Els ‘triunfitos’ i altres grans artistes rendiran homenatge pòstum a Àlex Casademunt en un gran concert

El pròxim 24 de juliol, en el WiZink Center de Madrid, tindrà lloc l’esperat homenatge a Alex Casademunt, un concert on grans artistes del panorama nacional i internacional, a més de molts amics de l’artista, es reuniran per a recordar-li i homenatjar-lo.

Després de la gran pèrdua de l’artista el passat 2 de març, molts són els companys i afins que s’han sentit amb la necessitat de rendir-li un homenatge, i quina millor manera de fer-lo que en el que sempre els va unir: la música.

David Bustamante, Marta Sánchez, Pancho Gespes, MercheChenoa, Marta BotíaNuria FergóManu TenorioNatalia, RoserVerónica RomeroAlejandro ParreñoNaim, MireiaGeno MachadoJavián, Papa Joe, Flanagan i Alejandra, són alguns dels artistes i amics confirmats en l’esdeveniment, el qual serà presentat per Nina i en el qual també participarà el seu germà, Joan Casademunt.

L’homenatge portarà per nom “Otra Oportunidad“, tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà, Joan Casademunt, cançó que veia la llum fa a penes una setmana i la qual serà el fil conductor d’un preciós i merescut homenatge que sens dubte es convertirà en “una altra oportunitat de sentir-li a prop i retrobés amb ell i la seua música”.

<

>

 

Grans absències

 

No acudirà Juan Camus, amb qui Casademunt no guardava una bona relació i al qual alguna vegada va qualificar de “fantasma”. Tampoc Gisela, per problemes d’agenda. Ni David Bisbal, que encara que en estes dates no té cap concert marcat, de moment s’ha convertit en una de les grans estrelles de la música nacional, per la qual cosa resulta poc probable que acudisca a un recital coral. De fet, ell té dos nits per a ell només en el WiZink Center just un mes. No obstant això, Bisbal reconeixia que era qüestió d’agenda. “Jo a Àlex sempre li faig el meu homenatge. Ell i jo teníem una relació molt especial”, afirmava davant els mitjans fa uns dies.

La que tampoc estarà és qui va ser guanyadora d’esta primera edició d’OT, Rosa López. En la seua pàgina web s’anuncia que este dia té un concert, però no s’especifica on és. La seua absència sí ha generat una certa sorpresa, perquè Casademunt i ella mantenien una estreta i afectuosa relació. De fet, quan el seu company va morir ella li va dedicar un afectuós missatge en les seues xarxes socials. “Encara no sé com portar esta notícia”, escrivia. “La vida, quin cony és la vida? La mort de les persones que vols, diuen, quins collons és la vida… i no aprenem. Alex, allà on estiga ara, rebrà tot el nostre amor. Ens has deixat totalment descol·locats, el meu nen. El teu últim àudio i la foto del teu perfil amb la petita… Et vull, Alex. Sempre en el meu cor, el meu nen”. No obstant això, des de l’organitzadora del concert, Sonogrand, afirmen que els qui no puguen acudir “d’alguna manera seran presents”, afirmen, sense revelar més sorpreses.

<

>
L’esdeveniment serà presentat per Nina, qui va ser directora de l’Acadèmia d’Operació Triomf.

Este concert és molt esperat. Així ho ha fet saber Sonogrand.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Com aconseguir les entrades?

 

Les entrades estaran disponibles en https://www.wegow.com/es-es/nr/conciertos/otra-oportunidad-concierto-homenaje-a-alex-casademunt

 

 

<>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.