10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Rivera regala a Malú una guitarra de 10.000 euros

Paco de Lucía

El famós Paco de Lucía  | Wikipedia

 

 

Poques vegades una nova relació de parella dona tant de si, fins al punt de comptar amb nom propi identificatiu. Albert Rivera i Malú ho ha aconseguit i ja són ‘Malbert’ quan parlen a Telecinco. La cadena està bolcada en informar de qualsevol novetat i l’última venia en boca de María Patiño.

 

La conductora del programa ‘Socialité’ destapava quin ha sigut el primer regal que Rivera hauria fet a la seua suposada parella actual, Malú, tot i que cap dels dos s’ha pronunciat encara al respecte. El líder de Ciutadans hauria comprat una guitarra, però no qualsevol: una de gran valor, de Paco de Lucía.

 

Un lutier de Sevilla ha confirmat la compra: «S’ha gastat 9,360 euros en una guitarra del mític músic». L’instrument, a part del seu elevat cost econòmic, tindria un gran valor sentimental per a la cantant. «A Malú segur que li agafa un ‘patatús’ quan veja aquest regal», deia la reportera que informava de la notícia, assegurant que era un clar símbol que la relació anava ben encaminada.

 

 

Patiño assenyala la relació com a possible ‘tapadera’ d’un altre ‘affair’ de Rivera

Malú i Albert Rivera

La relació entre Malú i Albert Rivera està en boca de tots els mitjans   | TELECINCO

 

 

La mateixa María Patiño va ser qui, uns dies abans, assenyalava la nova parella com una possible ‘tapadera’ per amagar un segon ‘affair’ de Rivera: «Darrere d’aquesta relació es podria estar tapant una altra relació que afecta un dels dos», deia María Patiño, creant dubte. Però la col·laboradora de ‘Sálvame’, sense voler donar detalls, acabava apuntant a Rivera, parlant de certes informacions que «es mouen entre cercles periodístics del món polític».

 

Pocs dies després, per alguna misteriosa raó o possible conversació que hauria mantingut la periodista posteriorment, es retractava a ‘Socialité’: «La relació de Rivera i Malú és oficial, és real, no hi ha cap estratègia per part de ningú».

 

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.