‘Supervivientes 2021’: els girs de guió que faran d’esta l’edició més estranya que es recorde

 

L’any passat, l’arribada de la Covid a les nostres vides feia un tomb complet a tot el que créiem conéixer, i això inclou a ‘Supervivientes’, un dels realities estrella de Mediaset.

Així, podíem veure en directe com els concursants d’aquell moment, entre els quals s’incloïen Rocío Flores o Ana María Aldón, els qui vivien aliens a la situació, descobrien la desoladora situació que travessava el nostre país després d’haver-se decretat l’estat d’alarma.

 

Un brusc cop de realitat que deixava als concursants completament en xoc, i que va fer la seua tornada a Espanya molt més dura si cap.

Quins canvis patirà l’actual edició de ‘Supervivientes?

Ara, un any després, i amb la situació un poc més controlada, una nova edició del reality està a punt de donar el tret d’eixida, encara que amb uns canvis inesperats en el format que la convertiran segurament en l’edició més estranya fins al moment.

Uns dels canvis més transcendentals vindrà, sens dubte, dels forts rumors que asseguraven que podria hi haure un canvi de rols per primera vegada. És a dir, que Lara Álvarez es quedaria a Espanya per a presentar des del plató les gales, mentre que seria Jorge Javier Vázquez, presentador oficial del programa, el que viatjaria fins a Hondures per a tractar-se amb els participants.

Una decisió que ha causat un gran gir entre els fans del reality, ja que són molts els que es neguen a acceptar este tipus de canvis. Sens dubte, Lara ha sabut portar als concursants amb mà ferma des de l’illa, i no ha dubtat en ajudar-los quan ha fet falta, guanyant-se així el seu respecte.

A més, després de tants anys treballant junts, no hi ha dubte que l’equip s’ha convertit en una autèntica família, per la qual cosa per a Lara és com tornar a casa una vegada més. De fet, ja la mateixa presentadora advertia sobre una bomba que es coneixeria una setmana abans que començara la nova edició, una estrena que s’ha datat per al 8 d’abril.

I com s’ha arribat a especular sobre esta teoria de canvi de rols?. En primer lloc, a causa de l’estranya absència de Jorge Javier en els platós de Mediaset, la qual cosa ha cridat molt l’atenció. El presentador porta molts dies absentant-se de la graella televisiva i sense acudir gens a ‘Sálvame’.

L’última vegada que el vam veure va ser a l’hora de presentar l’estrena del documental de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. No obstant això, a la setmana següent va ser Carlota Corredera la que va recollir el testimoni.

Lamentablement, esta teoria ha acabat caient pel seu propi pes després que Lara haja estat vista a l’aeroport disposada a embarcar en el vol que la porta rumb a Hondures una vegada més.

I, d’altra banda, l’absència de Jorge Javier s’explicaria amb unes simples vacances que s’hauria pres de cara a la gran quantitat de projectes que haurà d’enfrontar pròximament. Alguna cosa que també queda en evidència per la gran quantitat de funcions teatrals que Jorge continua tenint pendents de cara al mes de maig. Així, és més que evident que en este aspecte les coses no canviaran, encara que sí que ho faran moltes altres.

 

Els espectadors podran escollir el futur dels concursants

Entre elles, el famós salt des de l’helicòpter i que asusta als concursants cada any, ja que és un dels reptes als quals més temen. Pel que sembla, en esta ocasió l’audiència jugarà un paper transcendental a l’hora de decidir qui entra a concursar directament o ha d’esperar per a donar curs a la seua aventura.

En esta nova edició la cosa va de pirates, per la qual cosa tocarà votar i triar qui estarà en el vaixell encallat o podrà gaudir directament de l’illa del Capità Morgan.

Un altre assumpte sobre el qual s’ha especulat molt, ha estat sobre la possibilitat que enguany es concurse en parelles. Una teoria que cobraria sentit per l’estreta relació que guarden uns certs concursants, com podem veure en el cas de Marta López i Alexia Rivas, o en el de Sylvia Pantoja i Omar Sánchez, -parella de Anabel Pantoja-.

Per sort, els nostres dubtes s’esclariran per complet d’ací a uns dies, quan a la fi descobrim tots els secrets que ens té preparats la que promet ser l’edició més explosiva de totes.

Últimes notícies

Rebuig veïnal a Tavernes de la Valldigna per les agressions racistes a dos jóvens

Uns 200 veïns de Tavernes de la Valldigna s’han concentrat davant l’Ajuntament per condemnar dues agressions racistes del cap de setmana passat contra un jove magribí i un altre senegalés, que han sigut gravades i difoses a xarxes socials.

Un avió de Swiss Air aterra d’emergència a Manises i provoca 5 desviaments

Un avió A-320 de Swiss Air procedent de Zúrich ha aterrat d’emergència este divendres a l’aeroport de Manises i ha obligat a desviar cinc vols mentre la pista romania bloquejada. Aena ha confirmat que, resolta la incidència, l’aeroport ha représ la seua operativa amb normalitat.

Un jutjat d’Alacant obliga el Sabadell a tornar 6,5 milions a la Fundació Mediterráneo

Un tribunal d’Alacant ha condemnat el Banco Sabadell a restituir prop de 6,5 milions d’euros a la Fundació Mediterráneo per les quantitats abonades a afectats per les quotes participatives de la CAM, després de quasi 14 anys de litigi.

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.