Rocío Carrasco trenca el seu silenci després dels rumors d’embaràs

A l’espera de conéixer quin és el desig que està a punt de complir, Rocío Carrasco gaudeix de l’estiu en companyia de Fidel Albiac. Ja va avisar en l’últim lliurament de la seua sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que el seu principal objectiu a curt termini era el d’intentar deixar de malviure i gaudir d’una vegada per sempre dels plaers que brinda la vida, i sembla que l’està aconseguint.

 

‘Socialité’ ha tingut l’oportunitat de parlar amb la filla de Rocío Jurado en la seua última aparició pública. Carrasco va acudir a l’últim concert del guitarrista flamenc Daniel Casares, espectacle en el qual també participava la seua gran amiga, la cantant Anabel Dueñas. De fet, la que fora concursant de ‘Operación Triunfo’ li va dedicar una de les cançons que va interpretar sobre l’escenari, alguna cosa que va emocionar a la presentadora.

“Estic contenta, feia temps que no estava contenta. Dins de tot el que cap, estic contenta», va dir una somrient Rocío Carrasco en ser preguntada pel seu estat anímic. Des que s’anunciara en ‘Sálvame’ que dilluns que ve revelaran el desig que la mare de Rocío Flores està a punt de complir, molt s’ha especulat sobre el que pot ser, des que vaja a obrir d’una vegada per sempre el museu dedicat a la memòria de la seua mare, que es convertira en la nova ‘defensora de l’audiència’ o, fins i tot, que estiga embarassada.

Sobre esta última hipòtesi, Carrasco s’ha mostrat sorpresa quan li l’ha plantejada el reporter. “Eh, què ha passat? Sí, això és una de les coses que volia fer…”, va dir sense voler entrar a confirmar-ho o desmentir-ho. «Sembla que no està embarassada, és un projecte, però ella vol», va valorar María Patiño en veure les imatges.
La membre del clan Jurado va explicar que este estiu es posarà a la feina per a anar preparant la segona temporada de la seua reeixida sèrie documental. “L’estiu es planteja bé. Fent coses i preparant ‘En el nombre de Rocío’”, va revelar. A més, va confirmar que l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li ha canviat la seua vida per sempre. “Sí, crec que sí, esperem que sí”, va assenyalar.

Últimes notícies

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.