20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

‘Supervivientes 2019’: el salari que Kiko Matamoros demana per entrar

Kiko Matamoros, col·laborador de 'Sálvame'

Kiko Matamoros, col·laborador de ‘Sálvame’ | València Diari

 

Kiko Matamoros està en el punt de mira després de confessar la seua relació amb Cristina, una xica de qui assegura estar completament enamorat i amb qui està la mar de content.

Tot i això, els seus companys del programa ‘Sálvame’ estan intentant per tots els mitjans destapar els draps bruts d’aquesta relació i de la xica amb qui Kiko Matamoros està compartint la seua vida. 

Però Kiko no està d’actualitat només per aquest tema. Aquest dissabte visitava el plató de ‘Sálvame Deluxe’ i explicava els motius pels quals ha decidit no participar en la nova edició de ‘Supervivientes’, com a forma de poder acabar amb qualsevol classe de rumor que el vincule amb el ‘reality’: «Ni aniré a ‘Supervivientes’ ni ho faré tampoc en parella amb Cristina».

 

La xifra és insuficient

Quin és el motiu d’aquesta negativa? Tal com ha confirmat el mateix Kiko Matamoros, el motiu no és un altre que l’econòmic, ja que no li ofereixen la quantitat de diners que ell demana.

L’any passat, la productora del programa ja va intentar fitxar el col·laborador de ‘Sálvame’ per a l’anterior edició de ‘Supervivientes’, però Kiko va rebutjar participar per motius econòmics. La productora li oferia la quantitat econòmica màxima setmanal, que està reservada per als grans fitxatges, però Kiko no va estar conforme.

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seva nova relació sentimental

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seua nova relació sentimental | València Diari

 

Pel que s’ha pogut saber, aquesta vegada la productora li ha oferit l’escandalosa quantia de 35.000 euros setmanals, una xifra que no està a l’altura del ‘cache’ del col·laborador, segons ell mateix va explicar, a la vegada que confessava la xifra per la qual sí que participaria en el ‘reality’: «Em van oferir 35.000 i vaig demanar 50.000».

 

Els seus fills sí que van participar

Tot i que la xifra que ell demana està fora dels barems que considera la productora, res no està tancat encara, ja que el càsting finalitzarà d’ací a unes setmanes, per tant, encara queda un temps de marge perquè productora i col·laborador apropen posicions.

 

No obstant això, els seus fills se li han avançat, ja que Diego i Laura Matamoros ja van participar en el ‘reality’ en edicions anteriors, demostrant el seu valor com a supervivents. Després dels mals moments que Kiko Matamoros va passar amb la seua filla Laura, sembla que ara tot funciona bé entre ells i podem veure habitualment a pare i filla a les xarxes socials gaudint de moments junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fin de año caribeño con @_lmflores

Una publicación compartida de Kiko Matamoros – OFICIAL (@kiko_matamoros) el

 

Últimes notícies

22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

L'Audiència Provincial ha condemnat a un home a 22 anys i mig de presó per assassinar a la seua parella amb almenys 18 punyalades a Alcoi en 2022. El jurat popular va apreciar traïdoria, acarnissament i agreujants de parentiu i discriminació per raó de gènere.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament per retallar drets LGTBI

Igualtat ha anunciat que presentarà un recurs contra la llei d'acompanyament del Consell per considerar que limita drets del col·lectiu LGTBI i ho farà abans que acabe febrer.

La ministra d’Igualtat sosté que el masclisme és transversal i que cap entitat és immune

Ana Redondo ha defés que el masclisme és transversal i que el decisiu és com es reacciona. Ha reivindicat la resposta immediata del PSOE en el cas Salazar, ha marcat diferències amb el PP i ha optat per la prudència davant la sentència del TJUE.

Redó lamenta que una víctima haja de renunciar després de la retirada de l’acusació de Mouliaà

Ana Redondo considera tremendament dolorós que una víctima haja de renunciar per la duració d'un procés, després de la retirada de l'acusació d'Elisa Mouliaà contra Íñigo Errejón. La ministra subratlla l'acompanyament institucional i el respecte a la presumpció d'innocència.

Redó ha afirmat que el PP repetix a Móstoles la seua actitud del cas Nevenka

Redó ha qualificat de 'cínica' la reacció del PP de Madrid en el cas de Móstoles i l'ha comparada amb el patró del cas Nevenka. Ha demanat respostes immediates i centrades en la protecció de les víctimes.

Condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

Un home de 32 anys ha sigut condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella, Dori, de 27, amb almenys 18 punyalades en 2022 a Alcoi. L'Audiència d'Alacant ha aplicat el veredicte del jurat i el condemnat haurà d'indemnitzar a la família amb més de 255.000 euros.

El València espera incorporar un director esportiu per al mercat espanyol en 4 a 8 setmanes

El club preveu sumar un director esportiu centrat en el mercat espanyol en un termini de 30 a 60 dies. La figura actuarà com a enllaç entre la direcció i l'entrenador.

El València Basket canvia el focus a Copa i Lliga després de caure en l’Eurolliga

L'equip taronja cau 69-55 davant el Reyer Venècia i redirigix la seua temporada cap a la Copa de la Reina i la Lliga Femenina Endesa. Burgos apel·la a mantindre la mentalitat.