Rocío Carrasco trenca el seu silenci després dels rumors d’embaràs

A l’espera de conéixer quin és el desig que està a punt de complir, Rocío Carrasco gaudeix de l’estiu en companyia de Fidel Albiac. Ja va avisar en l’últim lliurament de la seua sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que el seu principal objectiu a curt termini era el d’intentar deixar de malviure i gaudir d’una vegada per sempre dels plaers que brinda la vida, i sembla que l’està aconseguint.

 

‘Socialité’ ha tingut l’oportunitat de parlar amb la filla de Rocío Jurado en la seua última aparició pública. Carrasco va acudir a l’últim concert del guitarrista flamenc Daniel Casares, espectacle en el qual també participava la seua gran amiga, la cantant Anabel Dueñas. De fet, la que fora concursant de ‘Operación Triunfo’ li va dedicar una de les cançons que va interpretar sobre l’escenari, alguna cosa que va emocionar a la presentadora.

“Estic contenta, feia temps que no estava contenta. Dins de tot el que cap, estic contenta», va dir una somrient Rocío Carrasco en ser preguntada pel seu estat anímic. Des que s’anunciara en ‘Sálvame’ que dilluns que ve revelaran el desig que la mare de Rocío Flores està a punt de complir, molt s’ha especulat sobre el que pot ser, des que vaja a obrir d’una vegada per sempre el museu dedicat a la memòria de la seua mare, que es convertira en la nova ‘defensora de l’audiència’ o, fins i tot, que estiga embarassada.

Sobre esta última hipòtesi, Carrasco s’ha mostrat sorpresa quan li l’ha plantejada el reporter. “Eh, què ha passat? Sí, això és una de les coses que volia fer…”, va dir sense voler entrar a confirmar-ho o desmentir-ho. «Sembla que no està embarassada, és un projecte, però ella vol», va valorar María Patiño en veure les imatges.
La membre del clan Jurado va explicar que este estiu es posarà a la feina per a anar preparant la segona temporada de la seua reeixida sèrie documental. “L’estiu es planteja bé. Fent coses i preparant ‘En el nombre de Rocío’”, va revelar. A més, va confirmar que l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li ha canviat la seua vida per sempre. “Sí, crec que sí, esperem que sí”, va assenyalar.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.