15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Terelu no aguanta més la pressió i abandona ‘Sálvame’

Terelu Campos ha defensat la seva germana Carmen Borrego

Terelu Campos ha defensat a la seua germana Carmen Borrego | TELECINCO

 

Finalment, la pressió ha pogut amb Terelu, que ha decidit abandonar el programa ‘Sálvame’ de forma definitiva. La història ja fa dies que està present, però s’ha tornat més intensa amb la participació de la seua germana Carmen Borrego en el ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’. El passat dilluns el programa tornava a posar el dit en la llaga comentant la pèssima actitud de Carmen Borrego durant el ‘reality’, i el seu abandonament precoç de la casa de Guadalix, de la qual se’n va anar abans inclús que s’acabara el concurs, que només va durar 72 hores.

 

La papereta de Terelu no era gens fàcil, ja que havia de defensar a la seua germana, com ja fa dies que està fent, de les crítiques dels seus companys; una defensa que cada vegada li estava resultant més difícil. Els col·laboradors van començar a opinar sobre la poca resistència de la seua germana dins del concurs, mentre Terelu justificava l’actitud d’ella explicant que quan va entrar al concurs encara es trobava convalescent de l’operació a la qual havia sigut sotmesa unes setmanes abans. A més a més, també va explicar que la seua germana s’havia sentit un poc decebuda amb el comportament d’alguns companys de la casa, en especial amb el de Belén Rodríguez.

 

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament | TELECINCO

 

Terelu no aguanta més

Tantes crítiques van portar a Terelu al límit, que no va poder aguantar més la pressió, esclatant i anant-se’n del programa plorant. «No tot val»; «M’esteu rebentant a mi i esteu rebentant a la meua germana, i a mi m’agradaria saber quin delicte ha comés». De res van servir els intents de Belén Esteban de calmar la situació, ja que Terelu estava fora de si i decidia abandonar ‘Sálvame’ entre llàgrimes: «Creieu que tot és un espectacle i que l’espectacle és fer mal»; «Ja teniu el moment, demà el poseu 70 vegades».

 

Mentre Terelu avançava pels corredors de Telecinco ja sense micròfon, Kiko Hernández decidia seguir-la per a transmetre el seu missatge. Una vegada el presentador va tornar al plató va donar el titular: «És una baixa definitiva perquè Terelu m’ha dit que abandona el programa definitivament».

 

 

Aleshores va ser el torn de la resta de col·laboradors, que es van dedicar a desgranar la decisió de la seua companya, opinant sobre la seua eixida del programa i concloent que segurament era una decisió en calent, presa des de la pressió que estava vivint aquests dies.

Últimes notícies

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.

El Vila-real afronta un febrer propici i queda a l’espera de la data del Barça

L'equip encara un calendari amb dos partits a casa i una única eixida davant rivals en mala ratxa o zona baixa, i espera la data del Barça. Amb 42 punts, té a tir a l'Atlètic, tercer amb 45.