Els ‘triunfitos’ i altres grans artistes rendiran homenatge pòstum a Àlex Casademunt en un gran concert

El pròxim 24 de juliol, en el WiZink Center de Madrid, tindrà lloc l’esperat homenatge a Alex Casademunt, un concert on grans artistes del panorama nacional i internacional, a més de molts amics de l’artista, es reuniran per a recordar-li i homenatjar-lo.

Després de la gran pèrdua de l’artista el passat 2 de març, molts són els companys i afins que s’han sentit amb la necessitat de rendir-li un homenatge, i quina millor manera de fer-lo que en el que sempre els va unir: la música.

David Bustamante, Marta Sánchez, Pancho Gespes, MercheChenoa, Marta BotíaNuria FergóManu TenorioNatalia, RoserVerónica RomeroAlejandro ParreñoNaim, MireiaGeno MachadoJavián, Papa Joe, Flanagan i Alejandra, són alguns dels artistes i amics confirmats en l’esdeveniment, el qual serà presentat per Nina i en el qual també participarà el seu germà, Joan Casademunt.

L’homenatge portarà per nom «Otra Oportunidad«, tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà, Joan Casademunt, cançó que veia la llum fa a penes una setmana i la qual serà el fil conductor d’un preciós i merescut homenatge que sens dubte es convertirà en «una altra oportunitat de sentir-li a prop i retrobés amb ell i la seua música».

<

>

 

Grans absències

 

No acudirà Juan Camus, amb qui Casademunt no guardava una bona relació i al qual alguna vegada va qualificar de «fantasma». Tampoc Gisela, per problemes d’agenda. Ni David Bisbal, que encara que en estes dates no té cap concert marcat, de moment s’ha convertit en una de les grans estrelles de la música nacional, per la qual cosa resulta poc probable que acudisca a un recital coral. De fet, ell té dos nits per a ell només en el WiZink Center just un mes. No obstant això, Bisbal reconeixia que era qüestió d’agenda. «Jo a Àlex sempre li faig el meu homenatge. Ell i jo teníem una relació molt especial», afirmava davant els mitjans fa uns dies.

La que tampoc estarà és qui va ser guanyadora d’esta primera edició d’OT, Rosa López. En la seua pàgina web s’anuncia que este dia té un concert, però no s’especifica on és. La seua absència sí ha generat una certa sorpresa, perquè Casademunt i ella mantenien una estreta i afectuosa relació. De fet, quan el seu company va morir ella li va dedicar un afectuós missatge en les seues xarxes socials. «Encara no sé com portar esta notícia», escrivia. «La vida, quin cony és la vida? La mort de les persones que vols, diuen, quins collons és la vida… i no aprenem. Alex, allà on estiga ara, rebrà tot el nostre amor. Ens has deixat totalment descol·locats, el meu nen. El teu últim àudio i la foto del teu perfil amb la petita… Et vull, Alex. Sempre en el meu cor, el meu nen». No obstant això, des de l’organitzadora del concert, Sonogrand, afirmen que els qui no puguen acudir «d’alguna manera seran presents», afirmen, sense revelar més sorpreses.

<

>
L’esdeveniment serà presentat per Nina, qui va ser directora de l’Acadèmia d’Operació Triomf.

Este concert és molt esperat. Així ho ha fet saber Sonogrand.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Com aconseguir les entrades?

 

Les entrades estaran disponibles en https://www.wegow.com/es-es/nr/conciertos/otra-oportunidad-concierto-homenaje-a-alex-casademunt

 

 

<>

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.