Anuncios

Tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño

Terelu Campos és una de les grans protagonistes de l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. La filla de María Teresa Campos ha fet el salt de cadena per a participar en el concurs de televisió, i l’ha fet d’allò més entusiasmada.

Des de la primera prova s’ha mostrat molt concentrada en el seu cuinat i ha donat bona mostra que està disposada a guanyar. Això sí, malgrat la seua concentració, s’ha mostrat d’allò més nerviosa i ja des del primer repte els dubtes li han assaltat. A més, ha assegurat que “cuinar en les cuines de ‘MasterChef’ imposa moltíssim”.

Anuncios

 

El moment més tens en la cuina de Terelu

 

Un comentari de broma, encara que inoportú, va provocar este dilluns una tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño en l’estrena de MasterChef Celebrity 6. El periodista esportiu va fer un comentari jocós, però la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va voler tallar-lo en sec.

Tots dos s’enfrontaven junts a la primera prova, i encara que durant el cuinat van demostrar bona sintonia, la veritat és que després això es va esvair. Encara que, això sí, de manera divertida.

Terelu havia de provar el plat del periodista esportiu i, quan es disposava a fer-ho, est li va dir: “Tu tingues en compte també d’on vens. El teu passat és el teu passat”. Alguna cosa que no va asseure res bé a la tertuliana. “Sent, que m’estic enfadant”, li va avançar.

“No, no, no volia dir això. Vaig voler dir que els teus nóvios en la primera cita no et farien un llobarro amb pasta de creïlles”, va tornar a contraatacar ell. “Però tu què has de dir dels meus nóvios ? No, però potser em feien coses millors”, va dir ella entre riures. “També és veritat”, va admetre Castanyer.

Per a acabar, Terelu es va venjar i li va fer un comentari semblant després de tastar el seu llobarro. “El plat em sembla com algunes de les seues nóvies: acceptable“.

Un flirteig molt comentat

D’esta manera, Terelu Campos i Juanma Castaño han protagonitzat el flirteig més comentat de la nit en ‘MasterChef Celebrity 6’, sobre el que ella no ha dubtat a deixar les coses molt clares des del minut un.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elda celebra la declaració internacional dels seus Moros i Cristians

La declaració de Festa d'Interés Turístic Internacional per als Moros i Cristians d'Elda reconeix la seua rellevància històrica i social i reforça el paper de la ciutat en el turisme cultural.

Desarticulada a València una xarxa que va estafar 500.000 euros amb l’estafa del sicari a clients de prostitució

La Policia Nacional ha desmantellat a València una organització que utilitzava l'estafa del sicari per a extorquir a clients de prostitució, aconseguint més de 500.000 euros i generant almenys 80 denúncies en tota Espanya.

El Llevant s’agarra al seu estadi per a continuar viu davant un Osasuna que somia amb Europa

El Llevant, penúltim i a quatre punts de la salvació, necessita guanyar a un Osasuna ja quasi salvat i en plena baralla pels llocs europeus en el Ciutat de València.

Camps insistix a liderar el PPCV i reivindica que part del vot de Vox vol majoria absoluta del PP

Francisco Camps manté la seua intenció d'encapçalar de nou el PP valencià i optar a la Presidència de la Generalitat, recolzat en una enquesta que situa la seua figura per damunt d'altres dirigents i reflectix que part dels votants de Vox desitja una majoria absoluta del PP.

El València Basket busca un altre colp en el OAKA per a portar el quint partit al Roig Arena

El València Basket pretén repetir triomf en un OAKA hostil per a allargar la sèrie de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos i decidir la passada en el Roig Arena. El conjunt taronja arriba reforçat per la seua última victòria, però condicionat per la lesió del seu capità Josep Puerto.

La jutgessa del cas DANA tomba l’acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez

La magistrada que investiga la gestió de la DANA descarta l'acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez en considerar que ja s'han practicat suficients diligències sobre el retard de l'avís És-Alert.

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.
Anuncios