Torna ‘La casa de papel’: estrena del tràiler de la seua última temporada

 

La casa de Papel‘ està a punt d’arribar a la seua final. La cinquena i última temporada ja té data d’estrena i estarà dividida en dues parts: la primera eixirà el pròxim 3 de setembre i la segona el 3 de desembre.

 

Per això, la plataforma de ‘streaming’ Netflix ja està calfant motors i ha permés als fans de la sèrie veure un avanç de la primera part del final. El tràiler ens ha deixat amb l’adrenalina pels núvols. I és que la sèrie s’ha convertit en un dels títols més importants d’una cadena espanyola de televisió.

 

Ara, després de convertir-se en un fenomen mundial, Netflix ens permet veure el primer avanç del seu esperat desenllaç amb la premissa ‘La fi s’acosta’. En les primeres imatges podem veure com els personatges d‘Úrsula Corberó, Miguel Herran i Jaime Llorente, entre altres, hauran d’enfrontar-se als militars dins del Banc d’Espanya. Per part seua, ‘El Professor’, interpretat per Álvaro Morte haurà d’enfrontar-se a la Inspectora Sierra, personatge interpretat per Najwa Nimri.

 

El creador de la sèrie Álex Pina ha explicat que en la primera part del desenllaç de ‘La casa de papel‘, els espectadors podran veure “un gènere bèl·lic extrem”; mentre que la segona etapa final s’enfocarà en un pla més emocional dels personatges amb “un viatge pel seu mapa sentimental que els connectarà directament amb el comiat”.

 

En aquesta última temporada, ‘La casa de papel’ comptarà amb dues noves incorporacions: els actors Miguel Ángel Silvestre (Sin tetas no hay paraíso, Sky Rojo) i Patrick Criado (Mar de Plástico, Águila Roja). 

 

Primer avanç del seu esperat desenllaç 
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.