‘SUPERVIVIENTES’: Yulen Pereira, expulsat definitiu

‘Supervivientes’ té un nou expulsat entre Yulen Pereira i Marta Peñate, que es jugaven la seua permanència en el programa, al final l’esgrimista ha hagut d’abandonar definitivament el reality.

«Els espectadors han decidit que l’expulsat definitiu de ‘Supervivientes 2022’i siga Yulen«, va anunciar Ion Aramendi en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. «Bé, em va tocar ja, era el meu moment. A la tercera nominació va la vençuda«, va dir el participant en conéixer la notícia.

«Poques paraules, només agrair a tot l’equip, agrair a aquests companys meravellosos. M’emporte gent molt important. No vull posar-me sentimental. Ja sabia jo que això podia passar, jo estava quasi al 100% segur. Es queda ací gent meravellosa fent un gran concurs. Gràcies a tota la gent que m’ha estat secundant«, va agregar.

A més de dir adeu als seus companys, Yulen va poder acomiadar-se tot sol de la seua nóvia, Anabel Pantoja. La ‘influencer’ va esclafir a plorar, però va poder passar cinc minuts amb Pereira abans que marxara.

La Carta de Yulen a Anabel: «Ningú m’ha fet sentir com tu»

Anabel Pantoja està afonada des que van expulsar a Yulen dijous passat. La supervivent ha compartit amb els seus companys el molt que troba a faltar a la seua parella i l’enamorada que està d’ell. A més, els ha preguntat si ell havia deixat alguna sorpresa abans d’anar-se per a ella. La resposta ha sigut ««.

La neboda d’Isabel Pantoja s’enfrontava a la seua primera nit sense Yulen quan el seu company Alejandro Nieto ha tret de la seua jaqueta una carta que estava dirigida a Anabel i escrita per l’esgrimista. Una sorpresa que ha deixat sorpresa a Anabel i que li ha dibuixat un somriure permanent.

«No tinc paraules suficients en aquesta carta per a dir-te tot el que m’has fet viure en aquests últims tres mesos. Vull que sàpies que mai en la meua vida m’han fet sentir com tu ho has fet en aquests últims mesos. Eres una persona única amb un cor que no et cap en el pit», resava la missiva.

«Vull que arribes a la final i allí t’estaré esperant. Eres la meua campiona. Recorda que jo ja he guanyat el premi tenint-te a tu. A Espanya tot eixirà bé, t’ho promet. Confia en mi. I recorda: Cartagena, París, Eivissa, Menorca, Canàries, Nova York, Mèxic. Tenim una vida junts al davant per a ser felices. Mira a la llum al final de la platja i recorda que allí hi ha un dessaborit despistat i desordenat que et vol i que totes les nits m’enrecorde de tu. El més important és que som feliços i ens xupla un ou«, afegia el text.

El bonic gest de Yulen a Anabel abans de la seua expulsió

Yulen ha sorprés Anabel amb un bonic detall abans de l’expulsió. L’esgrimista s’ha mostrat vergonyós en entregar-li a la seua núvia la xicoteta sorpresa que li ha preparat: una notita en la qual posava «T’ADORE». Un xicotet gest directament del cor de Yulen que ha deixat a Anabel sense parla, no ha pogut deixar de somriure des que el seu nóvio li ha entregat aqueix bonic detall.

El retrobament d’Anabel Pantoja i Yulen Pereira

La parella, en veure’s, s’han fos en una efusiva abraçada i s’han demostrat el que s’han trobat a faltar entre besos i mostres d’afecte. Després de posar-se al dia de com es troben, ell ha pogut trobar-se també amb la resta dels seus companys.

L’esgrimista és l’expulsat definitiu d’aquesta setmana

Anabel i Yulen han arribat junts a la nova ubicació on passaran a partir d’ara l’experiència els concursants i han viscut junts l’expulsió definitiva entre ell i Marta Peñate. Al saber que l’esgrimista és l’expulsat definitiu ha volgut dir unes boniques paraules de comiat: «Va tocar, era el meu moment. Agraïment a tot l’equip, als companys, m’emporte gent fora molt important«.

El comiat de la parella en els seus últims moments a Hondures

I ha arribat el moment del comiat d’Anabel Pantoja en els seus últims moments junts a Hondures. Ion Aramendi els ha concedit cinc minuts perquè es diguen les seues últimes paraules, que molt emocionats i afectuosos, han compartit, per a dir-se adeu fins que es vegen fora del concurs.

Marta Peñate torna amb els seus companys després de la unificació

Últimes notícies

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.

Valencia Basket i Casademont Zaragoza es tornaran a vore en les semifinals de la Supercopa

El Valencia Basket s’enfrontarà al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Supercopa Endesa femenina a Torrejón de Ardoz, en una nova reedició de les últimes finals entre els dos equips.

València tanca els accessos a la Devesa de El Saler per l’alt risc d’incendis

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la Devesa de El Saler i ha posat en marxa canons d’aigua per l’episodi de preemergència per incendis i l’avís taronja per calor.

Més jóvens deixen de beure alcohol en les festes populars valencianes

El percentatge d’adolescents i jóvens que afirma no consumir alcohol en les festes populars de la Comunitat Valenciana ha passat del 15,4 % en 2017 al 24,1 % en 2025, un augment del 56,49 %, segons un estudi de Controla Club.

Intent d’homicidi a Cheste: un detingut i dos investigats per apunyalar un jove i un policia

Un home ha sigut detingut i altres dos estan investigats per un intent d'homicidi a un jove de 24 anys i a un agent de la Policia Local a Cheste. Els fets van ocórrer el 20 de juny durant una agressió amb arma blanca després que la víctima es negara a comprar droga.

El pacte Ford-Geely a Almussafes blinda el futur i els llocs de treball

L’acord entre Ford i Geely per a fabricar cinc models a la planta d’Almussafes ha sigut qualificat per Juanfran Pérez Llorca com una garantia de futur, ocupació i certesa. El president de la Generalitat ha comparat el pacte amb el de 1976 que va portar la fàbrica a la localitat valenciana.

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.