Torna ‘Valeria’! Descobreix totes les claus de la segona temporada

 

Bones notícies! Aquest divendres 13 d’agost, aterra en Netflix la segona temporada de la sèrie ‘Valeria‘, basada en l’èxit en vendes ‘En los zapatos de Valeria’ de l’escriptora valenciana Elísabet Benavent. En aquesta ocasió, els seguidors d’aquesta producció descobriran com Valeria, encarnada per Diana Gómez, s’enfronta a una nova etapa de la seua vida, després del seu èxit literari i de la seua ruptura matrimonial. 

 

Un camí en el qual, comptarà de nou amb el suport incondicional de les seues tres amigues: Lola (Silma López), Carmen (Paula Malia) i Nerea (Teresa Riott), així com amb la temptació de tenir cada vegada més a prop a Víctor, el xic que es va convertir en la feblesa de Valeria en la primera temporada i al qual dona vida Maxi Iglesias.

 

Les claus de la segona temporada de Valeria

L’estiu ha arribat a la seua fi i és moment de tornar a Madrid i de reprendre el dia a dia en el mateix punt on tot es va quedar. La protagonista, Valeria, haurà de decidir si accepta l’oferta de l’editorial i publica la seua primera novel·la baix un pseudònim a canvi d’una gran quantitat de diners, però renunciant a signar la seua obra per ella mateixa o si, diu adéu al seu somni de ser escriptora.

 

Al mateix temps, l’ombra de Víctor continua present, el xic que torna boja a l’escriptora i detonant de la fi del seu matrimoni amb Adrián. Tot això, amb la ciutat de Madrid com a escenari, on les quatre amigues continuaran un camí cap a la maduresa en una època plena de canvis.

 

De fet, Diana Gómez, intèrpret principal de Valeria va assegurar en la presentació de la segona temporada de la sèrie que la protagonista «iniciarà un viatge molt introspectiu, on intentarà descobrir qui és, què vol i com el vol, esbrinant també si es mou per inèrcia o no». D’aquesta manera, la qual cosa ens espera en la temporada dos de Valeria, a més de festa i algun romanç, és una evolució de tots i cadascun dels personatges. 

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.