‘Supervivientes’ viu la seua expulsió més dura i emotiva

‘Supervivientes’ ha viscut aquest diumenge la seua expulsió més dura i emotiva del que porta de concurs, i és que s’han enfrontat dos pesos pesants, que, a més, han fet un boníssim tàndem en Platja Paradís. Desi Rodríguez i Marta Peñate han sigut paràsites aquests últims dies, però una de les dos havia de marxar-se hui definitivament i ha sigut ella: Desirée.

Després de l’oportunitat que li van donar els espectadors a Desy en deixar-la una setmana més després de l’abandó de Juan Muñoz, aquests van decidir que el seu concurs havia arribat a la seua fi.

Desirée Rodríguez no ha aconseguit salvar el seu lloc com a paràsit després de la seua inesperada repesca de fa una setmana i ha sigut Marta Peñate la triada per a continuar amb l’aventura en ‘Supervivientes’. L’organització del programa va decidir in extremis obrir una votació perquè l’audiència decidira si Desi podria tornar a l’illa, i així va ser!

«M’ho esperava«, és l’única cosa que ha dit Desi Rodríguez en marxar-se de Platja Paradís deixant a Marta Peñate destrossada i plorant desconsolada.

«Gràcies per fer-me riure i traure la meua millor versió«, li va dedicar Marta entre llàgrimes a la seua amiga Desy. «Et mereixes el millor. Tu t’has de quedar ací perquè m’has de fer tita«, li va dir la sevillana, que es va prendre molt bé la seua expulsió.

El bo dura poc i ja no hi ha més oportunitats per a Desirée que torna a Espanya convertida en la cinquena expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. Marta Peñate continua l’aventura i dijous que ve es reunirà amb un dels quatre nominats com a paràsit. Alejandro Nieto, Anabel Pantoja, Tania Medina i Mariana han eixit nominats i per les quals es juguen l’expulsió de la Palapa.

Els espectadors es van mostrar realment indignats amb la mecànica del concurs i, a través de les xarxes socials, van demanar al programa que es quedaren ambdues, alguna cosa que no és possible. La majoria es mostren encantats de l’amistat entre totes dos concursants.

Últimes notícies

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.