‘Sálvame’ mostra les fotos inèdites de Rafa Mora

Rafa Mora al plató de Dissabte deluxe

Rafa Mora en el plató de Sábado Deluxe | Telecinco

 

Des de fa unes setmanes, ‘Sálvame‘ ha anat revelant alguns dels secrets més ben guardats dels seus col·laboradors. Este dilluns, la víctima va ser el saguntí Rafa Mora, encara que en este cas no es tractava de res compromés, sinó d’unes imàtgens inèdites del passat de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Revelem el secret número 13», va dir la veu en off. «Un joveníssim i rapadíssim Rafa Mora es presenta al certamen de Míster València. Es vol menjar el món. Pareix que se sent que és el més guapo i es nota en la cara, que creu que arrasarà. Però no conseguix triomfar i queda en segona posició», revelava el programa.

 

L’any 2008, abans de debutar en televisió com tronista, el valencià es va presentar al certamen de ‘Mister València‘ quedant en segona posició. En el plató de Telecinco, el col·laborador va reconéixer que quan li van donar el lloc a l’altre, es va sentir molt malament.

 

«Heu vist el qui va guanyar no? Jo li tinc molt d’afecte, però crec que hi va haver ‘tongo’», va dir el saguntí després de vore el vídeo davant de la conya dels seus companys. Per a demostrar que té fusta de míster, el nóvio de Macarena Millán va desfilar en el plató de Telecinco. «Este és un gir antic ja», li corregia Kiko Matamoros.

 

Rafa Mora al certamen de 'Míster València' l'any 2008

Rafa Mora va quedar segon en el certamen ‘Míster València 2008’ | Telecinco

La llista de convidats de Rafa Mora

Durant el programa, el tertulià de Telecinco va estar parlant de la seua relació amb Macarena Millán, concursant del reality ‘La casa fuerte‘. Rafa Mora va confirmar que es casarà amb la seua nóvia l’any que ve, encara que no li ha demanat encara matrimoni. L’afortunada vol que la seua parella li demane matrimoni nadant entre taurons. El valencià ha revelat quins companys assistirien al seu enllaç.

 

«Del programa, amics que realment aprecie, són Kiko Matamoros, Kiko Hernández, Belén Esteban i Mila Ximénez», va dir. «Amb la resta em duc bé però bé… a María Patiño també li ho diria. I de presentadors, t’ho diria a tu [Carlota Corredera], Paz Padilla, Jorge Javier si volguera…». Cosa que significa que tot apunta que Lydia LozanoGema López no estarien convidades al casament de l’exsupervivent.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.