Rocío Flores continua defensant al seu pare malgrat les proves de la seua mare

Rocío Flores ha tornat a ‘El programa de Ana Rosa’ i ha parlat sobre la docuserie de la seua mare Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, les seues xarrades amb el seu pare Antonio David i com està gestionant tota la informació i documents que està proporcionant la seua mare a tota Espanya.

La col·laboradora va començar parlant després de les seues llàgrimes en el plató de ‘Supervivientes’ en veure les paraules que li dedicava la dona d’Antonio David. No obstant això, Rocío Flores ha volgut distingir les relacions entre la seua família: «Olga és Olga i la meua mare és la meua mare».

La neta de ‘la más grande’ ha explicat que, «la perspectiva que tinc ara és centrar-me en mi, en la meua pròpia salut mental i afrontar de la millor manera possible i calma». De fet, reconeix que està «en procés» de rebre ajuda als seus problemes.

«Òbviament no és el millor moment de la meua vida, diria que és el pitjor, llevant les dos pèrdues importants que vaig tindre en la meua vida, la de la meua àvia materna i avi patern, et diria que sí», matisa davant els col·laboradors.

Sobre les acusacions cap al seu pare Antonio David

 

Rocío Flores sobre les coses que ha pogut descobrir en la docuserie ha sigut contundent, «el que he viscut és el que jo sé i és el que he viscut».

Rocío ha explicat que, «estic sent una persona bastant objectiva, quan veig que el meu pare ha fet alguna cosa que no ha estat bé, independentment de la sèrie, he sigut la primera persona que ha parlat amb ell i li he dit les coses que no em sembla bé».

No obstant això, d’altra banda, Rocío no permet que es discutisca la figura d’Antonio David, «ara, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

 

Els documents aportats per la seua mare i les proves

 

Marisa Martín-Blázquez li pregunta per la situació de l’hospital, l’ingrés del seu germà, que ningú va cridar a la seua mare i que Rocío Carrasco va aportar proves de la seua estada a l’hotel. La filla, amb el gest seriós, és ferm, «no seré la persona que jutge un matrimoni de dos persones».

La periodista insisteix que existeixen evidències que la seua mare té raó i Ro Flores finalitza, «jo cada vegada que m’he pronunciat en referència al documental han sigut per dos fets concrets, per dos motius en concret, i no continuaré opinant del documental».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.