18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Terelu Campos obre els ulls a Emma García sobre Rocío Flores

La presentadora Emma García sempre ha defensat a Rocío Flores i en esta ocasió ho ha fet una altra vegada, ha tornat a mullar-se sobre el que pensa de la dura història familiar de Rocío Carrasco i els seus fills, Rocío i David Flores. La presentadora de ‘Viva la Vida‘ ha verbalitzat en més d’una ocasió els seus desitjos que la filla de Rocío Jurado puga acostar-se als seus fills i recuperar el temps perdut i, encara que al principi va manifestar els seus dubtes sobre la història, ara que l’ha conegut té una opinió molt sòlida sobre el conflicte.

Este dissabte, després de la potent entrevista de María Teresa Campos en ‘Divendres Deluxe‘, ha abordat el tema des del punt de vista de Rocío Flores. María Teresa Campos va parlar per primera vegada de com va viure ella la pallissa de Rocío a la seua mare i va enlletgir la seua actitud.

El que pensa Emma García de Rocío Flores

“Esta xica no estava bé quan va fer això, no estava bé. Després del que va fer no crec que estiga bé, això no li fa bé a ningú i menys a una nena cap a la seua mare”, ha començat comptant.

“No ho justifique”

“Tant de bo algun dia puga sanar al marge de la relació amb la seua mare. Potser ni és conscient que ho va fer… Estic donant la meua opinió i no vull justificar res”, ha afegit. Les seues paraules han tingut una reacció directa de Terelu Campos, present en el plató: “És una opinió molt bonica, però crec que s’allunya de la realitat“.

Terelu Campos li obri els ulls a Emma García

Terelu Campos ha frenat en sec a la seua companya Emma García i li ha explicat: “Si jo estic en boca de tot el món quan es fa públic almenys dir ‘No pensareu que em sent orgullosa…’ Però ella no ha dit res”.

Emma ho ha entés

Emma ha entés a la perfecció el parer de Terelu Campos sobre este tema tan sensible i ha resolt el tema: “Tant de bo ella demanés perdó i amb això acabés”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.