‘Supervivientes’ viu la seua expulsió més dura i emotiva

‘Supervivientes’ ha viscut aquest diumenge la seua expulsió més dura i emotiva del que porta de concurs, i és que s’han enfrontat dos pesos pesants, que, a més, han fet un boníssim tàndem en Platja Paradís. Desi Rodríguez i Marta Peñate han sigut paràsites aquests últims dies, però una de les dos havia de marxar-se hui definitivament i ha sigut ella: Desirée.

Després de l’oportunitat que li van donar els espectadors a Desy en deixar-la una setmana més després de l’abandó de Juan Muñoz, aquests van decidir que el seu concurs havia arribat a la seua fi.

Desirée Rodríguez no ha aconseguit salvar el seu lloc com a paràsit després de la seua inesperada repesca de fa una setmana i ha sigut Marta Peñate la triada per a continuar amb l’aventura en ‘Supervivientes’. L’organització del programa va decidir in extremis obrir una votació perquè l’audiència decidira si Desi podria tornar a l’illa, i així va ser!

«M’ho esperava«, és l’única cosa que ha dit Desi Rodríguez en marxar-se de Platja Paradís deixant a Marta Peñate destrossada i plorant desconsolada.

«Gràcies per fer-me riure i traure la meua millor versió«, li va dedicar Marta entre llàgrimes a la seua amiga Desy. «Et mereixes el millor. Tu t’has de quedar ací perquè m’has de fer tita«, li va dir la sevillana, que es va prendre molt bé la seua expulsió.

El bo dura poc i ja no hi ha més oportunitats per a Desirée que torna a Espanya convertida en la cinquena expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. Marta Peñate continua l’aventura i dijous que ve es reunirà amb un dels quatre nominats com a paràsit. Alejandro Nieto, Anabel Pantoja, Tania Medina i Mariana han eixit nominats i per les quals es juguen l’expulsió de la Palapa.

Els espectadors es van mostrar realment indignats amb la mecànica del concurs i, a través de les xarxes socials, van demanar al programa que es quedaren ambdues, alguna cosa que no és possible. La majoria es mostren encantats de l’amistat entre totes dos concursants.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.