‘Supervivientes’ indigna a l’audiència amb la seua última decisió: Hui no s’expulsa a ningú

La setena gala de ‘Supervivientes 2021’ ha aterrat en Telecinco amb una nova expulsió. En esta ocasió, Agustín Bravo s’ha convertit en l’expulsat de la nit. No obstant això, Jorge Javier ha anunciat en començar el programa que no coneixerem a l’eliminat definitiu fins dilluns que ve. Pel que, Lola,  Palito  i Agustín es quedaran en Platja Desterrament fins a l’emissió de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

Segurament esta decisió que ha pres la cadena es dega al fet que Antena 3 ha estrenarà la segona edició de ‘Mask Singer’ dilluns que ve i per això Telecinco ha hagut d’emetre una resposta i que ha deixat als espectadors totalment desubicats i molt indignats, perquè d’alguna manera es desvirtuarà el format solament per a poder participar en una guerra de cadenes de televisió.

Els seguidors estan que trinen i no entenen que la direcció s’haja guardat esta decisió fins ara, fent que el programa de hui perda tota mena d’interés i que la intriga de veure eixir a algú es reduïsca a cendres. Mediaset sap que amb ‘Supervivientes’ van a cavall guanyador, però no poden deixar-se cap serrell que faça que la gent es passe a la competència i s’enganxe a la nova temporada del programa de famosos i que canten i ballen sota unes màscares que amaguen el seu rostre fins que són expulsats pel públic i els membres del jurat.

La veritat és que en l’actualitat Telecinco té monopolitzada la seua graella amb ‘Supervivientes’ i rara és la nit que no hi ha una gala o un resum extens que fa recordar a l’audiència que està aqueix programa en marxa. Veurem qui guanya este duel i si esta tendència es manté dilluns rere dilluns o si alguna de les dos parts decideix donar per perduda la nit i canviar l’emissió per una pel·lícula o per un altre format menor.

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.