‘Sálvame’ mostra les fotos inèdites de Rafa Mora

Rafa Mora al plató de Dissabte deluxe

Rafa Mora en el plató de Sábado Deluxe | Telecinco

 

Des de fa unes setmanes, ‘Sálvame‘ ha anat revelant alguns dels secrets més ben guardats dels seus col·laboradors. Este dilluns, la víctima va ser el saguntí Rafa Mora, encara que en este cas no es tractava de res compromés, sinó d’unes imàtgens inèdites del passat de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Revelem el secret número 13», va dir la veu en off. «Un joveníssim i rapadíssim Rafa Mora es presenta al certamen de Míster València. Es vol menjar el món. Pareix que se sent que és el més guapo i es nota en la cara, que creu que arrasarà. Però no conseguix triomfar i queda en segona posició», revelava el programa.

 

L’any 2008, abans de debutar en televisió com tronista, el valencià es va presentar al certamen de ‘Mister València‘ quedant en segona posició. En el plató de Telecinco, el col·laborador va reconéixer que quan li van donar el lloc a l’altre, es va sentir molt malament.

 

«Heu vist el qui va guanyar no? Jo li tinc molt d’afecte, però crec que hi va haver ‘tongo’», va dir el saguntí després de vore el vídeo davant de la conya dels seus companys. Per a demostrar que té fusta de míster, el nóvio de Macarena Millán va desfilar en el plató de Telecinco. «Este és un gir antic ja», li corregia Kiko Matamoros.

 

Rafa Mora al certamen de 'Míster València' l'any 2008

Rafa Mora va quedar segon en el certamen ‘Míster València 2008’ | Telecinco

La llista de convidats de Rafa Mora

Durant el programa, el tertulià de Telecinco va estar parlant de la seua relació amb Macarena Millán, concursant del reality ‘La casa fuerte‘. Rafa Mora va confirmar que es casarà amb la seua nóvia l’any que ve, encara que no li ha demanat encara matrimoni. L’afortunada vol que la seua parella li demane matrimoni nadant entre taurons. El valencià ha revelat quins companys assistirien al seu enllaç.

 

«Del programa, amics que realment aprecie, són Kiko Matamoros, Kiko Hernández, Belén Esteban i Mila Ximénez», va dir. «Amb la resta em duc bé però bé… a María Patiño també li ho diria. I de presentadors, t’ho diria a tu [Carlota Corredera], Paz Padilla, Jorge Javier si volguera…». Cosa que significa que tot apunta que Lydia LozanoGema López no estarien convidades al casament de l’exsupervivent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.