‘Supervivientes’ viu la seua expulsió més dura i emotiva

‘Supervivientes’ ha viscut aquest diumenge la seua expulsió més dura i emotiva del que porta de concurs, i és que s’han enfrontat dos pesos pesants, que, a més, han fet un boníssim tàndem en Platja Paradís. Desi Rodríguez i Marta Peñate han sigut paràsites aquests últims dies, però una de les dos havia de marxar-se hui definitivament i ha sigut ella: Desirée.

Després de l’oportunitat que li van donar els espectadors a Desy en deixar-la una setmana més després de l’abandó de Juan Muñoz, aquests van decidir que el seu concurs havia arribat a la seua fi.

Desirée Rodríguez no ha aconseguit salvar el seu lloc com a paràsit després de la seua inesperada repesca de fa una setmana i ha sigut Marta Peñate la triada per a continuar amb l’aventura en ‘Supervivientes’. L’organització del programa va decidir in extremis obrir una votació perquè l’audiència decidira si Desi podria tornar a l’illa, i així va ser!

«M’ho esperava«, és l’única cosa que ha dit Desi Rodríguez en marxar-se de Platja Paradís deixant a Marta Peñate destrossada i plorant desconsolada.

«Gràcies per fer-me riure i traure la meua millor versió«, li va dedicar Marta entre llàgrimes a la seua amiga Desy. «Et mereixes el millor. Tu t’has de quedar ací perquè m’has de fer tita«, li va dir la sevillana, que es va prendre molt bé la seua expulsió.

El bo dura poc i ja no hi ha més oportunitats per a Desirée que torna a Espanya convertida en la cinquena expulsada definitiva de ‘Supervivientes 2022’. Marta Peñate continua l’aventura i dijous que ve es reunirà amb un dels quatre nominats com a paràsit. Alejandro Nieto, Anabel Pantoja, Tania Medina i Mariana han eixit nominats i per les quals es juguen l’expulsió de la Palapa.

Els espectadors es van mostrar realment indignats amb la mecànica del concurs i, a través de les xarxes socials, van demanar al programa que es quedaren ambdues, alguna cosa que no és possible. La majoria es mostren encantats de l’amistat entre totes dos concursants.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU