Tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño

Terelu Campos és una de les grans protagonistes de l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. La filla de María Teresa Campos ha fet el salt de cadena per a participar en el concurs de televisió, i l’ha fet d’allò més entusiasmada.

Des de la primera prova s’ha mostrat molt concentrada en el seu cuinat i ha donat bona mostra que està disposada a guanyar. Això sí, malgrat la seua concentració, s’ha mostrat d’allò més nerviosa i ja des del primer repte els dubtes li han assaltat. A més, ha assegurat que “cuinar en les cuines de ‘MasterChef’ imposa moltíssim”.

 

El moment més tens en la cuina de Terelu

 

Un comentari de broma, encara que inoportú, va provocar este dilluns una tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño en l’estrena de MasterChef Celebrity 6. El periodista esportiu va fer un comentari jocós, però la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va voler tallar-lo en sec.

Tots dos s’enfrontaven junts a la primera prova, i encara que durant el cuinat van demostrar bona sintonia, la veritat és que després això es va esvair. Encara que, això sí, de manera divertida.

Terelu havia de provar el plat del periodista esportiu i, quan es disposava a fer-ho, est li va dir: «Tu tingues en compte també d’on vens. El teu passat és el teu passat». Alguna cosa que no va asseure res bé a la tertuliana. «Sent, que m’estic enfadant», li va avançar.

«No, no, no volia dir això. Vaig voler dir que els teus nóvios en la primera cita no et farien un llobarro amb pasta de creïlles», va tornar a contraatacar ell. «Però tu què has de dir dels meus nóvios ? No, però potser em feien coses millors», va dir ella entre riures. «També és veritat», va admetre Castanyer.

Per a acabar, Terelu es va venjar i li va fer un comentari semblant després de tastar el seu llobarro. «El plat em sembla com algunes de les seues nóvies: acceptable«.

Un flirteig molt comentat

D’esta manera, Terelu Campos i Juanma Castaño han protagonitzat el flirteig més comentat de la nit en ‘MasterChef Celebrity 6’, sobre el que ella no ha dubtat a deixar les coses molt clares des del minut un.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.