Sonsoles Ónega confirma la segona parella de ‘La casa fuerte’

El concursant Jaume Ferre s'aixeca la samarreta en ple directe per mostrar el seu canvi físic

Ferre entrarà al nou concurs amb la seua nóvia | València Diari

 

Després de més de tres mesos d’emissió, este dijous arriba la gran final de ‘Supervivientes 2020’ a Telecinco. La cadena ja es prepara per al seu nou reality, ‘La casa fuerte‘, a on van anunciar fa uns dies que Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun eren els primers concursants confirmats. Ahir, en el programa especial de ‘SV’, Sonsoles Ónega va desvelar el nom de la segona parella que entrarà també a participar en la casa. 

 

Esta parella també forma part de l’univers ‘Supervivientes’, ja que els components són ni més ni menys que Ferre, concursant d’esta edició de 2020, i la seua parella Cristina, que ha defés al jove en els platós al llarg de tota la seua estada en el concurs. Ferre es va vore obligat a presenciar gran part del reality des d’Espanya, ja que va ser el quint expulsat.

 

 

Com serà el nou reality de Telecinco?

Els concursants participaran en el reality per parelles i conviuran tots en una casa rural situada en la serra de Madrid. La mecànica del programa consistirà en que les parelles hauran de fer proves cada dia amb l’objectiu de conseguir diners i acumular-los en la caixa forta de l’habitació, que serà el premi final. Els concursants estaran repartits; alguns dormiran en esta habitació i altres en el jardí. L’objectiu dels que dormen fora és assaltar als seus rivals per a quedar-se tant amb l’habitació com amb la caixa forta. 

 

El programa s’emetrà en Telecinco i en Cuatro i comptarà amb dos gales setmanals. Els presentadors, en este cas, seran Jorge Javier Vázquez i Sonsoles Ónega, que s’estrena en esta classe de programes. Tot i que encara no està confirmat, s’espera que el concurs es comence a emetre a partir del pròxim 11 de juny, una setmana després de la gran final de ‘Supervivientes’, i demà en ‘Salvame’ es desvelarà la tercera parella que participarà en el reality. 

Últimes notícies

Oratge estable amb més calor i ruixats aïllats al sud interior hui a la Comunitat

L’oratge d’este dimecres ve marcat per més calor, vents fluixos i algun ruixat puntual a l’interior sud de la Comunitat Valenciana. Dijous es mantindrà l’ambient estable, amb núvols d’evolució i xàfecs aïllats poc probables.

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.