‘Supervivientes’ admet el seu error més garrafal: ‘No tenim proves’

Sandra Pica es troba en l’ull de l’huracà, no sols per la seua ruptura amb Tom Brusse, sinó per un assumpte molt més espinós que té a la cúpula de Telecinco mosquejada amb la jove de 22 anys.

En els últims dies, els concursants han estat parlant que existeix Platja Desterrament i que en aquest lloc es troben Lola i Palito, dos de les primeres expulsades del reality de supervivència. L’assumpte està a conéixer qui ha donat el bufe als concursants, ja que tot apunta al fet que Sandra Pica podria haver donat més informació del compte als participants de ‘Supervivientes’ durant la seua visita a Hondures per a acabar la seua història d’amor amb Tom.

 

“Si de sobte allí es parlen de coses d’Espanya… creiem que hi ha filtracions”

 

Per a deixar les coses clares, la catalana ha estat este dilluns en ‘Connexión Honduras’ i la tensió es tallava des que Jordi González li ha saludat. “Què tal Sandra?”, li ha preguntat. “Intentant entendre alguna cosa”, ha dit ella. “Estem intentant entendre alguna cosa nosaltres. Si de sobte en els Cayos Cochinos es parlen de coses que només es parlen a Espanya… creiem que hi ha filtracions”, li ha etzibat el periodista.

“Estic tranquil·la, sé amb qui m’he relacionat i les preguntes que m’han fet. No és que no ha volgut dir si hi ha platja o no. És que li vaig dir que no hi havia”, ha assegurat Sandra.

Alguns exconcursants com Alexia, Agustín, o Marta, asseguren no haver escoltat res, però col·laboradors com Belén Rodríguez estan segurs que la responsable que esta informació se sàpia és de Pica.

“‘Supervivientes’ es fa simultàniament a Itàlia i a Espanya i els concursants han pogut veure el palafit. Però com saben que hi ha una Platja Desterrament amb Palito i Lola?“, llançava la pregunta a l’aire el bo de Jordi.

La jove insisteix que no ha donat cap mena d’informació del que passa a Espanya: “Olga em preguntà per Rocío. Li vaig dir que estava bé i que havia coincidit alguna vegada amb ella. Res més”.

A més hi ha afegit que “Gianmarco em va preguntar a veure si havia tornat el seu germà d’Itàlia i li vaig dir que no li ho podia dir. Es va enfadar una mica per no poder dir-li una cosa tan simple”, afirma. Després de la seua resposta, Marta López ha enlletgit el seu comentari: “Has canviat de versió, primer vas dir que no t’havien preguntat, ara dius que sí…”, exclamava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

El vídeo que deixa clar qui ha filtrat informació de l’exterior

 

A continuació, el presentador de ‘Connexión Honduras’ ha donat pas a un vídeo molt clarificador en el qual Melyssa i Olga tenen clar que Sandra ha filtrat coses de fora.

“Ací misteriosament la gent sap coses de l’exterior, des de fa una miqueta de temps arrere. No em sembla just perquè hi ha gent que està amb avantatge, no? Em sembla que es tinga informació de l’exterior quan no sé pot. Preguntaré a un esperit a veure qui pot haver portat notícies fresques”, deia Melyssa a la dona d’Antonio David. “I fa falta preguntar qui ha sigut?“, afirmava entre riures Olga Moreno.

 

Telecinco, sense proves per a acusar a Sandra Pica

 

Sandra ha negat la major i ha carregat contra Melyssa. “Fa això de sempre, enviar missatges que poden perjudicar persones”, ha comentat Sandra sense donar-li massa importància. “Sé que és motiu de sanció, no soc tan estúpida. Va ser l’últim que se’m va recordar”, ha assegurat.

Finalment, el presentador de ‘Supervivientes’ ha deixat clar què passarà amb Sandra després d’esta suposada infracció. “Hi hauria una penalització, estava en el contracte. Però com no tenim la prova no podem emprendre accions legals contra tu. Però que tingues clar que has pogut canviar el rumb del programa”, li ha aclarit Jordi a Sandra en últim acabe.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.

Compromís reclama un model europeu per a accelerar la vivenda pública a València

Compromís per València proposa aplicar models europeus de construcció industrialitzada per a accelerar la vivenda pública, començant per les 644 vivendes previstes en Patraix.

Nou dia d’aturs en FGV amb servicis mínims del 75% en totes les línies

Les seccions sindicals de SEMAF en FGV afronten una nova jornada d'aturs amb servicis mínims del 75% en totes les línies, que es repetirà el dijous i la setmana vinent.

Detingut l’encarregat d’un bar a Godelleta per ocultar un saló d’estètica, un taller il·legal i mercaderia robada

La Guàrdia Civil ha detingut a l'encarregat d'un bar a Godelleta després de localitzar en la mateixa nau un saló de bellesa sense llicència, un taller clandestí i un magatzem amb productes robats llestos per a la seua venda.