14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Tamara Falcó, guanyadora de la 4a edició de ‘Masterchef Celebrity’

Tamara Falcó posant davant els mitjans

Tamara Falcó guanya ‘Masterchef Celebrity’ contra tot pronòstic  | GTRES

Ningú anava a dir que la Tamara Falcó confusa dels primers dies es podria acabar convertint en la flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’. Ha tingut setmanes complicades i s’ha mogut sempre en una corda fluixa, aspectes que poc indicaven que es trobaria en la batalla final del concurs.

 

El jurat ha destacat d’ella la seua entrega i la seua intenció de voler superar-se en cada moment. Les seues elaboracions finals han sigut cuidades, ben treballades i amb un punt de sofisticació que només ella podia aportar. Estes característiques han sigut aplaudides pels allà presents, que han degustat els plats de la filla d’Isabel Preysler. Tamara ha decidit donar els 100.000 euros de premi a l’ONG ‘Mensajeros de la paz’.

 

Un rival molt dur

L’actor Félix Gómez, també aspirant a la gran final, no li ho ha posat gens fàcil a la Falcó i ha tret les ungles fins a l’últim minut. Les seues elaboracions han sigut perfectes, però la seua pròpia exigència ha acabat convertint-se en el seu pitjor enemic. De totes maneres, deixa una gran petjada dins del format culinari de la televisió pública.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.