12.2 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Tamara Falcó, guanyadora de la 4a edició de ‘Masterchef Celebrity’

Tamara Falcó posant davant els mitjans

Tamara Falcó guanya ‘Masterchef Celebrity’ contra tot pronòstic  | GTRES

Ningú anava a dir que la Tamara Falcó confusa dels primers dies es podria acabar convertint en la flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’. Ha tingut setmanes complicades i s’ha mogut sempre en una corda fluixa, aspectes que poc indicaven que es trobaria en la batalla final del concurs.

 

El jurat ha destacat d’ella la seua entrega i la seua intenció de voler superar-se en cada moment. Les seues elaboracions finals han sigut cuidades, ben treballades i amb un punt de sofisticació que només ella podia aportar. Estes característiques han sigut aplaudides pels allà presents, que han degustat els plats de la filla d’Isabel Preysler. Tamara ha decidit donar els 100.000 euros de premi a l’ONG ‘Mensajeros de la paz’.

 

Un rival molt dur

L’actor Félix Gómez, també aspirant a la gran final, no li ho ha posat gens fàcil a la Falcó i ha tret les ungles fins a l’últim minut. Les seues elaboracions han sigut perfectes, però la seua pròpia exigència ha acabat convertint-se en el seu pitjor enemic. De totes maneres, deixa una gran petjada dins del format culinari de la televisió pública.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.