L’única parella que no ha trencat en ‘La isla de las tentaciones’ podria haver acabat de la pitjor manera

 

Este diumenge es va viure un dels programes més importants de la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’ perquè les parelles participants, per fi, es van tornar a vore les cares després de setmanes separats.

 

El resultat final no va ser res positiu, dins del qel, fins i tot, va haver una petició de matrimoni que no va arribar a fer-se efectiva i van trencar. Només va haver una parella que va decidir continuar amb la seua relació sentimental. Ens estem referint a la formada per Alessandro Livi i Patricia. Però, ara, han sorgit forts rumors que indiquen que ja podrien haver trencat.

 

Es va acabar l’amor?

Enamorats, feliços i disposats a fer un pas més en la seua història d’amor d’un any va ser com se’n van anar Alessandro i Patricia del programa. I això que van arribar a la mateixa amb certs dubtes, fins i tot havent superat una infidelitat d’ella al principi de la seua relació.

 

No obstant això, pareix que ‘La isla de las tentaciones’ va servir d’ajuda perquè els dos es donaren compte de quant s’estimaven. A pesar del final feliç, ara, diferents mitjans, com la revista ‘Hola!’, han vingut a indicar que podrien haver trencat poc després.

 

El que fa sospitar que ja no estan junts és que han deixat de seguir-se mútuament en xarxes socials. En els seus respectius perfils d’Instagram, han mantingut les imàtgens que van publicar junts. No obstant això, durant les últimes setmanes ja no se seguixen, per tant resulta realment curiós. D’ací que hagen crescut els rumors i, encara més, tenint en compte que ara només publiquen en els seus comptes fotos en solitari o amb amics.

 

 

No obstant això, per a eixir de dubtes caldrà esperar. En concret, caldrà vore el programa de dimecres, que es va gravar tres mesos després, per a saber en quin punt es troba la seua relació. Mentres este moment arriba, cada volta són més els internautes que ‘somien’ amb la possibilitat de què Alessandro Livi haja iniciat una relació amb Lia, la seua ‘temptació’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València Basket s’agarra al factor pista davant el milionari Panathinaikos

València Basket afronta els quarts de final de l'Eurolliga amb avantatge de pista i una fase regular més sòlida davant un Panathinaikos que lidera els pressupostos de la competició i ha sigut sancionat per excedir el límit econòmic.

Renzo Saravia s’estrena amb el València i promet que té molt més per a donar

Renzo Saravia va debutar amb el València davant el Mallorca després de dos mesos de treball específic i va assegurar que té molt més per a oferir a l'equip en LaLiga.

Bernabé acusa el PP d’usar canvis legals per a fer negoci amb la vivenda

Pilar Bernabé critica que el PP modifique les lleis de vivenda en la Comunitat Valenciana per a convertir un dret en negoci i vincula estes pràctiques amb casos de corrupció.

Luis García torna al Ciutat amb un dol clau per la salvació entre Llevant i Sevilla

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit decisiu per la permanència, marcat pel retorn de Luis García Plaza i les dinàmiques oposades dels dos equips.

Jean Montero, triat millor jove de l’Eurolliga i Sergio De Larrea acaba tercer

Jean Montero, exterior dominicà del València Basket, ha sigut triat millor jugador jove de l'Eurolliga amb el premi Rising Star, mentres que el seu company Sergio De Larrea ha acabat tercer en la votació dels entrenadors.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros procedents del partit

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, assegura en el juí del cas Ábalos que en la caixa del partit no hi havia bitllets de 500 ni de 200 euros i defén el control dels pagaments en efectiu.

Catalá defén la gestió de l’Ajuntament en la liquidació del Consorci València 2007

María José Catalá assegura que l'Ajuntament de València està molt tranquil amb la seua actuació en la liquidació del Consorci València 2007 i rebutja que les places qüestionades per Intervenció es corresponguen amb les investigades per Anticorrupció.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reclama baixar la crispació

Juanfran Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional, defén la prioritat valenciana i nega que estes mesures impliquen racisme.