Torna ‘La casa de papel’: estrena del tràiler de la seua última temporada

 

La casa de Papel‘ està a punt d’arribar a la seua final. La cinquena i última temporada ja té data d’estrena i estarà dividida en dues parts: la primera eixirà el pròxim 3 de setembre i la segona el 3 de desembre.

 

Per això, la plataforma de ‘streaming’ Netflix ja està calfant motors i ha permés als fans de la sèrie veure un avanç de la primera part del final. El tràiler ens ha deixat amb l’adrenalina pels núvols. I és que la sèrie s’ha convertit en un dels títols més importants d’una cadena espanyola de televisió.

 

Ara, després de convertir-se en un fenomen mundial, Netflix ens permet veure el primer avanç del seu esperat desenllaç amb la premissa ‘La fi s’acosta’. En les primeres imatges podem veure com els personatges d‘Úrsula Corberó, Miguel Herran i Jaime Llorente, entre altres, hauran d’enfrontar-se als militars dins del Banc d’Espanya. Per part seua, ‘El Professor’, interpretat per Álvaro Morte haurà d’enfrontar-se a la Inspectora Sierra, personatge interpretat per Najwa Nimri.

 

El creador de la sèrie Álex Pina ha explicat que en la primera part del desenllaç de ‘La casa de papel‘, els espectadors podran veure «un gènere bèl·lic extrem»; mentre que la segona etapa final s’enfocarà en un pla més emocional dels personatges amb «un viatge pel seu mapa sentimental que els connectarà directament amb el comiat».

 

En aquesta última temporada, ‘La casa de papel’ comptarà amb dues noves incorporacions: els actors Miguel Ángel Silvestre (Sin tetas no hay paraíso, Sky Rojo) i Patrick Criado (Mar de Plástico, Águila Roja). 

 

Primer avanç del seu esperat desenllaç 
 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.