11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Els espectadors de ‘Supervivientes’ al·lucinen en veure qui és el germà de Carlos Alba

‘Supervivientes’ no deixa de donar-nos sorpreses i hui hem descobert una que segurament ni el mateix programa s’esperava. Com és habitual, cadascun dels aspirants a guanyar el programa de Telecinco compta amb un defensor o una defensora i que els defensen en cadascuna de les gales, sobretot quan el seu familiar o amic es troba nominat. Hui Jorge Javier Vázquez ha saludat a alguns dels familiars quan de colp ens hem quedat al·lucinats amb la identitat d’un dels allí presents.

Després d’aparéixer disfressat de Freddie Mercury, Jorge Javier ha saludat a un home anomenat Victorino, però est li ha hagut de corregir refrescant-li la memòria i dient-li que no es deia així. Realment es tractava de Victorio Alba, el germà de l’ex concursant de ‘Masterchef‘ i que ara prova sorts a l’illa hondurenya. La gran sorpresa ha arribat quan les càmeres del plató l’han enfocat i hem pogut veure el seu rostre.

Per sorpresa de tot el seu rostre ens resultava més que familiar, tant que era molt semblant i per no dir que igual, a la del seu germà i que està a Hondures. Victorio és el germà bessó del concursant de Telecinco i el xoc ha sigut tan tremend que fins i tot alguns espectadors han cregut que es tractava d’una broma del programa i que Carlos Alba havia tornat al nostre país per sorpresa quan tots el féiem amb el vestit de bany posat sobrevivint a les altes temperatures del Carib.

Encara que per a tots ha sigut una autèntica sorpresa, sembla que Victorio no és del tot anònim i encara que no siga igual de famós que el seu germà Carlos, també té una certa pràctica davant de les càmeres de televisió. Perquè junts protagonitzen un programa de cuina en Youtube en el qual preparen receptes i fan broma amb la gran semblança física que els uneix. Alguna cosa que ha xocat molt als espectadors i que encara segueixen sense creure’s que això puga ser cert.

La veritat és que Victorio és un gran defensor del seu bessó i per a mostra d’això solament cal mirar el seu perfil d’Instagram en el qual es poden apreciar diferents fotos del seu germà Carlos quan estava en ‘Masterchef’ i ara en ‘Supervivents’. Tanta és la unió que com déiem, ara exerceix com a defensor del seu germà en el programa més aventurer de la televisió i no dubte a entrar en conflicte amb la resta de tertulians si considera que no estan sent justos amb el seu bessó i que, per cert, esta nit està jugant un paper una miqueta conflictiu que no està sent entés per tots.

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema