Terelu Campos obre els ulls a Emma García sobre Rocío Flores

La presentadora Emma García sempre ha defensat a Rocío Flores i en esta ocasió ho ha fet una altra vegada, ha tornat a mullar-se sobre el que pensa de la dura història familiar de Rocío Carrasco i els seus fills, Rocío i David Flores. La presentadora de ‘Viva la Vida‘ ha verbalitzat en més d’una ocasió els seus desitjos que la filla de Rocío Jurado puga acostar-se als seus fills i recuperar el temps perdut i, encara que al principi va manifestar els seus dubtes sobre la història, ara que l’ha conegut té una opinió molt sòlida sobre el conflicte.

Este dissabte, després de la potent entrevista de María Teresa Campos en ‘Divendres Deluxe‘, ha abordat el tema des del punt de vista de Rocío Flores. María Teresa Campos va parlar per primera vegada de com va viure ella la pallissa de Rocío a la seua mare i va enlletgir la seua actitud.

El que pensa Emma García de Rocío Flores

«Esta xica no estava bé quan va fer això, no estava bé. Després del que va fer no crec que estiga bé, això no li fa bé a ningú i menys a una nena cap a la seua mare», ha començat comptant.

«No ho justifique»

«Tant de bo algun dia puga sanar al marge de la relació amb la seua mare. Potser ni és conscient que ho va fer… Estic donant la meua opinió i no vull justificar res», ha afegit. Les seues paraules han tingut una reacció directa de Terelu Campos, present en el plató: «És una opinió molt bonica, però crec que s’allunya de la realitat«.

Terelu Campos li obri els ulls a Emma García

Terelu Campos ha frenat en sec a la seua companya Emma García i li ha explicat: «Si jo estic en boca de tot el món quan es fa públic almenys dir ‘No pensareu que em sent orgullosa…’ Però ella no ha dit res».

Emma ho ha entés

Emma ha entés a la perfecció el parer de Terelu Campos sobre este tema tan sensible i ha resolt el tema: «Tant de bo ella demanés perdó i amb això acabés».

Últimes notícies

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.