‘Sálvame’ mostra les fotos inèdites de Rafa Mora

Rafa Mora al plató de Dissabte deluxe

Rafa Mora en el plató de Sábado Deluxe | Telecinco

 

Des de fa unes setmanes, ‘Sálvame‘ ha anat revelant alguns dels secrets més ben guardats dels seus col·laboradors. Este dilluns, la víctima va ser el saguntí Rafa Mora, encara que en este cas no es tractava de res compromés, sinó d’unes imàtgens inèdites del passat de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Revelem el secret número 13», va dir la veu en off. «Un joveníssim i rapadíssim Rafa Mora es presenta al certamen de Míster València. Es vol menjar el món. Pareix que se sent que és el més guapo i es nota en la cara, que creu que arrasarà. Però no conseguix triomfar i queda en segona posició», revelava el programa.

 

L’any 2008, abans de debutar en televisió com tronista, el valencià es va presentar al certamen de ‘Mister València‘ quedant en segona posició. En el plató de Telecinco, el col·laborador va reconéixer que quan li van donar el lloc a l’altre, es va sentir molt malament.

 

«Heu vist el qui va guanyar no? Jo li tinc molt d’afecte, però crec que hi va haver ‘tongo’», va dir el saguntí després de vore el vídeo davant de la conya dels seus companys. Per a demostrar que té fusta de míster, el nóvio de Macarena Millán va desfilar en el plató de Telecinco. «Este és un gir antic ja», li corregia Kiko Matamoros.

 

Rafa Mora al certamen de 'Míster València' l'any 2008

Rafa Mora va quedar segon en el certamen ‘Míster València 2008’ | Telecinco

La llista de convidats de Rafa Mora

Durant el programa, el tertulià de Telecinco va estar parlant de la seua relació amb Macarena Millán, concursant del reality ‘La casa fuerte‘. Rafa Mora va confirmar que es casarà amb la seua nóvia l’any que ve, encara que no li ha demanat encara matrimoni. L’afortunada vol que la seua parella li demane matrimoni nadant entre taurons. El valencià ha revelat quins companys assistirien al seu enllaç.

 

«Del programa, amics que realment aprecie, són Kiko Matamoros, Kiko Hernández, Belén Esteban i Mila Ximénez», va dir. «Amb la resta em duc bé però bé… a María Patiño també li ho diria. I de presentadors, t’ho diria a tu [Carlota Corredera], Paz Padilla, Jorge Javier si volguera…». Cosa que significa que tot apunta que Lydia LozanoGema López no estarien convidades al casament de l’exsupervivent.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.