10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Terelu no aguanta més la pressió i abandona ‘Sálvame’

Terelu Campos ha defensat la seva germana Carmen Borrego

Terelu Campos ha defensat a la seua germana Carmen Borrego | TELECINCO

 

Finalment, la pressió ha pogut amb Terelu, que ha decidit abandonar el programa ‘Sálvame’ de forma definitiva. La història ja fa dies que està present, però s’ha tornat més intensa amb la participació de la seua germana Carmen Borrego en el ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’. El passat dilluns el programa tornava a posar el dit en la llaga comentant la pèssima actitud de Carmen Borrego durant el ‘reality’, i el seu abandonament precoç de la casa de Guadalix, de la qual se’n va anar abans inclús que s’acabara el concurs, que només va durar 72 hores.

 

La papereta de Terelu no era gens fàcil, ja que havia de defensar a la seua germana, com ja fa dies que està fent, de les crítiques dels seus companys; una defensa que cada vegada li estava resultant més difícil. Els col·laboradors van començar a opinar sobre la poca resistència de la seua germana dins del concurs, mentre Terelu justificava l’actitud d’ella explicant que quan va entrar al concurs encara es trobava convalescent de l’operació a la qual havia sigut sotmesa unes setmanes abans. A més a més, també va explicar que la seua germana s’havia sentit un poc decebuda amb el comportament d’alguns companys de la casa, en especial amb el de Belén Rodríguez.

 

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament | TELECINCO

 

Terelu no aguanta més

Tantes crítiques van portar a Terelu al límit, que no va poder aguantar més la pressió, esclatant i anant-se’n del programa plorant. «No tot val»; «M’esteu rebentant a mi i esteu rebentant a la meua germana, i a mi m’agradaria saber quin delicte ha comés». De res van servir els intents de Belén Esteban de calmar la situació, ja que Terelu estava fora de si i decidia abandonar ‘Sálvame’ entre llàgrimes: «Creieu que tot és un espectacle i que l’espectacle és fer mal»; «Ja teniu el moment, demà el poseu 70 vegades».

 

Mentre Terelu avançava pels corredors de Telecinco ja sense micròfon, Kiko Hernández decidia seguir-la per a transmetre el seu missatge. Una vegada el presentador va tornar al plató va donar el titular: «És una baixa definitiva perquè Terelu m’ha dit que abandona el programa definitivament».

 

 

Aleshores va ser el torn de la resta de col·laboradors, que es van dedicar a desgranar la decisió de la seua companya, opinant sobre la seua eixida del programa i concloent que segurament era una decisió en calent, presa des de la pressió que estava vivint aquests dies.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.