6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Tamara Falcó rompe su silencio: “Pido perdón porque no os he creído”

Tamara Falcó ha trencat el seu silenci després de diversos dies refugiada en l’habitatge de la seua mare després de la ruptura amb el seu promés Iñigo Onieva. La filla d’Isabel Preysler ha parlat en primer lloc amb Jorge Javier Vázquez a través d’una trucada telefònica amb Susana Uribarri, representant d’ella.

La veritat com bé dius, jo soc molt creient i tot passa per alguna cosa. Porte resant moltíssim”, ha sigut la seua resposta. Seguidament, Tamara ha parlat amb els mitjans de comunicació després d’un compromís publicitari pel seu paper d’ambaixadora d’una immobiliària, on ha agraït la labor periodística realitzada per a destapar aquesta infidelitat.

Vull donar les gràcies a tot el món que m’ha donat suport i ha buscat informació. Als meus amics i la meua família que m’han estat visitant”, una declaració amb tints similars a la que ha fet minuts abans en ‘Sálvame’. “Vull demanar-vos perdó perquè, la veritat, durant molt de temps no us he cregut i us vull agrair la labor d’investigació que heu fet perquè no m’haguera assabentat mai”.

La reaparició pública de Támara Falcó

Aquest dimarts ella ha parlat i ha oficialitzat la ruptura: li ha anomenat per primera vegada “ex-nóvio” i ha qualificat d’“impossible” una eventual reconciliació.

Després d’entrar per telèfon en Sálvame, li esperava en el Teatre Real un núvol de periodistes i fotògrafs. “El primer, vull donar les gràcies a tothom que m’ha donat suport, que ha buscat informació, els meus amics, la meua família… Ha sigut tot molt recent, estic en estat de xoc. Al final, si totes aquestes notícies hagueren eixit estant casada o, pitjor, ja amb família, hauria sigut terrible. La veritat que si no arribe a tindre aqueixos vídeos… Jo vaig decidir apostar pel meu ex-nóvio i el vaig portar fins que vaig veure que era veritat”, han sigut les seues primeres paraules en el photocall, visiblement emocionada i interrompuda constantment pels periodistes.

Íñigo amb el qual jo em vaig prometre no té res a veure amb aqueix Íñigo. Jo sempre he cregut que una relació ha de tindre com a base la confiança, si a ell li agradava la nit, jo no tenia cap problema, però amb uns límits. Mai vaig pensar que estiguera abusant de la meua confiança. Estava molt enamorada”, afig. Tamara ha enaltit la figura de la seua mare en aquests moments difícils.

“Veig impossible tornar amb Íñigo”

Tamara ha continuat responent a les preguntes dels periodistes assistents i ha revelat com es va començar a gestar la seua desconfiança cap a la qual era la seua parella. “El divendres a la nit, ell va començar a dir ‘pot ser que siga veritat’. Llavors, li vaig dir: ‘que si ha sigut un nanosegon que sàpies això s’ha acabat’. Jo li vaig deixar a la meua casa i em vaig anar amb la meua mare”.

La filla d’Isabel Preysler reitera que no sols li ha mentit a ella, sinó també a molta gent del seu entorn. “Tots heu vist que no em mentia a mi, que també mentia a tot el món. La gent em diu que no havia d’haver parlat, que si mirava a un altre costat. Espanya ha pogut veure que no és el cas”.

“Quan vaig veure el segon vídeo, ací va canviar tot”

Prèviament, Jorge Javier li ha preguntat sobre si té la sensació d’haver-se llevat un pes de damunt després de totes les informacions generades. “Tinc la sensació… Va estar en un momentet en estat de xoc. Quan vaig veure el segon vídeo, que hi havia un col·laborador vostre, ací va canviar tot. La veritat que sí, perquè veges el que és el matrimoni, una promesa d’amor etern”. Per contra, la marquesa de Griñón està “contenta” que hagen eixit totes aquestes filtracions a la llum i demana per al futur una persona que la respecte davant qualsevol circumstància.

Jo entenc l’amor d’una forma molt diferent. Jo vull a algú que tinga els mateixos valors que jo i que em tracte amb respecte. Jo ho vaig posar tot, crec que la confiança és la base d’una parella. Jo he confiat fins que l’evidència era aclaparadora. No em penedisc”.

La filla d’Isabel Preysler trasllada que sempre li negava aquestes infidelitats i la prova que ho demostra és la seua intervenció davant els mitjans de comunicació durant divendres passat. “Evidentment, es va veure en els vídeos del divendres. Sens dubte, si jo haguera sabut una miqueta…

La marquesa ha afirmat que s’ha decidit a parlar per a tallar els rumors que deien que ella era coneixedora de les infidelitats i que no ho farà més per l’afecte que li ha tingut. I ha acabat fent broma sobre una altra de les teories d’aquests dies: que és la seua mare la que ha filtrat els vídeos.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.