“Si ha de triar entre tothom, es ve amb mi” la confessió d’Olga Moreno

Olga Moreno deia que mai anava a parlar de la seua vida personal en televisió, i molt menys de la seua família, però des que va arribar a l’Illa de ‘Supervivientes‘ no ha fet una altra cosa.

La concursant ha tornat a sincerar-se sobre la seua família perquè els tira molt de menys i en esta ocasió li va comptar a Carlos el molt unida que està als fills d’Antonio David Flores, el seu marit, i de Rocío Carrasco.

“Jo no sabia que era tan dur. Rocío (Flores) és meravellosa. Té un cor que anem. Ella el que vol és que la seua família estiga junta. Lola ha eixit igual. Són súper semblants sense ser de la mateixa mare”, deia sobre les germanes. A més, va llançar una nova picada d’ullet a Antonio David: “En la vida he tingut tantes ganes d’abraçar-ho. No té res a veure amb el que ix en la tele, és un tros de pa”.

Olga explicava que des que els fills del seu marit eren xicotets havia estat amb ells, així que ha forjat un gran vincle. “Els estime amb bogeria i ells ho saben. I ells m’estimen a mi. El meu David, si ha de triar de tot el món, es ve amb mi. Ell m’ho diu, que ell sense mi no pot estar”, deia.

D’altra banda, les últimes confessions que Olga havia fet sobre ells van fer plorar a Rocío Flores en el plató.

Olga confessa què pensa de Belén Esteban i Kiko  Matamoros

 

No van ser les úniques confessions d’Olga. La supervivent també li va comptar a Carlos Alba què opinava d’alguns col·laboradors de ‘Sálvame’.

Kiko Matamoros és meravellós. Ho veig tan legal. Igual que Belén Esteban, em transmet bon rotllo, em dona molt bona vibra amb ella. M’ha transmés molt d’afecte”, va revelar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.