“Si ha de triar entre tothom, es ve amb mi” la confessió d’Olga Moreno

Olga Moreno deia que mai anava a parlar de la seua vida personal en televisió, i molt menys de la seua família, però des que va arribar a l’Illa de ‘Supervivientes‘ no ha fet una altra cosa.

La concursant ha tornat a sincerar-se sobre la seua família perquè els tira molt de menys i en esta ocasió li va comptar a Carlos el molt unida que està als fills d’Antonio David Flores, el seu marit, i de Rocío Carrasco.

«Jo no sabia que era tan dur. Rocío (Flores) és meravellosa. Té un cor que anem. Ella el que vol és que la seua família estiga junta. Lola ha eixit igual. Són súper semblants sense ser de la mateixa mare», deia sobre les germanes. A més, va llançar una nova picada d’ullet a Antonio David: «En la vida he tingut tantes ganes d’abraçar-ho. No té res a veure amb el que ix en la tele, és un tros de pa».

Olga explicava que des que els fills del seu marit eren xicotets havia estat amb ells, així que ha forjat un gran vincle. «Els estime amb bogeria i ells ho saben. I ells m’estimen a mi. El meu David, si ha de triar de tot el món, es ve amb mi. Ell m’ho diu, que ell sense mi no pot estar», deia.

D’altra banda, les últimes confessions que Olga havia fet sobre ells van fer plorar a Rocío Flores en el plató.

Olga confessa què pensa de Belén Esteban i Kiko  Matamoros

 

No van ser les úniques confessions d’Olga. La supervivent també li va comptar a Carlos Alba què opinava d’alguns col·laboradors de ‘Sálvame’.

«Kiko Matamoros és meravellós. Ho veig tan legal. Igual que Belén Esteban, em transmet bon rotllo, em dona molt bona vibra amb ella. M’ha transmés molt d’afecte», va revelar.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.