Els ‘triunfitos’ i altres grans artistes rendiran homenatge pòstum a Àlex Casademunt en un gran concert

El pròxim 24 de juliol, en el WiZink Center de Madrid, tindrà lloc l’esperat homenatge a Alex Casademunt, un concert on grans artistes del panorama nacional i internacional, a més de molts amics de l’artista, es reuniran per a recordar-li i homenatjar-lo.

Després de la gran pèrdua de l’artista el passat 2 de març, molts són els companys i afins que s’han sentit amb la necessitat de rendir-li un homenatge, i quina millor manera de fer-lo que en el que sempre els va unir: la música.

David Bustamante, Marta Sánchez, Pancho Gespes, MercheChenoa, Marta BotíaNuria FergóManu TenorioNatalia, RoserVerónica RomeroAlejandro ParreñoNaim, MireiaGeno MachadoJavián, Papa Joe, Flanagan i Alejandra, són alguns dels artistes i amics confirmats en l’esdeveniment, el qual serà presentat per Nina i en el qual també participarà el seu germà, Joan Casademunt.

L’homenatge portarà per nom «Otra Oportunidad«, tema que l’artista va gravar a duo amb el seu germà, Joan Casademunt, cançó que veia la llum fa a penes una setmana i la qual serà el fil conductor d’un preciós i merescut homenatge que sens dubte es convertirà en «una altra oportunitat de sentir-li a prop i retrobés amb ell i la seua música».

<

>

 

Grans absències

 

No acudirà Juan Camus, amb qui Casademunt no guardava una bona relació i al qual alguna vegada va qualificar de «fantasma». Tampoc Gisela, per problemes d’agenda. Ni David Bisbal, que encara que en estes dates no té cap concert marcat, de moment s’ha convertit en una de les grans estrelles de la música nacional, per la qual cosa resulta poc probable que acudisca a un recital coral. De fet, ell té dos nits per a ell només en el WiZink Center just un mes. No obstant això, Bisbal reconeixia que era qüestió d’agenda. «Jo a Àlex sempre li faig el meu homenatge. Ell i jo teníem una relació molt especial», afirmava davant els mitjans fa uns dies.

La que tampoc estarà és qui va ser guanyadora d’esta primera edició d’OT, Rosa López. En la seua pàgina web s’anuncia que este dia té un concert, però no s’especifica on és. La seua absència sí ha generat una certa sorpresa, perquè Casademunt i ella mantenien una estreta i afectuosa relació. De fet, quan el seu company va morir ella li va dedicar un afectuós missatge en les seues xarxes socials. «Encara no sé com portar esta notícia», escrivia. «La vida, quin cony és la vida? La mort de les persones que vols, diuen, quins collons és la vida… i no aprenem. Alex, allà on estiga ara, rebrà tot el nostre amor. Ens has deixat totalment descol·locats, el meu nen. El teu últim àudio i la foto del teu perfil amb la petita… Et vull, Alex. Sempre en el meu cor, el meu nen». No obstant això, des de l’organitzadora del concert, Sonogrand, afirmen que els qui no puguen acudir «d’alguna manera seran presents», afirmen, sense revelar més sorpreses.

<

>
L’esdeveniment serà presentat per Nina, qui va ser directora de l’Acadèmia d’Operació Triomf.

Este concert és molt esperat. Així ho ha fet saber Sonogrand.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sonogrand Music (@sonogrand)

>

 

Com aconseguir les entrades?

 

Les entrades estaran disponibles en https://www.wegow.com/es-es/nr/conciertos/otra-oportunidad-concierto-homenaje-a-alex-casademunt

 

 

<>

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.