Tania Llasera, obligada a cancel·lar les gravacions a causa de la seua malaltia

 

Tania Llasera es troba en un moment delicat de salut. El dimarts passat, la presentadora informava a través del seu Instagram que havia hagut d’interrompre de repent les seues gravacions i anar-se’n a casa a causa de la queratitis, una malaltia crònica que patix i que consta d’una ferida en el seu ull esquerre que en obrir-se li provoca molt de dolor i fotofòbia.

 

D’eixa manera informava del succés la mateixa Tania a través d’una ‘stories’: «Tornant de la faena súper ràpid perquè hui a les 4 del matí he patit un episodi. Se m’ha obert la queratitis, la ferida que tinc a l’ull. La pell que cobrix l’ull se m’ha enganxat i s’ha obert. Note com si tinguera arena i sal a l’ull. No és la primera volta que em passa, és la sèptima… Ja sé què he de fer i tot, però el meu metge es troba en Manila, vorem a on puc anar i qui m’atén».

 

Este últim episodi ha suposat tot un daltabaix per a la presentadora que, per molt que estiga acostumada a lidiar amb la malaltia, ha hagut de fer una parada brusca en la seua vida diària i tal com indicava, «cancel·lar tota una jornada de gravació», amb tot el que això comporta. Ara l’hauran d’intervindre, tal com ella explicava en detall:

 

«El que hauran de fer serà adormir-me l’ull amb anestèsia, agafar unes pinces, traure’m l’epiteli que em sobra… i, després, quedar-me en casa amb un antibiòtic durant tres dies a les fosques» relatava la presentadora, basant-se en els seus anteriors episodis de la malaltia.

 

 

Ella mateixa ha volgut captar el moment que està travessant amb una imatge que descriu perfectament la situació en què es troba: gitada en el llit amb unes ulleres de sol posades per a evitar que la claror arribe als seus ulls. «Amb ulleres de sol i al llit… hi ha dies així. Dies en què han de cancel·lar tota una gravació perquè al teu ull li pega per fotre amb la seua queratitis crònica», es lamentava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.