12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

L’única parella que no ha trencat en ‘La isla de las tentaciones’ podria haver acabat de la pitjor manera

 

Este diumenge es va viure un dels programes més importants de la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’ perquè les parelles participants, per fi, es van tornar a vore les cares després de setmanes separats.

 

El resultat final no va ser res positiu, dins del qel, fins i tot, va haver una petició de matrimoni que no va arribar a fer-se efectiva i van trencar. Només va haver una parella que va decidir continuar amb la seua relació sentimental. Ens estem referint a la formada per Alessandro Livi i Patricia. Però, ara, han sorgit forts rumors que indiquen que ja podrien haver trencat.

 

Es va acabar l’amor?

Enamorats, feliços i disposats a fer un pas més en la seua història d’amor d’un any va ser com se’n van anar Alessandro i Patricia del programa. I això que van arribar a la mateixa amb certs dubtes, fins i tot havent superat una infidelitat d’ella al principi de la seua relació.

 

No obstant això, pareix que ‘La isla de las tentaciones’ va servir d’ajuda perquè els dos es donaren compte de quant s’estimaven. A pesar del final feliç, ara, diferents mitjans, com la revista ‘Hola!’, han vingut a indicar que podrien haver trencat poc després.

 

El que fa sospitar que ja no estan junts és que han deixat de seguir-se mútuament en xarxes socials. En els seus respectius perfils d’Instagram, han mantingut les imàtgens que van publicar junts. No obstant això, durant les últimes setmanes ja no se seguixen, per tant resulta realment curiós. D’ací que hagen crescut els rumors i, encara més, tenint en compte que ara només publiquen en els seus comptes fotos en solitari o amb amics.

 

 

No obstant això, per a eixir de dubtes caldrà esperar. En concret, caldrà vore el programa de dimecres, que es va gravar tres mesos després, per a saber en quin punt es troba la seua relació. Mentres este moment arriba, cada volta són més els internautes que ‘somien’ amb la possibilitat de què Alessandro Livi haja iniciat una relació amb Lia, la seua ‘temptació’.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.