Torna ‘Valeria’! Descobreix totes les claus de la segona temporada

 

Bones notícies! Aquest divendres 13 d’agost, aterra en Netflix la segona temporada de la sèrie ‘Valeria‘, basada en l’èxit en vendes ‘En los zapatos de Valeria’ de l’escriptora valenciana Elísabet Benavent. En aquesta ocasió, els seguidors d’aquesta producció descobriran com Valeria, encarnada per Diana Gómez, s’enfronta a una nova etapa de la seua vida, després del seu èxit literari i de la seua ruptura matrimonial. 

 

Un camí en el qual, comptarà de nou amb el suport incondicional de les seues tres amigues: Lola (Silma López), Carmen (Paula Malia) i Nerea (Teresa Riott), així com amb la temptació de tenir cada vegada més a prop a Víctor, el xic que es va convertir en la feblesa de Valeria en la primera temporada i al qual dona vida Maxi Iglesias.

 

Les claus de la segona temporada de Valeria

L’estiu ha arribat a la seua fi i és moment de tornar a Madrid i de reprendre el dia a dia en el mateix punt on tot es va quedar. La protagonista, Valeria, haurà de decidir si accepta l’oferta de l’editorial i publica la seua primera novel·la baix un pseudònim a canvi d’una gran quantitat de diners, però renunciant a signar la seua obra per ella mateixa o si, diu adéu al seu somni de ser escriptora.

 

Al mateix temps, l’ombra de Víctor continua present, el xic que torna boja a l’escriptora i detonant de la fi del seu matrimoni amb Adrián. Tot això, amb la ciutat de Madrid com a escenari, on les quatre amigues continuaran un camí cap a la maduresa en una època plena de canvis.

 

De fet, Diana Gómez, intèrpret principal de Valeria va assegurar en la presentació de la segona temporada de la sèrie que la protagonista «iniciarà un viatge molt introspectiu, on intentarà descobrir qui és, què vol i com el vol, esbrinant també si es mou per inèrcia o no». D’aquesta manera, la qual cosa ens espera en la temporada dos de Valeria, a més de festa i algun romanç, és una evolució de tots i cadascun dels personatges. 

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.