11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Tamara Falcó, guanyadora de la 4a edició de ‘Masterchef Celebrity’

Tamara Falcó posant davant els mitjans

Tamara Falcó guanya ‘Masterchef Celebrity’ contra tot pronòstic  | GTRES

Ningú anava a dir que la Tamara Falcó confusa dels primers dies es podria acabar convertint en la flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’. Ha tingut setmanes complicades i s’ha mogut sempre en una corda fluixa, aspectes que poc indicaven que es trobaria en la batalla final del concurs.

 

El jurat ha destacat d’ella la seua entrega i la seua intenció de voler superar-se en cada moment. Les seues elaboracions finals han sigut cuidades, ben treballades i amb un punt de sofisticació que només ella podia aportar. Estes característiques han sigut aplaudides pels allà presents, que han degustat els plats de la filla d’Isabel Preysler. Tamara ha decidit donar els 100.000 euros de premi a l’ONG ‘Mensajeros de la paz’.

 

Un rival molt dur

L’actor Félix Gómez, també aspirant a la gran final, no li ho ha posat gens fàcil a la Falcó i ha tret les ungles fins a l’últim minut. Les seues elaboracions han sigut perfectes, però la seua pròpia exigència ha acabat convertint-se en el seu pitjor enemic. De totes maneres, deixa una gran petjada dins del format culinari de la televisió pública.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.