18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Rocío Carrasco torna a Sálvame per a aclarir la polèmica sobre el diari de Rocío Jurado

 

Molt s’està parlant en els programes de Telecinco del suposat diari que podria haver deixat escrit Rocío Jurado parlant sobre la seua família i deixant clar alguns dels seus pensaments. Tot arran de l’entrevista que va donar Ortega Cano en ‘Viva el verano‘ divendres passat, on el torero va confirmar que aqueixos escrits existeixen i que ell sap d’on haurien eixit. No obstant això, l’endemà, el vidu de ‘la más grande’ es va desmentir a si mateix assegurant que estava parlant de broma.

 

Per part seua, aquest diumenge, ‘Socialité’ va emetre unes imatges d’una entrevista de Rocío Jurado amb Pedro Ruiz en les quals la mare de Rocío Carrasco assegurava que li agradava escriure els seus pensaments, una prova que demostraria que aquests diaris existeixen.

 

En cas de ser cert, aquests diaris podrien veure la llum per primera vegada en la segona part del documental de Rocío Carrasco, on presumiblement, la filla de ‘la més gran’ posarà en el seu lloc a tots els membres de la família Jurado-Mohedano i al mateix Ortega Cano.

 

Rocío Carrasco torna a ‘Sálvame’

En el programa de ‘Sálvame’ d’aquest dilluns, Kiko Hernández va anunciar la volta de Rocío Carrasco a Telecinco. “Dimecres que ve 25 d’agost Rocío Carrasco intervindrà en ‘Sálvame’ i ens explicarà tot sobre aquest diari que tenia la seua mare guardat i que es va trobar dos mesos després de la seua mort“, anunciava Kiko Hernández després de l’emissió de l’avanç del documental. Amb això, Rocío Carrasco torna al programa de les vesprades amb un nou lliurament de ‘Hable con ella’, la secció en la qual exerceix com a defensora de l’audiència.

 

L’avanç de “En el nombre de Rocío”

Aprofitant la volta de Rocío Carrasco als platons de Mediaset, el grup de comunicació ha llançat un avanç de ‘En el nombre de Rocío’, on es deixa clar que Rocío Jurado tenia un diari amb anotacions sobre la seua vida i la seua família i que Rocío Carrasco es va trobar a l’habitació de la seua mare dos mesos després de la seua defunció.

 

“Dos mesos després de la defunció de Rocío Jurado i després de l’eixida d’Ortega Cano de la seua casa de la Moraleja , la seua filla Rocío va entrar a l’habitació de la seua mare. Allí va descobrir el diari secret de la ‘más grande’ i molts altres documents molt comprometedors”, es pot llegir.

 

“La teua família compta la veritat?”, li pregunta Ana Isabel Peces, la directora del documental a Rocío Carrasco al que ella respon amb un contundent “No, no l’expliquen“. “I la saben, però no l’expliquen”, afig ella a la platja de Chipiona en la qual es va gravar el tràiler que ja es va estrenar en el seu moment.

Últimes notícies

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.