14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Rocío Carrasco continua donant titulars i reviu un mal moment amb el seu exmarit a casa de Rocío Jurado

 

La història d’amor de Rocío Carrasco i Antonio David Flores va començar a l’estiu de 1994 a Chipiona, on els seus camins es van unir de manera casual en una jornada de platja. El que cap d’ells podia imaginar és que cinc anys després d’aquella primera vegada que van creuar les seues mirades la seua situació anava a ser tan diferent. Després de casar-se i formar una família amb l’arribada dels fills de la parella, es van separar. Una vegada que li ho van comunicar al seu entorn van començar una nova etapa marcada per alguns episodis complicats que ha detallat Rocío, el quart capítol del documental en el qual l’única filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco trenca el seu silenci després d’anys de silenci assegurant el mal que ho va passar.

En la seua primera aparició televisiva després de la seua separació, Antonio David acusava la mare dels seus fills d’haver-li estat infidel amb José Parra, del qual Rocío s’ha pronunciat perquè arran de la visita d’este amic a Madrid es va produir un tibant moment. “José Parra era amic de la colla de Chipiona, vivia a Sevilla però estiuejava allí. Em va cridar per a dir-me que venia a Madrid i li vaig convidar a venir-se a casa perquè a més coneixia a gent de la meua colla d’aquí. Vam ser a la meua casa ell, Iván, Arturo, Silvia i més gent prenent pizza, veient unes pel·lícules… A la nit se’n van anar tots. Ens quedarem el personal de servei, la meua filla, el meu nano i jo”, recorda de l’inici d’esta nit en la qual algú “avisa a esta persona i li diuen que algú està amb mi a la meua casa”.

Al matí següent compte que va escoltar el timbre i la veu del seu exmarit, que havia vingut amb la seua família des de Màlaga, dient on està, on està?. “Supose que estaria buscant a la persona que li havien dit que era ací. Jo vaig baixar en camisón i vaig preguntar què està passant. Ací hi ha un fet que és que estiguent en el segon esglaó de les escales, on hi havia una estàtua que era una rèplica del monument de la meua mare de Chipiona. En este moment ell em pega una empenta i em vaig pegar amb esta estàtua, de la qual es va trencar un dels dits”, relata Rocío, qui indica que el pare dels seus fills “volia una foto d’este xic eixintde la meua casa”. En este sentit indica que té una acta notarial en la qual Milena, la persona que treballava a casa, diu que Antonio David “va deixar la porta del garatge oberta perquè els fotògrafs feren fotografies”.

Els problemes de la seua relació seguiren

Abans de posar punt final al seu matrimoni, la parella ja havia travessat diversos sots dels quals ella mateixa ha parlat en els anteriors lliuraments de Rocío: comptar la veritat per a continuar viva. La filla de ‘La més gran’ sosté que quan van viure junts a Argentona (localitat catalana a la qual ella es va traslladar res més arribar a la majoria d’edat) va sofrir “agressions verbals” i que amb el pas del temps “la cosa va passar a majors”. A l’estiu del 98, quan estava embarassada per segona vegada, segons Rocío, el seu marit li va anar infidel amb la cambrera d’un pub de Chipiona amb la qual hauria mantingut una relació extramatrimonial. També relata que després d’una discussió l’ex Guàrdia Civil “em va agafar en volades del camisó i em va treure mig cos per fora de la finestra”.

Sens dubte uns altres dos capítols que no deixaren indiferent a ningú.

Últimes notícies

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.