Així no vinc a treballar: la presentadora ja no pot més

 

Paz Padilla no havia tornat a ‘Sálvame’ des de divendres passat, quan va ser ella mateixa la que va haver de separar a Rafa Mora i Anabel Pantoja durant la seua forta discussió. Tot va començar per un comentari sobre l’amistat entre Rafa i el cosí d’Anabel, Kiko Rivera, però l’enfrontament se’ls va anar de les mans i tots dos van acabar parlant malament dels familiars de l’altre.

Per este motiu, el programa va obrir una enquesta en la qual l’audiència va votar, amb un 49%, que Rafa Mora siga expulsat del programa. Ara que ha tornat, Paz Padilla ha comprés i secundat que la cúpula de ‘Sálvame’ estiga a punt de prendre una decisió sobre este tema.

 

“Estic en un moment zen i això em fa mal”

 

“Porte 11 anys en ‘Sálvame’ i mai havia eixit amb tanta angoixa que, a més, em va durar diversos dies. Estic en un moment de tranquil·litat, un moment zen i això em fa mal. Portem molt temps en este programa i ja hem de saber comportar-nos, tenim una responsabilitat. Això del divendres va ser una falta de respecte i espere que la cúpula prenga una decisió exemplaritzant”, ha dit Pau, molt enfadada.

La presentadora també ha comunicat que ‘Sálvame’ els ha oferit una sessió de coaching amb Cristina Soria als dos col·laboradors. Rafa sí que ha acceptat habar amb la coach perquè no es troba “res bé” amb tot el que ha passat. No obstant això, Anabel l’ha rebutjada i ha enviat este missatge: “No puc anar al programa perquè venen a veure’m 4 xiques de Sevilla”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.