10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

‘Supervivientes’ ja ha triat la seua nova reina després del primer programa

Dijous a la nit es va estrenar la nova edició de ‘Supervivientes’, on 16 famosos van a viure una aventura extrema. La gala va estar plena de grans moments, com el contratemps sofert per Antonio Canales (que quasi es queda sense aire fent una prova) o la discussió entre Marta López i Alexia Rivas.

Tot i això, la vetllada també ens va deixar clara una cosa: l’edició ja té una protagonista. I és que dijous es va convertir en la reina indiscutible del programa per diversos motius. De qui es tracta? Ni més ni menys que de Melyssa Pinto, que ha passat de ser la reina de ‘La Isla de las tentaciones 2’ a ser-ho de ‘Supervivientes 2021’.

Retrobament amb Tom Brusse

La jove barcelonina no tindrà fàcil el seu pas per este ‘reality’. I és que va haver de conviure amb Tom Brusse, que va ser la seua parella i que ho van deixar després que ell s’enrotllés amb Sandra Pica al programa ‘Isla de las tentaciones 2’.

Encara este obstacle, té clar que, va a disfrutar de l’experiència, no permetrà que ell l’afecte. Per això, es va mostrar molt contundent quan va tindre un enfrontament amb qui va compartir una etapa de la seua vida.

La seua intenció era portar-se bé amb el seu ex, però sembla que este prefereix donar joc amb ella. Per este motiu, va començar una discussió entre els dos, quan va acusar Melyssa de tindre maldat o d’haver-lo insultat a ell i a la seua actual novia.

Tot i això, Pinto es va mostrar molt ferma i el va posar al seu lloc dient que «molta sort tens de tindre l’exparella que tens, perquè si jo parle… No comences a dir les coses que jo dic per darrere, perquè com comence a dir les coses que dius tu… S’ha acabat la bona relació».

Però ací no va quedar la cosa. Tant és així que li va dir: «Necessites una dona que estiga per baix de tu. Este és el problema, que jo mai he estat per baix teu».

Es va entregar al màxim

Una altra de les raons per les quals l’audiència ha ‘coronat’ Melyssa com la reina de l’edició és per la seua entrega. La jove està disposada a donar-ho tot en esta aventura i així ho va demostrar en el primer programa. Va quedar patent no només veient com es va esforçar al màxim en la prova de recompensa i també en el salt des de l’helicòpter.

Tan bé va fer este salt que l’audiència el va votar com el millor de tots i això li va permetre gaudir d’una recompensa. Quina? Convertir-se en la primera líder de l’edició i de l’illa del capità Morgan.

Després ell va intentar acostar postures, però ella va ser molt contundent. No vol cap tipo de relació amb ell perquè no està disposada a donar una altra vegada una imatge de víctima.

 

Melyssa nomina Olga Moreno

Tots els motius exposats van aconseguir fer que els espectadors aplaudiren d’allò més Melyssa Pinto. No obstant això, molts d’ells ho van fer encara més quan, com a líder, va poder nominar un company de forma directa i va triar a Olga Moreno. Sí, a la ‘víctima’ de la vetllada, que es va passar plorant gran part del rato que la vam veure.

Moreno va generar una gran controvèrsia a l’hora de parlar d’assumptes com la malaltia del fill del seu marit, Antonio David, i Rocío Carrasco. Això sense passar per alt que va manifestar que havia estat callada molt de temps. Una clara mentida, tenint en compte la llista d’entrevistes que ha concedit en premsa i televisió i que alguns espectadors no van dubtar a compartir en xarxes.

Este comportament va indignar part de l’audiència i per això va aplaudir Melyssa. És més, ho van agrair amb missatges com estos:

«Melyssa la millor i la preferida Quina deessa és esta xica!».
«Esta xica ho fa tot bé».
«Bé Melyssa, Olga a casa amb el seu paperot ben après».

«Deessa», «reina» o «la millor» van ser algunes de les expressions que els espectadors van usar per definir Pinto. Està clar que la seua marxa a ‘Supervivientes’ promet i molt. Està donant i donarà molt joc així que, com dirien els anglesos, ‘God save the Queen’.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.