Rocío Carrasco torna a Sálvame per a aclarir la polèmica sobre el diari de Rocío Jurado

 

Molt s’està parlant en els programes de Telecinco del suposat diari que podria haver deixat escrit Rocío Jurado parlant sobre la seua família i deixant clar alguns dels seus pensaments. Tot arran de l’entrevista que va donar Ortega Cano en ‘Viva el verano‘ divendres passat, on el torero va confirmar que aqueixos escrits existeixen i que ell sap d’on haurien eixit. No obstant això, l’endemà, el vidu de ‘la más grande’ es va desmentir a si mateix assegurant que estava parlant de broma.

 

Per part seua, aquest diumenge, ‘Socialité’ va emetre unes imatges d’una entrevista de Rocío Jurado amb Pedro Ruiz en les quals la mare de Rocío Carrasco assegurava que li agradava escriure els seus pensaments, una prova que demostraria que aquests diaris existeixen.

 

En cas de ser cert, aquests diaris podrien veure la llum per primera vegada en la segona part del documental de Rocío Carrasco, on presumiblement, la filla de ‘la més gran’ posarà en el seu lloc a tots els membres de la família Jurado-Mohedano i al mateix Ortega Cano.

 

Rocío Carrasco torna a ‘Sálvame’

En el programa de ‘Sálvame’ d’aquest dilluns, Kiko Hernández va anunciar la volta de Rocío Carrasco a Telecinco. “Dimecres que ve 25 d’agost Rocío Carrasco intervindrà en ‘Sálvame’ i ens explicarà tot sobre aquest diari que tenia la seua mare guardat i que es va trobar dos mesos després de la seua mort“, anunciava Kiko Hernández després de l’emissió de l’avanç del documental. Amb això, Rocío Carrasco torna al programa de les vesprades amb un nou lliurament de ‘Hable con ella’, la secció en la qual exerceix com a defensora de l’audiència.

 

L’avanç de «En el nombre de Rocío»

Aprofitant la volta de Rocío Carrasco als platons de Mediaset, el grup de comunicació ha llançat un avanç de ‘En el nombre de Rocío’, on es deixa clar que Rocío Jurado tenia un diari amb anotacions sobre la seua vida i la seua família i que Rocío Carrasco es va trobar a l’habitació de la seua mare dos mesos després de la seua defunció.

 

“Dos mesos després de la defunció de Rocío Jurado i després de l’eixida d’Ortega Cano de la seua casa de la Moraleja , la seua filla Rocío va entrar a l’habitació de la seua mare. Allí va descobrir el diari secret de la ‘más grande’ i molts altres documents molt comprometedors”, es pot llegir.

 

“La teua família compta la veritat?”, li pregunta Ana Isabel Peces, la directora del documental a Rocío Carrasco al que ella respon amb un contundent “No, no l’expliquen“. “I la saben, però no l’expliquen”, afig ella a la platja de Chipiona en la qual es va gravar el tràiler que ja es va estrenar en el seu moment.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.