Els espectadors de ‘Supervivientes’ al·lucinen en veure qui és el germà de Carlos Alba

‘Supervivientes’ no deixa de donar-nos sorpreses i hui hem descobert una que segurament ni el mateix programa s’esperava. Com és habitual, cadascun dels aspirants a guanyar el programa de Telecinco compta amb un defensor o una defensora i que els defensen en cadascuna de les gales, sobretot quan el seu familiar o amic es troba nominat. Hui Jorge Javier Vázquez ha saludat a alguns dels familiars quan de colp ens hem quedat al·lucinats amb la identitat d’un dels allí presents.

Després d’aparéixer disfressat de Freddie Mercury, Jorge Javier ha saludat a un home anomenat Victorino, però est li ha hagut de corregir refrescant-li la memòria i dient-li que no es deia així. Realment es tractava de Victorio Alba, el germà de l’ex concursant de ‘Masterchef‘ i que ara prova sorts a l’illa hondurenya. La gran sorpresa ha arribat quan les càmeres del plató l’han enfocat i hem pogut veure el seu rostre.

Per sorpresa de tot el seu rostre ens resultava més que familiar, tant que era molt semblant i per no dir que igual, a la del seu germà i que està a Hondures. Victorio és el germà bessó del concursant de Telecinco i el xoc ha sigut tan tremend que fins i tot alguns espectadors han cregut que es tractava d’una broma del programa i que Carlos Alba havia tornat al nostre país per sorpresa quan tots el féiem amb el vestit de bany posat sobrevivint a les altes temperatures del Carib.

Encara que per a tots ha sigut una autèntica sorpresa, sembla que Victorio no és del tot anònim i encara que no siga igual de famós que el seu germà Carlos, també té una certa pràctica davant de les càmeres de televisió. Perquè junts protagonitzen un programa de cuina en Youtube en el qual preparen receptes i fan broma amb la gran semblança física que els uneix. Alguna cosa que ha xocat molt als espectadors i que encara segueixen sense creure’s que això puga ser cert.

La veritat és que Victorio és un gran defensor del seu bessó i per a mostra d’això solament cal mirar el seu perfil d’Instagram en el qual es poden apreciar diferents fotos del seu germà Carlos quan estava en ‘Masterchef’ i ara en ‘Supervivents’. Tanta és la unió que com déiem, ara exerceix com a defensor del seu germà en el programa més aventurer de la televisió i no dubte a entrar en conflicte amb la resta de tertulians si considera que no estan sent justos amb el seu bessó i que, per cert, esta nit està jugant un paper una miqueta conflictiu que no està sent entés per tots.

Últimes notícies

Un exassessor del PP de València s’asseurà al banc dels acusats per mentir en el cas Imelsa

El Jutjat d’Instrucció 12 de València obri juí oral contra l’exassessor del PP Jesús Gordillo, a qui la Fiscalia acusa de fals testimoni per canviar la seua declaració sobre les suposades corrupteles d’Alfonso Grau en el cas Imelsa.

Avís groc dijous al litoral de València per temperatures màximes de 36 graus

Aemet activa per a dijous l’avís groc al litoral de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 36 graus entre les 14 i les 20 hores.

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.