Terelu no aguanta més la pressió i abandona ‘Sálvame’

Terelu Campos ha defensat la seva germana Carmen Borrego

Terelu Campos ha defensat a la seua germana Carmen Borrego | TELECINCO

 

Finalment, la pressió ha pogut amb Terelu, que ha decidit abandonar el programa ‘Sálvame’ de forma definitiva. La història ja fa dies que està present, però s’ha tornat més intensa amb la participació de la seua germana Carmen Borrego en el ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’. El passat dilluns el programa tornava a posar el dit en la llaga comentant la pèssima actitud de Carmen Borrego durant el ‘reality’, i el seu abandonament precoç de la casa de Guadalix, de la qual se’n va anar abans inclús que s’acabara el concurs, que només va durar 72 hores.

 

La papereta de Terelu no era gens fàcil, ja que havia de defensar a la seua germana, com ja fa dies que està fent, de les crítiques dels seus companys; una defensa que cada vegada li estava resultant més difícil. Els col·laboradors van començar a opinar sobre la poca resistència de la seua germana dins del concurs, mentre Terelu justificava l’actitud d’ella explicant que quan va entrar al concurs encara es trobava convalescent de l’operació a la qual havia sigut sotmesa unes setmanes abans. A més a més, també va explicar que la seua germana s’havia sentit un poc decebuda amb el comportament d’alguns companys de la casa, en especial amb el de Belén Rodríguez.

 

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament | TELECINCO

 

Terelu no aguanta més

Tantes crítiques van portar a Terelu al límit, que no va poder aguantar més la pressió, esclatant i anant-se’n del programa plorant. «No tot val»; «M’esteu rebentant a mi i esteu rebentant a la meua germana, i a mi m’agradaria saber quin delicte ha comés». De res van servir els intents de Belén Esteban de calmar la situació, ja que Terelu estava fora de si i decidia abandonar ‘Sálvame’ entre llàgrimes: «Creieu que tot és un espectacle i que l’espectacle és fer mal»; «Ja teniu el moment, demà el poseu 70 vegades».

 

Mentre Terelu avançava pels corredors de Telecinco ja sense micròfon, Kiko Hernández decidia seguir-la per a transmetre el seu missatge. Una vegada el presentador va tornar al plató va donar el titular: «És una baixa definitiva perquè Terelu m’ha dit que abandona el programa definitivament».

 

 

Aleshores va ser el torn de la resta de col·laboradors, que es van dedicar a desgranar la decisió de la seua companya, opinant sobre la seua eixida del programa i concloent que segurament era una decisió en calent, presa des de la pressió que estava vivint aquests dies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.

Ester Muñoz acusa a Sánchez de frivolitat davant el conflicte de l’Iran

La portaveu del PP en el Congrés ha demanat a Pedro Sánchez una reflexió per les conseqüències per a Espanya de la seua postura davant l'Iran. També ha carregat per Adamuz, Plus ultra i els pactes amb Vox a Aragó i Extremadura.

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.