19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Rocío Carrasco trenca el seu silenci després dels rumors d’embaràs

A l’espera de conéixer quin és el desig que està a punt de complir, Rocío Carrasco gaudeix de l’estiu en companyia de Fidel Albiac. Ja va avisar en l’últim lliurament de la seua sèrie documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que el seu principal objectiu a curt termini era el d’intentar deixar de malviure i gaudir d’una vegada per sempre dels plaers que brinda la vida, i sembla que l’està aconseguint.

 

‘Socialité’ ha tingut l’oportunitat de parlar amb la filla de Rocío Jurado en la seua última aparició pública. Carrasco va acudir a l’últim concert del guitarrista flamenc Daniel Casares, espectacle en el qual també participava la seua gran amiga, la cantant Anabel Dueñas. De fet, la que fora concursant de ‘Operación Triunfo’ li va dedicar una de les cançons que va interpretar sobre l’escenari, alguna cosa que va emocionar a la presentadora.

“Estic contenta, feia temps que no estava contenta. Dins de tot el que cap, estic contenta”, va dir una somrient Rocío Carrasco en ser preguntada pel seu estat anímic. Des que s’anunciara en ‘Sálvame’ que dilluns que ve revelaran el desig que la mare de Rocío Flores està a punt de complir, molt s’ha especulat sobre el que pot ser, des que vaja a obrir d’una vegada per sempre el museu dedicat a la memòria de la seua mare, que es convertira en la nova ‘defensora de l’audiència’ o, fins i tot, que estiga embarassada.

Sobre esta última hipòtesi, Carrasco s’ha mostrat sorpresa quan li l’ha plantejada el reporter. “Eh, què ha passat? Sí, això és una de les coses que volia fer…”, va dir sense voler entrar a confirmar-ho o desmentir-ho. “Sembla que no està embarassada, és un projecte, però ella vol”, va valorar María Patiño en veure les imatges.
La membre del clan Jurado va explicar que este estiu es posarà a la feina per a anar preparant la segona temporada de la seua reeixida sèrie documental. “L’estiu es planteja bé. Fent coses i preparant ‘En el nombre de Rocío’”, va revelar. A més, va confirmar que l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li ha canviat la seua vida per sempre. “Sí, crec que sí, esperem que sí”, va assenyalar.

Últimes notícies

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament immediat del museu després de la rescissió unilateral dels contractes per la família i la retirada de la imatge de l'artista. L'oposició acusa deixadesa i València explora acollir el llegat.

El Consell ha aprovat la OPE 2026 amb 2.671 places i un 10% reservat a discapacitat

El Consell ha aprovat l'Oferta d'Ocupació Pública de 2026 amb 2.671 places, el 60% de torn lliure i el 40% de promoció interna. La OPE inclou reserva del 10% per a discapacitat i un termini de tres mesos per a convocar els processos.

El Consell defén haver actuat amb immediatesa i exemplaritat davant les VPP d’Alacant

El Consell ha reivindicat una resposta immediata i exemplar davant les irregularitats detectades en una promoció de vivendes socials a Alacant i ha reforçat els controls per a evitar decisions individuals.

El Consell interpreta el resultat a Aragó com a suport al projecte de Pérez Llorca

El Consell ha valorat que el resultat a Aragó penalitza al PSOE i recolza als partits de centre dreta. Barrachina ha defés que reforça l'agenda de Pérez Llorca.

El PSPV redobla la seua aposta per Diana Morant malgrat el mal resultat del PSOE a Aragó

El síndic socialista José Muñoz ha assegurat que el PSPV manté i redobla l'aposta per la ministra com a futura candidata a la Generalitat i ha criticat al PP per donar espai a Vox

Sanitat confirma 16 casos de pallola en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Salut Pública ha declarat un brot laboral amb 28 casos sospitosos: 16 confirmats, 3 negatius i 9 en estudi. S'han activat aïllament, vacunació i ús de màscares.