Tamara Falcó rompe su silencio: “Pido perdón porque no os he creído”

Tamara Falcó ha trencat el seu silenci després de diversos dies refugiada en l’habitatge de la seua mare després de la ruptura amb el seu promés Iñigo Onieva. La filla d’Isabel Preysler ha parlat en primer lloc amb Jorge Javier Vázquez a través d’una trucada telefònica amb Susana Uribarri, representant d’ella.

La veritat com bé dius, jo soc molt creient i tot passa per alguna cosa. Porte resant moltíssim”, ha sigut la seua resposta. Seguidament, Tamara ha parlat amb els mitjans de comunicació després d’un compromís publicitari pel seu paper d’ambaixadora d’una immobiliària, on ha agraït la labor periodística realitzada per a destapar aquesta infidelitat.

Vull donar les gràcies a tot el món que m’ha donat suport i ha buscat informació. Als meus amics i la meua família que m’han estat visitant”, una declaració amb tints similars a la que ha fet minuts abans en ‘Sálvame’. “Vull demanar-vos perdó perquè, la veritat, durant molt de temps no us he cregut i us vull agrair la labor d’investigació que heu fet perquè no m’haguera assabentat mai”.

La reaparició pública de Támara Falcó

Aquest dimarts ella ha parlat i ha oficialitzat la ruptura: li ha anomenat per primera vegada “ex-nóvio” i ha qualificat d’“impossible” una eventual reconciliació.

Després d’entrar per telèfon en Sálvame, li esperava en el Teatre Real un núvol de periodistes i fotògrafs. “El primer, vull donar les gràcies a tothom que m’ha donat suport, que ha buscat informació, els meus amics, la meua família… Ha sigut tot molt recent, estic en estat de xoc. Al final, si totes aquestes notícies hagueren eixit estant casada o, pitjor, ja amb família, hauria sigut terrible. La veritat que si no arribe a tindre aqueixos vídeos… Jo vaig decidir apostar pel meu ex-nóvio i el vaig portar fins que vaig veure que era veritat”, han sigut les seues primeres paraules en el photocall, visiblement emocionada i interrompuda constantment pels periodistes.

«Íñigo amb el qual jo em vaig prometre no té res a veure amb aqueix Íñigo. Jo sempre he cregut que una relació ha de tindre com a base la confiança, si a ell li agradava la nit, jo no tenia cap problema, però amb uns límits. Mai vaig pensar que estiguera abusant de la meua confiança. Estava molt enamorada”, afig. Tamara ha enaltit la figura de la seua mare en aquests moments difícils.

“Veig impossible tornar amb Íñigo”

Tamara ha continuat responent a les preguntes dels periodistes assistents i ha revelat com es va començar a gestar la seua desconfiança cap a la qual era la seua parella. “El divendres a la nit, ell va començar a dir ‘pot ser que siga veritat’. Llavors, li vaig dir: ‘que si ha sigut un nanosegon que sàpies això s’ha acabat’. Jo li vaig deixar a la meua casa i em vaig anar amb la meua mare”.

La filla d’Isabel Preysler reitera que no sols li ha mentit a ella, sinó també a molta gent del seu entorn. “Tots heu vist que no em mentia a mi, que també mentia a tot el món. La gent em diu que no havia d’haver parlat, que si mirava a un altre costat. Espanya ha pogut veure que no és el cas”.

“Quan vaig veure el segon vídeo, ací va canviar tot”

Prèviament, Jorge Javier li ha preguntat sobre si té la sensació d’haver-se llevat un pes de damunt després de totes les informacions generades. “Tinc la sensació… Va estar en un momentet en estat de xoc. Quan vaig veure el segon vídeo, que hi havia un col·laborador vostre, ací va canviar tot. La veritat que sí, perquè veges el que és el matrimoni, una promesa d’amor etern”. Per contra, la marquesa de Griñón està “contenta” que hagen eixit totes aquestes filtracions a la llum i demana per al futur una persona que la respecte davant qualsevol circumstància.

Jo entenc l’amor d’una forma molt diferent. Jo vull a algú que tinga els mateixos valors que jo i que em tracte amb respecte. Jo ho vaig posar tot, crec que la confiança és la base d’una parella. Jo he confiat fins que l’evidència era aclaparadora. No em penedisc”.

La filla d’Isabel Preysler trasllada que sempre li negava aquestes infidelitats i la prova que ho demostra és la seua intervenció davant els mitjans de comunicació durant divendres passat. “Evidentment, es va veure en els vídeos del divendres. Sens dubte, si jo haguera sabut una miqueta…

La marquesa ha afirmat que s’ha decidit a parlar per a tallar els rumors que deien que ella era coneixedora de les infidelitats i que no ho farà més per l’afecte que li ha tingut. I ha acabat fent broma sobre una altra de les teories d’aquests dies: que és la seua mare la que ha filtrat els vídeos.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.