Sonsoles Ónega confirma la segona parella de ‘La casa fuerte’

El concursant Jaume Ferre s'aixeca la samarreta en ple directe per mostrar el seu canvi físic

Ferre entrarà al nou concurs amb la seua nóvia | València Diari

 

Després de més de tres mesos d’emissió, este dijous arriba la gran final de ‘Supervivientes 2020’ a Telecinco. La cadena ja es prepara per al seu nou reality, ‘La casa fuerte‘, a on van anunciar fa uns dies que Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun eren els primers concursants confirmats. Ahir, en el programa especial de ‘SV’, Sonsoles Ónega va desvelar el nom de la segona parella que entrarà també a participar en la casa. 

 

Esta parella també forma part de l’univers ‘Supervivientes’, ja que els components són ni més ni menys que Ferre, concursant d’esta edició de 2020, i la seua parella Cristina, que ha defés al jove en els platós al llarg de tota la seua estada en el concurs. Ferre es va vore obligat a presenciar gran part del reality des d’Espanya, ja que va ser el quint expulsat.

 

 

Com serà el nou reality de Telecinco?

Els concursants participaran en el reality per parelles i conviuran tots en una casa rural situada en la serra de Madrid. La mecànica del programa consistirà en que les parelles hauran de fer proves cada dia amb l’objectiu de conseguir diners i acumular-los en la caixa forta de l’habitació, que serà el premi final. Els concursants estaran repartits; alguns dormiran en esta habitació i altres en el jardí. L’objectiu dels que dormen fora és assaltar als seus rivals per a quedar-se tant amb l’habitació com amb la caixa forta. 

 

El programa s’emetrà en Telecinco i en Cuatro i comptarà amb dos gales setmanals. Els presentadors, en este cas, seran Jorge Javier Vázquez i Sonsoles Ónega, que s’estrena en esta classe de programes. Tot i que encara no està confirmat, s’espera que el concurs es comence a emetre a partir del pròxim 11 de juny, una setmana després de la gran final de ‘Supervivientes’, i demà en ‘Salvame’ es desvelarà la tercera parella que participarà en el reality. 

Últimes notícies

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.