Rocío Carrasco trenca el seu silenci després dels rumors d’embaràs

A l’espera de conéixer quin és el desig que està a punt de complir, Rocío Carrasco gaudeix de l’estiu en companyia de Fidel Albiac. Ja va avisar en l’últim lliurament de la seua sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que el seu principal objectiu a curt termini era el d’intentar deixar de malviure i gaudir d’una vegada per sempre dels plaers que brinda la vida, i sembla que l’està aconseguint.

 

‘Socialité’ ha tingut l’oportunitat de parlar amb la filla de Rocío Jurado en la seua última aparició pública. Carrasco va acudir a l’últim concert del guitarrista flamenc Daniel Casares, espectacle en el qual també participava la seua gran amiga, la cantant Anabel Dueñas. De fet, la que fora concursant de ‘Operación Triunfo’ li va dedicar una de les cançons que va interpretar sobre l’escenari, alguna cosa que va emocionar a la presentadora.

“Estic contenta, feia temps que no estava contenta. Dins de tot el que cap, estic contenta», va dir una somrient Rocío Carrasco en ser preguntada pel seu estat anímic. Des que s’anunciara en ‘Sálvame’ que dilluns que ve revelaran el desig que la mare de Rocío Flores està a punt de complir, molt s’ha especulat sobre el que pot ser, des que vaja a obrir d’una vegada per sempre el museu dedicat a la memòria de la seua mare, que es convertira en la nova ‘defensora de l’audiència’ o, fins i tot, que estiga embarassada.

Sobre esta última hipòtesi, Carrasco s’ha mostrat sorpresa quan li l’ha plantejada el reporter. “Eh, què ha passat? Sí, això és una de les coses que volia fer…”, va dir sense voler entrar a confirmar-ho o desmentir-ho. «Sembla que no està embarassada, és un projecte, però ella vol», va valorar María Patiño en veure les imatges.
La membre del clan Jurado va explicar que este estiu es posarà a la feina per a anar preparant la segona temporada de la seua reeixida sèrie documental. “L’estiu es planteja bé. Fent coses i preparant ‘En el nombre de Rocío’”, va revelar. A més, va confirmar que l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li ha canviat la seua vida per sempre. “Sí, crec que sí, esperem que sí”, va assenyalar.

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.