‘SUPERVIVIENTES’: Yulen Pereira, expulsat definitiu

‘Supervivientes’ té un nou expulsat entre Yulen Pereira i Marta Peñate, que es jugaven la seua permanència en el programa, al final l’esgrimista ha hagut d’abandonar definitivament el reality.

«Els espectadors han decidit que l’expulsat definitiu de ‘Supervivientes 2022’i siga Yulen«, va anunciar Ion Aramendi en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. «Bé, em va tocar ja, era el meu moment. A la tercera nominació va la vençuda«, va dir el participant en conéixer la notícia.

«Poques paraules, només agrair a tot l’equip, agrair a aquests companys meravellosos. M’emporte gent molt important. No vull posar-me sentimental. Ja sabia jo que això podia passar, jo estava quasi al 100% segur. Es queda ací gent meravellosa fent un gran concurs. Gràcies a tota la gent que m’ha estat secundant«, va agregar.

A més de dir adeu als seus companys, Yulen va poder acomiadar-se tot sol de la seua nóvia, Anabel Pantoja. La ‘influencer’ va esclafir a plorar, però va poder passar cinc minuts amb Pereira abans que marxara.

La Carta de Yulen a Anabel: «Ningú m’ha fet sentir com tu»

Anabel Pantoja està afonada des que van expulsar a Yulen dijous passat. La supervivent ha compartit amb els seus companys el molt que troba a faltar a la seua parella i l’enamorada que està d’ell. A més, els ha preguntat si ell havia deixat alguna sorpresa abans d’anar-se per a ella. La resposta ha sigut ««.

La neboda d’Isabel Pantoja s’enfrontava a la seua primera nit sense Yulen quan el seu company Alejandro Nieto ha tret de la seua jaqueta una carta que estava dirigida a Anabel i escrita per l’esgrimista. Una sorpresa que ha deixat sorpresa a Anabel i que li ha dibuixat un somriure permanent.

«No tinc paraules suficients en aquesta carta per a dir-te tot el que m’has fet viure en aquests últims tres mesos. Vull que sàpies que mai en la meua vida m’han fet sentir com tu ho has fet en aquests últims mesos. Eres una persona única amb un cor que no et cap en el pit», resava la missiva.

«Vull que arribes a la final i allí t’estaré esperant. Eres la meua campiona. Recorda que jo ja he guanyat el premi tenint-te a tu. A Espanya tot eixirà bé, t’ho promet. Confia en mi. I recorda: Cartagena, París, Eivissa, Menorca, Canàries, Nova York, Mèxic. Tenim una vida junts al davant per a ser felices. Mira a la llum al final de la platja i recorda que allí hi ha un dessaborit despistat i desordenat que et vol i que totes les nits m’enrecorde de tu. El més important és que som feliços i ens xupla un ou«, afegia el text.

El bonic gest de Yulen a Anabel abans de la seua expulsió

Yulen ha sorprés Anabel amb un bonic detall abans de l’expulsió. L’esgrimista s’ha mostrat vergonyós en entregar-li a la seua núvia la xicoteta sorpresa que li ha preparat: una notita en la qual posava «T’ADORE». Un xicotet gest directament del cor de Yulen que ha deixat a Anabel sense parla, no ha pogut deixar de somriure des que el seu nóvio li ha entregat aqueix bonic detall.

El retrobament d’Anabel Pantoja i Yulen Pereira

La parella, en veure’s, s’han fos en una efusiva abraçada i s’han demostrat el que s’han trobat a faltar entre besos i mostres d’afecte. Després de posar-se al dia de com es troben, ell ha pogut trobar-se també amb la resta dels seus companys.

L’esgrimista és l’expulsat definitiu d’aquesta setmana

Anabel i Yulen han arribat junts a la nova ubicació on passaran a partir d’ara l’experiència els concursants i han viscut junts l’expulsió definitiva entre ell i Marta Peñate. Al saber que l’esgrimista és l’expulsat definitiu ha volgut dir unes boniques paraules de comiat: «Va tocar, era el meu moment. Agraïment a tot l’equip, als companys, m’emporte gent fora molt important«.

El comiat de la parella en els seus últims moments a Hondures

I ha arribat el moment del comiat d’Anabel Pantoja en els seus últims moments junts a Hondures. Ion Aramendi els ha concedit cinc minuts perquè es diguen les seues últimes paraules, que molt emocionats i afectuosos, han compartit, per a dir-se adeu fins que es vegen fora del concurs.

Marta Peñate torna amb els seus companys després de la unificació

Últimes notícies

Girona i Elx es juguen la salvació en una final a vida o mort en Montilivi

Girona i Elx arriben a l'última jornada de LaLiga obligats a puntuar en Montilivi per a seguir en Primera: als locals només els val guanyar i als il·licitans els n'hi ha prou amb empatar.

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.