Rocío Carrasco continua donant titulars i reviu un mal moment amb el seu exmarit a casa de Rocío Jurado

 

La història d’amor de Rocío Carrasco i Antonio David Flores va començar a l’estiu de 1994 a Chipiona, on els seus camins es van unir de manera casual en una jornada de platja. El que cap d’ells podia imaginar és que cinc anys després d’aquella primera vegada que van creuar les seues mirades la seua situació anava a ser tan diferent. Després de casar-se i formar una família amb l’arribada dels fills de la parella, es van separar. Una vegada que li ho van comunicar al seu entorn van començar una nova etapa marcada per alguns episodis complicats que ha detallat Rocío, el quart capítol del documental en el qual l’única filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco trenca el seu silenci després d’anys de silenci assegurant el mal que ho va passar.

En la seua primera aparició televisiva després de la seua separació, Antonio David acusava la mare dels seus fills d’haver-li estat infidel amb José Parra, del qual Rocío s’ha pronunciat perquè arran de la visita d’este amic a Madrid es va produir un tibant moment. «José Parra era amic de la colla de Chipiona, vivia a Sevilla però estiuejava allí. Em va cridar per a dir-me que venia a Madrid i li vaig convidar a venir-se a casa perquè a més coneixia a gent de la meua colla d’aquí. Vam ser a la meua casa ell, Iván, Arturo, Silvia i més gent prenent pizza, veient unes pel·lícules… A la nit se’n van anar tots. Ens quedarem el personal de servei, la meua filla, el meu nano i jo», recorda de l’inici d’esta nit en la qual algú «avisa a esta persona i li diuen que algú està amb mi a la meua casa».

Al matí següent compte que va escoltar el timbre i la veu del seu exmarit, que havia vingut amb la seua família des de Màlaga, dient on està, on està?. «Supose que estaria buscant a la persona que li havien dit que era ací. Jo vaig baixar en camisón i vaig preguntar què està passant. Ací hi ha un fet que és que estiguent en el segon esglaó de les escales, on hi havia una estàtua que era una rèplica del monument de la meua mare de Chipiona. En este moment ell em pega una empenta i em vaig pegar amb esta estàtua, de la qual es va trencar un dels dits», relata Rocío, qui indica que el pare dels seus fills «volia una foto d’este xic eixintde la meua casa». En este sentit indica que té una acta notarial en la qual Milena, la persona que treballava a casa, diu que Antonio David «va deixar la porta del garatge oberta perquè els fotògrafs feren fotografies».

Els problemes de la seua relació seguiren

Abans de posar punt final al seu matrimoni, la parella ja havia travessat diversos sots dels quals ella mateixa ha parlat en els anteriors lliuraments de Rocío: comptar la veritat per a continuar viva. La filla de ‘La més gran’ sosté que quan van viure junts a Argentona (localitat catalana a la qual ella es va traslladar res més arribar a la majoria d’edat) va sofrir «agressions verbals» i que amb el pas del temps «la cosa va passar a majors». A l’estiu del 98, quan estava embarassada per segona vegada, segons Rocío, el seu marit li va anar infidel amb la cambrera d’un pub de Chipiona amb la qual hauria mantingut una relació extramatrimonial. També relata que després d’una discussió l’ex Guàrdia Civil «em va agafar en volades del camisó i em va treure mig cos per fora de la finestra».

Sens dubte uns altres dos capítols que no deixaren indiferent a ningú.

Últimes notícies

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.