Rocío Carrasco torna a Sálvame per a aclarir la polèmica sobre el diari de Rocío Jurado

 

Molt s’està parlant en els programes de Telecinco del suposat diari que podria haver deixat escrit Rocío Jurado parlant sobre la seua família i deixant clar alguns dels seus pensaments. Tot arran de l’entrevista que va donar Ortega Cano en ‘Viva el verano‘ divendres passat, on el torero va confirmar que aqueixos escrits existeixen i que ell sap d’on haurien eixit. No obstant això, l’endemà, el vidu de ‘la más grande’ es va desmentir a si mateix assegurant que estava parlant de broma.

 

Per part seua, aquest diumenge, ‘Socialité’ va emetre unes imatges d’una entrevista de Rocío Jurado amb Pedro Ruiz en les quals la mare de Rocío Carrasco assegurava que li agradava escriure els seus pensaments, una prova que demostraria que aquests diaris existeixen.

 

En cas de ser cert, aquests diaris podrien veure la llum per primera vegada en la segona part del documental de Rocío Carrasco, on presumiblement, la filla de ‘la més gran’ posarà en el seu lloc a tots els membres de la família Jurado-Mohedano i al mateix Ortega Cano.

 

Rocío Carrasco torna a ‘Sálvame’

En el programa de ‘Sálvame’ d’aquest dilluns, Kiko Hernández va anunciar la volta de Rocío Carrasco a Telecinco. “Dimecres que ve 25 d’agost Rocío Carrasco intervindrà en ‘Sálvame’ i ens explicarà tot sobre aquest diari que tenia la seua mare guardat i que es va trobar dos mesos després de la seua mort“, anunciava Kiko Hernández després de l’emissió de l’avanç del documental. Amb això, Rocío Carrasco torna al programa de les vesprades amb un nou lliurament de ‘Hable con ella’, la secció en la qual exerceix com a defensora de l’audiència.

 

L’avanç de «En el nombre de Rocío»

Aprofitant la volta de Rocío Carrasco als platons de Mediaset, el grup de comunicació ha llançat un avanç de ‘En el nombre de Rocío’, on es deixa clar que Rocío Jurado tenia un diari amb anotacions sobre la seua vida i la seua família i que Rocío Carrasco es va trobar a l’habitació de la seua mare dos mesos després de la seua defunció.

 

“Dos mesos després de la defunció de Rocío Jurado i després de l’eixida d’Ortega Cano de la seua casa de la Moraleja , la seua filla Rocío va entrar a l’habitació de la seua mare. Allí va descobrir el diari secret de la ‘más grande’ i molts altres documents molt comprometedors”, es pot llegir.

 

“La teua família compta la veritat?”, li pregunta Ana Isabel Peces, la directora del documental a Rocío Carrasco al que ella respon amb un contundent “No, no l’expliquen“. “I la saben, però no l’expliquen”, afig ella a la platja de Chipiona en la qual es va gravar el tràiler que ja es va estrenar en el seu moment.

Últimes notícies

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.