2.1 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Terelu Campos obre els ulls a Emma García sobre Rocío Flores

La presentadora Emma García sempre ha defensat a Rocío Flores i en esta ocasió ho ha fet una altra vegada, ha tornat a mullar-se sobre el que pensa de la dura història familiar de Rocío Carrasco i els seus fills, Rocío i David Flores. La presentadora de ‘Viva la Vida‘ ha verbalitzat en més d’una ocasió els seus desitjos que la filla de Rocío Jurado puga acostar-se als seus fills i recuperar el temps perdut i, encara que al principi va manifestar els seus dubtes sobre la història, ara que l’ha conegut té una opinió molt sòlida sobre el conflicte.

Este dissabte, després de la potent entrevista de María Teresa Campos en ‘Divendres Deluxe‘, ha abordat el tema des del punt de vista de Rocío Flores. María Teresa Campos va parlar per primera vegada de com va viure ella la pallissa de Rocío a la seua mare i va enlletgir la seua actitud.

El que pensa Emma García de Rocío Flores

“Esta xica no estava bé quan va fer això, no estava bé. Després del que va fer no crec que estiga bé, això no li fa bé a ningú i menys a una nena cap a la seua mare”, ha començat comptant.

“No ho justifique”

“Tant de bo algun dia puga sanar al marge de la relació amb la seua mare. Potser ni és conscient que ho va fer… Estic donant la meua opinió i no vull justificar res”, ha afegit. Les seues paraules han tingut una reacció directa de Terelu Campos, present en el plató: “És una opinió molt bonica, però crec que s’allunya de la realitat“.

Terelu Campos li obri els ulls a Emma García

Terelu Campos ha frenat en sec a la seua companya Emma García i li ha explicat: “Si jo estic en boca de tot el món quan es fa públic almenys dir ‘No pensareu que em sent orgullosa…’ Però ella no ha dit res”.

Emma ho ha entés

Emma ha entés a la perfecció el parer de Terelu Campos sobre este tema tan sensible i ha resolt el tema: “Tant de bo ella demanés perdó i amb això acabés”.

Últimes notícies

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós

Gelades i pujada de màximes amb vent molt fort a l’interior de Castelló

El dimecres es preveu cel poc nuvolós, gelades locals i ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen i el dijous repuntaran també les mínimes.

Avaria en la catenària d’Ángel Guimerá provoca retards i supressions en quatre línies de Metrovalencia

Una avaria en la catenària d'Ángel Guimerá obliga a operar en via única i causa retards generalitzats i supressions en les línies 3, 5, 7 i 9. La fallada es va detectar a l'inici del servici.

Indonèsia reprén la busca de l’últim espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de busca van salpar este dimecres des de Labuan Baix per a trobar a l'últim xiquet espanyol desaparegut després del naufragi del 26 de desembre en Komodo. L'operació complix 13 dies i les autoritats decidiran si l'amplien de nou.

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.