Rosa Benito confirma un acostament amb Amador Mohedano

Rosa Benito ha tornat de les seues vacances i arriba a ‘Ya es mediodía’ trepitjant més fort que mai. La col·laboradora s’ha enfrontat este dilluns a tots els esdeveniments que ha protagonitzat la família Mohedano durant este estiu; l’ingrés del seu ex Amador, l’homenatge de Rocío Jurado o les últimes declaracions de la seua neboda Rocío Carrasco.

La col·laboradora s’ha emocionat en veure les imatges de l’homenatge a Rocío Jurado pel seu aniversari i ha aclarit per què no va assistir a l’esdeveniment. Benito ha explicat que aqueix dia va estar a Alacant celebrant les noces del seu germà i que per això no va poder acudir a l’homenatge.

El que tampoc va fer acte de presència va ser Amador Mohedano, del qual ha dit la seua exmuller que si ella haguera estat a Chipiona “l’haguera agafat per les orelles” i hauria assistit.

La col·laboradora ha gaudit d’un estiu meravellós i ens ha confirmat que la seua relació amb Amador torna a fluir amb normalitat: “Li he desbloquejat!”.

Rosa Benito té clar que la salut és el més important i en veure-li les orelles al llop amb el sobtat ingrés del seu exmarit, ha decidit canviar la seua relació amb ell. Després d’explicar-nos com ha sigut un dels estius més feliços de la seua vida, que analitzarem més a baix, Rosa ha soltat una bomba que no esperàvem, Amador i ella tornen a ser amics.

“S’està cuidant, era una persona a la qual li fan moltíssima por els hospitals, s’està conscienciant que els metges són ací per alguna cosa i jo ara mateix… És el pare dels meus fills, tinc una relació molt bonica amb ell de ‘com estàs?’, ‘et trobes millor?’. I em vull quedar amb el que té de bo la gent”, ha detallat la col·laboradora.

Més que sentir-li cridar als quatre vents que segueix enamorat d’ella a Rosa l’ha espantat veure-li malalt i ha canviat per complet la seua relació amb el pare dels seus fills “Em quede amb el bonic, l’ha passat molt malament, s’ha espantat moltíssim… Encara que ací em pose, jo li vull moltíssim perquè és el pare dels meus fills”.

Això sí, no ha confirmat si és veritat que Amador està coneixent a una altra persona o si existeix alguna possibilitat que el seu torne a ressorgir. De moment, sabem que Rosa ha passat un estiu meravellós, que no ha conegut a ningú especial “Et fa il·lusió estar amb gent, riure’t… però res més” i que ha celebrat en gran l’amor del seu germà “L’amor és el més bonic que hi ha”.

Benito ha reconegut que tant ella com la família es van espantar molt amb la seua última baixada de salut i que per això ha decidit mantindre una bona relació ell. “Ell ho ha passat molt malament, es va espantar molt. A més, és el pare dels meus fills i és l’únic home que jo he tingut en la meua vida, és a dir que jo estic super orgullosa d’això, perquè tenim quatre fills meravellosos nascuts de l’amor”, ha sentenciat la tertuliana de Mediaset.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.