Toñi Moreno torna a Telecinco per la porta gran

 

Per primera vegada en la història, Telecinco ha optat per cancel·lar l’emissió del ‘Deluxe’ per a programar en el seu lloc un especial de ‘Viva la vida’ amb Toñi Moreno al capdavant.

 

El programa del cap de setmana saltarà al prime time baix el títol de ‘Viva el verano‘, que comptarà amb la participació d’alguns dels col·laboradors habituals de l’espai, com Isabel Rábago, que ha confirmat la seua presència a través del seu compte d’Instagram.

 

Tal com ha anunciat la cadena, a partir de les 22.00 hores, els espectadors podran seguir un programa en el qual s’abordaran diverses entrevistes i les últimes hora sobre el món del cor. De moment es desconeix si s’emetrà només aquesta setmana o si, per contra, també ocuparà la nit del 27 d’agost.

 

Serà la segona vegada que ‘Viva la Vida‘ s’emeta en horari nocturn. Cal recordar que el passat 9 de gener, coincidint amb el temporal Filomena, Telecinco va programar una edició especial del magazine amb Emma García al capdavant, davant la impossibilitat d’oferir el lliurament previst de ‘Sábado Deluxe‘.

 

El ressorgir de Toñi Moreno en Telecinco

Toñi Moreno desborda felicitat. La presentadora andalusa ha aconseguit collir un dels seus majors triomfs professionals, després de prendre el relleu d’Emma García en ‘Viva la vida‘, i emportar-se tot el protagonisme i afecte dels espectadors que, cada cap de setmana, esperen pegats al televisor per a veu a la gaditana.

 

En les últimes setmanes, Viva la Vida ha millorat els seus índexs d’audiència des que Toñi Moreno està als comandaments. La comunicadora ja ha sigut felicitada pels seus companys i per la pròpia cadena, que ha apostat per la seua vàlua i l’ha col·locada aquest divendres en el prime time.

 

Aquesta nit, Viernes Deluxe desapareix, per a donar pas a un nou capítol de Viva la vida baix el nom de Viva el verano. L’andalusa comptarà amb el seu equip de col·laboradors habitual que seguirà en directe l’última hora del món del cor.

El Deluxe en hores baixes

Divendres passat, 13 d’agost, Viernes Deluxe va patir una de les seues majors patacades després de reemetre l’entrevista de Paz Padilla on parlava sobre la mort del seu marit Antonio. Moltes persones no van aconseguir entendre com la humorista pot parlar amb tanta enteresa sobre un tema tan fort i així ho van fer constar en xarxes socials.

 

Per a no entropessar dues vegades amb la mateixa pedra i no repetir el mateix error, Mediaset ha decidit donar-li una nova oportunitat a Toñi Moreno. Es convertirà el nou programa de Toñi en el nou espai de les nits de Telecinco? Molt prompte ho sabrem.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.