“Si ha de triar entre tothom, es ve amb mi” la confessió d’Olga Moreno

Olga Moreno deia que mai anava a parlar de la seua vida personal en televisió, i molt menys de la seua família, però des que va arribar a l’Illa de ‘Supervivientes‘ no ha fet una altra cosa.

La concursant ha tornat a sincerar-se sobre la seua família perquè els tira molt de menys i en esta ocasió li va comptar a Carlos el molt unida que està als fills d’Antonio David Flores, el seu marit, i de Rocío Carrasco.

«Jo no sabia que era tan dur. Rocío (Flores) és meravellosa. Té un cor que anem. Ella el que vol és que la seua família estiga junta. Lola ha eixit igual. Són súper semblants sense ser de la mateixa mare», deia sobre les germanes. A més, va llançar una nova picada d’ullet a Antonio David: «En la vida he tingut tantes ganes d’abraçar-ho. No té res a veure amb el que ix en la tele, és un tros de pa».

Olga explicava que des que els fills del seu marit eren xicotets havia estat amb ells, així que ha forjat un gran vincle. «Els estime amb bogeria i ells ho saben. I ells m’estimen a mi. El meu David, si ha de triar de tot el món, es ve amb mi. Ell m’ho diu, que ell sense mi no pot estar», deia.

D’altra banda, les últimes confessions que Olga havia fet sobre ells van fer plorar a Rocío Flores en el plató.

Olga confessa què pensa de Belén Esteban i Kiko  Matamoros

 

No van ser les úniques confessions d’Olga. La supervivent també li va comptar a Carlos Alba què opinava d’alguns col·laboradors de ‘Sálvame’.

«Kiko Matamoros és meravellós. Ho veig tan legal. Igual que Belén Esteban, em transmet bon rotllo, em dona molt bona vibra amb ella. M’ha transmés molt d’afecte», va revelar.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.