Rocío Flores continua defensant al seu pare malgrat les proves de la seua mare

Rocío Flores ha tornat a ‘El programa de Ana Rosa’ i ha parlat sobre la docuserie de la seua mare Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, les seues xarrades amb el seu pare Antonio David i com està gestionant tota la informació i documents que està proporcionant la seua mare a tota Espanya.

La col·laboradora va començar parlant després de les seues llàgrimes en el plató de ‘Supervivientes’ en veure les paraules que li dedicava la dona d’Antonio David. No obstant això, Rocío Flores ha volgut distingir les relacions entre la seua família: «Olga és Olga i la meua mare és la meua mare».

La neta de ‘la más grande’ ha explicat que, «la perspectiva que tinc ara és centrar-me en mi, en la meua pròpia salut mental i afrontar de la millor manera possible i calma». De fet, reconeix que està «en procés» de rebre ajuda als seus problemes.

«Òbviament no és el millor moment de la meua vida, diria que és el pitjor, llevant les dos pèrdues importants que vaig tindre en la meua vida, la de la meua àvia materna i avi patern, et diria que sí», matisa davant els col·laboradors.

Sobre les acusacions cap al seu pare Antonio David

 

Rocío Flores sobre les coses que ha pogut descobrir en la docuserie ha sigut contundent, «el que he viscut és el que jo sé i és el que he viscut».

Rocío ha explicat que, «estic sent una persona bastant objectiva, quan veig que el meu pare ha fet alguna cosa que no ha estat bé, independentment de la sèrie, he sigut la primera persona que ha parlat amb ell i li he dit les coses que no em sembla bé».

No obstant això, d’altra banda, Rocío no permet que es discutisca la figura d’Antonio David, «ara, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

 

Els documents aportats per la seua mare i les proves

 

Marisa Martín-Blázquez li pregunta per la situació de l’hospital, l’ingrés del seu germà, que ningú va cridar a la seua mare i que Rocío Carrasco va aportar proves de la seua estada a l’hotel. La filla, amb el gest seriós, és ferm, «no seré la persona que jutge un matrimoni de dos persones».

La periodista insisteix que existeixen evidències que la seua mare té raó i Ro Flores finalitza, «jo cada vegada que m’he pronunciat en referència al documental han sigut per dos fets concrets, per dos motius en concret, i no continuaré opinant del documental».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.