15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

‘Supervivientes’ admet el seu error més garrafal: ‘No tenim proves’

Sandra Pica es troba en l’ull de l’huracà, no sols per la seua ruptura amb Tom Brusse, sinó per un assumpte molt més espinós que té a la cúpula de Telecinco mosquejada amb la jove de 22 anys.

En els últims dies, els concursants han estat parlant que existeix Platja Desterrament i que en aquest lloc es troben Lola i Palito, dos de les primeres expulsades del reality de supervivència. L’assumpte està a conéixer qui ha donat el bufe als concursants, ja que tot apunta al fet que Sandra Pica podria haver donat més informació del compte als participants de ‘Supervivientes’ durant la seua visita a Hondures per a acabar la seua història d’amor amb Tom.

 

“Si de sobte allí es parlen de coses d’Espanya… creiem que hi ha filtracions”

 

Per a deixar les coses clares, la catalana ha estat este dilluns en ‘Connexión Honduras’ i la tensió es tallava des que Jordi González li ha saludat. “Què tal Sandra?”, li ha preguntat. “Intentant entendre alguna cosa”, ha dit ella. “Estem intentant entendre alguna cosa nosaltres. Si de sobte en els Cayos Cochinos es parlen de coses que només es parlen a Espanya… creiem que hi ha filtracions”, li ha etzibat el periodista.

“Estic tranquil·la, sé amb qui m’he relacionat i les preguntes que m’han fet. No és que no ha volgut dir si hi ha platja o no. És que li vaig dir que no hi havia”, ha assegurat Sandra.

Alguns exconcursants com Alexia, Agustín, o Marta, asseguren no haver escoltat res, però col·laboradors com Belén Rodríguez estan segurs que la responsable que esta informació se sàpia és de Pica.

“‘Supervivientes’ es fa simultàniament a Itàlia i a Espanya i els concursants han pogut veure el palafit. Però com saben que hi ha una Platja Desterrament amb Palito i Lola?“, llançava la pregunta a l’aire el bo de Jordi.

La jove insisteix que no ha donat cap mena d’informació del que passa a Espanya: “Olga em preguntà per Rocío. Li vaig dir que estava bé i que havia coincidit alguna vegada amb ella. Res més”.

A més hi ha afegit que “Gianmarco em va preguntar a veure si havia tornat el seu germà d’Itàlia i li vaig dir que no li ho podia dir. Es va enfadar una mica per no poder dir-li una cosa tan simple”, afirma. Després de la seua resposta, Marta López ha enlletgit el seu comentari: “Has canviat de versió, primer vas dir que no t’havien preguntat, ara dius que sí…”, exclamava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

El vídeo que deixa clar qui ha filtrat informació de l’exterior

 

A continuació, el presentador de ‘Connexión Honduras’ ha donat pas a un vídeo molt clarificador en el qual Melyssa i Olga tenen clar que Sandra ha filtrat coses de fora.

“Ací misteriosament la gent sap coses de l’exterior, des de fa una miqueta de temps arrere. No em sembla just perquè hi ha gent que està amb avantatge, no? Em sembla que es tinga informació de l’exterior quan no sé pot. Preguntaré a un esperit a veure qui pot haver portat notícies fresques”, deia Melyssa a la dona d’Antonio David. “I fa falta preguntar qui ha sigut?“, afirmava entre riures Olga Moreno.

 

Telecinco, sense proves per a acusar a Sandra Pica

 

Sandra ha negat la major i ha carregat contra Melyssa. “Fa això de sempre, enviar missatges que poden perjudicar persones”, ha comentat Sandra sense donar-li massa importància. “Sé que és motiu de sanció, no soc tan estúpida. Va ser l’últim que se’m va recordar”, ha assegurat.

Finalment, el presentador de ‘Supervivientes’ ha deixat clar què passarà amb Sandra després d’esta suposada infracció. “Hi hauria una penalització, estava en el contracte. Però com no tenim la prova no podem emprendre accions legals contra tu. Però que tingues clar que has pogut canviar el rumb del programa”, li ha aclarit Jordi a Sandra en últim acabe.

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.