Així no vinc a treballar: la presentadora ja no pot més

 

Paz Padilla no havia tornat a ‘Sálvame’ des de divendres passat, quan va ser ella mateixa la que va haver de separar a Rafa Mora i Anabel Pantoja durant la seua forta discussió. Tot va començar per un comentari sobre l’amistat entre Rafa i el cosí d’Anabel, Kiko Rivera, però l’enfrontament se’ls va anar de les mans i tots dos van acabar parlant malament dels familiars de l’altre.

Per este motiu, el programa va obrir una enquesta en la qual l’audiència va votar, amb un 49%, que Rafa Mora siga expulsat del programa. Ara que ha tornat, Paz Padilla ha comprés i secundat que la cúpula de ‘Sálvame’ estiga a punt de prendre una decisió sobre este tema.

 

«Estic en un moment zen i això em fa mal»

 

«Porte 11 anys en ‘Sálvame’ i mai havia eixit amb tanta angoixa que, a més, em va durar diversos dies. Estic en un moment de tranquil·litat, un moment zen i això em fa mal. Portem molt temps en este programa i ja hem de saber comportar-nos, tenim una responsabilitat. Això del divendres va ser una falta de respecte i espere que la cúpula prenga una decisió exemplaritzant», ha dit Pau, molt enfadada.

La presentadora també ha comunicat que ‘Sálvame’ els ha oferit una sessió de coaching amb Cristina Soria als dos col·laboradors. Rafa sí que ha acceptat habar amb la coach perquè no es troba «res bé» amb tot el que ha passat. No obstant això, Anabel l’ha rebutjada i ha enviat este missatge: «No puc anar al programa perquè venen a veure’m 4 xiques de Sevilla».

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.