15.4 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Toñi Moreno torna a Telecinco per la porta gran

 

Per primera vegada en la història, Telecinco ha optat per cancel·lar l’emissió del ‘Deluxe’ per a programar en el seu lloc un especial de ‘Viva la vida’ amb Toñi Moreno al capdavant.

 

El programa del cap de setmana saltarà al prime time baix el títol de ‘Viva el verano‘, que comptarà amb la participació d’alguns dels col·laboradors habituals de l’espai, com Isabel Rábago, que ha confirmat la seua presència a través del seu compte d’Instagram.

 

Tal com ha anunciat la cadena, a partir de les 22.00 hores, els espectadors podran seguir un programa en el qual s’abordaran diverses entrevistes i les últimes hora sobre el món del cor. De moment es desconeix si s’emetrà només aquesta setmana o si, per contra, també ocuparà la nit del 27 d’agost.

 

Serà la segona vegada que ‘Viva la Vida‘ s’emeta en horari nocturn. Cal recordar que el passat 9 de gener, coincidint amb el temporal Filomena, Telecinco va programar una edició especial del magazine amb Emma García al capdavant, davant la impossibilitat d’oferir el lliurament previst de ‘Sábado Deluxe‘.

 

El ressorgir de Toñi Moreno en Telecinco

Toñi Moreno desborda felicitat. La presentadora andalusa ha aconseguit collir un dels seus majors triomfs professionals, després de prendre el relleu d’Emma García en ‘Viva la vida‘, i emportar-se tot el protagonisme i afecte dels espectadors que, cada cap de setmana, esperen pegats al televisor per a veu a la gaditana.

 

En les últimes setmanes, Viva la Vida ha millorat els seus índexs d’audiència des que Toñi Moreno està als comandaments. La comunicadora ja ha sigut felicitada pels seus companys i per la pròpia cadena, que ha apostat per la seua vàlua i l’ha col·locada aquest divendres en el prime time.

 

Aquesta nit, Viernes Deluxe desapareix, per a donar pas a un nou capítol de Viva la vida baix el nom de Viva el verano. L’andalusa comptarà amb el seu equip de col·laboradors habitual que seguirà en directe l’última hora del món del cor.

El Deluxe en hores baixes

Divendres passat, 13 d’agost, Viernes Deluxe va patir una de les seues majors patacades després de reemetre l’entrevista de Paz Padilla on parlava sobre la mort del seu marit Antonio. Moltes persones no van aconseguir entendre com la humorista pot parlar amb tanta enteresa sobre un tema tan fort i així ho van fer constar en xarxes socials.

 

Per a no entropessar dues vegades amb la mateixa pedra i no repetir el mateix error, Mediaset ha decidit donar-li una nova oportunitat a Toñi Moreno. Es convertirà el nou programa de Toñi en el nou espai de les nits de Telecinco? Molt prompte ho sabrem.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.