Torna ‘La casa de papel’: estrena del tràiler de la seua última temporada

 

La casa de Papel‘ està a punt d’arribar a la seua final. La cinquena i última temporada ja té data d’estrena i estarà dividida en dues parts: la primera eixirà el pròxim 3 de setembre i la segona el 3 de desembre.

 

Per això, la plataforma de ‘streaming’ Netflix ja està calfant motors i ha permés als fans de la sèrie veure un avanç de la primera part del final. El tràiler ens ha deixat amb l’adrenalina pels núvols. I és que la sèrie s’ha convertit en un dels títols més importants d’una cadena espanyola de televisió.

 

Ara, després de convertir-se en un fenomen mundial, Netflix ens permet veure el primer avanç del seu esperat desenllaç amb la premissa ‘La fi s’acosta’. En les primeres imatges podem veure com els personatges d‘Úrsula Corberó, Miguel Herran i Jaime Llorente, entre altres, hauran d’enfrontar-se als militars dins del Banc d’Espanya. Per part seua, ‘El Professor’, interpretat per Álvaro Morte haurà d’enfrontar-se a la Inspectora Sierra, personatge interpretat per Najwa Nimri.

 

El creador de la sèrie Álex Pina ha explicat que en la primera part del desenllaç de ‘La casa de papel‘, els espectadors podran veure «un gènere bèl·lic extrem»; mentre que la segona etapa final s’enfocarà en un pla més emocional dels personatges amb «un viatge pel seu mapa sentimental que els connectarà directament amb el comiat».

 

En aquesta última temporada, ‘La casa de papel’ comptarà amb dues noves incorporacions: els actors Miguel Ángel Silvestre (Sin tetas no hay paraíso, Sky Rojo) i Patrick Criado (Mar de Plástico, Águila Roja). 

 

Primer avanç del seu esperat desenllaç 
 

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.