La segona temporada de ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya

Portada de la segona temporada de la sèrie d'Amazon 'Hanna'

La segona temporada de la sèrie d’Amazon ‘Hanna’ s’està rodant en Espanya | Cedida

 

Una volta més, Espanya és protagonista de la segona temporada de ‘Hanna’, sèrie d’Amazon Prime. I, si en octubre van estar filmant en la zona dels Monegres, en Aragó, ara li ha tocat a Barcelona ser l’escenari d’esta ficció d’èxit protagonitzada per Esme Creed-Miles, Joel Kinnaman i Mireille Enos.

 

La sèrie, igual que la pel·lícula del 2011 protagonitzada per Saoirse Ronan i Eric Bana, se centra en una adolescent –Hanna (Esme Creieu-Milers)– que ha sigut educada en un bosc lluny de la civilització per son pare (Joel Kinnaman, ‘The killing’). Els dos intenten escapar d’un grup que vol caçar-los i acaben separats per culpa de l’equip de la CIA capitanejat per Marissa Wiegler (Mireille Enos, ‘The Killing’, ‘Good omens’).

 

Cinc nous fitxatges

Esta segona temporada de ‘Hanna’ compta amb cinc nou actors en el repartiment: Dermot Mulroney (‘La boda del meu millor amic’), Anthony Welsh (‘Black Mirror’, ‘Fleabag’), Severine Howell-Meri, Cherelle Skeete i Gianna Kiehl.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.