‘Supervivientes 2021’: els girs de guió que faran d’esta l’edició més estranya que es recorde

 

L’any passat, l’arribada de la Covid a les nostres vides feia un tomb complet a tot el que créiem conéixer, i això inclou a ‘Supervivientes’, un dels realities estrella de Mediaset.

Així, podíem veure en directe com els concursants d’aquell moment, entre els quals s’incloïen Rocío Flores o Ana María Aldón, els qui vivien aliens a la situació, descobrien la desoladora situació que travessava el nostre país després d’haver-se decretat l’estat d’alarma.

 

Un brusc cop de realitat que deixava als concursants completament en xoc, i que va fer la seua tornada a Espanya molt més dura si cap.

Quins canvis patirà l’actual edició de ‘Supervivientes?

Ara, un any després, i amb la situació un poc més controlada, una nova edició del reality està a punt de donar el tret d’eixida, encara que amb uns canvis inesperats en el format que la convertiran segurament en l’edició més estranya fins al moment.

Uns dels canvis més transcendentals vindrà, sens dubte, dels forts rumors que asseguraven que podria hi haure un canvi de rols per primera vegada. És a dir, que Lara Álvarez es quedaria a Espanya per a presentar des del plató les gales, mentre que seria Jorge Javier Vázquez, presentador oficial del programa, el que viatjaria fins a Hondures per a tractar-se amb els participants.

Una decisió que ha causat un gran gir entre els fans del reality, ja que són molts els que es neguen a acceptar este tipus de canvis. Sens dubte, Lara ha sabut portar als concursants amb mà ferma des de l’illa, i no ha dubtat en ajudar-los quan ha fet falta, guanyant-se així el seu respecte.

A més, després de tants anys treballant junts, no hi ha dubte que l’equip s’ha convertit en una autèntica família, per la qual cosa per a Lara és com tornar a casa una vegada més. De fet, ja la mateixa presentadora advertia sobre una bomba que es coneixeria una setmana abans que començara la nova edició, una estrena que s’ha datat per al 8 d’abril.

I com s’ha arribat a especular sobre esta teoria de canvi de rols?. En primer lloc, a causa de l’estranya absència de Jorge Javier en els platós de Mediaset, la qual cosa ha cridat molt l’atenció. El presentador porta molts dies absentant-se de la graella televisiva i sense acudir gens a ‘Sálvame’.

L’última vegada que el vam veure va ser a l’hora de presentar l’estrena del documental de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. No obstant això, a la setmana següent va ser Carlota Corredera la que va recollir el testimoni.

Lamentablement, esta teoria ha acabat caient pel seu propi pes després que Lara haja estat vista a l’aeroport disposada a embarcar en el vol que la porta rumb a Hondures una vegada més.

I, d’altra banda, l’absència de Jorge Javier s’explicaria amb unes simples vacances que s’hauria pres de cara a la gran quantitat de projectes que haurà d’enfrontar pròximament. Alguna cosa que també queda en evidència per la gran quantitat de funcions teatrals que Jorge continua tenint pendents de cara al mes de maig. Així, és més que evident que en este aspecte les coses no canviaran, encara que sí que ho faran moltes altres.

 

Els espectadors podran escollir el futur dels concursants

Entre elles, el famós salt des de l’helicòpter i que asusta als concursants cada any, ja que és un dels reptes als quals més temen. Pel que sembla, en esta ocasió l’audiència jugarà un paper transcendental a l’hora de decidir qui entra a concursar directament o ha d’esperar per a donar curs a la seua aventura.

En esta nova edició la cosa va de pirates, per la qual cosa tocarà votar i triar qui estarà en el vaixell encallat o podrà gaudir directament de l’illa del Capità Morgan.

Un altre assumpte sobre el qual s’ha especulat molt, ha estat sobre la possibilitat que enguany es concurse en parelles. Una teoria que cobraria sentit per l’estreta relació que guarden uns certs concursants, com podem veure en el cas de Marta López i Alexia Rivas, o en el de Sylvia Pantoja i Omar Sánchez, -parella de Anabel Pantoja-.

Per sort, els nostres dubtes s’esclariran per complet d’ací a uns dies, quan a la fi descobrim tots els secrets que ens té preparats la que promet ser l’edició més explosiva de totes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.