Terelu Campos obre els ulls a Emma García sobre Rocío Flores

La presentadora Emma García sempre ha defensat a Rocío Flores i en esta ocasió ho ha fet una altra vegada, ha tornat a mullar-se sobre el que pensa de la dura història familiar de Rocío Carrasco i els seus fills, Rocío i David Flores. La presentadora de ‘Viva la Vida‘ ha verbalitzat en més d’una ocasió els seus desitjos que la filla de Rocío Jurado puga acostar-se als seus fills i recuperar el temps perdut i, encara que al principi va manifestar els seus dubtes sobre la història, ara que l’ha conegut té una opinió molt sòlida sobre el conflicte.

Este dissabte, després de la potent entrevista de María Teresa Campos en ‘Divendres Deluxe‘, ha abordat el tema des del punt de vista de Rocío Flores. María Teresa Campos va parlar per primera vegada de com va viure ella la pallissa de Rocío a la seua mare i va enlletgir la seua actitud.

El que pensa Emma García de Rocío Flores

“Esta xica no estava bé quan va fer això, no estava bé. Després del que va fer no crec que estiga bé, això no li fa bé a ningú i menys a una nena cap a la seua mare”, ha començat comptant.

“No ho justifique”

“Tant de bo algun dia puga sanar al marge de la relació amb la seua mare. Potser ni és conscient que ho va fer… Estic donant la meua opinió i no vull justificar res”, ha afegit. Les seues paraules han tingut una reacció directa de Terelu Campos, present en el plató: “És una opinió molt bonica, però crec que s’allunya de la realitat“.

Terelu Campos li obri els ulls a Emma García

Terelu Campos ha frenat en sec a la seua companya Emma García i li ha explicat: “Si jo estic en boca de tot el món quan es fa públic almenys dir ‘No pensareu que em sent orgullosa…’ Però ella no ha dit res”.

Emma ho ha entés

Emma ha entés a la perfecció el parer de Terelu Campos sobre este tema tan sensible i ha resolt el tema: “Tant de bo ella demanés perdó i amb això acabés”.

Últimes notícies

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.