‘Sálvame’ mostra les fotos inèdites de Rafa Mora

Rafa Mora al plató de Dissabte deluxe

Rafa Mora en el plató de Sábado Deluxe | Telecinco

 

Des de fa unes setmanes, ‘Sálvame‘ ha anat revelant alguns dels secrets més ben guardats dels seus col·laboradors. Este dilluns, la víctima va ser el saguntí Rafa Mora, encara que en este cas no es tractava de res compromés, sinó d’unes imàtgens inèdites del passat de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Revelem el secret número 13», va dir la veu en off. «Un joveníssim i rapadíssim Rafa Mora es presenta al certamen de Míster València. Es vol menjar el món. Pareix que se sent que és el més guapo i es nota en la cara, que creu que arrasarà. Però no conseguix triomfar i queda en segona posició», revelava el programa.

 

L’any 2008, abans de debutar en televisió com tronista, el valencià es va presentar al certamen de ‘Mister València‘ quedant en segona posició. En el plató de Telecinco, el col·laborador va reconéixer que quan li van donar el lloc a l’altre, es va sentir molt malament.

 

«Heu vist el qui va guanyar no? Jo li tinc molt d’afecte, però crec que hi va haver ‘tongo’», va dir el saguntí després de vore el vídeo davant de la conya dels seus companys. Per a demostrar que té fusta de míster, el nóvio de Macarena Millán va desfilar en el plató de Telecinco. «Este és un gir antic ja», li corregia Kiko Matamoros.

 

Rafa Mora al certamen de 'Míster València' l'any 2008

Rafa Mora va quedar segon en el certamen ‘Míster València 2008’ | Telecinco

La llista de convidats de Rafa Mora

Durant el programa, el tertulià de Telecinco va estar parlant de la seua relació amb Macarena Millán, concursant del reality ‘La casa fuerte‘. Rafa Mora va confirmar que es casarà amb la seua nóvia l’any que ve, encara que no li ha demanat encara matrimoni. L’afortunada vol que la seua parella li demane matrimoni nadant entre taurons. El valencià ha revelat quins companys assistirien al seu enllaç.

 

«Del programa, amics que realment aprecie, són Kiko Matamoros, Kiko Hernández, Belén Esteban i Mila Ximénez», va dir. «Amb la resta em duc bé però bé… a María Patiño també li ho diria. I de presentadors, t’ho diria a tu [Carlota Corredera], Paz Padilla, Jorge Javier si volguera…». Cosa que significa que tot apunta que Lydia LozanoGema López no estarien convidades al casament de l’exsupervivent.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.