Toñi Moreno torna a Telecinco per la porta gran

 

Per primera vegada en la història, Telecinco ha optat per cancel·lar l’emissió del ‘Deluxe’ per a programar en el seu lloc un especial de ‘Viva la vida’ amb Toñi Moreno al capdavant.

 

El programa del cap de setmana saltarà al prime time baix el títol de ‘Viva el verano‘, que comptarà amb la participació d’alguns dels col·laboradors habituals de l’espai, com Isabel Rábago, que ha confirmat la seua presència a través del seu compte d’Instagram.

 

Tal com ha anunciat la cadena, a partir de les 22.00 hores, els espectadors podran seguir un programa en el qual s’abordaran diverses entrevistes i les últimes hora sobre el món del cor. De moment es desconeix si s’emetrà només aquesta setmana o si, per contra, també ocuparà la nit del 27 d’agost.

 

Serà la segona vegada que ‘Viva la Vida‘ s’emeta en horari nocturn. Cal recordar que el passat 9 de gener, coincidint amb el temporal Filomena, Telecinco va programar una edició especial del magazine amb Emma García al capdavant, davant la impossibilitat d’oferir el lliurament previst de ‘Sábado Deluxe‘.

 

El ressorgir de Toñi Moreno en Telecinco

Toñi Moreno desborda felicitat. La presentadora andalusa ha aconseguit collir un dels seus majors triomfs professionals, després de prendre el relleu d’Emma García en ‘Viva la vida‘, i emportar-se tot el protagonisme i afecte dels espectadors que, cada cap de setmana, esperen pegats al televisor per a veu a la gaditana.

 

En les últimes setmanes, Viva la Vida ha millorat els seus índexs d’audiència des que Toñi Moreno està als comandaments. La comunicadora ja ha sigut felicitada pels seus companys i per la pròpia cadena, que ha apostat per la seua vàlua i l’ha col·locada aquest divendres en el prime time.

 

Aquesta nit, Viernes Deluxe desapareix, per a donar pas a un nou capítol de Viva la vida baix el nom de Viva el verano. L’andalusa comptarà amb el seu equip de col·laboradors habitual que seguirà en directe l’última hora del món del cor.

El Deluxe en hores baixes

Divendres passat, 13 d’agost, Viernes Deluxe va patir una de les seues majors patacades després de reemetre l’entrevista de Paz Padilla on parlava sobre la mort del seu marit Antonio. Moltes persones no van aconseguir entendre com la humorista pot parlar amb tanta enteresa sobre un tema tan fort i així ho van fer constar en xarxes socials.

 

Per a no entropessar dues vegades amb la mateixa pedra i no repetir el mateix error, Mediaset ha decidit donar-li una nova oportunitat a Toñi Moreno. Es convertirà el nou programa de Toñi en el nou espai de les nits de Telecinco? Molt prompte ho sabrem.

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.