Rocío Flores continua defensant al seu pare malgrat les proves de la seua mare

Rocío Flores ha tornat a ‘El programa de Ana Rosa’ i ha parlat sobre la docuserie de la seua mare Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, les seues xarrades amb el seu pare Antonio David i com està gestionant tota la informació i documents que està proporcionant la seua mare a tota Espanya.

La col·laboradora va començar parlant després de les seues llàgrimes en el plató de ‘Supervivientes’ en veure les paraules que li dedicava la dona d’Antonio David. No obstant això, Rocío Flores ha volgut distingir les relacions entre la seua família: «Olga és Olga i la meua mare és la meua mare».

La neta de ‘la más grande’ ha explicat que, «la perspectiva que tinc ara és centrar-me en mi, en la meua pròpia salut mental i afrontar de la millor manera possible i calma». De fet, reconeix que està «en procés» de rebre ajuda als seus problemes.

«Òbviament no és el millor moment de la meua vida, diria que és el pitjor, llevant les dos pèrdues importants que vaig tindre en la meua vida, la de la meua àvia materna i avi patern, et diria que sí», matisa davant els col·laboradors.

Sobre les acusacions cap al seu pare Antonio David

 

Rocío Flores sobre les coses que ha pogut descobrir en la docuserie ha sigut contundent, «el que he viscut és el que jo sé i és el que he viscut».

Rocío ha explicat que, «estic sent una persona bastant objectiva, quan veig que el meu pare ha fet alguna cosa que no ha estat bé, independentment de la sèrie, he sigut la primera persona que ha parlat amb ell i li he dit les coses que no em sembla bé».

No obstant això, d’altra banda, Rocío no permet que es discutisca la figura d’Antonio David, «ara, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

 

Els documents aportats per la seua mare i les proves

 

Marisa Martín-Blázquez li pregunta per la situació de l’hospital, l’ingrés del seu germà, que ningú va cridar a la seua mare i que Rocío Carrasco va aportar proves de la seua estada a l’hotel. La filla, amb el gest seriós, és ferm, «no seré la persona que jutge un matrimoni de dos persones».

La periodista insisteix que existeixen evidències que la seua mare té raó i Ro Flores finalitza, «jo cada vegada que m’he pronunciat en referència al documental han sigut per dos fets concrets, per dos motius en concret, i no continuaré opinant del documental».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.