‘SUPERVIVIENTES’: Yulen Pereira, expulsat definitiu

‘Supervivientes’ té un nou expulsat entre Yulen Pereira i Marta Peñate, que es jugaven la seua permanència en el programa, al final l’esgrimista ha hagut d’abandonar definitivament el reality.

«Els espectadors han decidit que l’expulsat definitiu de ‘Supervivientes 2022’i siga Yulen«, va anunciar Ion Aramendi en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. «Bé, em va tocar ja, era el meu moment. A la tercera nominació va la vençuda«, va dir el participant en conéixer la notícia.

«Poques paraules, només agrair a tot l’equip, agrair a aquests companys meravellosos. M’emporte gent molt important. No vull posar-me sentimental. Ja sabia jo que això podia passar, jo estava quasi al 100% segur. Es queda ací gent meravellosa fent un gran concurs. Gràcies a tota la gent que m’ha estat secundant«, va agregar.

A més de dir adeu als seus companys, Yulen va poder acomiadar-se tot sol de la seua nóvia, Anabel Pantoja. La ‘influencer’ va esclafir a plorar, però va poder passar cinc minuts amb Pereira abans que marxara.

La Carta de Yulen a Anabel: «Ningú m’ha fet sentir com tu»

Anabel Pantoja està afonada des que van expulsar a Yulen dijous passat. La supervivent ha compartit amb els seus companys el molt que troba a faltar a la seua parella i l’enamorada que està d’ell. A més, els ha preguntat si ell havia deixat alguna sorpresa abans d’anar-se per a ella. La resposta ha sigut ««.

La neboda d’Isabel Pantoja s’enfrontava a la seua primera nit sense Yulen quan el seu company Alejandro Nieto ha tret de la seua jaqueta una carta que estava dirigida a Anabel i escrita per l’esgrimista. Una sorpresa que ha deixat sorpresa a Anabel i que li ha dibuixat un somriure permanent.

«No tinc paraules suficients en aquesta carta per a dir-te tot el que m’has fet viure en aquests últims tres mesos. Vull que sàpies que mai en la meua vida m’han fet sentir com tu ho has fet en aquests últims mesos. Eres una persona única amb un cor que no et cap en el pit», resava la missiva.

«Vull que arribes a la final i allí t’estaré esperant. Eres la meua campiona. Recorda que jo ja he guanyat el premi tenint-te a tu. A Espanya tot eixirà bé, t’ho promet. Confia en mi. I recorda: Cartagena, París, Eivissa, Menorca, Canàries, Nova York, Mèxic. Tenim una vida junts al davant per a ser felices. Mira a la llum al final de la platja i recorda que allí hi ha un dessaborit despistat i desordenat que et vol i que totes les nits m’enrecorde de tu. El més important és que som feliços i ens xupla un ou«, afegia el text.

El bonic gest de Yulen a Anabel abans de la seua expulsió

Yulen ha sorprés Anabel amb un bonic detall abans de l’expulsió. L’esgrimista s’ha mostrat vergonyós en entregar-li a la seua núvia la xicoteta sorpresa que li ha preparat: una notita en la qual posava «T’ADORE». Un xicotet gest directament del cor de Yulen que ha deixat a Anabel sense parla, no ha pogut deixar de somriure des que el seu nóvio li ha entregat aqueix bonic detall.

El retrobament d’Anabel Pantoja i Yulen Pereira

La parella, en veure’s, s’han fos en una efusiva abraçada i s’han demostrat el que s’han trobat a faltar entre besos i mostres d’afecte. Després de posar-se al dia de com es troben, ell ha pogut trobar-se també amb la resta dels seus companys.

L’esgrimista és l’expulsat definitiu d’aquesta setmana

Anabel i Yulen han arribat junts a la nova ubicació on passaran a partir d’ara l’experiència els concursants i han viscut junts l’expulsió definitiva entre ell i Marta Peñate. Al saber que l’esgrimista és l’expulsat definitiu ha volgut dir unes boniques paraules de comiat: «Va tocar, era el meu moment. Agraïment a tot l’equip, als companys, m’emporte gent fora molt important«.

El comiat de la parella en els seus últims moments a Hondures

I ha arribat el moment del comiat d’Anabel Pantoja en els seus últims moments junts a Hondures. Ion Aramendi els ha concedit cinc minuts perquè es diguen les seues últimes paraules, que molt emocionats i afectuosos, han compartit, per a dir-se adeu fins que es vegen fora del concurs.

Marta Peñate torna amb els seus companys després de la unificació

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.