Torna ‘Valeria’! Descobreix totes les claus de la segona temporada

 

Bones notícies! Aquest divendres 13 d’agost, aterra en Netflix la segona temporada de la sèrie ‘Valeria‘, basada en l’èxit en vendes ‘En los zapatos de Valeria’ de l’escriptora valenciana Elísabet Benavent. En aquesta ocasió, els seguidors d’aquesta producció descobriran com Valeria, encarnada per Diana Gómez, s’enfronta a una nova etapa de la seua vida, després del seu èxit literari i de la seua ruptura matrimonial. 

 

Un camí en el qual, comptarà de nou amb el suport incondicional de les seues tres amigues: Lola (Silma López), Carmen (Paula Malia) i Nerea (Teresa Riott), així com amb la temptació de tenir cada vegada més a prop a Víctor, el xic que es va convertir en la feblesa de Valeria en la primera temporada i al qual dona vida Maxi Iglesias.

 

Les claus de la segona temporada de Valeria

L’estiu ha arribat a la seua fi i és moment de tornar a Madrid i de reprendre el dia a dia en el mateix punt on tot es va quedar. La protagonista, Valeria, haurà de decidir si accepta l’oferta de l’editorial i publica la seua primera novel·la baix un pseudònim a canvi d’una gran quantitat de diners, però renunciant a signar la seua obra per ella mateixa o si, diu adéu al seu somni de ser escriptora.

 

Al mateix temps, l’ombra de Víctor continua present, el xic que torna boja a l’escriptora i detonant de la fi del seu matrimoni amb Adrián. Tot això, amb la ciutat de Madrid com a escenari, on les quatre amigues continuaran un camí cap a la maduresa en una època plena de canvis.

 

De fet, Diana Gómez, intèrpret principal de Valeria va assegurar en la presentació de la segona temporada de la sèrie que la protagonista “iniciarà un viatge molt introspectiu, on intentarà descobrir qui és, què vol i com el vol, esbrinant també si es mou per inèrcia o no”. D’aquesta manera, la qual cosa ens espera en la temporada dos de Valeria, a més de festa i algun romanç, és una evolució de tots i cadascun dels personatges. 

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.