‘Supervivientes 2019’: el salari que Kiko Matamoros demana per entrar

Kiko Matamoros, col·laborador de 'Sálvame'

Kiko Matamoros, col·laborador de ‘Sálvame’ | València Diari

 

Kiko Matamoros està en el punt de mira després de confessar la seua relació amb Cristina, una xica de qui assegura estar completament enamorat i amb qui està la mar de content.

Tot i això, els seus companys del programa ‘Sálvame’ estan intentant per tots els mitjans destapar els draps bruts d’aquesta relació i de la xica amb qui Kiko Matamoros està compartint la seua vida. 

Però Kiko no està d’actualitat només per aquest tema. Aquest dissabte visitava el plató de ‘Sálvame Deluxe’ i explicava els motius pels quals ha decidit no participar en la nova edició de ‘Supervivientes’, com a forma de poder acabar amb qualsevol classe de rumor que el vincule amb el ‘reality’: «Ni aniré a ‘Supervivientes’ ni ho faré tampoc en parella amb Cristina».

 

La xifra és insuficient

Quin és el motiu d’aquesta negativa? Tal com ha confirmat el mateix Kiko Matamoros, el motiu no és un altre que l’econòmic, ja que no li ofereixen la quantitat de diners que ell demana.

L’any passat, la productora del programa ja va intentar fitxar el col·laborador de ‘Sálvame’ per a l’anterior edició de ‘Supervivientes’, però Kiko va rebutjar participar per motius econòmics. La productora li oferia la quantitat econòmica màxima setmanal, que està reservada per als grans fitxatges, però Kiko no va estar conforme.

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seva nova relació sentimental

Kiko Matamoros feliç, parlant de la seua nova relació sentimental | València Diari

 

Pel que s’ha pogut saber, aquesta vegada la productora li ha oferit l’escandalosa quantia de 35.000 euros setmanals, una xifra que no està a l’altura del ‘cache’ del col·laborador, segons ell mateix va explicar, a la vegada que confessava la xifra per la qual sí que participaria en el ‘reality’: «Em van oferir 35.000 i vaig demanar 50.000».

 

Els seus fills sí que van participar

Tot i que la xifra que ell demana està fora dels barems que considera la productora, res no està tancat encara, ja que el càsting finalitzarà d’ací a unes setmanes, per tant, encara queda un temps de marge perquè productora i col·laborador apropen posicions.

 

No obstant això, els seus fills se li han avançat, ja que Diego i Laura Matamoros ja van participar en el ‘reality’ en edicions anteriors, demostrant el seu valor com a supervivents. Després dels mals moments que Kiko Matamoros va passar amb la seua filla Laura, sembla que ara tot funciona bé entre ells i podem veure habitualment a pare i filla a les xarxes socials gaudint de moments junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fin de año caribeño con @_lmflores

Una publicación compartida de Kiko Matamoros – OFICIAL (@kiko_matamoros) el

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.