Un treballador de Telecinco esborra un missatge sobre Rocío Carrasco: «Va ser així»

 

 

Ahir a la nit es van emetre dos nous episodis de la sèrie documental de Rocío Carrasco titulada ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Com va ocórrer amb els primers lliuraments, el documental va aconseguir deixar-nos estupefactes i commoguts pel testimoniatge d’ella.

I és que va relatar un episodi violent amb el seu ex Antonio David Flores, la traïció del seu tio Amador Mohedano, i fins i tot com va descobrir que el seu aleshores marit li era infidel.

Una situació esta última que va portar a reaccionar a un col·laborador de Telecinco. Este va escriure un missatge en xarxes socials i després va decidir esborrar-lo. Ens estem referint a Antonio Rossi, col·laborador habitual de ‘El programa de Ana Rosa’.

La confessió de Rocío Carrasco

Un dels moments més commovedors de la sèrie va ser quan Rocío va narrar que va atrapar Antonio David fent-se besos amb una altra dona, Sonsoles. Un instant en el qual ella va començar a trobar-se malament, a plorar i a sentir ansietat.

No obstant això, ell, veient-la com estava, li va dir boja. Això sense passar per alt que, encara que Carrasco li ho va demanar, no la va portar a casa. Va fer que marxés embarassada del seu segon fill caminant a les sis del matí cap a casa seua.

En este punt, la protagonista va relatar que va prendre la decisió de separar-se d’ell. És més, va narrar que, poc després, va descobrir que tots sabien que Flores li era infidel. Així, va exposar que ho sabien els seus cosins, entre els quals estava Chayo perquè era amiga de l”amant’, i tot el poble.

De la mateixa manera, va afegir: «Ho sabia gent de la premsa, que estaven allí tot l’estiu. Hi ha gent de la premsa que s’ha omplert la boca de dir coses que saben perfectament que són mentida. Ho sabia María Patiño. Ella ho ha dit en alguna ocasió. No ha explicat tot, però sabia el que estava passant. Sap com va ser este estiu meu».

Antonio Rossi recolza a Rocío Carrasco

Davant este commovedor testimoni de Rocío Carrasco, va haver-hi molts espectadors de la sèrie que no van dubtar a comentar-lo en xarxes socials. I entre estos estava el col·laborador de Telecinco Antonio Rossi.

Este va optar per escriure el següent tuit sobre el moment en el qual va descobrir al seu marit sent-li infidel: «Este any vaig començar a treballar. I l’estiu i les infidelitats d’Antonio David a Rocío van anar així. María Patiño sempre va defensar, des d’este mateix any, que va ser infidel David i no Rocío. Va ser la primera i ho ha defensat fins al final. Fins hui».

 

María Patiño parla i Rossi reacciona

La mateixa María Patiño en veure’s mencionada en el documental no va dubtar també a piular sobre este tema. I ho va fer per a dir: «Fals. Rocío viu i recrea una veritat, però no com va ser». I a això va afegir: «Ho vaig viure, però no va anar així. No li vull llevar dolor. Vaig matar per demostrar la veritat, vaig aconseguir provar-ho. Van passar els anys i pocs ens van creure. Rocío no recorda com va ocórrer tot».

Unes paraules estes que van fer que Antonio Rossi reculés. Així, va optar per esborrar el tuit que havia escrit sobre la seua companya. I és que es va adonar que l’estava contradient i no volia enemistar-se amb ella. Una acció realment sorprenent i incoherent per part d’aquell. Si afirmava determinades coses que deia saber, per què després les esborra?

 

El públic també reacciona

Les paraules de Patiño no van passar inadvertides en la Xarxa. I així moltes persones van reaccionar a estes. En concret, al fet que va dir que era fals. Precisament estos dies la col·laboradora va exposar que ell li havia estat infidel a les seues dos dones amb ella.

És a dir, que Rocío Carrasco no esmenta quan diu que María sap que el seu aleshores marit va ser-li infidel amb esta dona.

Precisament per això, nombrosos espectadors van escriure missatges opinant sobre la negació de la col·laboradora. Bona mostra d’això són missatges com estos:

  • «Ho sabies tot i t’ho has callat. Ets molt bruta, María. M’has decebut».
  • «María, ja val. Ets tan superba que mai demanaràs perdó ni admetràs res i, si ho fas, és donant la punta perquè sempre has de tenir l’última paraula. Fes-t’ho mirar».
  • «Amb este tema sempre parles com si fores coneixedora de la veritat absoluta i, al final, la teua sororitat està quedant retratada quan el que sàpigues de portes cap a dins serà per boca d’una de les parts».
  • «Tu i el teu periodisme paral·lel i poc creïble».
  • «María és molt incoherent. Ara sabrà més com va ser que la que ho va viure en primera persona».
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.