‘Supervivientes’ indigna a l’audiència amb la seua última decisió: Hui no s’expulsa a ningú

La setena gala de ‘Supervivientes 2021’ ha aterrat en Telecinco amb una nova expulsió. En esta ocasió, Agustín Bravo s’ha convertit en l’expulsat de la nit. No obstant això, Jorge Javier ha anunciat en començar el programa que no coneixerem a l’eliminat definitiu fins dilluns que ve. Pel que, Lola,  Palito  i Agustín es quedaran en Platja Desterrament fins a l’emissió de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

Segurament esta decisió que ha pres la cadena es dega al fet que Antena 3 ha estrenarà la segona edició de ‘Mask Singer’ dilluns que ve i per això Telecinco ha hagut d’emetre una resposta i que ha deixat als espectadors totalment desubicats i molt indignats, perquè d’alguna manera es desvirtuarà el format solament per a poder participar en una guerra de cadenes de televisió.

Els seguidors estan que trinen i no entenen que la direcció s’haja guardat esta decisió fins ara, fent que el programa de hui perda tota mena d’interés i que la intriga de veure eixir a algú es reduïsca a cendres. Mediaset sap que amb ‘Supervivientes’ van a cavall guanyador, però no poden deixar-se cap serrell que faça que la gent es passe a la competència i s’enganxe a la nova temporada del programa de famosos i que canten i ballen sota unes màscares que amaguen el seu rostre fins que són expulsats pel públic i els membres del jurat.

La veritat és que en l’actualitat Telecinco té monopolitzada la seua graella amb ‘Supervivientes’ i rara és la nit que no hi ha una gala o un resum extens que fa recordar a l’audiència que està aqueix programa en marxa. Veurem qui guanya este duel i si esta tendència es manté dilluns rere dilluns o si alguna de les dos parts decideix donar per perduda la nit i canviar l’emissió per una pel·lícula o per un altre format menor.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.