Rocío Carrasco torna a Sálvame per a aclarir la polèmica sobre el diari de Rocío Jurado

 

Molt s’està parlant en els programes de Telecinco del suposat diari que podria haver deixat escrit Rocío Jurado parlant sobre la seua família i deixant clar alguns dels seus pensaments. Tot arran de l’entrevista que va donar Ortega Cano en ‘Viva el verano‘ divendres passat, on el torero va confirmar que aqueixos escrits existeixen i que ell sap d’on haurien eixit. No obstant això, l’endemà, el vidu de ‘la más grande’ es va desmentir a si mateix assegurant que estava parlant de broma.

 

Per part seua, aquest diumenge, ‘Socialité’ va emetre unes imatges d’una entrevista de Rocío Jurado amb Pedro Ruiz en les quals la mare de Rocío Carrasco assegurava que li agradava escriure els seus pensaments, una prova que demostraria que aquests diaris existeixen.

 

En cas de ser cert, aquests diaris podrien veure la llum per primera vegada en la segona part del documental de Rocío Carrasco, on presumiblement, la filla de ‘la més gran’ posarà en el seu lloc a tots els membres de la família Jurado-Mohedano i al mateix Ortega Cano.

 

Rocío Carrasco torna a ‘Sálvame’

En el programa de ‘Sálvame’ d’aquest dilluns, Kiko Hernández va anunciar la volta de Rocío Carrasco a Telecinco. “Dimecres que ve 25 d’agost Rocío Carrasco intervindrà en ‘Sálvame’ i ens explicarà tot sobre aquest diari que tenia la seua mare guardat i que es va trobar dos mesos després de la seua mort“, anunciava Kiko Hernández després de l’emissió de l’avanç del documental. Amb això, Rocío Carrasco torna al programa de les vesprades amb un nou lliurament de ‘Hable con ella’, la secció en la qual exerceix com a defensora de l’audiència.

 

L’avanç de «En el nombre de Rocío»

Aprofitant la volta de Rocío Carrasco als platons de Mediaset, el grup de comunicació ha llançat un avanç de ‘En el nombre de Rocío’, on es deixa clar que Rocío Jurado tenia un diari amb anotacions sobre la seua vida i la seua família i que Rocío Carrasco es va trobar a l’habitació de la seua mare dos mesos després de la seua defunció.

 

“Dos mesos després de la defunció de Rocío Jurado i després de l’eixida d’Ortega Cano de la seua casa de la Moraleja , la seua filla Rocío va entrar a l’habitació de la seua mare. Allí va descobrir el diari secret de la ‘más grande’ i molts altres documents molt comprometedors”, es pot llegir.

 

“La teua família compta la veritat?”, li pregunta Ana Isabel Peces, la directora del documental a Rocío Carrasco al que ella respon amb un contundent “No, no l’expliquen“. “I la saben, però no l’expliquen”, afig ella a la platja de Chipiona en la qual es va gravar el tràiler que ja es va estrenar en el seu moment.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.