L’única parella que no ha trencat en ‘La isla de las tentaciones’ podria haver acabat de la pitjor manera

 

Este diumenge es va viure un dels programes més importants de la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’ perquè les parelles participants, per fi, es van tornar a vore les cares després de setmanes separats.

 

El resultat final no va ser res positiu, dins del qel, fins i tot, va haver una petició de matrimoni que no va arribar a fer-se efectiva i van trencar. Només va haver una parella que va decidir continuar amb la seua relació sentimental. Ens estem referint a la formada per Alessandro Livi i Patricia. Però, ara, han sorgit forts rumors que indiquen que ja podrien haver trencat.

 

Es va acabar l’amor?

Enamorats, feliços i disposats a fer un pas més en la seua història d’amor d’un any va ser com se’n van anar Alessandro i Patricia del programa. I això que van arribar a la mateixa amb certs dubtes, fins i tot havent superat una infidelitat d’ella al principi de la seua relació.

 

No obstant això, pareix que ‘La isla de las tentaciones’ va servir d’ajuda perquè els dos es donaren compte de quant s’estimaven. A pesar del final feliç, ara, diferents mitjans, com la revista ‘Hola!’, han vingut a indicar que podrien haver trencat poc després.

 

El que fa sospitar que ja no estan junts és que han deixat de seguir-se mútuament en xarxes socials. En els seus respectius perfils d’Instagram, han mantingut les imàtgens que van publicar junts. No obstant això, durant les últimes setmanes ja no se seguixen, per tant resulta realment curiós. D’ací que hagen crescut els rumors i, encara més, tenint en compte que ara només publiquen en els seus comptes fotos en solitari o amb amics.

 

 

No obstant això, per a eixir de dubtes caldrà esperar. En concret, caldrà vore el programa de dimecres, que es va gravar tres mesos després, per a saber en quin punt es troba la seua relació. Mentres este moment arriba, cada volta són més els internautes que ‘somien’ amb la possibilitat de què Alessandro Livi haja iniciat una relació amb Lia, la seua ‘temptació’.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.