Tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño

Terelu Campos és una de les grans protagonistes de l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. La filla de María Teresa Campos ha fet el salt de cadena per a participar en el concurs de televisió, i l’ha fet d’allò més entusiasmada.

Des de la primera prova s’ha mostrat molt concentrada en el seu cuinat i ha donat bona mostra que està disposada a guanyar. Això sí, malgrat la seua concentració, s’ha mostrat d’allò més nerviosa i ja des del primer repte els dubtes li han assaltat. A més, ha assegurat que “cuinar en les cuines de ‘MasterChef’ imposa moltíssim”.

 

El moment més tens en la cuina de Terelu

 

Un comentari de broma, encara que inoportú, va provocar este dilluns una tibant topada entre Terelu Campos i Juanma Castaño en l’estrena de MasterChef Celebrity 6. El periodista esportiu va fer un comentari jocós, però la col·laboradora de ‘Viva la vida’ va voler tallar-lo en sec.

Tots dos s’enfrontaven junts a la primera prova, i encara que durant el cuinat van demostrar bona sintonia, la veritat és que després això es va esvair. Encara que, això sí, de manera divertida.

Terelu havia de provar el plat del periodista esportiu i, quan es disposava a fer-ho, est li va dir: «Tu tingues en compte també d’on vens. El teu passat és el teu passat». Alguna cosa que no va asseure res bé a la tertuliana. «Sent, que m’estic enfadant», li va avançar.

«No, no, no volia dir això. Vaig voler dir que els teus nóvios en la primera cita no et farien un llobarro amb pasta de creïlles», va tornar a contraatacar ell. «Però tu què has de dir dels meus nóvios ? No, però potser em feien coses millors», va dir ella entre riures. «També és veritat», va admetre Castanyer.

Per a acabar, Terelu es va venjar i li va fer un comentari semblant després de tastar el seu llobarro. «El plat em sembla com algunes de les seues nóvies: acceptable«.

Un flirteig molt comentat

D’esta manera, Terelu Campos i Juanma Castaño han protagonitzat el flirteig més comentat de la nit en ‘MasterChef Celebrity 6’, sobre el que ella no ha dubtat a deixar les coses molt clares des del minut un.

Últimes notícies

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026