Els ‘triunfitos’ i altres grans artistes rendiran homenatge pòstum a Àlex Casademunt en un gran concert

El pròxim 24 de juliol, en el WiZink Center de Madrid, tindrà lloc l’esperat homenatge a Alex Casademunt, un concert on grans artistes del panorama nacional i internacional, a més de molts amics de l’artista, es reuniran per a recordar-li i homenatjar-lo.

Després de la gran pèrdua de l’artista el passat 2 de març, molts són els companys i afins que s’han sentit amb la necessitat de rendir-li un homenatge, i quina millor manera de fer-lo que en el que sempre els va unir: la música.

David Bustamante, Marta Sánchez, Pancho Gespes, MercheChenoa, Marta BotíaNuria FergóManu TenorioNatalia, RoserVerónica RomeroAlejandro ParreñoNaim, MireiaGeno MachadoJavián, Papa Joe, Flanagan i Alejandra, són alguns dels artistes i amics confirmats en l’esdeveniment, el qual serà presentat per Nina i en el qual també participarà el seu germà, Joan Casademunt.

L’homenatge portarà per nom «Otra Oportunidad«, tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà, Joan Casademunt, cançó que veia la llum fa a penes una setmana i la qual serà el fil conductor d’un preciós i merescut homenatge que sens dubte es convertirà en «una altra oportunitat de sentir-li a prop i retrobés amb ell i la seua música».

<

>

 

Grans absències

 

No acudirà Juan Camus, amb qui Casademunt no guardava una bona relació i al qual alguna vegada va qualificar de «fantasma». Tampoc Gisela, per problemes d’agenda. Ni David Bisbal, que encara que en estes dates no té cap concert marcat, de moment s’ha convertit en una de les grans estrelles de la música nacional, per la qual cosa resulta poc probable que acudisca a un recital coral. De fet, ell té dos nits per a ell només en el WiZink Center just un mes. No obstant això, Bisbal reconeixia que era qüestió d’agenda. «Jo a Àlex sempre li faig el meu homenatge. Ell i jo teníem una relació molt especial», afirmava davant els mitjans fa uns dies.

La que tampoc estarà és qui va ser guanyadora d’esta primera edició d’OT, Rosa López. En la seua pàgina web s’anuncia que este dia té un concert, però no s’especifica on és. La seua absència sí ha generat una certa sorpresa, perquè Casademunt i ella mantenien una estreta i afectuosa relació. De fet, quan el seu company va morir ella li va dedicar un afectuós missatge en les seues xarxes socials. «Encara no sé com portar esta notícia», escrivia. «La vida, quin cony és la vida? La mort de les persones que vols, diuen, quins collons és la vida… i no aprenem. Alex, allà on estiga ara, rebrà tot el nostre amor. Ens has deixat totalment descol·locats, el meu nen. El teu últim àudio i la foto del teu perfil amb la petita… Et vull, Alex. Sempre en el meu cor, el meu nen». No obstant això, des de l’organitzadora del concert, Sonogrand, afirmen que els qui no puguen acudir «d’alguna manera seran presents», afirmen, sense revelar més sorpreses.

<

>
L’esdeveniment serà presentat per Nina, qui va ser directora de l’Acadèmia d’Operació Triomf.

Este concert és molt esperat. Així ho ha fet saber Sonogrand.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Com aconseguir les entrades?

 

Les entrades estaran disponibles en https://www.wegow.com/es-es/nr/conciertos/otra-oportunidad-concierto-homenaje-a-alex-casademunt

 

 

<>

Últimes notícies

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.