Tom Brusse confessa haver tingut relacions homosexuals i Jorge Javier Vázquez es torna boig d’alegria

Tom Brusse va estar anit en el programa “Sálvame Deluxe” on es va sotmetre a la prova de la veritat amb uns resultats que no esperava Jorge Javier Vázquez i que l’han deixat sense alé. El presentador del Deluxe ha esclatat en descobrir que el seu benvolgut francés ha mantingut relacions sexuals amb homes, ara sembla que té esperança.

Tom Brusse un bon fitxatge per a Telecinco

Tots recordem el pas de Tom Brusse pel programa ‘La isla de las tentaciones‘ on era parella de Melyssa Pinto i que recordem que li va ser infidel amb Sandra Pica. En este programa va ser on va saltar a la fama i la cadena de Mediaset no va tardar en adonar-se que era un bon fitxatge. Ha participat en diversos programes de la cadena i manté una curiosa amistat amb presentador de “Sálvame“.

Jorge Javier beu els vents pel francés

Jorge Javier ha reconegut quasi des del principi de l’aparició de Tom Brusse en televisió que li atrau i molt, encara que sempre va pensar que no tenia cap possibilitat amb ell. Després del seu pas pel polígraf tot ha canviat, perquè l’ex de Melyssa Pinto ha revelat que és més obert del que va assegurar.

Infidel per naturalesa

Tom Brusse no ha tingut cap problema en assumir que era infidel per naturalesa: “Li he posat les banyes a totes les meues xicotes“. No obstant això, li ha costat un poc més reconéixer que ha mantingut trobades homosexuals en alguna ocasió.

Va ser fa uns mesos, en una orgia i li ho vaig fer jo a ell, ell a mi no. Vaig sentir una cosa molt semblant a la penetració en dones“, declara.

Una esperança per a Jorge Javier Vázquez

Els col·laboradors de “Sábado Deluxe” no han pogut contenir l’emoció en escoltar la resposta de l’entrevistat. S’han adonat que estava passant un mal moment i han intentat restar-li pes a l’assumpte fent comentaris jocosos.

Jorge Javier Vázquez: “Jo el vaig veure primer”

Per tots és sabut l’atracció de Jorge Javier Vázquez pel jove, han treballat en molts programes junts i cada vegada que podia el presentador deixava caure que li agradava i molt. Això sí sempre va pensar que el seu romanç era imposable, encara que ha jugat amb la possibilitat que el jove caigués en les seues xarxes.

El presentador entén que hi haja molts homes interessats en el seu futur amant, però els ha fet un advertiment: “Jo el vaig veure primer“. Estes declaracions han trencat la tensió i Tom s’ha sentit més relaxat després que el polígraf revelés el seu secret.

Incapaç de ser fidel

Brusse ha acabat confessant els aspectes més íntims de les seues relacions, fins i tot ha reconegut que és incapaç de ser fidel. “He estat en orgies a Marbella i a Madrid, també he fet trios i li he posat les banyes a totes les meues parelles“.

Les xarxes socials han aplaudit la sinceritat del francés, encara que també ha rebut crítiques per no reconéixer a temps les seues inclinacions. L’acusen d’haver jugat a la distracció i de no aprofundir massa en uns certs aspectes.

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Qui serà la que atrau a Tom Brusse?

Duran el programa d’anit el jove va deixar caure en vàries ocasions que li agradava molt Alba Carrillo, encara que ella va deixar clar que el veia sols com un germà.

Jorge Javier s’ha quedat molt sorprès en assabentar-se que Brusse estaria disposat a tenir una trobada íntima amb Alba Carrillo. “Tindria relacions amb ella, és una dona molt maca”, comenta amb un somriure en el rostre.

A què es compromet Tom?

Tom s’ha compromés a reflexionar sobre la seua situació, perquè no està orgullós d’haver fet sofrir a tantes dones. “És una cosa de la qual em penedisc l’endemà, però que torne a fer una vegada i una altra”, referent a les contínues infidelitats.

L’empresari assumeix que no té bona memòria, així que li resulta bastant complicat crear mentides per a cobrir les seues infidelitats. Entén que és una cosa que no està bé, perquè ha fet sofrir a molta gent i està esforçant-se per canviar.

El presentador no confia en estes paraules, perquè no és la primera vegada que el francés fa una promesa de tals característiques. No obstant això, ell assegura que ja ha fet els primers passos per a convertir-se en un home nou i gaudir del sexe d’una altra forma.

Mentrestant, el català continua fantasiant amb conéixer millor a Tom i més després de conéixer els seus escarceos homosexuals. “No hi ha en estos moments persona més feliç que jo, gràcies“.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un any de Kiat Lim al València CF: avanç del Nou Mestalla i gir en la parcel·la esportiva

Kiat Lim complix un any en la presidència del València CF amb el Nou Mestalla en marxa després d'un gran préstec i una reordenació esportiva, però amb l'equip encara mirant al descens

Agirrezabala serà operat del menisc a Vitòria després de lesionar-se en un entrenament

El porter de l'Athletic cedit al València està a l'espera de ser operat del menisc del genoll esquerre a Vitòria. La lesió va arribar després d'una acció fortuïta en un entrenament i va frenar el seu retorn a una convocatòria després de superar un problema muscular previ.

Barcala s’oferix a la comissió de Les Corts i nega una cacera interna pel cas Els Naus

L'alcalde d'Alacant ha reiterat la seua plena disponibilitat per a comparéixer davant la comissió de Les Corts per les VPP de la Platja de Sant Joan i ha defés tres expedients informatius sense sancions. També ha reclamat al Govern un pla de vivenda per a la ciutat.

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Rodríguez ha reclamat al Consell reactivar controls i garanties en la VPP i ha sol·licitat una auditoria per a aclarir les adjudicacions investigades a Alacant.

El port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent i a les 09.24 s'ha obert només per a eixides. Emergències ha demanat precaució per l'alerta groga de pluges.

La pluja suspén la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València suspén la mascletà de les 14.00 per la pluja i la previsió per a les pròximes hores. El tret l'anava a realitzar Pirotècnia Saragossana.

La família de Tejero, feta mal després de la negativa de l’arquebisbe castrense al funeral en la catedral

La família ha lamentat que l'arquebisbe general castrense, Juan Antonio Aznárez, denegara el funeral en la Catedral de les Forces Armades, previst per al 25 de març. En un comunicat, els sis fills parlen de 'profund pesar' i suggerixen que s'han imposat raons polítiques sobre les eclesials

Un cotxe ha caigut per un terraplé i ha tallat la via del TRAM d’Alacant a la Vila Joiosa, sense ferits

Un cotxe s'ha precipitat des d'un pont sobre la línia 1 del TRAM d'Alacant, a l'altura de Paradís, i ha obligat a tallar la circulació entre Cala Piteres i Creueta. No hi ha ferits; FGV ha activat autobusos entre El Campello i Creueta i preveu reprendre el servici a primera hora de la vesprada.