Terelu no aguanta més la pressió i abandona ‘Sálvame’

Terelu Campos ha defensat la seva germana Carmen Borrego

Terelu Campos ha defensat a la seua germana Carmen Borrego | TELECINCO

 

Finalment, la pressió ha pogut amb Terelu, que ha decidit abandonar el programa ‘Sálvame’ de forma definitiva. La història ja fa dies que està present, però s’ha tornat més intensa amb la participació de la seua germana Carmen Borrego en el ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’. El passat dilluns el programa tornava a posar el dit en la llaga comentant la pèssima actitud de Carmen Borrego durant el ‘reality’, i el seu abandonament precoç de la casa de Guadalix, de la qual se’n va anar abans inclús que s’acabara el concurs, que només va durar 72 hores.

 

La papereta de Terelu no era gens fàcil, ja que havia de defensar a la seua germana, com ja fa dies que està fent, de les crítiques dels seus companys; una defensa que cada vegada li estava resultant més difícil. Els col·laboradors van començar a opinar sobre la poca resistència de la seua germana dins del concurs, mentre Terelu justificava l’actitud d’ella explicant que quan va entrar al concurs encara es trobava convalescent de l’operació a la qual havia sigut sotmesa unes setmanes abans. A més a més, també va explicar que la seua germana s’havia sentit un poc decebuda amb el comportament d’alguns companys de la casa, en especial amb el de Belén Rodríguez.

 

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament | TELECINCO

 

Terelu no aguanta més

Tantes crítiques van portar a Terelu al límit, que no va poder aguantar més la pressió, esclatant i anant-se’n del programa plorant. «No tot val»; «M’esteu rebentant a mi i esteu rebentant a la meua germana, i a mi m’agradaria saber quin delicte ha comés». De res van servir els intents de Belén Esteban de calmar la situació, ja que Terelu estava fora de si i decidia abandonar ‘Sálvame’ entre llàgrimes: «Creieu que tot és un espectacle i que l’espectacle és fer mal»; «Ja teniu el moment, demà el poseu 70 vegades».

 

Mentre Terelu avançava pels corredors de Telecinco ja sense micròfon, Kiko Hernández decidia seguir-la per a transmetre el seu missatge. Una vegada el presentador va tornar al plató va donar el titular: «És una baixa definitiva perquè Terelu m’ha dit que abandona el programa definitivament».

 

 

Aleshores va ser el torn de la resta de col·laboradors, que es van dedicar a desgranar la decisió de la seua companya, opinant sobre la seua eixida del programa i concloent que segurament era una decisió en calent, presa des de la pressió que estava vivint aquests dies.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.