Rivera regala a Malú una guitarra de 10.000 euros

Paco de Lucía

El famós Paco de Lucía  | Wikipedia

 

 

Poques vegades una nova relació de parella dona tant de si, fins al punt de comptar amb nom propi identificatiu. Albert Rivera i Malú ho ha aconseguit i ja són ‘Malbert’ quan parlen a Telecinco. La cadena està bolcada en informar de qualsevol novetat i l’última venia en boca de María Patiño.

 

La conductora del programa ‘Socialité’ destapava quin ha sigut el primer regal que Rivera hauria fet a la seua suposada parella actual, Malú, tot i que cap dels dos s’ha pronunciat encara al respecte. El líder de Ciutadans hauria comprat una guitarra, però no qualsevol: una de gran valor, de Paco de Lucía.

 

Un lutier de Sevilla ha confirmat la compra: «S’ha gastat 9,360 euros en una guitarra del mític músic». L’instrument, a part del seu elevat cost econòmic, tindria un gran valor sentimental per a la cantant. «A Malú segur que li agafa un ‘patatús’ quan veja aquest regal», deia la reportera que informava de la notícia, assegurant que era un clar símbol que la relació anava ben encaminada.

 

 

Patiño assenyala la relació com a possible ‘tapadera’ d’un altre ‘affair’ de Rivera

Malú i Albert Rivera

La relació entre Malú i Albert Rivera està en boca de tots els mitjans   | TELECINCO

 

 

La mateixa María Patiño va ser qui, uns dies abans, assenyalava la nova parella com una possible ‘tapadera’ per amagar un segon ‘affair’ de Rivera: «Darrere d’aquesta relació es podria estar tapant una altra relació que afecta un dels dos», deia María Patiño, creant dubte. Però la col·laboradora de ‘Sálvame’, sense voler donar detalls, acabava apuntant a Rivera, parlant de certes informacions que «es mouen entre cercles periodístics del món polític».

 

Pocs dies després, per alguna misteriosa raó o possible conversació que hauria mantingut la periodista posteriorment, es retractava a ‘Socialité’: «La relació de Rivera i Malú és oficial, és real, no hi ha cap estratègia per part de ningú».

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.