‘SUPERVIVIENTES’: Yulen Pereira, expulsat definitiu

‘Supervivientes’ té un nou expulsat entre Yulen Pereira i Marta Peñate, que es jugaven la seua permanència en el programa, al final l’esgrimista ha hagut d’abandonar definitivament el reality.

Els espectadors han decidit que l’expulsat definitiu de ‘Supervivientes 2022’i siga Yulen“, va anunciar Ion Aramendi en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. “Bé, em va tocar ja, era el meu moment. A la tercera nominació va la vençuda“, va dir el participant en conéixer la notícia.

Poques paraules, només agrair a tot l’equip, agrair a aquests companys meravellosos. M’emporte gent molt important. No vull posar-me sentimental. Ja sabia jo que això podia passar, jo estava quasi al 100% segur. Es queda ací gent meravellosa fent un gran concurs. Gràcies a tota la gent que m’ha estat secundant“, va agregar.

A més de dir adeu als seus companys, Yulen va poder acomiadar-se tot sol de la seua nóvia, Anabel Pantoja. La ‘influencer’ va esclafir a plorar, però va poder passar cinc minuts amb Pereira abans que marxara.

La Carta de Yulen a Anabel: “Ningú m’ha fet sentir com tu”

Anabel Pantoja està afonada des que van expulsar a Yulen dijous passat. La supervivent ha compartit amb els seus companys el molt que troba a faltar a la seua parella i l’enamorada que està d’ell. A més, els ha preguntat si ell havia deixat alguna sorpresa abans d’anar-se per a ella. La resposta ha sigut ““.

La neboda d’Isabel Pantoja s’enfrontava a la seua primera nit sense Yulen quan el seu company Alejandro Nieto ha tret de la seua jaqueta una carta que estava dirigida a Anabel i escrita per l’esgrimista. Una sorpresa que ha deixat sorpresa a Anabel i que li ha dibuixat un somriure permanent.

No tinc paraules suficients en aquesta carta per a dir-te tot el que m’has fet viure en aquests últims tres mesos. Vull que sàpies que mai en la meua vida m’han fet sentir com tu ho has fet en aquests últims mesos. Eres una persona única amb un cor que no et cap en el pit”, resava la missiva.

Vull que arribes a la final i allí t’estaré esperant. Eres la meua campiona. Recorda que jo ja he guanyat el premi tenint-te a tu. A Espanya tot eixirà bé, t’ho promet. Confia en mi. I recorda: Cartagena, París, Eivissa, Menorca, Canàries, Nova York, Mèxic. Tenim una vida junts al davant per a ser felices. Mira a la llum al final de la platja i recorda que allí hi ha un dessaborit despistat i desordenat que et vol i que totes les nits m’enrecorde de tu. El més important és que som feliços i ens xupla un ou“, afegia el text.

El bonic gest de Yulen a Anabel abans de la seua expulsió

Yulen ha sorprés Anabel amb un bonic detall abans de l’expulsió. L’esgrimista s’ha mostrat vergonyós en entregar-li a la seua núvia la xicoteta sorpresa que li ha preparat: una notita en la qual posava “T’ADORE”. Un xicotet gest directament del cor de Yulen que ha deixat a Anabel sense parla, no ha pogut deixar de somriure des que el seu nóvio li ha entregat aqueix bonic detall.

El retrobament d’Anabel Pantoja i Yulen Pereira

La parella, en veure’s, s’han fos en una efusiva abraçada i s’han demostrat el que s’han trobat a faltar entre besos i mostres d’afecte. Després de posar-se al dia de com es troben, ell ha pogut trobar-se també amb la resta dels seus companys.

L’esgrimista és l’expulsat definitiu d’aquesta setmana

Anabel i Yulen han arribat junts a la nova ubicació on passaran a partir d’ara l’experiència els concursants i han viscut junts l’expulsió definitiva entre ell i Marta Peñate. Al saber que l’esgrimista és l’expulsat definitiu ha volgut dir unes boniques paraules de comiat: “Va tocar, era el meu moment. Agraïment a tot l’equip, als companys, m’emporte gent fora molt important“.

El comiat de la parella en els seus últims moments a Hondures

I ha arribat el moment del comiat d’Anabel Pantoja en els seus últims moments junts a Hondures. Ion Aramendi els ha concedit cinc minuts perquè es diguen les seues últimes paraules, que molt emocionats i afectuosos, han compartit, per a dir-se adeu fins que es vegen fora del concurs.

Marta Peñate torna amb els seus companys després de la unificació

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.