Torna ‘Valeria’! Descobreix totes les claus de la segona temporada

 

Bones notícies! Aquest divendres 13 d’agost, aterra en Netflix la segona temporada de la sèrie ‘Valeria‘, basada en l’èxit en vendes ‘En los zapatos de Valeria’ de l’escriptora valenciana Elísabet Benavent. En aquesta ocasió, els seguidors d’aquesta producció descobriran com Valeria, encarnada per Diana Gómez, s’enfronta a una nova etapa de la seua vida, després del seu èxit literari i de la seua ruptura matrimonial. 

 

Un camí en el qual, comptarà de nou amb el suport incondicional de les seues tres amigues: Lola (Silma López), Carmen (Paula Malia) i Nerea (Teresa Riott), així com amb la temptació de tenir cada vegada més a prop a Víctor, el xic que es va convertir en la feblesa de Valeria en la primera temporada i al qual dona vida Maxi Iglesias.

 

Les claus de la segona temporada de Valeria

L’estiu ha arribat a la seua fi i és moment de tornar a Madrid i de reprendre el dia a dia en el mateix punt on tot es va quedar. La protagonista, Valeria, haurà de decidir si accepta l’oferta de l’editorial i publica la seua primera novel·la baix un pseudònim a canvi d’una gran quantitat de diners, però renunciant a signar la seua obra per ella mateixa o si, diu adéu al seu somni de ser escriptora.

 

Al mateix temps, l’ombra de Víctor continua present, el xic que torna boja a l’escriptora i detonant de la fi del seu matrimoni amb Adrián. Tot això, amb la ciutat de Madrid com a escenari, on les quatre amigues continuaran un camí cap a la maduresa en una època plena de canvis.

 

De fet, Diana Gómez, intèrpret principal de Valeria va assegurar en la presentació de la segona temporada de la sèrie que la protagonista “iniciarà un viatge molt introspectiu, on intentarà descobrir qui és, què vol i com el vol, esbrinant també si es mou per inèrcia o no”. D’aquesta manera, la qual cosa ens espera en la temporada dos de Valeria, a més de festa i algun romanç, és una evolució de tots i cadascun dels personatges. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.