17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Sonsoles Ónega confirma la segona parella de ‘La casa fuerte’

El concursant Jaume Ferre s'aixeca la samarreta en ple directe per mostrar el seu canvi físic

Ferre entrarà al nou concurs amb la seua nóvia | València Diari

 

Després de més de tres mesos d’emissió, este dijous arriba la gran final de ‘Supervivientes 2020’ a Telecinco. La cadena ja es prepara per al seu nou reality, ‘La casa fuerte‘, a on van anunciar fa uns dies que Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun eren els primers concursants confirmats. Ahir, en el programa especial de ‘SV’, Sonsoles Ónega va desvelar el nom de la segona parella que entrarà també a participar en la casa. 

 

Esta parella també forma part de l’univers ‘Supervivientes’, ja que els components són ni més ni menys que Ferre, concursant d’esta edició de 2020, i la seua parella Cristina, que ha defés al jove en els platós al llarg de tota la seua estada en el concurs. Ferre es va vore obligat a presenciar gran part del reality des d’Espanya, ja que va ser el quint expulsat.

 

 

Com serà el nou reality de Telecinco?

Els concursants participaran en el reality per parelles i conviuran tots en una casa rural situada en la serra de Madrid. La mecànica del programa consistirà en que les parelles hauran de fer proves cada dia amb l’objectiu de conseguir diners i acumular-los en la caixa forta de l’habitació, que serà el premi final. Els concursants estaran repartits; alguns dormiran en esta habitació i altres en el jardí. L’objectiu dels que dormen fora és assaltar als seus rivals per a quedar-se tant amb l’habitació com amb la caixa forta. 

 

El programa s’emetrà en Telecinco i en Cuatro i comptarà amb dos gales setmanals. Els presentadors, en este cas, seran Jorge Javier Vázquez i Sonsoles Ónega, que s’estrena en esta classe de programes. Tot i que encara no està confirmat, s’espera que el concurs es comence a emetre a partir del pròxim 11 de juny, una setmana després de la gran final de ‘Supervivientes’, i demà en ‘Salvame’ es desvelarà la tercera parella que participarà en el reality. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent del nord-oest huracanat a Castelló i descens de temperatures este dissabte

Este dissabte hi haurà intervals nuvolosos que obriran a la vesprada, amb mínimes a la baixa i vent del nord-oest amb ratxes huracanades a Castelló. En la mar es preveu forta maror a gruixuda.

Ratxes de 172 km/h a Castelló i avís roig per vent este dissabte

El temporal de mestral ha deixat ratxes de fins a 172 km/h en el Maestrazgo i ha activat l'avís roig a Castelló, amb taronja a València i Alacant. La DGT ha limitat la velocitat a 80 km/h i els bombers han atés incidències per caigudes d'arbres i un pal, sense danys personals a la província de València.

La Comunitat Valenciana activa el nivell màxim de preemergència per risc extrem d’incendis

La Comunitat Valenciana ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d'incendis en tota l'autonomia este dissabte. Queda prohibit fer foc i se suspenen treballs en terreny forestal.

La DGT limita a 80 km/h la velocitat a Castelló i es reforcen els bombers pel vent

La DGT ha fixat en 80 km/h la velocitat màxima en les carreteres de Castelló per avís roig per vent de fins a 140 km/h durant este dissabte. A València s'activa un reforç de 65 efectius de bombers davant l'empitjorament previst.

0-0 en el Martínez Valero: Sergio Herrera amarga a l’Elx i allarga la ratxa d’Osasuna

L'Elx va dominar i va generar ocasions molt clares, però es va topar amb un Sergio Herrera excel·lent i va sumar un altre empat sense gols en 2026. Osasuna va eixir reforçat amb un punt que prolonga el seu bon moment fora.

Emergències aconsella no eixir davant l’alerta de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha recomanat no eixir i evitar desplaçaments davant l'episodi de vent previst este dissabte en la Comunitat Valenciana. Castelló estarà en alerta roja amb ratxes de fins a 140 km/h i la resta en taronja.

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.

El Consell defén un traçat fiscal ferm per a rebaixar impostos i atraure inversió

El Consell ha reivindicat el seu pla per a eixir del 'infern fiscal' i atraure inversió, amb una nova rebaixa en Successions i Donacions i més deduccions en l'IRPF. Ha assegurat que l'objectiu és baixar impostos mantenint la capacitat recaptatòria.