‘Supervivientes’ viu la seua expulsió més dura i emotiva

‘Supervivientes’ ha viscut aquest diumenge la seua expulsió més dura i emotiva del que porta de concurs, i és que s’han enfrontat dos pesos pesants, que, a més, han fet un boníssim tàndem en Platja Paradís. Desi Rodríguez i Marta Peñate han sigut paràsites aquests últims dies, però una de les dos havia de marxar-se hui definitivament i ha sigut ella: Desirée.

Després de l’oportunitat que li van donar els espectadors a Desy en deixar-la una setmana més després de l’abandó de Juan Muñoz, aquests van decidir que el seu concurs havia arribat a la seua fi.

Desirée Rodríguez no ha aconseguit salvar el seu lloc com a paràsit després de la seua inesperada repesca de fa una setmana i ha sigut Marta Peñate la triada per a continuar amb l’aventura en ‘Supervivientes’. L’organització del programa va decidir in extremis obrir una votació perquè l’audiència decidira si Desi podria tornar a l’illa, i així va ser!

M’ho esperava“, és l’única cosa que ha dit Desi Rodríguez en marxar-se de Platja Paradís deixant a Marta Peñate destrossada i plorant desconsolada.

Gràcies per fer-me riure i traure la meua millor versió“, li va dedicar Marta entre llàgrimes a la seua amiga Desy. “Et mereixes el millor. Tu t’has de quedar ací perquè m’has de fer tita“, li va dir la sevillana, que es va prendre molt bé la seua expulsió.

El bo dura poc i ja no hi ha més oportunitats per a Desirée que torna a Espanya convertida en la cinquena expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. Marta Peñate continua l’aventura i dijous que ve es reunirà amb un dels quatre nominats com a paràsit. Alejandro Nieto, Anabel Pantoja, Tania Medina i Mariana han eixit nominats i per les quals es juguen l’expulsió de la Palapa.

Els espectadors es van mostrar realment indignats amb la mecànica del concurs i, a través de les xarxes socials, van demanar al programa que es quedaren ambdues, alguna cosa que no és possible. La majoria es mostren encantats de l’amistat entre totes dos concursants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.