Rocío Carrasco continua donant titulars i reviu un mal moment amb el seu exmarit a casa de Rocío Jurado

 

La història d’amor de Rocío Carrasco i Antonio David Flores va començar a l’estiu de 1994 a Chipiona, on els seus camins es van unir de manera casual en una jornada de platja. El que cap d’ells podia imaginar és que cinc anys després d’aquella primera vegada que van creuar les seues mirades la seua situació anava a ser tan diferent. Després de casar-se i formar una família amb l’arribada dels fills de la parella, es van separar. Una vegada que li ho van comunicar al seu entorn van començar una nova etapa marcada per alguns episodis complicats que ha detallat Rocío, el quart capítol del documental en el qual l’única filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco trenca el seu silenci després d’anys de silenci assegurant el mal que ho va passar.

En la seua primera aparició televisiva després de la seua separació, Antonio David acusava la mare dels seus fills d’haver-li estat infidel amb José Parra, del qual Rocío s’ha pronunciat perquè arran de la visita d’este amic a Madrid es va produir un tibant moment. “José Parra era amic de la colla de Chipiona, vivia a Sevilla però estiuejava allí. Em va cridar per a dir-me que venia a Madrid i li vaig convidar a venir-se a casa perquè a més coneixia a gent de la meua colla d’aquí. Vam ser a la meua casa ell, Iván, Arturo, Silvia i més gent prenent pizza, veient unes pel·lícules… A la nit se’n van anar tots. Ens quedarem el personal de servei, la meua filla, el meu nano i jo”, recorda de l’inici d’esta nit en la qual algú “avisa a esta persona i li diuen que algú està amb mi a la meua casa”.

Al matí següent compte que va escoltar el timbre i la veu del seu exmarit, que havia vingut amb la seua família des de Màlaga, dient on està, on està?. “Supose que estaria buscant a la persona que li havien dit que era ací. Jo vaig baixar en camisón i vaig preguntar què està passant. Ací hi ha un fet que és que estiguent en el segon esglaó de les escales, on hi havia una estàtua que era una rèplica del monument de la meua mare de Chipiona. En este moment ell em pega una empenta i em vaig pegar amb esta estàtua, de la qual es va trencar un dels dits”, relata Rocío, qui indica que el pare dels seus fills “volia una foto d’este xic eixintde la meua casa”. En este sentit indica que té una acta notarial en la qual Milena, la persona que treballava a casa, diu que Antonio David “va deixar la porta del garatge oberta perquè els fotògrafs feren fotografies”.

Els problemes de la seua relació seguiren

Abans de posar punt final al seu matrimoni, la parella ja havia travessat diversos sots dels quals ella mateixa ha parlat en els anteriors lliuraments de Rocío: comptar la veritat per a continuar viva. La filla de ‘La més gran’ sosté que quan van viure junts a Argentona (localitat catalana a la qual ella es va traslladar res més arribar a la majoria d’edat) va sofrir “agressions verbals” i que amb el pas del temps “la cosa va passar a majors”. A l’estiu del 98, quan estava embarassada per segona vegada, segons Rocío, el seu marit li va anar infidel amb la cambrera d’un pub de Chipiona amb la qual hauria mantingut una relació extramatrimonial. També relata que després d’una discussió l’ex Guàrdia Civil “em va agafar en volades del camisó i em va treure mig cos per fora de la finestra”.

Sens dubte uns altres dos capítols que no deixaren indiferent a ningú.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.