9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Terelu no aguanta més la pressió i abandona ‘Sálvame’

Terelu Campos ha defensat la seva germana Carmen Borrego

Terelu Campos ha defensat a la seua germana Carmen Borrego | TELECINCO

 

Finalment, la pressió ha pogut amb Terelu, que ha decidit abandonar el programa ‘Sálvame’ de forma definitiva. La història ja fa dies que està present, però s’ha tornat més intensa amb la participació de la seua germana Carmen Borrego en el ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’. El passat dilluns el programa tornava a posar el dit en la llaga comentant la pèssima actitud de Carmen Borrego durant el ‘reality’, i el seu abandonament precoç de la casa de Guadalix, de la qual se’n va anar abans inclús que s’acabara el concurs, que només va durar 72 hores.

 

La papereta de Terelu no era gens fàcil, ja que havia de defensar a la seua germana, com ja fa dies que està fent, de les crítiques dels seus companys; una defensa que cada vegada li estava resultant més difícil. Els col·laboradors van començar a opinar sobre la poca resistència de la seua germana dins del concurs, mentre Terelu justificava l’actitud d’ella explicant que quan va entrar al concurs encara es trobava convalescent de l’operació a la qual havia sigut sotmesa unes setmanes abans. A més a més, també va explicar que la seua germana s’havia sentit un poc decebuda amb el comportament d’alguns companys de la casa, en especial amb el de Belén Rodríguez.

 

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament

Carmen Borrego va abandonar el concurs precipitadament | TELECINCO

 

Terelu no aguanta més

Tantes crítiques van portar a Terelu al límit, que no va poder aguantar més la pressió, esclatant i anant-se’n del programa plorant. «No tot val»; «M’esteu rebentant a mi i esteu rebentant a la meua germana, i a mi m’agradaria saber quin delicte ha comés». De res van servir els intents de Belén Esteban de calmar la situació, ja que Terelu estava fora de si i decidia abandonar ‘Sálvame’ entre llàgrimes: «Creieu que tot és un espectacle i que l’espectacle és fer mal»; «Ja teniu el moment, demà el poseu 70 vegades».

 

Mentre Terelu avançava pels corredors de Telecinco ja sense micròfon, Kiko Hernández decidia seguir-la per a transmetre el seu missatge. Una vegada el presentador va tornar al plató va donar el titular: «És una baixa definitiva perquè Terelu m’ha dit que abandona el programa definitivament».

 

 

Aleshores va ser el torn de la resta de col·laboradors, que es van dedicar a desgranar la decisió de la seua companya, opinant sobre la seua eixida del programa i concloent que segurament era una decisió en calent, presa des de la pressió que estava vivint aquests dies.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.