16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Rocío Carrasco continua donant titulars i reviu un mal moment amb el seu exmarit a casa de Rocío Jurado

 

La història d’amor de Rocío Carrasco i Antonio David Flores va començar a l’estiu de 1994 a Chipiona, on els seus camins es van unir de manera casual en una jornada de platja. El que cap d’ells podia imaginar és que cinc anys després d’aquella primera vegada que van creuar les seues mirades la seua situació anava a ser tan diferent. Després de casar-se i formar una família amb l’arribada dels fills de la parella, es van separar. Una vegada que li ho van comunicar al seu entorn van començar una nova etapa marcada per alguns episodis complicats que ha detallat Rocío, el quart capítol del documental en el qual l’única filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco trenca el seu silenci després d’anys de silenci assegurant el mal que ho va passar.

En la seua primera aparició televisiva després de la seua separació, Antonio David acusava la mare dels seus fills d’haver-li estat infidel amb José Parra, del qual Rocío s’ha pronunciat perquè arran de la visita d’este amic a Madrid es va produir un tibant moment. “José Parra era amic de la colla de Chipiona, vivia a Sevilla però estiuejava allí. Em va cridar per a dir-me que venia a Madrid i li vaig convidar a venir-se a casa perquè a més coneixia a gent de la meua colla d’aquí. Vam ser a la meua casa ell, Iván, Arturo, Silvia i més gent prenent pizza, veient unes pel·lícules… A la nit se’n van anar tots. Ens quedarem el personal de servei, la meua filla, el meu nano i jo”, recorda de l’inici d’esta nit en la qual algú “avisa a esta persona i li diuen que algú està amb mi a la meua casa”.

Al matí següent compte que va escoltar el timbre i la veu del seu exmarit, que havia vingut amb la seua família des de Màlaga, dient on està, on està?. “Supose que estaria buscant a la persona que li havien dit que era ací. Jo vaig baixar en camisón i vaig preguntar què està passant. Ací hi ha un fet que és que estiguent en el segon esglaó de les escales, on hi havia una estàtua que era una rèplica del monument de la meua mare de Chipiona. En este moment ell em pega una empenta i em vaig pegar amb esta estàtua, de la qual es va trencar un dels dits”, relata Rocío, qui indica que el pare dels seus fills “volia una foto d’este xic eixintde la meua casa”. En este sentit indica que té una acta notarial en la qual Milena, la persona que treballava a casa, diu que Antonio David “va deixar la porta del garatge oberta perquè els fotògrafs feren fotografies”.

Els problemes de la seua relació seguiren

Abans de posar punt final al seu matrimoni, la parella ja havia travessat diversos sots dels quals ella mateixa ha parlat en els anteriors lliuraments de Rocío: comptar la veritat per a continuar viva. La filla de ‘La més gran’ sosté que quan van viure junts a Argentona (localitat catalana a la qual ella es va traslladar res més arribar a la majoria d’edat) va sofrir “agressions verbals” i que amb el pas del temps “la cosa va passar a majors”. A l’estiu del 98, quan estava embarassada per segona vegada, segons Rocío, el seu marit li va anar infidel amb la cambrera d’un pub de Chipiona amb la qual hauria mantingut una relació extramatrimonial. També relata que després d’una discussió l’ex Guàrdia Civil “em va agafar en volades del camisó i em va treure mig cos per fora de la finestra”.

Sens dubte uns altres dos capítols que no deixaren indiferent a ningú.

Últimes notícies

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.

L’Elx està invicte en el camp del Getafe: quatre empats i una victòria

L'Elx visita este divendres al Getafe amb un balanç immaculat en Primera a domicili: cinc partits sense perdre. Quatre empats i un triomf en el Coliseum.

El València només ha guanyat una vegada en les seues últimes huit visites a Vallecas

El València visita al Raig en la jornada 14 amb una estadística adversa a Vallecas: només una victòria en les huit eixides més recents, després d'un empat la passada campanya.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

El Llevant no abonarà la compensació prevista en la cessió, per la qual cosa Unai Vencedor no estarà davant l'Athletic este dissabte en el Ciutat de València.

El Llevant necessita guanyar a l’Athletic per a evitar el seu pitjor inici a casa en Primera

Amb quatre derrotes i un empat en el Ciutat, l'equip granota és el pitjor local de LaLiga. Si no venç a l'Athletic, firmarà la seua pitjor arrancada a casa.

El Vila-real suma dos triomfs en les seues cinc últimes visites al Reale Arena

El Vila-real visita este dissabte a la Reial Societat amb un balanç recent de dos victòries, un empat i dos derrotes en el Reale Arena. L'últim antecedent allí va ser 1-0 amb gol de Kubo.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

Unai Vencedor, cedit per l'Athletic, no jugarà el dissabte amb el Llevant per la clàusula de la por. El club descarta pagar la compensació prevista per a alinear-lo.