‘Supervivientes’ indigna a l’audiència amb la seua última decisió: Hui no s’expulsa a ningú

La setena gala de ‘Supervivientes 2021’ ha aterrat en Telecinco amb una nova expulsió. En esta ocasió, Agustín Bravo s’ha convertit en l’expulsat de la nit. No obstant això, Jorge Javier ha anunciat en començar el programa que no coneixerem a l’eliminat definitiu fins dilluns que ve. Pel que, Lola,  Palito  i Agustín es quedaran en Platja Desterrament fins a l’emissió de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

Segurament esta decisió que ha pres la cadena es dega al fet que Antena 3 ha estrenarà la segona edició de ‘Mask Singer’ dilluns que ve i per això Telecinco ha hagut d’emetre una resposta i que ha deixat als espectadors totalment desubicats i molt indignats, perquè d’alguna manera es desvirtuarà el format solament per a poder participar en una guerra de cadenes de televisió.

Els seguidors estan que trinen i no entenen que la direcció s’haja guardat esta decisió fins ara, fent que el programa de hui perda tota mena d’interés i que la intriga de veure eixir a algú es reduïsca a cendres. Mediaset sap que amb ‘Supervivientes’ van a cavall guanyador, però no poden deixar-se cap serrell que faça que la gent es passe a la competència i s’enganxe a la nova temporada del programa de famosos i que canten i ballen sota unes màscares que amaguen el seu rostre fins que són expulsats pel públic i els membres del jurat.

La veritat és que en l’actualitat Telecinco té monopolitzada la seua graella amb ‘Supervivientes’ i rara és la nit que no hi ha una gala o un resum extens que fa recordar a l’audiència que està aqueix programa en marxa. Veurem qui guanya este duel i si esta tendència es manté dilluns rere dilluns o si alguna de les dos parts decideix donar per perduda la nit i canviar l’emissió per una pel·lícula o per un altre format menor.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.