‘Supervivientes’ indigna a l’audiència amb la seua última decisió: Hui no s’expulsa a ningú

La setena gala de ‘Supervivientes 2021’ ha aterrat en Telecinco amb una nova expulsió. En esta ocasió, Agustín Bravo s’ha convertit en l’expulsat de la nit. No obstant això, Jorge Javier ha anunciat en començar el programa que no coneixerem a l’eliminat definitiu fins dilluns que ve. Pel que, Lola,  Palito  i Agustín es quedaran en Platja Desterrament fins a l’emissió de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

Segurament esta decisió que ha pres la cadena es dega al fet que Antena 3 ha estrenarà la segona edició de ‘Mask Singer’ dilluns que ve i per això Telecinco ha hagut d’emetre una resposta i que ha deixat als espectadors totalment desubicats i molt indignats, perquè d’alguna manera es desvirtuarà el format solament per a poder participar en una guerra de cadenes de televisió.

Els seguidors estan que trinen i no entenen que la direcció s’haja guardat esta decisió fins ara, fent que el programa de hui perda tota mena d’interés i que la intriga de veure eixir a algú es reduïsca a cendres. Mediaset sap que amb ‘Supervivientes’ van a cavall guanyador, però no poden deixar-se cap serrell que faça que la gent es passe a la competència i s’enganxe a la nova temporada del programa de famosos i que canten i ballen sota unes màscares que amaguen el seu rostre fins que són expulsats pel públic i els membres del jurat.

La veritat és que en l’actualitat Telecinco té monopolitzada la seua graella amb ‘Supervivientes’ i rara és la nit que no hi ha una gala o un resum extens que fa recordar a l’audiència que està aqueix programa en marxa. Veurem qui guanya este duel i si esta tendència es manté dilluns rere dilluns o si alguna de les dos parts decideix donar per perduda la nit i canviar l’emissió per una pel·lícula o per un altre format menor.

Últimes notícies

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.