Tania Llasera, obligada a cancel·lar les gravacions a causa de la seua malaltia

 

Tania Llasera es troba en un moment delicat de salut. El dimarts passat, la presentadora informava a través del seu Instagram que havia hagut d’interrompre de repent les seues gravacions i anar-se’n a casa a causa de la queratitis, una malaltia crònica que patix i que consta d’una ferida en el seu ull esquerre que en obrir-se li provoca molt de dolor i fotofòbia.

 

D’eixa manera informava del succés la mateixa Tania a través d’una ‘stories’: «Tornant de la faena súper ràpid perquè hui a les 4 del matí he patit un episodi. Se m’ha obert la queratitis, la ferida que tinc a l’ull. La pell que cobrix l’ull se m’ha enganxat i s’ha obert. Note com si tinguera arena i sal a l’ull. No és la primera volta que em passa, és la sèptima… Ja sé què he de fer i tot, però el meu metge es troba en Manila, vorem a on puc anar i qui m’atén».

 

Este últim episodi ha suposat tot un daltabaix per a la presentadora que, per molt que estiga acostumada a lidiar amb la malaltia, ha hagut de fer una parada brusca en la seua vida diària i tal com indicava, «cancel·lar tota una jornada de gravació», amb tot el que això comporta. Ara l’hauran d’intervindre, tal com ella explicava en detall:

 

«El que hauran de fer serà adormir-me l’ull amb anestèsia, agafar unes pinces, traure’m l’epiteli que em sobra… i, després, quedar-me en casa amb un antibiòtic durant tres dies a les fosques» relatava la presentadora, basant-se en els seus anteriors episodis de la malaltia.

 

 

Ella mateixa ha volgut captar el moment que està travessant amb una imatge que descriu perfectament la situació en què es troba: gitada en el llit amb unes ulleres de sol posades per a evitar que la claror arribe als seus ulls. «Amb ulleres de sol i al llit… hi ha dies així. Dies en què han de cancel·lar tota una gravació perquè al teu ull li pega per fotre amb la seua queratitis crònica», es lamentava.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.