‘Supervivientes’ ja ha triat la seua nova reina després del primer programa

Dijous a la nit es va estrenar la nova edició de ‘Supervivientes’, on 16 famosos van a viure una aventura extrema. La gala va estar plena de grans moments, com el contratemps sofert per Antonio Canales (que quasi es queda sense aire fent una prova) o la discussió entre Marta López i Alexia Rivas.

Tot i això, la vetllada també ens va deixar clara una cosa: l’edició ja té una protagonista. I és que dijous es va convertir en la reina indiscutible del programa per diversos motius. De qui es tracta? Ni més ni menys que de Melyssa Pinto, que ha passat de ser la reina de ‘La Isla de las tentaciones 2’ a ser-ho de ‘Supervivientes 2021’.

Retrobament amb Tom Brusse

La jove barcelonina no tindrà fàcil el seu pas per este ‘reality’. I és que va haver de conviure amb Tom Brusse, que va ser la seua parella i que ho van deixar després que ell s’enrotllés amb Sandra Pica al programa ‘Isla de las tentaciones 2’.

Encara este obstacle, té clar que, va a disfrutar de l’experiència, no permetrà que ell l’afecte. Per això, es va mostrar molt contundent quan va tindre un enfrontament amb qui va compartir una etapa de la seua vida.

La seua intenció era portar-se bé amb el seu ex, però sembla que este prefereix donar joc amb ella. Per este motiu, va començar una discussió entre els dos, quan va acusar Melyssa de tindre maldat o d’haver-lo insultat a ell i a la seua actual novia.

Tot i això, Pinto es va mostrar molt ferma i el va posar al seu lloc dient que «molta sort tens de tindre l’exparella que tens, perquè si jo parle… No comences a dir les coses que jo dic per darrere, perquè com comence a dir les coses que dius tu… S’ha acabat la bona relació».

Però ací no va quedar la cosa. Tant és així que li va dir: «Necessites una dona que estiga per baix de tu. Este és el problema, que jo mai he estat per baix teu».

Es va entregar al màxim

Una altra de les raons per les quals l’audiència ha ‘coronat’ Melyssa com la reina de l’edició és per la seua entrega. La jove està disposada a donar-ho tot en esta aventura i així ho va demostrar en el primer programa. Va quedar patent no només veient com es va esforçar al màxim en la prova de recompensa i també en el salt des de l’helicòpter.

Tan bé va fer este salt que l’audiència el va votar com el millor de tots i això li va permetre gaudir d’una recompensa. Quina? Convertir-se en la primera líder de l’edició i de l’illa del capità Morgan.

Després ell va intentar acostar postures, però ella va ser molt contundent. No vol cap tipo de relació amb ell perquè no està disposada a donar una altra vegada una imatge de víctima.

 

Melyssa nomina Olga Moreno

Tots els motius exposats van aconseguir fer que els espectadors aplaudiren d’allò més Melyssa Pinto. No obstant això, molts d’ells ho van fer encara més quan, com a líder, va poder nominar un company de forma directa i va triar a Olga Moreno. Sí, a la ‘víctima’ de la vetllada, que es va passar plorant gran part del rato que la vam veure.

Moreno va generar una gran controvèrsia a l’hora de parlar d’assumptes com la malaltia del fill del seu marit, Antonio David, i Rocío Carrasco. Això sense passar per alt que va manifestar que havia estat callada molt de temps. Una clara mentida, tenint en compte la llista d’entrevistes que ha concedit en premsa i televisió i que alguns espectadors no van dubtar a compartir en xarxes.

Este comportament va indignar part de l’audiència i per això va aplaudir Melyssa. És més, ho van agrair amb missatges com estos:

«Melyssa la millor i la preferida Quina deessa és esta xica!».
«Esta xica ho fa tot bé».
«Bé Melyssa, Olga a casa amb el seu paperot ben après».

«Deessa», «reina» o «la millor» van ser algunes de les expressions que els espectadors van usar per definir Pinto. Està clar que la seua marxa a ‘Supervivientes’ promet i molt. Està donant i donarà molt joc així que, com dirien els anglesos, ‘God save the Queen’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.