“Si ha de triar entre tothom, es ve amb mi” la confessió d’Olga Moreno

Olga Moreno deia que mai anava a parlar de la seua vida personal en televisió, i molt menys de la seua família, però des que va arribar a l’Illa de ‘Supervivientes‘ no ha fet una altra cosa.

La concursant ha tornat a sincerar-se sobre la seua família perquè els tira molt de menys i en esta ocasió li va comptar a Carlos el molt unida que està als fills d’Antonio David Flores, el seu marit, i de Rocío Carrasco.

“Jo no sabia que era tan dur. Rocío (Flores) és meravellosa. Té un cor que anem. Ella el que vol és que la seua família estiga junta. Lola ha eixit igual. Són súper semblants sense ser de la mateixa mare”, deia sobre les germanes. A més, va llançar una nova picada d’ullet a Antonio David: “En la vida he tingut tantes ganes d’abraçar-ho. No té res a veure amb el que ix en la tele, és un tros de pa”.

Olga explicava que des que els fills del seu marit eren xicotets havia estat amb ells, així que ha forjat un gran vincle. “Els estime amb bogeria i ells ho saben. I ells m’estimen a mi. El meu David, si ha de triar de tot el món, es ve amb mi. Ell m’ho diu, que ell sense mi no pot estar”, deia.

D’altra banda, les últimes confessions que Olga havia fet sobre ells van fer plorar a Rocío Flores en el plató.

Olga confessa què pensa de Belén Esteban i Kiko  Matamoros

 

No van ser les úniques confessions d’Olga. La supervivent també li va comptar a Carlos Alba què opinava d’alguns col·laboradors de ‘Sálvame’.

Kiko Matamoros és meravellós. Ho veig tan legal. Igual que Belén Esteban, em transmet bon rotllo, em dona molt bona vibra amb ella. M’ha transmés molt d’afecte”, va revelar.

Últimes notícies

Les Corts es detenen un minut per l’assassinat masclista de Dolores

El ple de Les Corts Valencianes guarda un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona i el seu fill en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, confirmat per Igualtat com a crim de violència de gènere.

El Ciutat de València tanca la temporada amb 386.026 espectadors i una mitjana superior a 20.000 per partit

El Ciutat de València ha reunit 386.026 espectadors en la temporada 25-26, amb una mitjana d'una mica més de 20.300 aficionats per partit del Llevant en LaLiga EA Sports.

El guàrdia civil de Dolores va matar a la seua dona i fill mentres dormien i després es va suïcidar

La investigació confirma que el guàrdia civil de Dolores va disparar a la seua dona i fill quan estaven en el llit, sense possibilitat de defensa, i després es va suïcidar en el passadís.

Presó provisional per a tres hòmens sorpresos amb 15 quilos d’heroïna en un taxi a Benidorm

Tres hòmens d'entre 50 i 62 anys han ingressat a la presó provisional després de ser interceptats en un control policial en la zona anglesa de Benidorm quan viatjaven en taxi amb 15 quilos d'heroïna ocults en una maleta.

La vaga educativa irromp en Les Corts amb exigències de dimissió a la consellera Ortí

La vaga indefinida del professorat valencià es cola en la sessió de control de Les Corts amb crits de dimissió a la consellera d'Educació, Carmen Ortí, i protestes dins i fora de l'hemicicle.

Les comunitats del PP arremeten contra el nou Pla Estatal de Vivenda però accepten els fons

Els governs autonòmics del PP rebutgen el disseny i el contingut del Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, però donen suport al repartiment territorial dels fons per a no bloquejar les ajudes als seus ciutadans.

Quique Llopis, únic espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen

Quique Llopis serà l'únic representant espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol davant els grans especialistes internacionals dels 110 metres barres.

El Suprem avala la revisió del transvasament Tajo-Segura i tomba el recurs dels regants

El Tribunal Suprem desestima el recurs del Sindicat Central de Regants de l'Aqüeducte Tajo-Segura contra la revisió del Pla Hidrològic del Tajo, que introduïx cabals ecològics mínims creixents.