‘Supervivientes 2021’: els girs de guió que faran d’esta l’edició més estranya que es recorde

 

L’any passat, l’arribada de la Covid a les nostres vides feia un tomb complet a tot el que créiem conéixer, i això inclou a ‘Supervivientes’, un dels realities estrella de Mediaset.

Així, podíem veure en directe com els concursants d’aquell moment, entre els quals s’incloïen Rocío Flores o Ana María Aldón, els qui vivien aliens a la situació, descobrien la desoladora situació que travessava el nostre país després d’haver-se decretat l’estat d’alarma.

 

Un brusc cop de realitat que deixava als concursants completament en xoc, i que va fer la seua tornada a Espanya molt més dura si cap.

Quins canvis patirà l’actual edició de ‘Supervivientes?

Ara, un any després, i amb la situació un poc més controlada, una nova edició del reality està a punt de donar el tret d’eixida, encara que amb uns canvis inesperats en el format que la convertiran segurament en l’edició més estranya fins al moment.

Uns dels canvis més transcendentals vindrà, sens dubte, dels forts rumors que asseguraven que podria hi haure un canvi de rols per primera vegada. És a dir, que Lara Álvarez es quedaria a Espanya per a presentar des del plató les gales, mentre que seria Jorge Javier Vázquez, presentador oficial del programa, el que viatjaria fins a Hondures per a tractar-se amb els participants.

Una decisió que ha causat un gran gir entre els fans del reality, ja que són molts els que es neguen a acceptar este tipus de canvis. Sens dubte, Lara ha sabut portar als concursants amb mà ferma des de l’illa, i no ha dubtat en ajudar-los quan ha fet falta, guanyant-se així el seu respecte.

A més, després de tants anys treballant junts, no hi ha dubte que l’equip s’ha convertit en una autèntica família, per la qual cosa per a Lara és com tornar a casa una vegada més. De fet, ja la mateixa presentadora advertia sobre una bomba que es coneixeria una setmana abans que començara la nova edició, una estrena que s’ha datat per al 8 d’abril.

I com s’ha arribat a especular sobre esta teoria de canvi de rols?. En primer lloc, a causa de l’estranya absència de Jorge Javier en els platós de Mediaset, la qual cosa ha cridat molt l’atenció. El presentador porta molts dies absentant-se de la graella televisiva i sense acudir gens a ‘Sálvame’.

L’última vegada que el vam veure va ser a l’hora de presentar l’estrena del documental de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. No obstant això, a la setmana següent va ser Carlota Corredera la que va recollir el testimoni.

Lamentablement, esta teoria ha acabat caient pel seu propi pes després que Lara haja estat vista a l’aeroport disposada a embarcar en el vol que la porta rumb a Hondures una vegada més.

I, d’altra banda, l’absència de Jorge Javier s’explicaria amb unes simples vacances que s’hauria pres de cara a la gran quantitat de projectes que haurà d’enfrontar pròximament. Alguna cosa que també queda en evidència per la gran quantitat de funcions teatrals que Jorge continua tenint pendents de cara al mes de maig. Així, és més que evident que en este aspecte les coses no canviaran, encara que sí que ho faran moltes altres.

 

Els espectadors podran escollir el futur dels concursants

Entre elles, el famós salt des de l’helicòpter i que asusta als concursants cada any, ja que és un dels reptes als quals més temen. Pel que sembla, en esta ocasió l’audiència jugarà un paper transcendental a l’hora de decidir qui entra a concursar directament o ha d’esperar per a donar curs a la seua aventura.

En esta nova edició la cosa va de pirates, per la qual cosa tocarà votar i triar qui estarà en el vaixell encallat o podrà gaudir directament de l’illa del Capità Morgan.

Un altre assumpte sobre el qual s’ha especulat molt, ha estat sobre la possibilitat que enguany es concurse en parelles. Una teoria que cobraria sentit per l’estreta relació que guarden uns certs concursants, com podem veure en el cas de Marta López i Alexia Rivas, o en el de Sylvia Pantoja i Omar Sánchez, -parella de Anabel Pantoja-.

Per sort, els nostres dubtes s’esclariran per complet d’ací a uns dies, quan a la fi descobrim tots els secrets que ens té preparats la que promet ser l’edició més explosiva de totes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.