L’esperat retrobament d’Anabel Pantoja amb Omar Sánchez

‘Superviventes’ és el concurs més extrem de la televisió i si no que li ho pregunten a Omar Sánchez. El pas del canari pel ‘reality’ ha estat ple d’alts i baixos, que li han deixat grans seqüeles, tant físiques com emocionals, que han minvat les seues ganes de lluitar per a continuar amb esta aventura.

Després de convertir-se en l’últim desterrat, a més de candidat a l’expulsió, ‘el negre’ rebrà la visita sorpresa de la seua volguda, i sempre present, Anabel Pantoja, que vol que el seu retrobament servisca com una injecció d’energia extra per al seu promés.

Primer, Anabel s’ha retrobat amb Palito i Lola, companyes d’Omar en ‘Isla Destierro’, a les quals li ha dedicat boniques paraules, “gràcies per cuidar del meu xiquet, no sols sou supervivents, és que teniu un gran cor”, els declarava agraïda per acaronar al seu nuvi en els seus moments més baixos en el ‘reality’.

El programa ha fet creure a Omar que el seu nou destí és Cayo Paloma, on hauria de sobreviure només. Per a això, el canari hauria de cavar en l’arena i trobar alguns objectes enterrats dins d’uns cercles. “Sota l’arena d’esta platja hi ha objectes amagats vitals per a la supervivència i que et vindran de perles. Els trobaràs dins d’una caixa”, li ha comunicat Carlos Sobera.

En el primer cercle, el surfero ha trobat una xocolatina que li ha recordat molt a la seua terra i li ha fet vessar algunes llàgrimes.

En el segon, la crema que Anabel Pantoja utilitza. “No pot ser…És la crema que es tira Anabel”, ha anunciat molt emocionat. Corrent, Omar ha començat a buscar en el tercer cercle. A poc a poc, la seua núvia ha començat a acostar-se lentament amagada després d’una palmera d’atrezzo.

La neboda de la cançonetista ha eixit del seu amagatall i s’ha abalançat sobre el seu nóvio, que ha esclafit a plorar immediatament. “Eres un gran. El meu amor. Com estàs?”, li ha preguntat ella. “Somiava amb este moment Carlos”, ha confessat ell entre llàgrimes. En veure el prim que estava ‘el negre’, Anabel no ha pogut evitar fer un acudit. “Semblem Astérix i Obélix, veritat?”, li ha preguntat al presentador.

Quan ha arribat el moment del seu anhelat retrobament, la parella no ha pogut evitar fondre’s en una romàntica abraçada carregada de besos de passió. Al mateix temps que es dedicaven unes emotives paraules, “això és un somni. Per a mi Anabel és molt important, des que la vaig conéixer m’ha ensenyat l’important que és la família i hem lluitat molt junts” i parlava sobre els seus plans de futur, “espere tindre una vida junts”. Unes declaracions que feien a Anabel desfer-se entre llàgrimes, “ell és la meua llar. el millor que m’ha passat”, fent referència a la complicada situació que travessa la família Pantoja i li manava ànims per a afrontar la recta final del ‘reality’, “vull que aprofite esta oportunitat”, finalitzava Anabel quasi sense poder parlar i amb els sentiments desbordats.

La col·laboradora ha trencat a plorar res més posar un peu en Cayo Paloma. A l’exconcursant li han envaït els records i ha reviscut la seua estada en el reality.

“Em vaig anar d’ací no volent tornar mai. Vaig passar només dos setmanes però m’he retrobat amb un equip i era el meu compte pendent. “Quina oportunitat vaig perdre. Vaig ser molt maldestre i covard. El que em donava ansietat era quan els xics, que no veieu, es van a les sis en la barca i ens quedàvem solos amb el càmera. Era ansietat per estar envoltada d’aigua. Que si em volia anar, m’havia d’anar nadant. Però això ja ho he superat perquè m’he anat a viure a Canàries”, ha dit molt emocionada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.