Rivera regala a Malú una guitarra de 10.000 euros

Paco de Lucía

El famós Paco de Lucía  | Wikipedia

 

 

Poques vegades una nova relació de parella dona tant de si, fins al punt de comptar amb nom propi identificatiu. Albert Rivera i Malú ho ha aconseguit i ja són ‘Malbert’ quan parlen a Telecinco. La cadena està bolcada en informar de qualsevol novetat i l’última venia en boca de María Patiño.

 

La conductora del programa ‘Socialité’ destapava quin ha sigut el primer regal que Rivera hauria fet a la seua suposada parella actual, Malú, tot i que cap dels dos s’ha pronunciat encara al respecte. El líder de Ciutadans hauria comprat una guitarra, però no qualsevol: una de gran valor, de Paco de Lucía.

 

Un lutier de Sevilla ha confirmat la compra: «S’ha gastat 9,360 euros en una guitarra del mític músic». L’instrument, a part del seu elevat cost econòmic, tindria un gran valor sentimental per a la cantant. «A Malú segur que li agafa un ‘patatús’ quan veja aquest regal», deia la reportera que informava de la notícia, assegurant que era un clar símbol que la relació anava ben encaminada.

 

 

Patiño assenyala la relació com a possible ‘tapadera’ d’un altre ‘affair’ de Rivera

Malú i Albert Rivera

La relació entre Malú i Albert Rivera està en boca de tots els mitjans   | TELECINCO

 

 

La mateixa María Patiño va ser qui, uns dies abans, assenyalava la nova parella com una possible ‘tapadera’ per amagar un segon ‘affair’ de Rivera: «Darrere d’aquesta relació es podria estar tapant una altra relació que afecta un dels dos», deia María Patiño, creant dubte. Però la col·laboradora de ‘Sálvame’, sense voler donar detalls, acabava apuntant a Rivera, parlant de certes informacions que «es mouen entre cercles periodístics del món polític».

 

Pocs dies després, per alguna misteriosa raó o possible conversació que hauria mantingut la periodista posteriorment, es retractava a ‘Socialité’: «La relació de Rivera i Malú és oficial, és real, no hi ha cap estratègia per part de ningú».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.