Toñi Moreno torna a Telecinco per la porta gran

 

Per primera vegada en la història, Telecinco ha optat per cancel·lar l’emissió del ‘Deluxe’ per a programar en el seu lloc un especial de ‘Viva la vida’ amb Toñi Moreno al capdavant.

 

El programa del cap de setmana saltarà al prime time baix el títol de ‘Viva el verano‘, que comptarà amb la participació d’alguns dels col·laboradors habituals de l’espai, com Isabel Rábago, que ha confirmat la seua presència a través del seu compte d’Instagram.

 

Tal com ha anunciat la cadena, a partir de les 22.00 hores, els espectadors podran seguir un programa en el qual s’abordaran diverses entrevistes i les últimes hora sobre el món del cor. De moment es desconeix si s’emetrà només aquesta setmana o si, per contra, també ocuparà la nit del 27 d’agost.

 

Serà la segona vegada que ‘Viva la Vida‘ s’emeta en horari nocturn. Cal recordar que el passat 9 de gener, coincidint amb el temporal Filomena, Telecinco va programar una edició especial del magazine amb Emma García al capdavant, davant la impossibilitat d’oferir el lliurament previst de ‘Sábado Deluxe‘.

 

El ressorgir de Toñi Moreno en Telecinco

Toñi Moreno desborda felicitat. La presentadora andalusa ha aconseguit collir un dels seus majors triomfs professionals, després de prendre el relleu d’Emma García en ‘Viva la vida‘, i emportar-se tot el protagonisme i afecte dels espectadors que, cada cap de setmana, esperen pegats al televisor per a veu a la gaditana.

 

En les últimes setmanes, Viva la Vida ha millorat els seus índexs d’audiència des que Toñi Moreno està als comandaments. La comunicadora ja ha sigut felicitada pels seus companys i per la pròpia cadena, que ha apostat per la seua vàlua i l’ha col·locada aquest divendres en el prime time.

 

Aquesta nit, Viernes Deluxe desapareix, per a donar pas a un nou capítol de Viva la vida baix el nom de Viva el verano. L’andalusa comptarà amb el seu equip de col·laboradors habitual que seguirà en directe l’última hora del món del cor.

El Deluxe en hores baixes

Divendres passat, 13 d’agost, Viernes Deluxe va patir una de les seues majors patacades després de reemetre l’entrevista de Paz Padilla on parlava sobre la mort del seu marit Antonio. Moltes persones no van aconseguir entendre com la humorista pot parlar amb tanta enteresa sobre un tema tan fort i així ho van fer constar en xarxes socials.

 

Per a no entropessar dues vegades amb la mateixa pedra i no repetir el mateix error, Mediaset ha decidit donar-li una nova oportunitat a Toñi Moreno. Es convertirà el nou programa de Toñi en el nou espai de les nits de Telecinco? Molt prompte ho sabrem.

Últimes notícies

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.