Tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño

Terelu Campos és una de les grans protagonistes de l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. La filla de María Teresa Campos ha fet el salt de cadena per a participar en el concurs de televisió, i l’ha fet d’allò més entusiasmada.

Des de la primera prova s’ha mostrat molt concentrada en el seu cuinat i ha donat bona mostra que està disposada a guanyar. Això sí, malgrat la seua concentració, s’ha mostrat d’allò més nerviosa i ja des del primer repte els dubtes li han assaltat. A més, ha assegurat que “cuinar en les cuines de ‘MasterChef’ imposa moltíssim”.

 

El moment més tens en la cuina de Terelu

 

Un comentari de broma, encara que inoportú, va provocar este dilluns una tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño en l’estrena de MasterChef Celebrity 6. El periodista esportiu va fer un comentari jocós, però la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va voler tallar-lo en sec.

Tots dos s’enfrontaven junts a la primera prova, i encara que durant el cuinat van demostrar bona sintonia, la veritat és que després això es va esvair. Encara que, això sí, de manera divertida.

Terelu havia de provar el plat del periodista esportiu i, quan es disposava a fer-ho, est li va dir: «Tu tingues en compte també d’on vens. El teu passat és el teu passat». Alguna cosa que no va asseure res bé a la tertuliana. «Sent, que m’estic enfadant», li va avançar.

«No, no, no volia dir això. Vaig voler dir que els teus nóvios en la primera cita no et farien un llobarro amb pasta de creïlles», va tornar a contraatacar ell. «Però tu què has de dir dels meus nóvios ? No, però potser em feien coses millors», va dir ella entre riures. «També és veritat», va admetre Castanyer.

Per a acabar, Terelu es va venjar i li va fer un comentari semblant després de tastar el seu llobarro. «El plat em sembla com algunes de les seues nóvies: acceptable«.

Un flirteig molt comentat

D’esta manera, Terelu Campos i Juanma Castaño han protagonitzat el flirteig més comentat de la nit en ‘MasterChef Celebrity 6’, sobre el que ella no ha dubtat a deixar les coses molt clares des del minut un.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.