Rocío Carrasco trenca el seu silenci després dels rumors d’embaràs

A l’espera de conéixer quin és el desig que està a punt de complir, Rocío Carrasco gaudeix de l’estiu en companyia de Fidel Albiac. Ja va avisar en l’últim lliurament de la seua sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que el seu principal objectiu a curt termini era el d’intentar deixar de malviure i gaudir d’una vegada per sempre dels plaers que brinda la vida, i sembla que l’està aconseguint.

 

‘Socialité’ ha tingut l’oportunitat de parlar amb la filla de Rocío Jurado en la seua última aparició pública. Carrasco va acudir a l’últim concert del guitarrista flamenc Daniel Casares, espectacle en el qual també participava la seua gran amiga, la cantant Anabel Dueñas. De fet, la que fora concursant de ‘Operación Triunfo’ li va dedicar una de les cançons que va interpretar sobre l’escenari, alguna cosa que va emocionar a la presentadora.

“Estic contenta, feia temps que no estava contenta. Dins de tot el que cap, estic contenta», va dir una somrient Rocío Carrasco en ser preguntada pel seu estat anímic. Des que s’anunciara en ‘Sálvame’ que dilluns que ve revelaran el desig que la mare de Rocío Flores està a punt de complir, molt s’ha especulat sobre el que pot ser, des que vaja a obrir d’una vegada per sempre el museu dedicat a la memòria de la seua mare, que es convertira en la nova ‘defensora de l’audiència’ o, fins i tot, que estiga embarassada.

Sobre esta última hipòtesi, Carrasco s’ha mostrat sorpresa quan li l’ha plantejada el reporter. “Eh, què ha passat? Sí, això és una de les coses que volia fer…”, va dir sense voler entrar a confirmar-ho o desmentir-ho. «Sembla que no està embarassada, és un projecte, però ella vol», va valorar María Patiño en veure les imatges.
La membre del clan Jurado va explicar que este estiu es posarà a la feina per a anar preparant la segona temporada de la seua reeixida sèrie documental. “L’estiu es planteja bé. Fent coses i preparant ‘En el nombre de Rocío’”, va revelar. A més, va confirmar que l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li ha canviat la seua vida per sempre. “Sí, crec que sí, esperem que sí”, va assenyalar.

Últimes notícies

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.