13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Els espectadors de ‘Supervivientes’ al·lucinen en veure qui és el germà de Carlos Alba

‘Supervivientes’ no deixa de donar-nos sorpreses i hui hem descobert una que segurament ni el mateix programa s’esperava. Com és habitual, cadascun dels aspirants a guanyar el programa de Telecinco compta amb un defensor o una defensora i que els defensen en cadascuna de les gales, sobretot quan el seu familiar o amic es troba nominat. Hui Jorge Javier Vázquez ha saludat a alguns dels familiars quan de colp ens hem quedat al·lucinats amb la identitat d’un dels allí presents.

Després d’aparéixer disfressat de Freddie Mercury, Jorge Javier ha saludat a un home anomenat Victorino, però est li ha hagut de corregir refrescant-li la memòria i dient-li que no es deia així. Realment es tractava de Victorio Alba, el germà de l’ex concursant de ‘Masterchef‘ i que ara prova sorts a l’illa hondurenya. La gran sorpresa ha arribat quan les càmeres del plató l’han enfocat i hem pogut veure el seu rostre.

Per sorpresa de tot el seu rostre ens resultava més que familiar, tant que era molt semblant i per no dir que igual, a la del seu germà i que està a Hondures. Victorio és el germà bessó del concursant de Telecinco i el xoc ha sigut tan tremend que fins i tot alguns espectadors han cregut que es tractava d’una broma del programa i que Carlos Alba havia tornat al nostre país per sorpresa quan tots el féiem amb el vestit de bany posat sobrevivint a les altes temperatures del Carib.

Encara que per a tots ha sigut una autèntica sorpresa, sembla que Victorio no és del tot anònim i encara que no siga igual de famós que el seu germà Carlos, també té una certa pràctica davant de les càmeres de televisió. Perquè junts protagonitzen un programa de cuina en Youtube en el qual preparen receptes i fan broma amb la gran semblança física que els uneix. Alguna cosa que ha xocat molt als espectadors i que encara segueixen sense creure’s que això puga ser cert.

La veritat és que Victorio és un gran defensor del seu bessó i per a mostra d’això solament cal mirar el seu perfil d’Instagram en el qual es poden apreciar diferents fotos del seu germà Carlos quan estava en ‘Masterchef’ i ara en ‘Supervivents’. Tanta és la unió que com déiem, ara exerceix com a defensor del seu germà en el programa més aventurer de la televisió i no dubte a entrar en conflicte amb la resta de tertulians si considera que no estan sent justos amb el seu bessó i que, per cert, esta nit està jugant un paper una miqueta conflictiu que no està sent entés per tots.

Últimes notícies

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.