Rosa Benito confirma un acostament amb Amador Mohedano

Rosa Benito ha tornat de les seues vacances i arriba a ‘Ya es mediodía’ trepitjant més fort que mai. La col·laboradora s’ha enfrontat este dilluns a tots els esdeveniments que ha protagonitzat la família Mohedano durant este estiu; l’ingrés del seu ex Amador, l’homenatge de Rocío Jurado o les últimes declaracions de la seua neboda Rocío Carrasco.

La col·laboradora s’ha emocionat en veure les imatges de l’homenatge a Rocío Jurado pel seu aniversari i ha aclarit per què no va assistir a l’esdeveniment. Benito ha explicat que aqueix dia va estar a Alacant celebrant les noces del seu germà i que per això no va poder acudir a l’homenatge.

El que tampoc va fer acte de presència va ser Amador Mohedano, del qual ha dit la seua exmuller que si ella haguera estat a Chipiona «l’haguera agafat per les orelles» i hauria assistit.

La col·laboradora ha gaudit d’un estiu meravellós i ens ha confirmat que la seua relació amb Amador torna a fluir amb normalitat: “Li he desbloquejat!”.

Rosa Benito té clar que la salut és el més important i en veure-li les orelles al llop amb el sobtat ingrés del seu exmarit, ha decidit canviar la seua relació amb ell. Després d’explicar-nos com ha sigut un dels estius més feliços de la seua vida, que analitzarem més a baix, Rosa ha soltat una bomba que no esperàvem, Amador i ella tornen a ser amics.

«S’està cuidant, era una persona a la qual li fan moltíssima por els hospitals, s’està conscienciant que els metges són ací per alguna cosa i jo ara mateix… És el pare dels meus fills, tinc una relació molt bonica amb ell de ‘com estàs?’, ‘et trobes millor?’. I em vull quedar amb el que té de bo la gent», ha detallat la col·laboradora.

Més que sentir-li cridar als quatre vents que segueix enamorat d’ella a Rosa l’ha espantat veure-li malalt i ha canviat per complet la seua relació amb el pare dels seus fills “Em quede amb el bonic, l’ha passat molt malament, s’ha espantat moltíssim… Encara que ací em pose, jo li vull moltíssim perquè és el pare dels meus fills”.

Això sí, no ha confirmat si és veritat que Amador està coneixent a una altra persona o si existeix alguna possibilitat que el seu torne a ressorgir. De moment, sabem que Rosa ha passat un estiu meravellós, que no ha conegut a ningú especial “Et fa il·lusió estar amb gent, riure’t… però res més” i que ha celebrat en gran l’amor del seu germà “L’amor és el més bonic que hi ha”.

Benito ha reconegut que tant ella com la família es van espantar molt amb la seua última baixada de salut i que per això ha decidit mantindre una bona relació ell. «Ell ho ha passat molt malament, es va espantar molt. A més, és el pare dels meus fills i és l’únic home que jo he tingut en la meua vida, és a dir que jo estic super orgullosa d’això, perquè tenim quatre fills meravellosos nascuts de l’amor», ha sentenciat la tertuliana de Mediaset.

Últimes notícies

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.