“Si ha de triar entre tothom, es ve amb mi” la confessió d’Olga Moreno

Olga Moreno deia que mai anava a parlar de la seua vida personal en televisió, i molt menys de la seua família, però des que va arribar a l’Illa de ‘Supervivientes‘ no ha fet una altra cosa.

La concursant ha tornat a sincerar-se sobre la seua família perquè els tira molt de menys i en esta ocasió li va comptar a Carlos el molt unida que està als fills d’Antonio David Flores, el seu marit, i de Rocío Carrasco.

«Jo no sabia que era tan dur. Rocío (Flores) és meravellosa. Té un cor que anem. Ella el que vol és que la seua família estiga junta. Lola ha eixit igual. Són súper semblants sense ser de la mateixa mare», deia sobre les germanes. A més, va llançar una nova picada d’ullet a Antonio David: «En la vida he tingut tantes ganes d’abraçar-ho. No té res a veure amb el que ix en la tele, és un tros de pa».

Olga explicava que des que els fills del seu marit eren xicotets havia estat amb ells, així que ha forjat un gran vincle. «Els estime amb bogeria i ells ho saben. I ells m’estimen a mi. El meu David, si ha de triar de tot el món, es ve amb mi. Ell m’ho diu, que ell sense mi no pot estar», deia.

D’altra banda, les últimes confessions que Olga havia fet sobre ells van fer plorar a Rocío Flores en el plató.

Olga confessa què pensa de Belén Esteban i Kiko  Matamoros

 

No van ser les úniques confessions d’Olga. La supervivent també li va comptar a Carlos Alba què opinava d’alguns col·laboradors de ‘Sálvame’.

«Kiko Matamoros és meravellós. Ho veig tan legal. Igual que Belén Esteban, em transmet bon rotllo, em dona molt bona vibra amb ella. M’ha transmés molt d’afecte», va revelar.

Últimes notícies

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.