‘Supervivientes’ viu la seua expulsió més dura i emotiva

‘Supervivientes’ ha viscut aquest diumenge la seua expulsió més dura i emotiva del que porta de concurs, i és que s’han enfrontat dos pesos pesants, que, a més, han fet un boníssim tàndem en Platja Paradís. Desi Rodríguez i Marta Peñate han sigut paràsites aquests últims dies, però una de les dos havia de marxar-se hui definitivament i ha sigut ella: Desirée.

Després de l’oportunitat que li van donar els espectadors a Desy en deixar-la una setmana més després de l’abandó de Juan Muñoz, aquests van decidir que el seu concurs havia arribat a la seua fi.

Desirée Rodríguez no ha aconseguit salvar el seu lloc com a paràsit després de la seua inesperada repesca de fa una setmana i ha sigut Marta Peñate la triada per a continuar amb l’aventura en ‘Supervivientes’. L’organització del programa va decidir in extremis obrir una votació perquè l’audiència decidira si Desi podria tornar a l’illa, i així va ser!

«M’ho esperava«, és l’única cosa que ha dit Desi Rodríguez en marxar-se de Platja Paradís deixant a Marta Peñate destrossada i plorant desconsolada.

«Gràcies per fer-me riure i traure la meua millor versió«, li va dedicar Marta entre llàgrimes a la seua amiga Desy. «Et mereixes el millor. Tu t’has de quedar ací perquè m’has de fer tita«, li va dir la sevillana, que es va prendre molt bé la seua expulsió.

El bo dura poc i ja no hi ha més oportunitats per a Desirée que torna a Espanya convertida en la cinquena expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. Marta Peñate continua l’aventura i dijous que ve es reunirà amb un dels quatre nominats com a paràsit. Alejandro Nieto, Anabel Pantoja, Tania Medina i Mariana han eixit nominats i per les quals es juguen l’expulsió de la Palapa.

Els espectadors es van mostrar realment indignats amb la mecànica del concurs i, a través de les xarxes socials, van demanar al programa que es quedaren ambdues, alguna cosa que no és possible. La majoria es mostren encantats de l’amistat entre totes dos concursants.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.