Tom Brusse confessa haver tingut relacions homosexuals i Jorge Javier Vázquez es torna boig d’alegria

Tom Brusse va estar anit en el programa «Sálvame Deluxe» on es va sotmetre a la prova de la veritat amb uns resultats que no esperava Jorge Javier Vázquez i que l’han deixat sense alé. El presentador del Deluxe ha esclatat en descobrir que el seu benvolgut francés ha mantingut relacions sexuals amb homes, ara sembla que té esperança.

Tom Brusse un bon fitxatge per a Telecinco

Tots recordem el pas de Tom Brusse pel programa ‘La isla de las tentaciones‘ on era parella de Melyssa Pinto i que recordem que li va ser infidel amb Sandra Pica. En este programa va ser on va saltar a la fama i la cadena de Mediaset no va tardar en adonar-se que era un bon fitxatge. Ha participat en diversos programes de la cadena i manté una curiosa amistat amb presentador de «Sálvame«.

Jorge Javier beu els vents pel francés

Jorge Javier ha reconegut quasi des del principi de l’aparició de Tom Brusse en televisió que li atrau i molt, encara que sempre va pensar que no tenia cap possibilitat amb ell. Després del seu pas pel polígraf tot ha canviat, perquè l’ex de Melyssa Pinto ha revelat que és més obert del que va assegurar.

Infidel per naturalesa

Tom Brusse no ha tingut cap problema en assumir que era infidel per naturalesa: «Li he posat les banyes a totes les meues xicotes«. No obstant això, li ha costat un poc més reconéixer que ha mantingut trobades homosexuals en alguna ocasió.

«Va ser fa uns mesos, en una orgia i li ho vaig fer jo a ell, ell a mi no. Vaig sentir una cosa molt semblant a la penetració en dones«, declara.

Una esperança per a Jorge Javier Vázquez

Els col·laboradors de «Sábado Deluxe» no han pogut contenir l’emoció en escoltar la resposta de l’entrevistat. S’han adonat que estava passant un mal moment i han intentat restar-li pes a l’assumpte fent comentaris jocosos.

Jorge Javier Vázquez: «Jo el vaig veure primer»

Per tots és sabut l’atracció de Jorge Javier Vázquez pel jove, han treballat en molts programes junts i cada vegada que podia el presentador deixava caure que li agradava i molt. Això sí sempre va pensar que el seu romanç era imposable, encara que ha jugat amb la possibilitat que el jove caigués en les seues xarxes.

El presentador entén que hi haja molts homes interessats en el seu futur amant, però els ha fet un advertiment: «Jo el vaig veure primer«. Estes declaracions han trencat la tensió i Tom s’ha sentit més relaxat després que el polígraf revelés el seu secret.

Incapaç de ser fidel

Brusse ha acabat confessant els aspectes més íntims de les seues relacions, fins i tot ha reconegut que és incapaç de ser fidel. «He estat en orgies a Marbella i a Madrid, també he fet trios i li he posat les banyes a totes les meues parelles«.

Les xarxes socials han aplaudit la sinceritat del francés, encara que també ha rebut crítiques per no reconéixer a temps les seues inclinacions. L’acusen d’haver jugat a la distracció i de no aprofundir massa en uns certs aspectes.

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Qui serà la que atrau a Tom Brusse?

Duran el programa d’anit el jove va deixar caure en vàries ocasions que li agradava molt Alba Carrillo, encara que ella va deixar clar que el veia sols com un germà.

Jorge Javier s’ha quedat molt sorprès en assabentar-se que Brusse estaria disposat a tenir una trobada íntima amb Alba Carrillo. «Tindria relacions amb ella, és una dona molt maca», comenta amb un somriure en el rostre.

A què es compromet Tom?

Tom s’ha compromés a reflexionar sobre la seua situació, perquè no està orgullós d’haver fet sofrir a tantes dones. «És una cosa de la qual em penedisc l’endemà, però que torne a fer una vegada i una altra», referent a les contínues infidelitats.

L’empresari assumeix que no té bona memòria, així que li resulta bastant complicat crear mentides per a cobrir les seues infidelitats. Entén que és una cosa que no està bé, perquè ha fet sofrir a molta gent i està esforçant-se per canviar.

El presentador no confia en estes paraules, perquè no és la primera vegada que el francés fa una promesa de tals característiques. No obstant això, ell assegura que ja ha fet els primers passos per a convertir-se en un home nou i gaudir del sexe d’una altra forma.

Mentrestant, el català continua fantasiant amb conéixer millor a Tom i més després de conéixer els seus escarceos homosexuals. «No hi ha en estos moments persona més feliç que jo, gràcies«.

 

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.