17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

‘Supervivientes 2019’: el salari que Kiko Matamoros demana per entrar

Kiko Matamoros, col·laborador de 'Sálvame'

Kiko Matamoros, col·laborador de ‘Sálvame’ | València Diari

 

Kiko Matamoros està en el punt de mira després de confessar la seua relació amb Cristina, una xica de qui assegura estar completament enamorat i amb qui està la mar de content.

Tot i això, els seus companys del programa ‘Sálvame’ estan intentant per tots els mitjans destapar els draps bruts d’aquesta relació i de la xica amb qui Kiko Matamoros està compartint la seua vida. 

Però Kiko no està d’actualitat només per aquest tema. Aquest dissabte visitava el plató de ‘Sálvame Deluxe’ i explicava els motius pels quals ha decidit no participar en la nova edició de ‘Supervivientes’, com a forma de poder acabar amb qualsevol classe de rumor que el vincule amb el ‘reality’: «Ni aniré a ‘Supervivientes’ ni ho faré tampoc en parella amb Cristina».

 

La xifra és insuficient

Quin és el motiu d’aquesta negativa? Tal com ha confirmat el mateix Kiko Matamoros, el motiu no és un altre que l’econòmic, ja que no li ofereixen la quantitat de diners que ell demana.

L’any passat, la productora del programa ja va intentar fitxar el col·laborador de ‘Sálvame’ per a l’anterior edició de ‘Supervivientes’, però Kiko va rebutjar participar per motius econòmics. La productora li oferia la quantitat econòmica màxima setmanal, que està reservada per als grans fitxatges, però Kiko no va estar conforme.

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seva nova relació sentimental

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seua nova relació sentimental | València Diari

 

Pel que s’ha pogut saber, aquesta vegada la productora li ha oferit l’escandalosa quantia de 35.000 euros setmanals, una xifra que no està a l’altura del ‘cache’ del col·laborador, segons ell mateix va explicar, a la vegada que confessava la xifra per la qual sí que participaria en el ‘reality’: «Em van oferir 35.000 i vaig demanar 50.000».

 

Els seus fills sí que van participar

Tot i que la xifra que ell demana està fora dels barems que considera la productora, res no està tancat encara, ja que el càsting finalitzarà d’ací a unes setmanes, per tant, encara queda un temps de marge perquè productora i col·laborador apropen posicions.

 

No obstant això, els seus fills se li han avançat, ja que Diego i Laura Matamoros ja van participar en el ‘reality’ en edicions anteriors, demostrant el seu valor com a supervivents. Després dels mals moments que Kiko Matamoros va passar amb la seua filla Laura, sembla que ara tot funciona bé entre ells i podem veure habitualment a pare i filla a les xarxes socials gaudint de moments junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fin de año caribeño con @_lmflores

Una publicación compartida de Kiko Matamoros – OFICIAL (@kiko_matamoros) el

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.