14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Tamara Falcó, guanyadora de la 4a edició de ‘Masterchef Celebrity’

Tamara Falcó posant davant els mitjans

Tamara Falcó guanya ‘Masterchef Celebrity’ contra tot pronòstic  | GTRES

Ningú anava a dir que la Tamara Falcó confusa dels primers dies es podria acabar convertint en la flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’. Ha tingut setmanes complicades i s’ha mogut sempre en una corda fluixa, aspectes que poc indicaven que es trobaria en la batalla final del concurs.

 

El jurat ha destacat d’ella la seua entrega i la seua intenció de voler superar-se en cada moment. Les seues elaboracions finals han sigut cuidades, ben treballades i amb un punt de sofisticació que només ella podia aportar. Estes característiques han sigut aplaudides pels allà presents, que han degustat els plats de la filla d’Isabel Preysler. Tamara ha decidit donar els 100.000 euros de premi a l’ONG ‘Mensajeros de la paz’.

 

Un rival molt dur

L’actor Félix Gómez, també aspirant a la gran final, no li ho ha posat gens fàcil a la Falcó i ha tret les ungles fins a l’últim minut. Les seues elaboracions han sigut perfectes, però la seua pròpia exigència ha acabat convertint-se en el seu pitjor enemic. De totes maneres, deixa una gran petjada dins del format culinari de la televisió pública.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.