L’única parella que no ha trencat en ‘La isla de las tentaciones’ podria haver acabat de la pitjor manera

 

Este diumenge es va viure un dels programes més importants de la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’ perquè les parelles participants, per fi, es van tornar a vore les cares després de setmanes separats.

 

El resultat final no va ser res positiu, dins del qel, fins i tot, va haver una petició de matrimoni que no va arribar a fer-se efectiva i van trencar. Només va haver una parella que va decidir continuar amb la seua relació sentimental. Ens estem referint a la formada per Alessandro Livi i Patricia. Però, ara, han sorgit forts rumors que indiquen que ja podrien haver trencat.

 

Es va acabar l’amor?

Enamorats, feliços i disposats a fer un pas més en la seua història d’amor d’un any va ser com se’n van anar Alessandro i Patricia del programa. I això que van arribar a la mateixa amb certs dubtes, fins i tot havent superat una infidelitat d’ella al principi de la seua relació.

 

No obstant això, pareix que ‘La isla de las tentaciones’ va servir d’ajuda perquè els dos es donaren compte de quant s’estimaven. A pesar del final feliç, ara, diferents mitjans, com la revista ‘Hola!’, han vingut a indicar que podrien haver trencat poc després.

 

El que fa sospitar que ja no estan junts és que han deixat de seguir-se mútuament en xarxes socials. En els seus respectius perfils d’Instagram, han mantingut les imàtgens que van publicar junts. No obstant això, durant les últimes setmanes ja no se seguixen, per tant resulta realment curiós. D’ací que hagen crescut els rumors i, encara més, tenint en compte que ara només publiquen en els seus comptes fotos en solitari o amb amics.

 

 

No obstant això, per a eixir de dubtes caldrà esperar. En concret, caldrà vore el programa de dimecres, que es va gravar tres mesos després, per a saber en quin punt es troba la seua relació. Mentres este moment arriba, cada volta són més els internautes que ‘somien’ amb la possibilitat de què Alessandro Livi haja iniciat una relació amb Lia, la seua ‘temptació’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.