Torna ‘La casa de papel’: estrena del tràiler de la seua última temporada

 

La casa de Papel‘ està a punt d’arribar a la seua final. La cinquena i última temporada ja té data d’estrena i estarà dividida en dues parts: la primera eixirà el pròxim 3 de setembre i la segona el 3 de desembre.

 

Per això, la plataforma de ‘streaming’ Netflix ja està calfant motors i ha permés als fans de la sèrie veure un avanç de la primera part del final. El tràiler ens ha deixat amb l’adrenalina pels núvols. I és que la sèrie s’ha convertit en un dels títols més importants d’una cadena espanyola de televisió.

 

Ara, després de convertir-se en un fenomen mundial, Netflix ens permet veure el primer avanç del seu esperat desenllaç amb la premissa ‘La fi s’acosta’. En les primeres imatges podem veure com els personatges d‘Úrsula Corberó, Miguel Herran i Jaime Llorente, entre altres, hauran d’enfrontar-se als militars dins del Banc d’Espanya. Per part seua, ‘El Professor’, interpretat per Álvaro Morte haurà d’enfrontar-se a la Inspectora Sierra, personatge interpretat per Najwa Nimri.

 

El creador de la sèrie Álex Pina ha explicat que en la primera part del desenllaç de ‘La casa de papel‘, els espectadors podran veure “un gènere bèl·lic extrem”; mentre que la segona etapa final s’enfocarà en un pla més emocional dels personatges amb “un viatge pel seu mapa sentimental que els connectarà directament amb el comiat”.

 

En aquesta última temporada, ‘La casa de papel’ comptarà amb dues noves incorporacions: els actors Miguel Ángel Silvestre (Sin tetas no hay paraíso, Sky Rojo) i Patrick Criado (Mar de Plástico, Águila Roja). 

 

Primer avanç del seu esperat desenllaç 
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.