18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Sonsoles Ónega confirma la segona parella de ‘La casa fuerte’

El concursant Jaume Ferre s'aixeca la samarreta en ple directe per mostrar el seu canvi físic

Ferre entrarà al nou concurs amb la seua nóvia | València Diari

 

Després de més de tres mesos d’emissió, este dijous arriba la gran final de ‘Supervivientes 2020’ a Telecinco. La cadena ja es prepara per al seu nou reality, ‘La casa fuerte‘, a on van anunciar fa uns dies que Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun eren els primers concursants confirmats. Ahir, en el programa especial de ‘SV’, Sonsoles Ónega va desvelar el nom de la segona parella que entrarà també a participar en la casa. 

 

Esta parella també forma part de l’univers ‘Supervivientes’, ja que els components són ni més ni menys que Ferre, concursant d’esta edició de 2020, i la seua parella Cristina, que ha defés al jove en els platós al llarg de tota la seua estada en el concurs. Ferre es va vore obligat a presenciar gran part del reality des d’Espanya, ja que va ser el quint expulsat.

 

 

Com serà el nou reality de Telecinco?

Els concursants participaran en el reality per parelles i conviuran tots en una casa rural situada en la serra de Madrid. La mecànica del programa consistirà en que les parelles hauran de fer proves cada dia amb l’objectiu de conseguir diners i acumular-los en la caixa forta de l’habitació, que serà el premi final. Els concursants estaran repartits; alguns dormiran en esta habitació i altres en el jardí. L’objectiu dels que dormen fora és assaltar als seus rivals per a quedar-se tant amb l’habitació com amb la caixa forta. 

 

El programa s’emetrà en Telecinco i en Cuatro i comptarà amb dos gales setmanals. Els presentadors, en este cas, seran Jorge Javier Vázquez i Sonsoles Ónega, que s’estrena en esta classe de programes. Tot i que encara no està confirmat, s’espera que el concurs es comence a emetre a partir del pròxim 11 de juny, una setmana després de la gran final de ‘Supervivientes’, i demà en ‘Salvame’ es desvelarà la tercera parella que participarà en el reality. 

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.