“Si ha de triar entre tothom, es ve amb mi” la confessió d’Olga Moreno

Olga Moreno deia que mai anava a parlar de la seua vida personal en televisió, i molt menys de la seua família, però des que va arribar a l’Illa de ‘Supervivientes‘ no ha fet una altra cosa.

La concursant ha tornat a sincerar-se sobre la seua família perquè els tira molt de menys i en esta ocasió li va comptar a Carlos el molt unida que està als fills d’Antonio David Flores, el seu marit, i de Rocío Carrasco.

«Jo no sabia que era tan dur. Rocío (Flores) és meravellosa. Té un cor que anem. Ella el que vol és que la seua família estiga junta. Lola ha eixit igual. Són súper semblants sense ser de la mateixa mare», deia sobre les germanes. A més, va llançar una nova picada d’ullet a Antonio David: «En la vida he tingut tantes ganes d’abraçar-ho. No té res a veure amb el que ix en la tele, és un tros de pa».

Olga explicava que des que els fills del seu marit eren xicotets havia estat amb ells, així que ha forjat un gran vincle. «Els estime amb bogeria i ells ho saben. I ells m’estimen a mi. El meu David, si ha de triar de tot el món, es ve amb mi. Ell m’ho diu, que ell sense mi no pot estar», deia.

D’altra banda, les últimes confessions que Olga havia fet sobre ells van fer plorar a Rocío Flores en el plató.

Olga confessa què pensa de Belén Esteban i Kiko  Matamoros

 

No van ser les úniques confessions d’Olga. La supervivent també li va comptar a Carlos Alba què opinava d’alguns col·laboradors de ‘Sálvame’.

«Kiko Matamoros és meravellós. Ho veig tan legal. Igual que Belén Esteban, em transmet bon rotllo, em dona molt bona vibra amb ella. M’ha transmés molt d’afecte», va revelar.

Últimes notícies

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.