Torna ‘La casa de papel’: estrena del tràiler de la seua última temporada

 

La casa de Papel‘ està a punt d’arribar a la seua final. La cinquena i última temporada ja té data d’estrena i estarà dividida en dues parts: la primera eixirà el pròxim 3 de setembre i la segona el 3 de desembre.

 

Per això, la plataforma de ‘streaming’ Netflix ja està calfant motors i ha permés als fans de la sèrie veure un avanç de la primera part del final. El tràiler ens ha deixat amb l’adrenalina pels núvols. I és que la sèrie s’ha convertit en un dels títols més importants d’una cadena espanyola de televisió.

 

Ara, després de convertir-se en un fenomen mundial, Netflix ens permet veure el primer avanç del seu esperat desenllaç amb la premissa ‘La fi s’acosta’. En les primeres imatges podem veure com els personatges d‘Úrsula Corberó, Miguel Herran i Jaime Llorente, entre altres, hauran d’enfrontar-se als militars dins del Banc d’Espanya. Per part seua, ‘El Professor’, interpretat per Álvaro Morte haurà d’enfrontar-se a la Inspectora Sierra, personatge interpretat per Najwa Nimri.

 

El creador de la sèrie Álex Pina ha explicat que en la primera part del desenllaç de ‘La casa de papel‘, els espectadors podran veure «un gènere bèl·lic extrem»; mentre que la segona etapa final s’enfocarà en un pla més emocional dels personatges amb «un viatge pel seu mapa sentimental que els connectarà directament amb el comiat».

 

En aquesta última temporada, ‘La casa de papel’ comptarà amb dues noves incorporacions: els actors Miguel Ángel Silvestre (Sin tetas no hay paraíso, Sky Rojo) i Patrick Criado (Mar de Plástico, Águila Roja). 

 

Primer avanç del seu esperat desenllaç 
 

Últimes notícies

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.