Terelu Campos obre els ulls a Emma García sobre Rocío Flores

La presentadora Emma García sempre ha defensat a Rocío Flores i en esta ocasió ho ha fet una altra vegada, ha tornat a mullar-se sobre el que pensa de la dura història familiar de Rocío Carrasco i els seus fills, Rocío i David Flores. La presentadora de ‘Viva la Vida‘ ha verbalitzat en més d’una ocasió els seus desitjos que la filla de Rocío Jurado puga acostar-se als seus fills i recuperar el temps perdut i, encara que al principi va manifestar els seus dubtes sobre la història, ara que l’ha conegut té una opinió molt sòlida sobre el conflicte.

Este dissabte, després de la potent entrevista de María Teresa Campos en ‘Divendres Deluxe‘, ha abordat el tema des del punt de vista de Rocío Flores. María Teresa Campos va parlar per primera vegada de com va viure ella la pallissa de Rocío a la seua mare i va enlletgir la seua actitud.

El que pensa Emma García de Rocío Flores

«Esta xica no estava bé quan va fer això, no estava bé. Després del que va fer no crec que estiga bé, això no li fa bé a ningú i menys a una nena cap a la seua mare», ha començat comptant.

«No ho justifique»

«Tant de bo algun dia puga sanar al marge de la relació amb la seua mare. Potser ni és conscient que ho va fer… Estic donant la meua opinió i no vull justificar res», ha afegit. Les seues paraules han tingut una reacció directa de Terelu Campos, present en el plató: «És una opinió molt bonica, però crec que s’allunya de la realitat«.

Terelu Campos li obri els ulls a Emma García

Terelu Campos ha frenat en sec a la seua companya Emma García i li ha explicat: «Si jo estic en boca de tot el món quan es fa públic almenys dir ‘No pensareu que em sent orgullosa…’ Però ella no ha dit res».

Emma ho ha entés

Emma ha entés a la perfecció el parer de Terelu Campos sobre este tema tan sensible i ha resolt el tema: «Tant de bo ella demanés perdó i amb això acabés».

Últimes notícies

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.