7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

‘Supervivientes 2019’: el salari que Kiko Matamoros demana per entrar

Kiko Matamoros, col·laborador de 'Sálvame'

Kiko Matamoros, col·laborador de ‘Sálvame’ | València Diari

 

Kiko Matamoros està en el punt de mira després de confessar la seua relació amb Cristina, una xica de qui assegura estar completament enamorat i amb qui està la mar de content.

Tot i això, els seus companys del programa ‘Sálvame’ estan intentant per tots els mitjans destapar els draps bruts d’aquesta relació i de la xica amb qui Kiko Matamoros està compartint la seua vida. 

Però Kiko no està d’actualitat només per aquest tema. Aquest dissabte visitava el plató de ‘Sálvame Deluxe’ i explicava els motius pels quals ha decidit no participar en la nova edició de ‘Supervivientes’, com a forma de poder acabar amb qualsevol classe de rumor que el vincule amb el ‘reality’: «Ni aniré a ‘Supervivientes’ ni ho faré tampoc en parella amb Cristina».

 

La xifra és insuficient

Quin és el motiu d’aquesta negativa? Tal com ha confirmat el mateix Kiko Matamoros, el motiu no és un altre que l’econòmic, ja que no li ofereixen la quantitat de diners que ell demana.

L’any passat, la productora del programa ja va intentar fitxar el col·laborador de ‘Sálvame’ per a l’anterior edició de ‘Supervivientes’, però Kiko va rebutjar participar per motius econòmics. La productora li oferia la quantitat econòmica màxima setmanal, que està reservada per als grans fitxatges, però Kiko no va estar conforme.

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seva nova relació sentimental

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seua nova relació sentimental | València Diari

 

Pel que s’ha pogut saber, aquesta vegada la productora li ha oferit l’escandalosa quantia de 35.000 euros setmanals, una xifra que no està a l’altura del ‘cache’ del col·laborador, segons ell mateix va explicar, a la vegada que confessava la xifra per la qual sí que participaria en el ‘reality’: «Em van oferir 35.000 i vaig demanar 50.000».

 

Els seus fills sí que van participar

Tot i que la xifra que ell demana està fora dels barems que considera la productora, res no està tancat encara, ja que el càsting finalitzarà d’ací a unes setmanes, per tant, encara queda un temps de marge perquè productora i col·laborador apropen posicions.

 

No obstant això, els seus fills se li han avançat, ja que Diego i Laura Matamoros ja van participar en el ‘reality’ en edicions anteriors, demostrant el seu valor com a supervivents. Després dels mals moments que Kiko Matamoros va passar amb la seua filla Laura, sembla que ara tot funciona bé entre ells i podem veure habitualment a pare i filla a les xarxes socials gaudint de moments junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fin de año caribeño con @_lmflores

Una publicación compartida de Kiko Matamoros – OFICIAL (@kiko_matamoros) el

 

Últimes notícies

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.