Rocío Flores continua defensant al seu pare malgrat les proves de la seua mare

Rocío Flores ha tornat a ‘El programa de Ana Rosa’ i ha parlat sobre la docuserie de la seua mare Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, les seues xarrades amb el seu pare Antonio David i com està gestionant tota la informació i documents que està proporcionant la seua mare a tota Espanya.

La col·laboradora va començar parlant després de les seues llàgrimes en el plató de ‘Supervivientes’ en veure les paraules que li dedicava la dona d’Antonio David. No obstant això, Rocío Flores ha volgut distingir les relacions entre la seua família: «Olga és Olga i la meua mare és la meua mare».

La neta de ‘la más grande’ ha explicat que, «la perspectiva que tinc ara és centrar-me en mi, en la meua pròpia salut mental i afrontar de la millor manera possible i calma». De fet, reconeix que està «en procés» de rebre ajuda als seus problemes.

«Òbviament no és el millor moment de la meua vida, diria que és el pitjor, llevant les dos pèrdues importants que vaig tindre en la meua vida, la de la meua àvia materna i avi patern, et diria que sí», matisa davant els col·laboradors.

Sobre les acusacions cap al seu pare Antonio David

 

Rocío Flores sobre les coses que ha pogut descobrir en la docuserie ha sigut contundent, «el que he viscut és el que jo sé i és el que he viscut».

Rocío ha explicat que, «estic sent una persona bastant objectiva, quan veig que el meu pare ha fet alguna cosa que no ha estat bé, independentment de la sèrie, he sigut la primera persona que ha parlat amb ell i li he dit les coses que no em sembla bé».

No obstant això, d’altra banda, Rocío no permet que es discutisca la figura d’Antonio David, «ara, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

 

Els documents aportats per la seua mare i les proves

 

Marisa Martín-Blázquez li pregunta per la situació de l’hospital, l’ingrés del seu germà, que ningú va cridar a la seua mare i que Rocío Carrasco va aportar proves de la seua estada a l’hotel. La filla, amb el gest seriós, és ferm, «no seré la persona que jutge un matrimoni de dos persones».

La periodista insisteix que existeixen evidències que la seua mare té raó i Ro Flores finalitza, «jo cada vegada que m’he pronunciat en referència al documental han sigut per dos fets concrets, per dos motius en concret, i no continuaré opinant del documental».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.