‘Supervivientes 2019’: el salari que Kiko Matamoros demana per entrar

Kiko Matamoros, col·laborador de 'Sálvame'

Kiko Matamoros, col·laborador de ‘Sálvame’ | València Diari

 

Kiko Matamoros està en el punt de mira després de confessar la seua relació amb Cristina, una xica de qui assegura estar completament enamorat i amb qui està la mar de content.

Tot i això, els seus companys del programa ‘Sálvame’ estan intentant per tots els mitjans destapar els draps bruts d’aquesta relació i de la xica amb qui Kiko Matamoros està compartint la seua vida. 

Però Kiko no està d’actualitat només per aquest tema. Aquest dissabte visitava el plató de ‘Sálvame Deluxe’ i explicava els motius pels quals ha decidit no participar en la nova edició de ‘Supervivientes’, com a forma de poder acabar amb qualsevol classe de rumor que el vincule amb el ‘reality’: «Ni aniré a ‘Supervivientes’ ni ho faré tampoc en parella amb Cristina».

 

La xifra és insuficient

Quin és el motiu d’aquesta negativa? Tal com ha confirmat el mateix Kiko Matamoros, el motiu no és un altre que l’econòmic, ja que no li ofereixen la quantitat de diners que ell demana.

L’any passat, la productora del programa ja va intentar fitxar el col·laborador de ‘Sálvame’ per a l’anterior edició de ‘Supervivientes’, però Kiko va rebutjar participar per motius econòmics. La productora li oferia la quantitat econòmica màxima setmanal, que està reservada per als grans fitxatges, però Kiko no va estar conforme.

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seva nova relació sentimental

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seua nova relació sentimental | València Diari

 

Pel que s’ha pogut saber, aquesta vegada la productora li ha oferit l’escandalosa quantia de 35.000 euros setmanals, una xifra que no està a l’altura del ‘cache’ del col·laborador, segons ell mateix va explicar, a la vegada que confessava la xifra per la qual sí que participaria en el ‘reality’: «Em van oferir 35.000 i vaig demanar 50.000».

 

Els seus fills sí que van participar

Tot i que la xifra que ell demana està fora dels barems que considera la productora, res no està tancat encara, ja que el càsting finalitzarà d’ací a unes setmanes, per tant, encara queda un temps de marge perquè productora i col·laborador apropen posicions.

 

No obstant això, els seus fills se li han avançat, ja que Diego i Laura Matamoros ja van participar en el ‘reality’ en edicions anteriors, demostrant el seu valor com a supervivents. Després dels mals moments que Kiko Matamoros va passar amb la seua filla Laura, sembla que ara tot funciona bé entre ells i podem veure habitualment a pare i filla a les xarxes socials gaudint de moments junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fin de año caribeño con @_lmflores

Una publicación compartida de Kiko Matamoros – OFICIAL (@kiko_matamoros) el

 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.