10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Rocío Carrasco continua donant titulars i reviu un mal moment amb el seu exmarit a casa de Rocío Jurado

 

La història d’amor de Rocío Carrasco i Antonio David Flores va començar a l’estiu de 1994 a Chipiona, on els seus camins es van unir de manera casual en una jornada de platja. El que cap d’ells podia imaginar és que cinc anys després d’aquella primera vegada que van creuar les seues mirades la seua situació anava a ser tan diferent. Després de casar-se i formar una família amb l’arribada dels fills de la parella, es van separar. Una vegada que li ho van comunicar al seu entorn van començar una nova etapa marcada per alguns episodis complicats que ha detallat Rocío, el quart capítol del documental en el qual l’única filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco trenca el seu silenci després d’anys de silenci assegurant el mal que ho va passar.

En la seua primera aparició televisiva després de la seua separació, Antonio David acusava la mare dels seus fills d’haver-li estat infidel amb José Parra, del qual Rocío s’ha pronunciat perquè arran de la visita d’este amic a Madrid es va produir un tibant moment. “José Parra era amic de la colla de Chipiona, vivia a Sevilla però estiuejava allí. Em va cridar per a dir-me que venia a Madrid i li vaig convidar a venir-se a casa perquè a més coneixia a gent de la meua colla d’aquí. Vam ser a la meua casa ell, Iván, Arturo, Silvia i més gent prenent pizza, veient unes pel·lícules… A la nit se’n van anar tots. Ens quedarem el personal de servei, la meua filla, el meu nano i jo”, recorda de l’inici d’esta nit en la qual algú “avisa a esta persona i li diuen que algú està amb mi a la meua casa”.

Al matí següent compte que va escoltar el timbre i la veu del seu exmarit, que havia vingut amb la seua família des de Màlaga, dient on està, on està?. “Supose que estaria buscant a la persona que li havien dit que era ací. Jo vaig baixar en camisón i vaig preguntar què està passant. Ací hi ha un fet que és que estiguent en el segon esglaó de les escales, on hi havia una estàtua que era una rèplica del monument de la meua mare de Chipiona. En este moment ell em pega una empenta i em vaig pegar amb esta estàtua, de la qual es va trencar un dels dits”, relata Rocío, qui indica que el pare dels seus fills “volia una foto d’este xic eixintde la meua casa”. En este sentit indica que té una acta notarial en la qual Milena, la persona que treballava a casa, diu que Antonio David “va deixar la porta del garatge oberta perquè els fotògrafs feren fotografies”.

Els problemes de la seua relació seguiren

Abans de posar punt final al seu matrimoni, la parella ja havia travessat diversos sots dels quals ella mateixa ha parlat en els anteriors lliuraments de Rocío: comptar la veritat per a continuar viva. La filla de ‘La més gran’ sosté que quan van viure junts a Argentona (localitat catalana a la qual ella es va traslladar res més arribar a la majoria d’edat) va sofrir “agressions verbals” i que amb el pas del temps “la cosa va passar a majors”. A l’estiu del 98, quan estava embarassada per segona vegada, segons Rocío, el seu marit li va anar infidel amb la cambrera d’un pub de Chipiona amb la qual hauria mantingut una relació extramatrimonial. També relata que després d’una discussió l’ex Guàrdia Civil “em va agafar en volades del camisó i em va treure mig cos per fora de la finestra”.

Sens dubte uns altres dos capítols que no deixaren indiferent a ningú.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.