Rocío Carrasco torna a Sálvame per a aclarir la polèmica sobre el diari de Rocío Jurado

 

Molt s’està parlant en els programes de Telecinco del suposat diari que podria haver deixat escrit Rocío Jurado parlant sobre la seua família i deixant clar alguns dels seus pensaments. Tot arran de l’entrevista que va donar Ortega Cano en ‘Viva el verano‘ divendres passat, on el torero va confirmar que aqueixos escrits existeixen i que ell sap d’on haurien eixit. No obstant això, l’endemà, el vidu de ‘la más grande’ es va desmentir a si mateix assegurant que estava parlant de broma.

 

Per part seua, aquest diumenge, ‘Socialité’ va emetre unes imatges d’una entrevista de Rocío Jurado amb Pedro Ruiz en les quals la mare de Rocío Carrasco assegurava que li agradava escriure els seus pensaments, una prova que demostraria que aquests diaris existeixen.

 

En cas de ser cert, aquests diaris podrien veure la llum per primera vegada en la segona part del documental de Rocío Carrasco, on presumiblement, la filla de ‘la més gran’ posarà en el seu lloc a tots els membres de la família Jurado-Mohedano i al mateix Ortega Cano.

 

Rocío Carrasco torna a ‘Sálvame’

En el programa de ‘Sálvame’ d’aquest dilluns, Kiko Hernández va anunciar la volta de Rocío Carrasco a Telecinco. “Dimecres que ve 25 d’agost Rocío Carrasco intervindrà en ‘Sálvame’ i ens explicarà tot sobre aquest diari que tenia la seua mare guardat i que es va trobar dos mesos després de la seua mort“, anunciava Kiko Hernández després de l’emissió de l’avanç del documental. Amb això, Rocío Carrasco torna al programa de les vesprades amb un nou lliurament de ‘Hable con ella’, la secció en la qual exerceix com a defensora de l’audiència.

 

L’avanç de “En el nombre de Rocío”

Aprofitant la volta de Rocío Carrasco als platons de Mediaset, el grup de comunicació ha llançat un avanç de ‘En el nombre de Rocío’, on es deixa clar que Rocío Jurado tenia un diari amb anotacions sobre la seua vida i la seua família i que Rocío Carrasco es va trobar a l’habitació de la seua mare dos mesos després de la seua defunció.

 

“Dos mesos després de la defunció de Rocío Jurado i després de l’eixida d’Ortega Cano de la seua casa de la Moraleja , la seua filla Rocío va entrar a l’habitació de la seua mare. Allí va descobrir el diari secret de la ‘más grande’ i molts altres documents molt comprometedors”, es pot llegir.

 

“La teua família compta la veritat?”, li pregunta Ana Isabel Peces, la directora del documental a Rocío Carrasco al que ella respon amb un contundent “No, no l’expliquen“. “I la saben, però no l’expliquen”, afig ella a la platja de Chipiona en la qual es va gravar el tràiler que ja es va estrenar en el seu moment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.