Torna ‘Valeria’! Descobreix totes les claus de la segona temporada

 

Bones notícies! Aquest divendres 13 d’agost, aterra en Netflix la segona temporada de la sèrie ‘Valeria‘, basada en l’èxit en vendes ‘En los zapatos de Valeria’ de l’escriptora valenciana Elísabet Benavent. En aquesta ocasió, els seguidors d’aquesta producció descobriran com Valeria, encarnada per Diana Gómez, s’enfronta a una nova etapa de la seua vida, després del seu èxit literari i de la seua ruptura matrimonial. 

 

Un camí en el qual, comptarà de nou amb el suport incondicional de les seues tres amigues: Lola (Silma López), Carmen (Paula Malia) i Nerea (Teresa Riott), així com amb la temptació de tenir cada vegada més a prop a Víctor, el xic que es va convertir en la feblesa de Valeria en la primera temporada i al qual dona vida Maxi Iglesias.

 

Les claus de la segona temporada de Valeria

L’estiu ha arribat a la seua fi i és moment de tornar a Madrid i de reprendre el dia a dia en el mateix punt on tot es va quedar. La protagonista, Valeria, haurà de decidir si accepta l’oferta de l’editorial i publica la seua primera novel·la baix un pseudònim a canvi d’una gran quantitat de diners, però renunciant a signar la seua obra per ella mateixa o si, diu adéu al seu somni de ser escriptora.

 

Al mateix temps, l’ombra de Víctor continua present, el xic que torna boja a l’escriptora i detonant de la fi del seu matrimoni amb Adrián. Tot això, amb la ciutat de Madrid com a escenari, on les quatre amigues continuaran un camí cap a la maduresa en una època plena de canvis.

 

De fet, Diana Gómez, intèrpret principal de Valeria va assegurar en la presentació de la segona temporada de la sèrie que la protagonista “iniciarà un viatge molt introspectiu, on intentarà descobrir qui és, què vol i com el vol, esbrinant també si es mou per inèrcia o no”. D’aquesta manera, la qual cosa ens espera en la temporada dos de Valeria, a més de festa i algun romanç, és una evolució de tots i cadascun dels personatges. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.