13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Els ‘triunfitos’ i altres grans artistes rendiran homenatge pòstum a Àlex Casademunt en un gran concert

El pròxim 24 de juliol, en el WiZink Center de Madrid, tindrà lloc l’esperat homenatge a Alex Casademunt, un concert on grans artistes del panorama nacional i internacional, a més de molts amics de l’artista, es reuniran per a recordar-li i homenatjar-lo.

Després de la gran pèrdua de l’artista el passat 2 de març, molts són els companys i afins que s’han sentit amb la necessitat de rendir-li un homenatge, i quina millor manera de fer-lo que en el que sempre els va unir: la música.

David Bustamante, Marta Sánchez, Pancho Gespes, MercheChenoa, Marta BotíaNuria FergóManu TenorioNatalia, RoserVerónica RomeroAlejandro ParreñoNaim, MireiaGeno MachadoJavián, Papa Joe, Flanagan i Alejandra, són alguns dels artistes i amics confirmats en l’esdeveniment, el qual serà presentat per Nina i en el qual també participarà el seu germà, Joan Casademunt.

L’homenatge portarà per nom “Otra Oportunidad“, tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà, Joan Casademunt, cançó que veia la llum fa a penes una setmana i la qual serà el fil conductor d’un preciós i merescut homenatge que sens dubte es convertirà en “una altra oportunitat de sentir-li a prop i retrobés amb ell i la seua música”.

<

>

 

Grans absències

 

No acudirà Juan Camus, amb qui Casademunt no guardava una bona relació i al qual alguna vegada va qualificar de “fantasma”. Tampoc Gisela, per problemes d’agenda. Ni David Bisbal, que encara que en estes dates no té cap concert marcat, de moment s’ha convertit en una de les grans estrelles de la música nacional, per la qual cosa resulta poc probable que acudisca a un recital coral. De fet, ell té dos nits per a ell només en el WiZink Center just un mes. No obstant això, Bisbal reconeixia que era qüestió d’agenda. “Jo a Àlex sempre li faig el meu homenatge. Ell i jo teníem una relació molt especial”, afirmava davant els mitjans fa uns dies.

La que tampoc estarà és qui va ser guanyadora d’esta primera edició d’OT, Rosa López. En la seua pàgina web s’anuncia que este dia té un concert, però no s’especifica on és. La seua absència sí ha generat una certa sorpresa, perquè Casademunt i ella mantenien una estreta i afectuosa relació. De fet, quan el seu company va morir ella li va dedicar un afectuós missatge en les seues xarxes socials. “Encara no sé com portar esta notícia”, escrivia. “La vida, quin cony és la vida? La mort de les persones que vols, diuen, quins collons és la vida… i no aprenem. Alex, allà on estiga ara, rebrà tot el nostre amor. Ens has deixat totalment descol·locats, el meu nen. El teu últim àudio i la foto del teu perfil amb la petita… Et vull, Alex. Sempre en el meu cor, el meu nen”. No obstant això, des de l’organitzadora del concert, Sonogrand, afirmen que els qui no puguen acudir “d’alguna manera seran presents”, afirmen, sense revelar més sorpreses.

<

>
L’esdeveniment serà presentat per Nina, qui va ser directora de l’Acadèmia d’Operació Triomf.

Este concert és molt esperat. Així ho ha fet saber Sonogrand.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Com aconseguir les entrades?

 

Les entrades estaran disponibles en https://www.wegow.com/es-es/nr/conciertos/otra-oportunidad-concierto-homenaje-a-alex-casademunt

 

 

<>

Últimes notícies

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.