L’única parella que no ha trencat en ‘La isla de las tentaciones’ podria haver acabat de la pitjor manera

 

Este diumenge es va viure un dels programes més importants de la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’ perquè les parelles participants, per fi, es van tornar a vore les cares després de setmanes separats.

 

El resultat final no va ser res positiu, dins del qel, fins i tot, va haver una petició de matrimoni que no va arribar a fer-se efectiva i van trencar. Només va haver una parella que va decidir continuar amb la seua relació sentimental. Ens estem referint a la formada per Alessandro Livi i Patricia. Però, ara, han sorgit forts rumors que indiquen que ja podrien haver trencat.

 

Es va acabar l’amor?

Enamorats, feliços i disposats a fer un pas més en la seua història d’amor d’un any va ser com se’n van anar Alessandro i Patricia del programa. I això que van arribar a la mateixa amb certs dubtes, fins i tot havent superat una infidelitat d’ella al principi de la seua relació.

 

No obstant això, pareix que ‘La isla de las tentaciones’ va servir d’ajuda perquè els dos es donaren compte de quant s’estimaven. A pesar del final feliç, ara, diferents mitjans, com la revista ‘Hola!’, han vingut a indicar que podrien haver trencat poc després.

 

El que fa sospitar que ja no estan junts és que han deixat de seguir-se mútuament en xarxes socials. En els seus respectius perfils d’Instagram, han mantingut les imàtgens que van publicar junts. No obstant això, durant les últimes setmanes ja no se seguixen, per tant resulta realment curiós. D’ací que hagen crescut els rumors i, encara més, tenint en compte que ara només publiquen en els seus comptes fotos en solitari o amb amics.

 

 

No obstant això, per a eixir de dubtes caldrà esperar. En concret, caldrà vore el programa de dimecres, que es va gravar tres mesos després, per a saber en quin punt es troba la seua relació. Mentres este moment arriba, cada volta són més els internautes que ‘somien’ amb la possibilitat de què Alessandro Livi haja iniciat una relació amb Lia, la seua ‘temptació’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.

Consum creix un 9,7% en 2025 i supera els 5.163 milions de facturació

Consum augmenta un 9,7% les vendes en 2025 i supera els 5.163 milions amb més ocupació, inversió i aposta pels preus.

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.

Els aliments, begudes i tabac encarixen un 3% interanual a l’abril malgrat la moderació de la inflació

El preu d'aliments, begudes i tabac augmenta un 3% interanual a l'abril mentres la inflació general es modera al 3,2% per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals.