17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

‘Sálvame’ mostra les fotos inèdites de Rafa Mora

Rafa Mora al plató de Dissabte deluxe

Rafa Mora en el plató de Sábado Deluxe | Telecinco

 

Des de fa unes setmanes, ‘Sálvame‘ ha anat revelant alguns dels secrets més ben guardats dels seus col·laboradors. Este dilluns, la víctima va ser el saguntí Rafa Mora, encara que en este cas no es tractava de res compromés, sinó d’unes imàtgens inèdites del passat de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Revelem el secret número 13», va dir la veu en off. «Un joveníssim i rapadíssim Rafa Mora es presenta al certamen de Míster València. Es vol menjar el món. Pareix que se sent que és el més guapo i es nota en la cara, que creu que arrasarà. Però no conseguix triomfar i queda en segona posició», revelava el programa.

 

L’any 2008, abans de debutar en televisió com tronista, el valencià es va presentar al certamen de ‘Mister València‘ quedant en segona posició. En el plató de Telecinco, el col·laborador va reconéixer que quan li van donar el lloc a l’altre, es va sentir molt malament.

 

«Heu vist el qui va guanyar no? Jo li tinc molt d’afecte, però crec que hi va haver ‘tongo’», va dir el saguntí després de vore el vídeo davant de la conya dels seus companys. Per a demostrar que té fusta de míster, el nóvio de Macarena Millán va desfilar en el plató de Telecinco. «Este és un gir antic ja», li corregia Kiko Matamoros.

 

Rafa Mora al certamen de 'Míster València' l'any 2008

Rafa Mora va quedar segon en el certamen ‘Míster València 2008’ | Telecinco

La llista de convidats de Rafa Mora

Durant el programa, el tertulià de Telecinco va estar parlant de la seua relació amb Macarena Millán, concursant del reality ‘La casa fuerte‘. Rafa Mora va confirmar que es casarà amb la seua nóvia l’any que ve, encara que no li ha demanat encara matrimoni. L’afortunada vol que la seua parella li demane matrimoni nadant entre taurons. El valencià ha revelat quins companys assistirien al seu enllaç.

 

«Del programa, amics que realment aprecie, són Kiko Matamoros, Kiko Hernández, Belén Esteban i Mila Ximénez», va dir. «Amb la resta em duc bé però bé… a María Patiño també li ho diria. I de presentadors, t’ho diria a tu [Carlota Corredera], Paz Padilla, Jorge Javier si volguera…». Cosa que significa que tot apunta que Lydia LozanoGema López no estarien convidades al casament de l’exsupervivent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.