Toñi Moreno torna a Telecinco per la porta gran

 

Per primera vegada en la història, Telecinco ha optat per cancel·lar l’emissió del ‘Deluxe’ per a programar en el seu lloc un especial de ‘Viva la vida’ amb Toñi Moreno al capdavant.

 

El programa del cap de setmana saltarà al prime time baix el títol de ‘Viva el verano‘, que comptarà amb la participació d’alguns dels col·laboradors habituals de l’espai, com Isabel Rábago, que ha confirmat la seua presència a través del seu compte d’Instagram.

 

Tal com ha anunciat la cadena, a partir de les 22.00 hores, els espectadors podran seguir un programa en el qual s’abordaran diverses entrevistes i les últimes hora sobre el món del cor. De moment es desconeix si s’emetrà només aquesta setmana o si, per contra, també ocuparà la nit del 27 d’agost.

 

Serà la segona vegada que ‘Viva la Vida‘ s’emeta en horari nocturn. Cal recordar que el passat 9 de gener, coincidint amb el temporal Filomena, Telecinco va programar una edició especial del magazine amb Emma García al capdavant, davant la impossibilitat d’oferir el lliurament previst de ‘Sábado Deluxe‘.

 

El ressorgir de Toñi Moreno en Telecinco

Toñi Moreno desborda felicitat. La presentadora andalusa ha aconseguit collir un dels seus majors triomfs professionals, després de prendre el relleu d’Emma García en ‘Viva la vida‘, i emportar-se tot el protagonisme i afecte dels espectadors que, cada cap de setmana, esperen pegats al televisor per a veu a la gaditana.

 

En les últimes setmanes, Viva la Vida ha millorat els seus índexs d’audiència des que Toñi Moreno està als comandaments. La comunicadora ja ha sigut felicitada pels seus companys i per la pròpia cadena, que ha apostat per la seua vàlua i l’ha col·locada aquest divendres en el prime time.

 

Aquesta nit, Viernes Deluxe desapareix, per a donar pas a un nou capítol de Viva la vida baix el nom de Viva el verano. L’andalusa comptarà amb el seu equip de col·laboradors habitual que seguirà en directe l’última hora del món del cor.

El Deluxe en hores baixes

Divendres passat, 13 d’agost, Viernes Deluxe va patir una de les seues majors patacades després de reemetre l’entrevista de Paz Padilla on parlava sobre la mort del seu marit Antonio. Moltes persones no van aconseguir entendre com la humorista pot parlar amb tanta enteresa sobre un tema tan fort i així ho van fer constar en xarxes socials.

 

Per a no entropessar dues vegades amb la mateixa pedra i no repetir el mateix error, Mediaset ha decidit donar-li una nova oportunitat a Toñi Moreno. Es convertirà el nou programa de Toñi en el nou espai de les nits de Telecinco? Molt prompte ho sabrem.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.