Tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño

Terelu Campos és una de les grans protagonistes de l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. La filla de María Teresa Campos ha fet el salt de cadena per a participar en el concurs de televisió, i l’ha fet d’allò més entusiasmada.

Des de la primera prova s’ha mostrat molt concentrada en el seu cuinat i ha donat bona mostra que està disposada a guanyar. Això sí, malgrat la seua concentració, s’ha mostrat d’allò més nerviosa i ja des del primer repte els dubtes li han assaltat. A més, ha assegurat que “cuinar en les cuines de ‘MasterChef’ imposa moltíssim”.

 

El moment més tens en la cuina de Terelu

 

Un comentari de broma, encara que inoportú, va provocar este dilluns una tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño en l’estrena de MasterChef Celebrity 6. El periodista esportiu va fer un comentari jocós, però la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va voler tallar-lo en sec.

Tots dos s’enfrontaven junts a la primera prova, i encara que durant el cuinat van demostrar bona sintonia, la veritat és que després això es va esvair. Encara que, això sí, de manera divertida.

Terelu havia de provar el plat del periodista esportiu i, quan es disposava a fer-ho, est li va dir: «Tu tingues en compte també d’on vens. El teu passat és el teu passat». Alguna cosa que no va asseure res bé a la tertuliana. «Sent, que m’estic enfadant», li va avançar.

«No, no, no volia dir això. Vaig voler dir que els teus nóvios en la primera cita no et farien un llobarro amb pasta de creïlles», va tornar a contraatacar ell. «Però tu què has de dir dels meus nóvios ? No, però potser em feien coses millors», va dir ella entre riures. «També és veritat», va admetre Castanyer.

Per a acabar, Terelu es va venjar i li va fer un comentari semblant després de tastar el seu llobarro. «El plat em sembla com algunes de les seues nóvies: acceptable«.

Un flirteig molt comentat

D’esta manera, Terelu Campos i Juanma Castaño han protagonitzat el flirteig més comentat de la nit en ‘MasterChef Celebrity 6’, sobre el que ella no ha dubtat a deixar les coses molt clares des del minut un.

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP en Alacant ha sigut transparent amb el cas Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, insistix que el govern del PP està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en la promoció de vivendes públiques Les Naus a la Platja de San Juan i critica la gestió del cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.