‘Supervivientes’ admet el seu error més garrafal: ‘No tenim proves’

Sandra Pica es troba en l’ull de l’huracà, no sols per la seua ruptura amb Tom Brusse, sinó per un assumpte molt més espinós que té a la cúpula de Telecinco mosquejada amb la jove de 22 anys.

En els últims dies, els concursants han estat parlant que existeix Platja Desterrament i que en aquest lloc es troben Lola i Palito, dos de les primeres expulsades del reality de supervivència. L’assumpte està a conéixer qui ha donat el bufe als concursants, ja que tot apunta al fet que Sandra Pica podria haver donat més informació del compte als participants de ‘Supervivientes’ durant la seua visita a Hondures per a acabar la seua història d’amor amb Tom.

 

«Si de sobte allí es parlen de coses d’Espanya… creiem que hi ha filtracions»

 

Per a deixar les coses clares, la catalana ha estat este dilluns en ‘Connexión Honduras’ i la tensió es tallava des que Jordi González li ha saludat. «Què tal Sandra?», li ha preguntat. «Intentant entendre alguna cosa», ha dit ella. «Estem intentant entendre alguna cosa nosaltres. Si de sobte en els Cayos Cochinos es parlen de coses que només es parlen a Espanya… creiem que hi ha filtracions», li ha etzibat el periodista.

«Estic tranquil·la, sé amb qui m’he relacionat i les preguntes que m’han fet. No és que no ha volgut dir si hi ha platja o no. És que li vaig dir que no hi havia», ha assegurat Sandra.

Alguns exconcursants com Alexia, Agustín, o Marta, asseguren no haver escoltat res, però col·laboradors com Belén Rodríguez estan segurs que la responsable que esta informació se sàpia és de Pica.

«‘Supervivientes’ es fa simultàniament a Itàlia i a Espanya i els concursants han pogut veure el palafit. Però com saben que hi ha una Platja Desterrament amb Palito i Lola?«, llançava la pregunta a l’aire el bo de Jordi.

La jove insisteix que no ha donat cap mena d’informació del que passa a Espanya: «Olga em preguntà per Rocío. Li vaig dir que estava bé i que havia coincidit alguna vegada amb ella. Res més».

A més hi ha afegit que «Gianmarco em va preguntar a veure si havia tornat el seu germà d’Itàlia i li vaig dir que no li ho podia dir. Es va enfadar una mica per no poder dir-li una cosa tan simple», afirma. Després de la seua resposta, Marta López ha enlletgit el seu comentari: «Has canviat de versió, primer vas dir que no t’havien preguntat, ara dius que sí…», exclamava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

El vídeo que deixa clar qui ha filtrat informació de l’exterior

 

A continuació, el presentador de ‘Connexión Honduras’ ha donat pas a un vídeo molt clarificador en el qual Melyssa i Olga tenen clar que Sandra ha filtrat coses de fora.

«Ací misteriosament la gent sap coses de l’exterior, des de fa una miqueta de temps arrere. No em sembla just perquè hi ha gent que està amb avantatge, no? Em sembla que es tinga informació de l’exterior quan no sé pot. Preguntaré a un esperit a veure qui pot haver portat notícies fresques», deia Melyssa a la dona d’Antonio David. «I fa falta preguntar qui ha sigut?«, afirmava entre riures Olga Moreno.

 

Telecinco, sense proves per a acusar a Sandra Pica

 

Sandra ha negat la major i ha carregat contra Melyssa. “Fa això de sempre, enviar missatges que poden perjudicar persones”, ha comentat Sandra sense donar-li massa importància. “Sé que és motiu de sanció, no soc tan estúpida. Va ser l’últim que se’m va recordar”, ha assegurat.

Finalment, el presentador de ‘Supervivientes’ ha deixat clar què passarà amb Sandra després d’esta suposada infracció. «Hi hauria una penalització, estava en el contracte. Però com no tenim la prova no podem emprendre accions legals contra tu. Però que tingues clar que has pogut canviar el rumb del programa», li ha aclarit Jordi a Sandra en últim acabe.

 

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.