Rocío Flores continua defensant al seu pare malgrat les proves de la seua mare

Rocío Flores ha tornat a ‘El programa de Ana Rosa’ i ha parlat sobre la docuserie de la seua mare Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, les seues xarrades amb el seu pare Antonio David i com està gestionant tota la informació i documents que està proporcionant la seua mare a tota Espanya.

La col·laboradora va començar parlant després de les seues llàgrimes en el plató de ‘Supervivientes’ en veure les paraules que li dedicava la dona d’Antonio David. No obstant això, Rocío Flores ha volgut distingir les relacions entre la seua família: «Olga és Olga i la meua mare és la meua mare».

La neta de ‘la más grande’ ha explicat que, «la perspectiva que tinc ara és centrar-me en mi, en la meua pròpia salut mental i afrontar de la millor manera possible i calma». De fet, reconeix que està «en procés» de rebre ajuda als seus problemes.

«Òbviament no és el millor moment de la meua vida, diria que és el pitjor, llevant les dos pèrdues importants que vaig tindre en la meua vida, la de la meua àvia materna i avi patern, et diria que sí», matisa davant els col·laboradors.

Sobre les acusacions cap al seu pare Antonio David

 

Rocío Flores sobre les coses que ha pogut descobrir en la docuserie ha sigut contundent, «el que he viscut és el que jo sé i és el que he viscut».

Rocío ha explicat que, «estic sent una persona bastant objectiva, quan veig que el meu pare ha fet alguna cosa que no ha estat bé, independentment de la sèrie, he sigut la primera persona que ha parlat amb ell i li he dit les coses que no em sembla bé».

No obstant això, d’altra banda, Rocío no permet que es discutisca la figura d’Antonio David, «ara, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

 

Els documents aportats per la seua mare i les proves

 

Marisa Martín-Blázquez li pregunta per la situació de l’hospital, l’ingrés del seu germà, que ningú va cridar a la seua mare i que Rocío Carrasco va aportar proves de la seua estada a l’hotel. La filla, amb el gest seriós, és ferm, «no seré la persona que jutge un matrimoni de dos persones».

La periodista insisteix que existeixen evidències que la seua mare té raó i Ro Flores finalitza, «jo cada vegada que m’he pronunciat en referència al documental han sigut per dos fets concrets, per dos motius en concret, i no continuaré opinant del documental».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.