‘SUPERVIVIENTES’: Yulen Pereira, expulsat definitiu

‘Supervivientes’ té un nou expulsat entre Yulen Pereira i Marta Peñate, que es jugaven la seua permanència en el programa, al final l’esgrimista ha hagut d’abandonar definitivament el reality.

Els espectadors han decidit que l’expulsat definitiu de ‘Supervivientes 2022’i siga Yulen“, va anunciar Ion Aramendi en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. “Bé, em va tocar ja, era el meu moment. A la tercera nominació va la vençuda“, va dir el participant en conéixer la notícia.

Poques paraules, només agrair a tot l’equip, agrair a aquests companys meravellosos. M’emporte gent molt important. No vull posar-me sentimental. Ja sabia jo que això podia passar, jo estava quasi al 100% segur. Es queda ací gent meravellosa fent un gran concurs. Gràcies a tota la gent que m’ha estat secundant“, va agregar.

A més de dir adeu als seus companys, Yulen va poder acomiadar-se tot sol de la seua nóvia, Anabel Pantoja. La ‘influencer’ va esclafir a plorar, però va poder passar cinc minuts amb Pereira abans que marxara.

La Carta de Yulen a Anabel: “Ningú m’ha fet sentir com tu”

Anabel Pantoja està afonada des que van expulsar a Yulen dijous passat. La supervivent ha compartit amb els seus companys el molt que troba a faltar a la seua parella i l’enamorada que està d’ell. A més, els ha preguntat si ell havia deixat alguna sorpresa abans d’anar-se per a ella. La resposta ha sigut ““.

La neboda d’Isabel Pantoja s’enfrontava a la seua primera nit sense Yulen quan el seu company Alejandro Nieto ha tret de la seua jaqueta una carta que estava dirigida a Anabel i escrita per l’esgrimista. Una sorpresa que ha deixat sorpresa a Anabel i que li ha dibuixat un somriure permanent.

No tinc paraules suficients en aquesta carta per a dir-te tot el que m’has fet viure en aquests últims tres mesos. Vull que sàpies que mai en la meua vida m’han fet sentir com tu ho has fet en aquests últims mesos. Eres una persona única amb un cor que no et cap en el pit”, resava la missiva.

Vull que arribes a la final i allí t’estaré esperant. Eres la meua campiona. Recorda que jo ja he guanyat el premi tenint-te a tu. A Espanya tot eixirà bé, t’ho promet. Confia en mi. I recorda: Cartagena, París, Eivissa, Menorca, Canàries, Nova York, Mèxic. Tenim una vida junts al davant per a ser felices. Mira a la llum al final de la platja i recorda que allí hi ha un dessaborit despistat i desordenat que et vol i que totes les nits m’enrecorde de tu. El més important és que som feliços i ens xupla un ou“, afegia el text.

El bonic gest de Yulen a Anabel abans de la seua expulsió

Yulen ha sorprés Anabel amb un bonic detall abans de l’expulsió. L’esgrimista s’ha mostrat vergonyós en entregar-li a la seua núvia la xicoteta sorpresa que li ha preparat: una notita en la qual posava “T’ADORE”. Un xicotet gest directament del cor de Yulen que ha deixat a Anabel sense parla, no ha pogut deixar de somriure des que el seu nóvio li ha entregat aqueix bonic detall.

El retrobament d’Anabel Pantoja i Yulen Pereira

La parella, en veure’s, s’han fos en una efusiva abraçada i s’han demostrat el que s’han trobat a faltar entre besos i mostres d’afecte. Després de posar-se al dia de com es troben, ell ha pogut trobar-se també amb la resta dels seus companys.

L’esgrimista és l’expulsat definitiu d’aquesta setmana

Anabel i Yulen han arribat junts a la nova ubicació on passaran a partir d’ara l’experiència els concursants i han viscut junts l’expulsió definitiva entre ell i Marta Peñate. Al saber que l’esgrimista és l’expulsat definitiu ha volgut dir unes boniques paraules de comiat: “Va tocar, era el meu moment. Agraïment a tot l’equip, als companys, m’emporte gent fora molt important“.

El comiat de la parella en els seus últims moments a Hondures

I ha arribat el moment del comiat d’Anabel Pantoja en els seus últims moments junts a Hondures. Ion Aramendi els ha concedit cinc minuts perquè es diguen les seues últimes paraules, que molt emocionats i afectuosos, han compartit, per a dir-se adeu fins que es vegen fora del concurs.

Marta Peñate torna amb els seus companys després de la unificació

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.