Tamara Falcó rompe su silencio: “Pido perdón porque no os he creído”

Tamara Falcó ha trencat el seu silenci després de diversos dies refugiada en l’habitatge de la seua mare després de la ruptura amb el seu promés Iñigo Onieva. La filla d’Isabel Preysler ha parlat en primer lloc amb Jorge Javier Vázquez a través d’una trucada telefònica amb Susana Uribarri, representant d’ella.

La veritat com bé dius, jo soc molt creient i tot passa per alguna cosa. Porte resant moltíssim”, ha sigut la seua resposta. Seguidament, Tamara ha parlat amb els mitjans de comunicació després d’un compromís publicitari pel seu paper d’ambaixadora d’una immobiliària, on ha agraït la labor periodística realitzada per a destapar aquesta infidelitat.

Vull donar les gràcies a tot el món que m’ha donat suport i ha buscat informació. Als meus amics i la meua família que m’han estat visitant”, una declaració amb tints similars a la que ha fet minuts abans en ‘Sálvame’. “Vull demanar-vos perdó perquè, la veritat, durant molt de temps no us he cregut i us vull agrair la labor d’investigació que heu fet perquè no m’haguera assabentat mai”.

La reaparició pública de Támara Falcó

Aquest dimarts ella ha parlat i ha oficialitzat la ruptura: li ha anomenat per primera vegada “ex-nóvio” i ha qualificat d’“impossible” una eventual reconciliació.

Després d’entrar per telèfon en Sálvame, li esperava en el Teatre Real un núvol de periodistes i fotògrafs. “El primer, vull donar les gràcies a tothom que m’ha donat suport, que ha buscat informació, els meus amics, la meua família… Ha sigut tot molt recent, estic en estat de xoc. Al final, si totes aquestes notícies hagueren eixit estant casada o, pitjor, ja amb família, hauria sigut terrible. La veritat que si no arribe a tindre aqueixos vídeos… Jo vaig decidir apostar pel meu ex-nóvio i el vaig portar fins que vaig veure que era veritat”, han sigut les seues primeres paraules en el photocall, visiblement emocionada i interrompuda constantment pels periodistes.

«Íñigo amb el qual jo em vaig prometre no té res a veure amb aqueix Íñigo. Jo sempre he cregut que una relació ha de tindre com a base la confiança, si a ell li agradava la nit, jo no tenia cap problema, però amb uns límits. Mai vaig pensar que estiguera abusant de la meua confiança. Estava molt enamorada”, afig. Tamara ha enaltit la figura de la seua mare en aquests moments difícils.

“Veig impossible tornar amb Íñigo”

Tamara ha continuat responent a les preguntes dels periodistes assistents i ha revelat com es va començar a gestar la seua desconfiança cap a la qual era la seua parella. “El divendres a la nit, ell va començar a dir ‘pot ser que siga veritat’. Llavors, li vaig dir: ‘que si ha sigut un nanosegon que sàpies això s’ha acabat’. Jo li vaig deixar a la meua casa i em vaig anar amb la meua mare”.

La filla d’Isabel Preysler reitera que no sols li ha mentit a ella, sinó també a molta gent del seu entorn. “Tots heu vist que no em mentia a mi, que també mentia a tot el món. La gent em diu que no havia d’haver parlat, que si mirava a un altre costat. Espanya ha pogut veure que no és el cas”.

“Quan vaig veure el segon vídeo, ací va canviar tot”

Prèviament, Jorge Javier li ha preguntat sobre si té la sensació d’haver-se llevat un pes de damunt després de totes les informacions generades. “Tinc la sensació… Va estar en un momentet en estat de xoc. Quan vaig veure el segon vídeo, que hi havia un col·laborador vostre, ací va canviar tot. La veritat que sí, perquè veges el que és el matrimoni, una promesa d’amor etern”. Per contra, la marquesa de Griñón està “contenta” que hagen eixit totes aquestes filtracions a la llum i demana per al futur una persona que la respecte davant qualsevol circumstància.

Jo entenc l’amor d’una forma molt diferent. Jo vull a algú que tinga els mateixos valors que jo i que em tracte amb respecte. Jo ho vaig posar tot, crec que la confiança és la base d’una parella. Jo he confiat fins que l’evidència era aclaparadora. No em penedisc”.

La filla d’Isabel Preysler trasllada que sempre li negava aquestes infidelitats i la prova que ho demostra és la seua intervenció davant els mitjans de comunicació durant divendres passat. “Evidentment, es va veure en els vídeos del divendres. Sens dubte, si jo haguera sabut una miqueta…

La marquesa ha afirmat que s’ha decidit a parlar per a tallar els rumors que deien que ella era coneixedora de les infidelitats i que no ho farà més per l’afecte que li ha tingut. I ha acabat fent broma sobre una altra de les teories d’aquests dies: que és la seua mare la que ha filtrat els vídeos.

Últimes notícies

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.