‘Supervivientes’ indigna a l’audiència amb la seua última decisió: Hui no s’expulsa a ningú

La setena gala de ‘Supervivientes 2021’ ha aterrat en Telecinco amb una nova expulsió. En esta ocasió, Agustín Bravo s’ha convertit en l’expulsat de la nit. No obstant això, Jorge Javier ha anunciat en començar el programa que no coneixerem a l’eliminat definitiu fins dilluns que ve. Pel que, Lola,  Palito  i Agustín es quedaran en Platja Desterrament fins a l’emissió de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

Segurament esta decisió que ha pres la cadena es dega al fet que Antena 3 ha estrenarà la segona edició de ‘Mask Singer’ dilluns que ve i per això Telecinco ha hagut d’emetre una resposta i que ha deixat als espectadors totalment desubicats i molt indignats, perquè d’alguna manera es desvirtuarà el format solament per a poder participar en una guerra de cadenes de televisió.

Els seguidors estan que trinen i no entenen que la direcció s’haja guardat esta decisió fins ara, fent que el programa de hui perda tota mena d’interés i que la intriga de veure eixir a algú es reduïsca a cendres. Mediaset sap que amb ‘Supervivientes’ van a cavall guanyador, però no poden deixar-se cap serrell que faça que la gent es passe a la competència i s’enganxe a la nova temporada del programa de famosos i que canten i ballen sota unes màscares que amaguen el seu rostre fins que són expulsats pel públic i els membres del jurat.

La veritat és que en l’actualitat Telecinco té monopolitzada la seua graella amb ‘Supervivientes’ i rara és la nit que no hi ha una gala o un resum extens que fa recordar a l’audiència que està aqueix programa en marxa. Veurem qui guanya este duel i si esta tendència es manté dilluns rere dilluns o si alguna de les dos parts decideix donar per perduda la nit i canviar l’emissió per una pel·lícula o per un altre format menor.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU