La segona temporada de ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya

Portada de la segona temporada de la sèrie d'Amazon 'Hanna'

La segona temporada de la sèrie d’Amazon ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya | Cedida

 

Una volta més, Espanya és protagonista de la segona temporada de ‘Hanna’, sèrie d’Amazon Prime. I, si en octubre van estar filmant en la zona dels Monegres, en Aragó, ara li ha tocat a Barcelona ser l’escenari d’esta ficció d’èxit protagonitzada per Esme Creed-Miles, Joel Kinnaman i Mireille Enos.

 

La sèrie, igual que la pel·lícula del 2011 protagonitzada per Saoirse Ronan i Eric Bana, se centra en una adolescent –Hanna (Esme Creieu-Milers)– que ha sigut educada en un bosc lluny de la civilització per son pare (Joel Kinnaman, ‘The killing’). Els dos intenten escapar d’un grup que vol caçar-los i acaben separats per culpa de l’equip de la CIA capitanejat per Marissa Wiegler (Mireille Enos, ‘The Killing’, ‘Good omens’).

 

Cinc nous fitxatges

Esta segona temporada de ‘Hanna’ compta amb cinc nou actors en el repartiment: Dermot Mulroney (‘La boda del meu millor amic’), Anthony Welsh (‘Black Mirror’, ‘Fleabag’), Severine Howell-Meri, Cherelle Skeete i Gianna Kiehl.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.