més extrem de la televisió i si no que li ho pregunten a Omar Sánchez. El pas del canari pel ‘reality’ ha estat ple d’alts i baixos, que li han deixat grans seqüeles, tant físiques com emocionals, que han minvat les seues ganes de lluitar per a continuar amb esta aventura.

Després de convertir-se en l’últim desterrat, a més de candidat a l’expulsió, ‘el negre’ rebrà la visita sorpresa de la seua volguda, i sempre present, Anabel Pantoja, que vol que el seu retrobament servisca com una injecció d’energia extra per al seu promés.

Primer, Anabel s’ha retrobat amb Palito i Lola, companyes d’Omar en ‘Isla Destierro’, a les quals li ha dedicat boniques paraules, «gràcies per cuidar del meu xiquet, no sols sou supervivents, és que teniu un gran cor», els declarava agraïda per acaronar al seu nuvi en els seus moments més baixos en el ‘reality’.

El programa ha fet creure a Omar que el seu nou destí és Cayo Paloma, on hauria de sobreviure només. Per a això, el canari hauria de cavar en l’arena i trobar alguns objectes enterrats dins d’uns cercles. “Sota l’arena d’esta platja hi ha objectes amagats vitals per a la supervivència i que et vindran de perles. Els trobaràs dins d’una caixa”, li ha comunicat Carlos Sobera.

En el primer cercle, el surfero ha trobat una xocolatina que li ha recordat molt a la seua terra i li ha fet vessar algunes llàgrimes.

En el segon, la crema que Anabel Pantoja utilitza. «No pot ser…És la crema que es tira Anabel», ha anunciat molt emocionat. Corrent, Omar ha començat a buscar en el tercer cercle. A poc a poc, la seua núvia ha començat a acostar-se lentament amagada després d’una palmera d’atrezzo.

La neboda de la cançonetista ha eixit del seu amagatall i s’ha abalançat sobre el seu nóvio, que ha esclafit a plorar immediatament. «Eres un gran. El meu amor. Com estàs?», li ha preguntat ella. «Somiava amb este moment Carlos», ha confessat ell entre llàgrimes. En veure el prim que estava ‘el negre’, Anabel no ha pogut evitar fer un acudit. «Semblem Astérix i Obélix, veritat?», li ha preguntat al presentador.

Quan ha arribat el moment del seu anhelat retrobament, la parella no ha pogut evitar fondre’s en una romàntica abraçada carregada de besos de passió. Al mateix temps que es dedicaven unes emotives paraules, «això és un somni. Per a mi Anabel és molt important, des que la vaig conéixer m’ha ensenyat l’important que és la família i hem lluitat molt junts» i parlava sobre els seus plans de futur, «espere tindre una vida junts». Unes declaracions que feien a Anabel desfer-se entre llàgrimes, «ell és la meua llar. el millor que m’ha passat», fent referència a la complicada situació que travessa la família Pantoja i li manava ànims per a afrontar la recta final del ‘reality’, «vull que aprofite esta oportunitat», finalitzava Anabel quasi sense poder parlar i amb els sentiments desbordats.

La col·laboradora ha trencat a plorar res més posar un peu en Cayo Paloma. A l’exconcursant li han envaït els records i ha reviscut la seua estada en el reality.

«Em vaig anar d’ací no volent tornar mai. Vaig passar només dos setmanes però m’he retrobat amb un equip i era el meu compte pendent. «Quina oportunitat vaig perdre. Vaig ser molt maldestre i covard. El que em donava ansietat era quan els xics, que no veieu, es van a les sis en la barca i ens quedàvem solos amb el càmera. Era ansietat per estar envoltada d’aigua. Que si em volia anar, m’havia d’anar nadant. Però això ja ho he superat perquè m’he anat a viure a Canàries», ha dit molt emocionada.

Últimes notícies

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.