Tania Llasera, obligada a cancel·lar les gravacions a causa de la seua malaltia

 

Tania Llasera es troba en un moment delicat de salut. El dimarts passat, la presentadora informava a través del seu Instagram que havia hagut d’interrompre de repent les seues gravacions i anar-se’n a casa a causa de la queratitis, una malaltia crònica que patix i que consta d’una ferida en el seu ull esquerre que en obrir-se li provoca molt de dolor i fotofòbia.

 

D’eixa manera informava del succés la mateixa Tania a través d’una ‘stories’: «Tornant de la faena súper ràpid perquè hui a les 4 del matí he patit un episodi. Se m’ha obert la queratitis, la ferida que tinc a l’ull. La pell que cobrix l’ull se m’ha enganxat i s’ha obert. Note com si tinguera arena i sal a l’ull. No és la primera volta que em passa, és la sèptima… Ja sé què he de fer i tot, però el meu metge es troba en Manila, vorem a on puc anar i qui m’atén».

 

Este últim episodi ha suposat tot un daltabaix per a la presentadora que, per molt que estiga acostumada a lidiar amb la malaltia, ha hagut de fer una parada brusca en la seua vida diària i tal com indicava, «cancel·lar tota una jornada de gravació», amb tot el que això comporta. Ara l’hauran d’intervindre, tal com ella explicava en detall:

 

«El que hauran de fer serà adormir-me l’ull amb anestèsia, agafar unes pinces, traure’m l’epiteli que em sobra… i, després, quedar-me en casa amb un antibiòtic durant tres dies a les fosques» relatava la presentadora, basant-se en els seus anteriors episodis de la malaltia.

 

 

Ella mateixa ha volgut captar el moment que està travessant amb una imatge que descriu perfectament la situació en què es troba: gitada en el llit amb unes ulleres de sol posades per a evitar que la claror arribe als seus ulls. «Amb ulleres de sol i al llit… hi ha dies així. Dies en què han de cancel·lar tota una gravació perquè al teu ull li pega per fotre amb la seua queratitis crònica», es lamentava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.

García carrega contra les autonomies per “fer l’estruç” davant el malestar sanitari

La ministra de Sanitat acusa diverses comunitats d’eludir responsabilitats davant la precarietat del personal mèdic i defensa el nou estatut marc com la reforma laboral sanitària més ambiciosa en 23 anys.

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.