12.3 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Tamara Falcó, guanyadora de la 4a edició de ‘Masterchef Celebrity’

Tamara Falcó posant davant els mitjans

Tamara Falcó guanya ‘Masterchef Celebrity’ contra tot pronòstic  | GTRES

Ningú anava a dir que la Tamara Falcó confusa dels primers dies es podria acabar convertint en la flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’. Ha tingut setmanes complicades i s’ha mogut sempre en una corda fluixa, aspectes que poc indicaven que es trobaria en la batalla final del concurs.

 

El jurat ha destacat d’ella la seua entrega i la seua intenció de voler superar-se en cada moment. Les seues elaboracions finals han sigut cuidades, ben treballades i amb un punt de sofisticació que només ella podia aportar. Estes característiques han sigut aplaudides pels allà presents, que han degustat els plats de la filla d’Isabel Preysler. Tamara ha decidit donar els 100.000 euros de premi a l’ONG ‘Mensajeros de la paz’.

 

Un rival molt dur

L’actor Félix Gómez, també aspirant a la gran final, no li ho ha posat gens fàcil a la Falcó i ha tret les ungles fins a l’últim minut. Les seues elaboracions han sigut perfectes, però la seua pròpia exigència ha acabat convertint-se en el seu pitjor enemic. De totes maneres, deixa una gran petjada dins del format culinari de la televisió pública.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.