Un treballador de Telecinco esborra un missatge sobre Rocío Carrasco: «Va ser així»

 

 

Ahir a la nit es van emetre dos nous episodis de la sèrie documental de Rocío Carrasco titulada ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Com va ocórrer amb els primers lliuraments, el documental va aconseguir deixar-nos estupefactes i commoguts pel testimoniatge d’ella.

I és que va relatar un episodi violent amb el seu ex Antonio David Flores, la traïció del seu tio Amador Mohedano, i fins i tot com va descobrir que el seu aleshores marit li era infidel.

Una situació esta última que va portar a reaccionar a un col·laborador de Telecinco. Este va escriure un missatge en xarxes socials i després va decidir esborrar-lo. Ens estem referint a Antonio Rossi, col·laborador habitual de ‘El programa de Ana Rosa’.

La confessió de Rocío Carrasco

Un dels moments més commovedors de la sèrie va ser quan Rocío va narrar que va atrapar Antonio David fent-se besos amb una altra dona, Sonsoles. Un instant en el qual ella va començar a trobar-se malament, a plorar i a sentir ansietat.

No obstant això, ell, veient-la com estava, li va dir boja. Això sense passar per alt que, encara que Carrasco li ho va demanar, no la va portar a casa. Va fer que marxés embarassada del seu segon fill caminant a les sis del matí cap a casa seua.

En este punt, la protagonista va relatar que va prendre la decisió de separar-se d’ell. És més, va narrar que, poc després, va descobrir que tots sabien que Flores li era infidel. Així, va exposar que ho sabien els seus cosins, entre els quals estava Chayo perquè era amiga de l”amant’, i tot el poble.

De la mateixa manera, va afegir: «Ho sabia gent de la premsa, que estaven allí tot l’estiu. Hi ha gent de la premsa que s’ha omplert la boca de dir coses que saben perfectament que són mentida. Ho sabia María Patiño. Ella ho ha dit en alguna ocasió. No ha explicat tot, però sabia el que estava passant. Sap com va ser este estiu meu».

Antonio Rossi recolza a Rocío Carrasco

Davant este commovedor testimoni de Rocío Carrasco, va haver-hi molts espectadors de la sèrie que no van dubtar a comentar-lo en xarxes socials. I entre estos estava el col·laborador de Telecinco Antonio Rossi.

Este va optar per escriure el següent tuit sobre el moment en el qual va descobrir al seu marit sent-li infidel: «Este any vaig començar a treballar. I l’estiu i les infidelitats d’Antonio David a Rocío van anar així. María Patiño sempre va defensar, des d’este mateix any, que va ser infidel David i no Rocío. Va ser la primera i ho ha defensat fins al final. Fins hui».

 

María Patiño parla i Rossi reacciona

La mateixa María Patiño en veure’s mencionada en el documental no va dubtar també a piular sobre este tema. I ho va fer per a dir: «Fals. Rocío viu i recrea una veritat, però no com va ser». I a això va afegir: «Ho vaig viure, però no va anar així. No li vull llevar dolor. Vaig matar per demostrar la veritat, vaig aconseguir provar-ho. Van passar els anys i pocs ens van creure. Rocío no recorda com va ocórrer tot».

Unes paraules estes que van fer que Antonio Rossi reculés. Així, va optar per esborrar el tuit que havia escrit sobre la seua companya. I és que es va adonar que l’estava contradient i no volia enemistar-se amb ella. Una acció realment sorprenent i incoherent per part d’aquell. Si afirmava determinades coses que deia saber, per què després les esborra?

 

El públic també reacciona

Les paraules de Patiño no van passar inadvertides en la Xarxa. I així moltes persones van reaccionar a estes. En concret, al fet que va dir que era fals. Precisament estos dies la col·laboradora va exposar que ell li havia estat infidel a les seues dos dones amb ella.

És a dir, que Rocío Carrasco no esmenta quan diu que María sap que el seu aleshores marit va ser-li infidel amb esta dona.

Precisament per això, nombrosos espectadors van escriure missatges opinant sobre la negació de la col·laboradora. Bona mostra d’això són missatges com estos:

  • «Ho sabies tot i t’ho has callat. Ets molt bruta, María. M’has decebut».
  • «María, ja val. Ets tan superba que mai demanaràs perdó ni admetràs res i, si ho fas, és donant la punta perquè sempre has de tenir l’última paraula. Fes-t’ho mirar».
  • «Amb este tema sempre parles com si fores coneixedora de la veritat absoluta i, al final, la teua sororitat està quedant retratada quan el que sàpigues de portes cap a dins serà per boca d’una de les parts».
  • «Tu i el teu periodisme paral·lel i poc creïble».
  • «María és molt incoherent. Ara sabrà més com va ser que la que ho va viure en primera persona».
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.