Tania Llasera, obligada a cancel·lar les gravacions a causa de la seua malaltia

 

Tania Llasera es troba en un moment delicat de salut. El dimarts passat, la presentadora informava a través del seu Instagram que havia hagut d’interrompre de repent les seues gravacions i anar-se’n a casa a causa de la queratitis, una malaltia crònica que patix i que consta d’una ferida en el seu ull esquerre que en obrir-se li provoca molt de dolor i fotofòbia.

 

D’eixa manera informava del succés la mateixa Tania a través d’una ‘stories’: «Tornant de la faena súper ràpid perquè hui a les 4 del matí he patit un episodi. Se m’ha obert la queratitis, la ferida que tinc a l’ull. La pell que cobrix l’ull se m’ha enganxat i s’ha obert. Note com si tinguera arena i sal a l’ull. No és la primera volta que em passa, és la sèptima… Ja sé què he de fer i tot, però el meu metge es troba en Manila, vorem a on puc anar i qui m’atén».

 

Este últim episodi ha suposat tot un daltabaix per a la presentadora que, per molt que estiga acostumada a lidiar amb la malaltia, ha hagut de fer una parada brusca en la seua vida diària i tal com indicava, «cancel·lar tota una jornada de gravació», amb tot el que això comporta. Ara l’hauran d’intervindre, tal com ella explicava en detall:

 

«El que hauran de fer serà adormir-me l’ull amb anestèsia, agafar unes pinces, traure’m l’epiteli que em sobra… i, després, quedar-me en casa amb un antibiòtic durant tres dies a les fosques» relatava la presentadora, basant-se en els seus anteriors episodis de la malaltia.

 

 

Ella mateixa ha volgut captar el moment que està travessant amb una imatge que descriu perfectament la situació en què es troba: gitada en el llit amb unes ulleres de sol posades per a evitar que la claror arribe als seus ulls. «Amb ulleres de sol i al llit… hi ha dies així. Dies en què han de cancel·lar tota una gravació perquè al teu ull li pega per fotre amb la seua queratitis crònica», es lamentava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.