Tania Llasera, obligada a cancel·lar les gravacions a causa de la seua malaltia

 

Tania Llasera es troba en un moment delicat de salut. El dimarts passat, la presentadora informava a través del seu Instagram que havia hagut d’interrompre de repent les seues gravacions i anar-se’n a casa a causa de la queratitis, una malaltia crònica que patix i que consta d’una ferida en el seu ull esquerre que en obrir-se li provoca molt de dolor i fotofòbia.

 

D’eixa manera informava del succés la mateixa Tania a través d’una ‘stories’: «Tornant de la faena súper ràpid perquè hui a les 4 del matí he patit un episodi. Se m’ha obert la queratitis, la ferida que tinc a l’ull. La pell que cobrix l’ull se m’ha enganxat i s’ha obert. Note com si tinguera arena i sal a l’ull. No és la primera volta que em passa, és la sèptima… Ja sé què he de fer i tot, però el meu metge es troba en Manila, vorem a on puc anar i qui m’atén».

 

Este últim episodi ha suposat tot un daltabaix per a la presentadora que, per molt que estiga acostumada a lidiar amb la malaltia, ha hagut de fer una parada brusca en la seua vida diària i tal com indicava, «cancel·lar tota una jornada de gravació», amb tot el que això comporta. Ara l’hauran d’intervindre, tal com ella explicava en detall:

 

«El que hauran de fer serà adormir-me l’ull amb anestèsia, agafar unes pinces, traure’m l’epiteli que em sobra… i, després, quedar-me en casa amb un antibiòtic durant tres dies a les fosques» relatava la presentadora, basant-se en els seus anteriors episodis de la malaltia.

 

 

Ella mateixa ha volgut captar el moment que està travessant amb una imatge que descriu perfectament la situació en què es troba: gitada en el llit amb unes ulleres de sol posades per a evitar que la claror arribe als seus ulls. «Amb ulleres de sol i al llit… hi ha dies així. Dies en què han de cancel·lar tota una gravació perquè al teu ull li pega per fotre amb la seua queratitis crònica», es lamentava.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.