Sonsoles Ónega confirma la segona parella de ‘La casa fuerte’

El concursant Jaume Ferre s'aixeca la samarreta en ple directe per mostrar el seu canvi físic

Ferre entrarà al nou concurs amb la seua nóvia | València Diari

 

Després de més de tres mesos d’emissió, este dijous arriba la gran final de ‘Supervivientes 2020’ a Telecinco. La cadena ja es prepara per al seu nou reality, ‘La casa fuerte‘, a on van anunciar fa uns dies que Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun eren els primers concursants confirmats. Ahir, en el programa especial de ‘SV’, Sonsoles Ónega va desvelar el nom de la segona parella que entrarà també a participar en la casa. 

 

Esta parella també forma part de l’univers ‘Supervivientes’, ja que els components són ni més ni menys que Ferre, concursant d’esta edició de 2020, i la seua parella Cristina, que ha defés al jove en els platós al llarg de tota la seua estada en el concurs. Ferre es va vore obligat a presenciar gran part del reality des d’Espanya, ja que va ser el quint expulsat.

 

 

Com serà el nou reality de Telecinco?

Els concursants participaran en el reality per parelles i conviuran tots en una casa rural situada en la serra de Madrid. La mecànica del programa consistirà en que les parelles hauran de fer proves cada dia amb l’objectiu de conseguir diners i acumular-los en la caixa forta de l’habitació, que serà el premi final. Els concursants estaran repartits; alguns dormiran en esta habitació i altres en el jardí. L’objectiu dels que dormen fora és assaltar als seus rivals per a quedar-se tant amb l’habitació com amb la caixa forta. 

 

El programa s’emetrà en Telecinco i en Cuatro i comptarà amb dos gales setmanals. Els presentadors, en este cas, seran Jorge Javier Vázquez i Sonsoles Ónega, que s’estrena en esta classe de programes. Tot i que encara no està confirmat, s’espera que el concurs es comence a emetre a partir del pròxim 11 de juny, una setmana després de la gran final de ‘Supervivientes’, i demà en ‘Salvame’ es desvelarà la tercera parella que participarà en el reality. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.