Així no vinc a treballar: la presentadora ja no pot més

 

Paz Padilla no havia tornat a ‘Sálvame’ des de divendres passat, quan va ser ella mateixa la que va haver de separar a Rafa Mora i Anabel Pantoja durant la seua forta discussió. Tot va començar per un comentari sobre l’amistat entre Rafa i el cosí d’Anabel, Kiko Rivera, però l’enfrontament se’ls va anar de les mans i tots dos van acabar parlant malament dels familiars de l’altre.

Per este motiu, el programa va obrir una enquesta en la qual l’audiència va votar, amb un 49%, que Rafa Mora siga expulsat del programa. Ara que ha tornat, Paz Padilla ha comprés i secundat que la cúpula de ‘Sálvame’ estiga a punt de prendre una decisió sobre este tema.

 

«Estic en un moment zen i això em fa mal»

 

«Porte 11 anys en ‘Sálvame’ i mai havia eixit amb tanta angoixa que, a més, em va durar diversos dies. Estic en un moment de tranquil·litat, un moment zen i això em fa mal. Portem molt temps en este programa i ja hem de saber comportar-nos, tenim una responsabilitat. Això del divendres va ser una falta de respecte i espere que la cúpula prenga una decisió exemplaritzant», ha dit Pau, molt enfadada.

La presentadora també ha comunicat que ‘Sálvame’ els ha oferit una sessió de coaching amb Cristina Soria als dos col·laboradors. Rafa sí que ha acceptat habar amb la coach perquè no es troba «res bé» amb tot el que ha passat. No obstant això, Anabel l’ha rebutjada i ha enviat este missatge: «No puc anar al programa perquè venen a veure’m 4 xiques de Sevilla».

Últimes notícies

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.