12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Els espectadors de ‘Supervivientes’ al·lucinen en veure qui és el germà de Carlos Alba

‘Supervivientes’ no deixa de donar-nos sorpreses i hui hem descobert una que segurament ni el mateix programa s’esperava. Com és habitual, cadascun dels aspirants a guanyar el programa de Telecinco compta amb un defensor o una defensora i que els defensen en cadascuna de les gales, sobretot quan el seu familiar o amic es troba nominat. Hui Jorge Javier Vázquez ha saludat a alguns dels familiars quan de colp ens hem quedat al·lucinats amb la identitat d’un dels allí presents.

Després d’aparéixer disfressat de Freddie Mercury, Jorge Javier ha saludat a un home anomenat Victorino, però est li ha hagut de corregir refrescant-li la memòria i dient-li que no es deia així. Realment es tractava de Victorio Alba, el germà de l’ex concursant de ‘Masterchef‘ i que ara prova sorts a l’illa hondurenya. La gran sorpresa ha arribat quan les càmeres del plató l’han enfocat i hem pogut veure el seu rostre.

Per sorpresa de tot el seu rostre ens resultava més que familiar, tant que era molt semblant i per no dir que igual, a la del seu germà i que està a Hondures. Victorio és el germà bessó del concursant de Telecinco i el xoc ha sigut tan tremend que fins i tot alguns espectadors han cregut que es tractava d’una broma del programa i que Carlos Alba havia tornat al nostre país per sorpresa quan tots el féiem amb el vestit de bany posat sobrevivint a les altes temperatures del Carib.

Encara que per a tots ha sigut una autèntica sorpresa, sembla que Victorio no és del tot anònim i encara que no siga igual de famós que el seu germà Carlos, també té una certa pràctica davant de les càmeres de televisió. Perquè junts protagonitzen un programa de cuina en Youtube en el qual preparen receptes i fan broma amb la gran semblança física que els uneix. Alguna cosa que ha xocat molt als espectadors i que encara segueixen sense creure’s que això puga ser cert.

La veritat és que Victorio és un gran defensor del seu bessó i per a mostra d’això solament cal mirar el seu perfil d’Instagram en el qual es poden apreciar diferents fotos del seu germà Carlos quan estava en ‘Masterchef’ i ara en ‘Supervivents’. Tanta és la unió que com déiem, ara exerceix com a defensor del seu germà en el programa més aventurer de la televisió i no dubte a entrar en conflicte amb la resta de tertulians si considera que no estan sent justos amb el seu bessó i que, per cert, esta nit està jugant un paper una miqueta conflictiu que no està sent entés per tots.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.