La segona temporada de ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya

Portada de la segona temporada de la sèrie d'Amazon 'Hanna'

La segona temporada de la sèrie d’Amazon ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya | Cedida

 

Una volta més, Espanya és protagonista de la segona temporada de ‘Hanna’, sèrie d’Amazon Prime. I, si en octubre van estar filmant en la zona dels Monegres, en Aragó, ara li ha tocat a Barcelona ser l’escenari d’esta ficció d’èxit protagonitzada per Esme Creed-Miles, Joel Kinnaman i Mireille Enos.

 

La sèrie, igual que la pel·lícula del 2011 protagonitzada per Saoirse Ronan i Eric Bana, se centra en una adolescent –Hanna (Esme Creieu-Milers)– que ha sigut educada en un bosc lluny de la civilització per son pare (Joel Kinnaman, ‘The killing’). Els dos intenten escapar d’un grup que vol caçar-los i acaben separats per culpa de l’equip de la CIA capitanejat per Marissa Wiegler (Mireille Enos, ‘The Killing’, ‘Good omens’).

 

Cinc nous fitxatges

Esta segona temporada de ‘Hanna’ compta amb cinc nou actors en el repartiment: Dermot Mulroney (‘La boda del meu millor amic’), Anthony Welsh (‘Black Mirror’, ‘Fleabag’), Severine Howell-Meri, Cherelle Skeete i Gianna Kiehl.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.