5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

La segona temporada de ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya

Portada de la segona temporada de la sèrie d'Amazon 'Hanna'

La segona temporada de la sèrie d’Amazon ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya | Cedida

 

Una volta més, Espanya és protagonista de la segona temporada de ‘Hanna’, sèrie d’Amazon Prime. I, si en octubre van estar filmant en la zona dels Monegres, en Aragó, ara li ha tocat a Barcelona ser l’escenari d’esta ficció d’èxit protagonitzada per Esme Creed-Miles, Joel Kinnaman i Mireille Enos.

 

La sèrie, igual que la pel·lícula del 2011 protagonitzada per Saoirse Ronan i Eric Bana, se centra en una adolescent –Hanna (Esme Creieu-Milers)– que ha sigut educada en un bosc lluny de la civilització per son pare (Joel Kinnaman, ‘The killing’). Els dos intenten escapar d’un grup que vol caçar-los i acaben separats per culpa de l’equip de la CIA capitanejat per Marissa Wiegler (Mireille Enos, ‘The Killing’, ‘Good omens’).

 

Cinc nous fitxatges

Esta segona temporada de ‘Hanna’ compta amb cinc nou actors en el repartiment: Dermot Mulroney (‘La boda del meu millor amic’), Anthony Welsh (‘Black Mirror’, ‘Fleabag’), Severine Howell-Meri, Cherelle Skeete i Gianna Kiehl.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.