11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Tamara Falcó rompe su silencio: “Pido perdón porque no os he creído”

Tamara Falcó ha trencat el seu silenci després de diversos dies refugiada en l’habitatge de la seua mare després de la ruptura amb el seu promés Iñigo Onieva. La filla d’Isabel Preysler ha parlat en primer lloc amb Jorge Javier Vázquez a través d’una trucada telefònica amb Susana Uribarri, representant d’ella.

La veritat com bé dius, jo soc molt creient i tot passa per alguna cosa. Porte resant moltíssim”, ha sigut la seua resposta. Seguidament, Tamara ha parlat amb els mitjans de comunicació després d’un compromís publicitari pel seu paper d’ambaixadora d’una immobiliària, on ha agraït la labor periodística realitzada per a destapar aquesta infidelitat.

Vull donar les gràcies a tot el món que m’ha donat suport i ha buscat informació. Als meus amics i la meua família que m’han estat visitant”, una declaració amb tints similars a la que ha fet minuts abans en ‘Sálvame’. “Vull demanar-vos perdó perquè, la veritat, durant molt de temps no us he cregut i us vull agrair la labor d’investigació que heu fet perquè no m’haguera assabentat mai”.

La reaparició pública de Támara Falcó

Aquest dimarts ella ha parlat i ha oficialitzat la ruptura: li ha anomenat per primera vegada “ex-nóvio” i ha qualificat d’“impossible” una eventual reconciliació.

Després d’entrar per telèfon en Sálvame, li esperava en el Teatre Real un núvol de periodistes i fotògrafs. “El primer, vull donar les gràcies a tothom que m’ha donat suport, que ha buscat informació, els meus amics, la meua família… Ha sigut tot molt recent, estic en estat de xoc. Al final, si totes aquestes notícies hagueren eixit estant casada o, pitjor, ja amb família, hauria sigut terrible. La veritat que si no arribe a tindre aqueixos vídeos… Jo vaig decidir apostar pel meu ex-nóvio i el vaig portar fins que vaig veure que era veritat”, han sigut les seues primeres paraules en el photocall, visiblement emocionada i interrompuda constantment pels periodistes.

Íñigo amb el qual jo em vaig prometre no té res a veure amb aqueix Íñigo. Jo sempre he cregut que una relació ha de tindre com a base la confiança, si a ell li agradava la nit, jo no tenia cap problema, però amb uns límits. Mai vaig pensar que estiguera abusant de la meua confiança. Estava molt enamorada”, afig. Tamara ha enaltit la figura de la seua mare en aquests moments difícils.

“Veig impossible tornar amb Íñigo”

Tamara ha continuat responent a les preguntes dels periodistes assistents i ha revelat com es va començar a gestar la seua desconfiança cap a la qual era la seua parella. “El divendres a la nit, ell va començar a dir ‘pot ser que siga veritat’. Llavors, li vaig dir: ‘que si ha sigut un nanosegon que sàpies això s’ha acabat’. Jo li vaig deixar a la meua casa i em vaig anar amb la meua mare”.

La filla d’Isabel Preysler reitera que no sols li ha mentit a ella, sinó també a molta gent del seu entorn. “Tots heu vist que no em mentia a mi, que també mentia a tot el món. La gent em diu que no havia d’haver parlat, que si mirava a un altre costat. Espanya ha pogut veure que no és el cas”.

“Quan vaig veure el segon vídeo, ací va canviar tot”

Prèviament, Jorge Javier li ha preguntat sobre si té la sensació d’haver-se llevat un pes de damunt després de totes les informacions generades. “Tinc la sensació… Va estar en un momentet en estat de xoc. Quan vaig veure el segon vídeo, que hi havia un col·laborador vostre, ací va canviar tot. La veritat que sí, perquè veges el que és el matrimoni, una promesa d’amor etern”. Per contra, la marquesa de Griñón està “contenta” que hagen eixit totes aquestes filtracions a la llum i demana per al futur una persona que la respecte davant qualsevol circumstància.

Jo entenc l’amor d’una forma molt diferent. Jo vull a algú que tinga els mateixos valors que jo i que em tracte amb respecte. Jo ho vaig posar tot, crec que la confiança és la base d’una parella. Jo he confiat fins que l’evidència era aclaparadora. No em penedisc”.

La filla d’Isabel Preysler trasllada que sempre li negava aquestes infidelitats i la prova que ho demostra és la seua intervenció davant els mitjans de comunicació durant divendres passat. “Evidentment, es va veure en els vídeos del divendres. Sens dubte, si jo haguera sabut una miqueta…

La marquesa ha afirmat que s’ha decidit a parlar per a tallar els rumors que deien que ella era coneixedora de les infidelitats i que no ho farà més per l’afecte que li ha tingut. I ha acabat fent broma sobre una altra de les teories d’aquests dies: que és la seua mare la que ha filtrat els vídeos.

Últimes notícies

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.